mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2230 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 112  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 9 lut 2014, 13:54 
Cytuj  
mendol jak chorągiewka


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 9 lut 2014, 13:54 
Cytuj  
też chyba kupię.

Ja już robię 3 postać.

Łucznik poszedł w pizdu bo robi taki damage, że mi się płakać chce. 7lvl
Jeden warrior stoi na jakiejś małej wyspie orków już bez questów i nie wie jak sie z niej wydostać. A nie chce mi sie juz zaglądać w każdy kąt by znaleźć quest prowadzący do kopnięcia mnie z niej dalej. 6lvl
robię drugiego warrka bo pierdolniecie ma - może tym razem dociagnę do tego 10-tego.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 lut 2014, 14:01 
Cytuj  
Niah napisał(a):
mendol jak chorągiewka


twoja stara choragiewka.
pisalem od poczatku co mnie w tej grze interesuje.

candidoser: 9.5 zrobilem i teraz musze zapieprzac po calej mapie z jakims questem ;p

**

Posty: 316
Dołączył(a): 10.05.2008
Offline
PostNapisane: 9 lut 2014, 14:02 
Cytuj  
Po wbiciu tych kilku lvl moja opinia o grze jest nieco lepsza. Nadal jednak te questy strasznie monotonne, a walka też taka nijaka. Craft mi fun daję za to.

Cóż, może pvp nadrobi sprawę, chociaż sam pewnie nie doświadczę.

Łucznik nudny, alesiphoning daje radę.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 lut 2014, 14:29 
Cytuj  
Dobra wbilem wkoncu na PvP.
1. Poziom Planetside 2 to, to nie jest, ale jest ok. Tzn. np. siege engines spawnuje sie z powietrza (;. Za to struktura mapy jest podobna do tej z PS2.
2. W zergu ciezko odroznic przeciwnikow od swoich. Mogliby chociaz jakies czerwone krzyzyk nad lbami przeciwnikow dac albo cos.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1576
Dołączył(a): 12.05.2004
Offline
PostNapisane: 9 lut 2014, 14:30 
Cytuj  
iniside napisał(a):
2. W zergu ciezko odroznic przeciwnikow od swoich. Mogliby chociaz jakies czerwone krzyzyk nad lbami przeciwnikow dac albo cos.


Przeciez masz czerwona/niebieska tarcze? :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 lut 2014, 14:31 
Cytuj  
uffffff 10

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 lut 2014, 14:37 
Cytuj  
D3jviD napisał(a):
iniside napisał(a):
2. W zergu ciezko odroznic przeciwnikow od swoich. Mogliby chociaz jakies czerwone krzyzyk nad lbami przeciwnikow dac albo cos.


Przeciez masz czerwona/niebieska tarcze? :)

Ledwie je widac ;/.

Doszedlem do wnisoku ze najlepszym sposobem zeby kogos trafic w zergu jest wlozenie tylko AOE i spamowanie na pale ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1576
Dołączył(a): 12.05.2004
Offline
PostNapisane: 9 lut 2014, 14:41 
Cytuj  
Bieganie solo nie ma sensu, ale to nie żadna wada, w końcu nie o to tutaj chodzi.

3 na 4 razy pada się zanim dobiegniesz do celu, bo w połowie drogi czeka 2-3 przeciwników w ukryciu i mordują każdego kto przebiega.
Jak już dobiegniesz, to jest zerg vs zerg. Gdy przeciwnik jest pociśnięty pod sam zamek i zaczyna się w nim też spawnować, to ma przewagę, bo nasi dopiero dobiegają.
Sytuacja się odwraca, przeciwnik ciśnie nas pod zamek ;)

Poczekam do wieczorem, sprawdzę jak będzie wyglądało pvp w grupce znajomych.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 lut 2014, 14:43 
Cytuj  
strasznie wolno kurwa ten craft idzie.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 9 lut 2014, 15:00 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Dobra wbilem wkoncu na PvP.
1. Poziom Planetside 2 to, to nie jest, ale jest ok. Tzn. np. siege engines spawnuje sie z powietrza (;. Za to struktura mapy jest podobna do tej z PS2.
2. W zergu ciezko odroznic przeciwnikow od swoich. Mogliby chociaz jakies czerwone krzyzyk nad lbami przeciwnikow dac albo cos.


i czym to sie rozni od wvw z gw2?

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 9 lut 2014, 15:05 
Cytuj  
Dla mnie osobiscie wszystko jest duzo bardziej czytelne i zrozumiale :) wvwvw bylo z dupy - tutaj taktycznie mozna sie bardziej bawic :)

juz.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2631
Dołączył(a): 14.08.2007
Offline
PostNapisane: 9 lut 2014, 15:08 
Cytuj  
dokładnie miałem to samo napisać

dla mnie to całe pvp to to samo co WvW w GW2

zdobywanie zamków, wież, odcinanie od dostaw, na mapie w sumie lata sie w zergu, na mapie też są questy, mobki , silniejsi guardy bronią strategicznych miejsc w obrębie zony zamkowej itp

TESO jest zdecydowanie mniej efektów magicznych itp a tym samym w jednym miejscu lata i bije sie kilkudziesięciu graczy a nic nie przycinana , nie wiem jak teraz w gw2 ( podobno lepiej ), także tu wszystko moze przez to wydaje sie płynniejsze ale dla mnie to w sumie to samo
teraz pociąga bo to nowa gra i na razie wszystko się sprawdza itp i tyle

hehe krzyku czemu WWW w gw2 było z dupy- no bez przesady- założenia tu widze te same, płynnośc lepsza to fakt i tyle


Ostatnio edytowano 9 lut 2014, 15:10 przez lordyp, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 lut 2014, 15:08 
Cytuj  
w ktorej kampanii gracie?
ja mam jakies 2, bloodthorn i scourge

lordyp: krzyk porownuje do daoc'a a nie kurwa gw2.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2631
Dołączył(a): 14.08.2007
Offline
PostNapisane: 9 lut 2014, 15:13 
Cytuj  
w daoca nie grałem więc nie mam pojęcia :)

nie to ,że bronie WWW w gw2, bo źle się tam grało przede wszystkim ze względu na lagi, freezy itp , w TESO jest to płynne , przez co i przyjemność o wiele większa, ale odłożywszy hype na nową grę to dla WWW gw2 i tu w TESO wyglądają PRAWIE identycznie

****
Avatar użytkownika

Posty: 1576
Dołączył(a): 12.05.2004
Offline
PostNapisane: 9 lut 2014, 15:16 
Cytuj  
Mam podobne zdanie.
Nie widzę większych różnic miedzy wvw w gw2 a tutaj.
Jedynie to, że teso chodzi bardziej płynnie.

Odpaliłem sobie dla porównania gw2. Takie samo bieganie, takie same zergi ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 lut 2014, 15:16 
Cytuj  
Arturnik napisał(a):
iniside napisał(a):
Dobra wbilem wkoncu na PvP.
1. Poziom Planetside 2 to, to nie jest, ale jest ok. Tzn. np. siege engines spawnuje sie z powietrza (;. Za to struktura mapy jest podobna do tej z PS2.
2. W zergu ciezko odroznic przeciwnikow od swoich. Mogliby chociaz jakies czerwone krzyzyk nad lbami przeciwnikow dac albo cos.


i czym to sie rozni od wvw z gw2?

Na to co gralem to niewiele.
1. Wieksza mapa.
2. Keepy sa polaczne, tak jak w Planetside. Nie mozesz zdoby keepa, ktory nie jest podlaczny do ktorego z tych ktore juz masz. Istnieje wiec wyrazna linia frontu.
3. Z tego co zauwazylem nie ma karawan ktore dostarczaja surowce.

Mysle, ze dla samego PvP, moze by i warto było kupic... Ale szczerze mowiac nie jestem przekonany. Dla samego PvP to rownie dobrze moge w PS2 grac.

A ze TESO chodzi plynniej to fakt. Tyle tylko, ze ma imo o wiele biedniejsza grafike niz GW2. Tzn. Tesktury ogolnie rzecz biorac sa lepsze (i to duzo), ale cała reszta juz gorzej.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).


Ostatnio edytowano 9 lut 2014, 15:17 przez iniside, łącznie edytowano 1 raz
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 9 lut 2014, 15:17 
Cytuj  
Ja po prostu nie ogarnialem wvwvw, wlazlem, nie kumalem mapy, nie kumalem oznaczen, to co widze w ESO bardziej do mojego malego europejskiego mozgu przemawia, intuicyjnie wiem gdzie polezc zeby kupic stuff do naprawiania itp itd. Diabel tkwi w szczegółach :)

juz.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 lut 2014, 15:22 
Cytuj  
Jest tu tez odpowiednie Sunderow z PS2. Forward camp. Ale limitowany tylko do 20 respawno, no i nie jest mobilny. Przy wielkosci mapy, to jest absolutny must have, bo inaczej nie da sie zazergowac keepa.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 lut 2014, 15:24 
Cytuj  
nvm. odswiezylo sie po 10min...

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2230 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 112  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.