mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2230 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 112  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 18 mar 2014, 09:00 
Cytuj  
To chyba mamy rozne definicje mmo;)
Fallout World bedzie jeszcze wiekszym 'crapem' niz TESO.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 18 mar 2014, 09:13 
Cytuj  
To bardzo prawdopodobne. W obydwu przypadkach.
Ale mam nadzieję że pewne rozwiązania z TESCO da się sensownie rozwinąć i wykorzystać. Dajmy na to jedna postać wyszlachtowała wioskę npca, druga dała im żyć. Potem postacie trafiają do innej wioski i wieśniaki atakują "mordercę kobiet i dzieci +3 przeciwko płodom", drugi koleżka może wtedy wybierać - pomóc +3, lub wręcz przeciwnie. Rzeźnik z Blaviken i te sprawy. By wybory mialy znaczenie. Powiedzmy automatyczne grupowanie graczy w jakimś zasięgu. Ty sobie bijesz szczurki w piwnicy, a tu jakieś zboki kury gwałcą. I żeby zdjąć z siebie odium kurojebcy musisz zrobić pare misji. To jest żyjacy świat.


Ostatnio edytowano 18 mar 2014, 09:34 przez Isengrim, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 18 mar 2014, 09:34 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
Co więcej granie dla funu w mmo jest dla mnie strasznie samolubne i z definicji niepasujące do idei mmo.


przyznam szczerze, ze kurwa co?

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 18 mar 2014, 09:40 
Cytuj  
Chciałem Isengrimowi odpisac w psychologicznym tonie, ale to co napisal jest tak glupie, ze sie nie da.

już.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1034
Dołączył(a): 16.02.2005
Offline
PostNapisane: 18 mar 2014, 09:42 
Cytuj  
Gralem trochę pvp w becie i moje odczucia dalekie były od "fun".
Calosc ograniczala się do tego ze albo ja goniłem w 50 garstke przeciwnikow albo oni w 50 gonili mnie.
Gra magiem polegala na napierdalanie non stop 1 range skilla.
Pod zamkiem przeciwnka jedyna rozrywka było strzelanie do nielicznych obroncow na murach którzy po 1 strzale się chowali czekając na regen zycia.
Ale najgorsze było chyba to gdy cie utłukli i trzeba było 3 minuty konno zapierniczac aby znowu dolaczyc do zergu

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 18 mar 2014, 09:45 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
Atherius napisał(a):
Sam patrzysz tylko na to co się opłaca robić w grze a nie z czego czerpiesz fun także wracaj do swojej samotni w tsw. ;)

Samotni jak samotni, ja tam problemu z brakiem ludzi nie mam. Newsy tu umieszczam bardziej z poczucia wewnętrznego obowiązku niż chęci.
A że patrzę na gry przez pryzmat opłacalności...większość graczy tak patrzy. Sorry, taki mamy klimat.
candidoser napisał(a):
no nie wiem, ja gram dla funu. Ty widocznie lubisz sie wkurwiac, isengrim. Co kto lubi.

Granie dla funu mi nie wystarcza, bo pozostawia uczucie niedosytu i zmarnowania czasu. Ale jak słusznie zauważyłeś co kto lubi.
Co więcej granie dla funu w mmo jest dla mnie strasznie samolubne i z definicji niepasujące do idei mmo.

Dobra, gl&hf, do zobaczenia w Fallout World.

Nie wiem. Czy ty trolujesz czy tak serio mowisz.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 18 mar 2014, 10:00 
Cytuj  
Y czas test to t do t do u trzy u rower x FC Barcelona sy


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

**

Posty: 338
Dołączył(a): 26.11.2001
Offline
PostNapisane: 18 mar 2014, 10:01 
Cytuj  
druzil napisał(a):
1 - Calosc ograniczala się do tego ze albo ja goniłem w 50 garstke przeciwnikow albo oni w 50 gonili mnie.
2 - Ale najgorsze było chyba to gdy cie utłukli i trzeba było 3 minuty konno zapierniczac aby znowu dolaczyc do zergu


Nie udzielałem się tutaj tylko grzecznie czytałem, ale skomentuję akurat Twoją wypowiedź (bo wiele osób podobnie pisze/myśli).
Przecież te 2 Twoje zdania się wykluczają ... im mniejszy teren i mniej "konnego zapierniczania" tym większy zerg, bo ludzie nie mają jak się rozbiec po terenie - bo nie ma gdzie !
W jednej z lepszych (dla mnie jak do tej pory najlepszej) gry RvR DAOC własnie odległości powodowały, że można było unikać zergu, a do tego było mnóstwo grup biegających poza zergiem.
Wręcz są (tak, cały czas officjalne serwery działają) zony gdzie biegają tylko grupy walcząc z grupami, baaa jest niepisany kodeks między graczami, że pozostali nie addują.
Tylko ta grafika ... :)


_________________
------

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 18 mar 2014, 10:02 
Cytuj  
Isengrim po pierwsze, mmo to nie esport. Gracze patrzą przez pryzmat opłacalności? Jakiej kurwa opłacalności? Rozwiń proszę tą durną myśl :0. Jak kogoś nie stać na pudełko + abo to niech zacznie ulotki roznosić może albo niech sobie odpuści granie.

Isengrim chyba masz jakieś skrzywione spojrzenie na rynek mmo. 99% playerów gra dla funu albo stawia sobie jakieś tam cele(mniej lub bardziej ambitne), jednak nadal grając 4fun. Owszem, są gildie które cisną content na potęge i grają hardkorowo ale nadal robią to 4fun a nie dlatego, że ktoś im płaci 100k Euro jak zabiją bosa w ciągu tygodnia od pojawienia się pacza x.x.x. Jak ktoś nie gra dla funu to powiniene się leczyć - gry są rozrywką i z założenia mając dawać fun. Jak ktoś myśli inaczej to polecam psychologa może...

Obecnie w TESO nie możesz powiedzieć, że gra jest dziecinnie prosta bo sam próg wejścia jest być może dość niski ale tu chodzi tylko i wyłącznie o to, żeby ludzi zachęcić a nie zniechęcić. Jak ktoś chce to robiąc crafty, grając PvP od low lvl i tak ma aż nadto roboty. Póki co nie mamy pojęcia o end-gamie w jakiejkolwiek formie. Wiemy tylko że mają być raidy, adventure zony i cały ten veteran content, który jest ponoć zajebiście trudnyale to nadal tylko przecieki z CB albo domysły ludzi.


Co do PvP - Obecnie żadne mmo nie oferuje large scale pvp "na taką skalę" poza GW2 być może. DFO w ogóle nie biorę pod uwagę ze względu na boty/czity i fakt jak ta gra prezentowała się na początku(teraz po latach jest na pewno lepiej ale to nadal gra niszowa). Czy to w GW2 czy to w DFO - wszędzie jest zarg/kampa, mniejsza lub większa. Jedynch rajcuje kombinowanie innych stanie w zergu i gnojenie mniejszych/słabszych. Ważne aby mieć wybór a nie być skazanym na jedną opcję. TESO ma ciekawe pomysły, które na pewno można rozbudować/usprawnić/zmienić - tak czy inaczej się to dobry materiał nad którym można spokojnie pracować.

Long story short - TESO jest dobrym materiałem na dobre MMO. Żadne mmo w dniu premiery nie było idealne. A ty Isengrim idź lepiej zastanów się nad sobą :F.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 18 mar 2014, 10:05 
Cytuj  
druzil napisał(a):
Gralem trochę pvp w becie i moje odczucia dalekie były od "fun".
Calosc ograniczala się do tego ze albo ja goniłem w 50 garstke przeciwnikow albo oni w 50 gonili mnie.
Gra magiem polegala na napierdalanie non stop 1 range skilla.
Pod zamkiem przeciwnka jedyna rozrywka było strzelanie do nielicznych obroncow na murach którzy po 1 strzale się chowali czekając na regen zycia.
Ale najgorsze było chyba to gdy cie utłukli i trzeba było 3 minuty konno zapierniczac aby znowu dolaczyc do zergu


ja jebie. to TY sie ograniczales. a nie gra.
ja pomimo, ze gralem bardzo krotko w ta bete, nie mialem problemow ze znalezieniem/zrobieniem small scale/solo pvp.
wystarczy tylko chciec. nikt ci nie kaze stac pod zamkiem. nie mialem tez problemow z zabijaniem kolesi na murach, wystarczy pokombinowac.
no jak gra magiem dla ciebie polegala na 1 skillu, to faktycznie nadajesz sie tylko do zerga i niczego innego.
ale moze poogladaj jak graja normalni ludzie, to bedziesz wiedzial co mozna zrobic w teso.


no i Mazee idealnie podsumowal :)

****
Avatar użytkownika

Posty: 1034
Dołączył(a): 16.02.2005
Offline
PostNapisane: 18 mar 2014, 10:11 
Cytuj  
Nic nie podsumowal idealnie. Przez to ze mapa jest ogromna to jedyna szansa na pvp to wlasnie latanie z zergiem.
Jedyne miejsce gdzie spotkać można było graczy było na linii moja warownia-ich.
Jak sobie polazles gdzies w bok to mogles sobie pvp uprawiac z npecami, których pewnie brales za graczy.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 18 mar 2014, 10:11 
Cytuj  
Co nie zmienia faktu że 90% pvp tak właśnie wygląda bo ludzie tak grają, a cyrodil to gra w grze not like


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 18 mar 2014, 10:15 
Cytuj  
druzil napisał(a):
Nic nie podsumowal idealnie. Przez to ze mapa jest ogromna to jedyna szansa na pvp to wlasnie latanie z zergiem.
Jedyne miejsce gdzie spotkać można było graczy było na linii moja warownia-ich.
Jak sobie polazles gdzies w bok to mogles sobie pvp uprawiac z npecami, których pewnie brales za graczy.


jak polazlem w bok, to spotkaly sie 3 frakcje na spocie z questem.
i 2h sie pizgalismy w malej grupce. skoncz juz wiec teoretyzowac i smecic.
albo chcesz sensowne pvp - co oznacza, ze CZASAMI musisz pobiegac, poczekac - albo biegasz za zergiem i placzesz, ze ci zle.
ogarnij troche temat, bo zal cie czytac.

i tak, Mazee idealnie podsumowal. teso daje mozliwosc wyboru i stworzenia wlasnego contentu pvp.
ale gra tego za ciebie, ani nikogo innego nie zrobi.
na to, ze wiekszosc graczy to idioci, biegajacy za zergiem, a potem narzekajacy na to, zaden devs nie poradzi.
tzn. oczywiscie mozna zrobic arenki, tylko po chuj, skoro sami mozemy je tworzyc na ogromnej mapie.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 18 mar 2014, 10:18 
Cytuj  
druzil, pvp w tej grze jest takie, jakiego sobie poszukasz. Sam o tym pisalem kilka razy. A poczatkowe odczucia mialem podobne do ciebie.
A to ze musisz zasuwac po smierci z buta (lub z konia) to wkurwia. I bardzo dobrze. Bo wiesz, ze jak spieprzysz, albo w pore nie ogarniesz sytuacji, to masz wycieczke gwarantowana.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1034
Dołączył(a): 16.02.2005
Offline
PostNapisane: 18 mar 2014, 10:23 
Cytuj  
Ok, tyle ze z waszych wypowiedzi wynika ze najlepsze w tej grze jest small scale pvp, a do tego nie potrzeba ogromnej mapy wymagającej posuwania z buta 5 min

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 18 mar 2014, 10:24 
Cytuj  
o ja pierdole.
moze juz zakonczmy jednak temat.
nie podoba ci sie, nie bedziesz gral - git.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2270
Dołączył(a): 20.12.2004
Offline
PostNapisane: 18 mar 2014, 10:29 
Cytuj  
Ja sporo grałem i wiem ile jest pobocznych questów, dodatkowych zamków wielkości małego miasta gdzie kazdy robi questy i sa po za mobami jeszcze caly czas walki 5v5.
Jesli chodzi o mniejsze potyczki to wystarczy w jedym zamku przejac zwykla farme w 10-12 osob i juz caly wezel komunikacji jest nieczynny.
Dobre gildie tak w 15 osob przejmuja jeden resource spot a pozniej wybijaja cale gromady pedzace do obleganego zamku z pomoca.
Ich zerg zdobywa zamek a oni odcinają drogę posiłkom.

Do tego specjalne elitki jako minibossowie na mapkach. Nawet takim templarem w heavy armor przyczailem sie jak 2 osoby robiły Gargulca i co chwile gankowalem ich jak mieli po pół życia.

Widziałem też dobre walki jesli chodzi o zdobywanie keepa. Ogarnieta gildia nie biegnie do głównej bramy po rozwaleniu wewnetrznych murów ale stawia na tych murach pelno maszyn oblezniczych i zdjemuje wszystkich obroncow z nad bramy.


_________________
Turbot

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 18 mar 2014, 10:31 
Cytuj  
@druzil
nie, wynika tylko tyle, ze masz wybor i nie musisz robic w kolko tego samego. Przylaczam sie do zerga, podbijamy keep'a, zerg biegnie dalej, a ja sie odlaczam i robie questy i przy okazji jakis random pvp (1vs1 najczesciej).


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

**

Posty: 338
Dołączył(a): 26.11.2001
Offline
PostNapisane: 18 mar 2014, 10:46 
Cytuj  
druzil napisał(a):
Nic nie podsumowal idealnie. Przez to ze mapa jest ogromna to jedyna szansa na pvp to wlasnie latanie z zergiem.
Jedyne miejsce gdzie spotkać można było graczy było na linii moja warownia-ich.
Jak sobie polazles gdzies w bok to mogles sobie pvp uprawiac z npecami, których pewnie brales za graczy.


Wytłumacze tak:
Zerg ZAWSZE będzie.
Będzie "Join zerg, we are going take XXX and fight other ZERG"
Równolegle NA PEWNO będzie "LFG roaming group/ Roaming group LFM"
Tak jest w grze, która była protoplastą 3-stronnego PvP, tak będzie/przynajmniej powinno i tutaj (chyba, że ludzie będą już całkowicie zidioceni i będą jedynie zergować)
Jeżeli jednak okaże się, że nagrody za zergowanie keepów i ogólnie beztaktyczne walenie na oślep w zergu będą dużo większe niż walki na mniejszą skalę to gra padnie szybciej niż Ci co życzą TESO źle.


_________________
------

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 18 mar 2014, 10:54 
Cytuj  
Dokladnie tak bylo Maee tutaj, ludzie co chwila na /zone szukali do malych grupek.

już.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2230 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 112  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.