mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1307 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 66  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 6 lis 2012, 13:55 
 
Trochę się pogubiłem, to w końcu mechanika a'la dota ci pasuje czy nie?
I co to znaczy mega nudna walka, co było nudnego ?


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 6 lis 2012, 13:58 
 
@sula
Jeśli combat w GW2 jest dla ciebie nudny, to jak ocenisz ten w lotro? Bardzo, bardzo nudny?


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 6 lis 2012, 14:07 
 
W mmoprg-ach mi DOTA style nie pasuje. Zresztą nawet same DOTY też mnie nudzą, mimo, że w grę w której Dota powstałą i wzieła główne mechaniki czyli War3 do tej pory czasem gram tyle, że już tylko rekreacyjnie grupowe puby a nie solo ladder jak kiedyś (czasu, nerwów, zręczności ani chęci już nie mam na to) bo tam DOTOW-y combat 3 skille + ulti jest mini-grą w samej grze, a nie jej głównym fundamentem.

Co było nudnego? Właśnie mało aktywnych skilli co skutkowało dużą powtarzalnością i poczuciem spamu.
W GW2 więcej grałem także się wypowiem bardziej o tym. W PVE poczucie zbyt dużego spamowania - brak okresu przerywania użycia tych samych kilku skilli poprzez użycie tych rzadszych + np. brak konieczności kontrolowania many. Tak są class resources ale one są w większości gier i nie działąją w ten sam sposób. W sPVP z kolei zbyt duża zręcznościowość. Zresztą tpp mmorpg-owy combat w arenkach nie przemawia do mnie za bardzo. Wolę już FPS-a czy rts-a odpalić do tego.
Najbardziej chyba ten combat sie w WvWvW sprawdzał, ale to było za mało żeby mnie przy tej grze przytrzymać.

Inna sprawa, że wpływ na 'ciekawość grania i combatu' mają wpływ też inne nie-combat elementy tych gier. Ja nie umiem tego w 100% oddzielić i poszczególne elementy gry wpływają na satysfakcję z innych jej elementów. Pewnie jak reszta gry by mi się bardziej podobała to i combat by mi się bardziej podobał (do pewnego stopnia).

@Niah

Bardziej ciekawy dla mnie był combat w Lotro moim Wardenem czy nawet (choć już mniej) RK niż ten w GW2.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 6 lis 2012, 14:17 
 
Pokaż mi mmorpg w ktorym efekywne jest używanie ponad 10 skili.
No i w GW2 i w TSW są długie cd do użytku specjalnego. Jedyna różnica między wowlike a dotalike to mniej nieefektywnych ozdobników.


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 6 lis 2012, 14:33 
 
Próbujesz 'zmierzyć' coś co nie jest mierzalne oraz udowodnić co jest 'obiektywnie lepsze',a jest zupełnie subiektywne. Dla mnie jest mało ważne czy coś jest najbardziej efektywne. Ważne jest co mi daje fun a co nie. Po prostu. Poza tym nie mam jednego uniwersalengo combatu który jest lepszy od innych. Różny system walki do różnych rodzajów gier. Inny lubię w FPS-ach, inny w turowych / pół-turowych rpg-ach, inny w action-rpg-ach, inny w strategiach, inny w mmorpg-ach, itd

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 lis 2012, 14:56 
 
sula napisał(a):
Próbujesz 'zmierzyć' coś co nie jest mierzalne oraz udowodnić co jest 'obiektywnie lepsze',a jest zupełnie subiektywne. Dla mnie jest mało ważne czy coś jest najbardziej efektywne. Ważne jest co mi daje fun a co nie. Po prostu. Poza tym nie mam jednego uniwersalengo combatu który jest lepszy od innych. Różny system walki do różnych rodzajów gier. Inny lubię w FPS-ach, inny w turowych / pół-turowych rpg-ach, inny w action-rpg-ach, inny w strategiach, inny w mmorpg-ach, itd

Ty też ;p.

Cała ta dyskusja sprowadza sie do gustu. I na moj gust to do kazdej gry RPG/MMO powinien byc maszynywo ładowany combat ala Forge.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 6 lis 2012, 14:59 
 
Efektywność jest mierzalna, a w mmo, w którym gra się w grupie, jest obiektywnie ważna.
Wrażenia subiektywne powinny się opierać na racjonalnych podstawach, a nie "bo tak".
Dobra, wracając do ESO, to fajny mógłby być kombat z TR-dwa przyciski myszy z podpiętymi kilkoma skilami.


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 6 lis 2012, 15:03 
 
iniside napisał(a):
sula napisał(a):
Próbujesz 'zmierzyć' coś co nie jest mierzalne oraz udowodnić co jest 'obiektywnie lepsze',a jest zupełnie subiektywne. Dla mnie jest mało ważne czy coś jest najbardziej efektywne. Ważne jest co mi daje fun a co nie. Po prostu. Poza tym nie mam jednego uniwersalengo combatu który jest lepszy od innych. Różny system walki do różnych rodzajów gier. Inny lubię w FPS-ach, inny w turowych / pół-turowych rpg-ach, inny w action-rpg-ach, inny w strategiach, inny w mmorpg-ach, itd

Ty też ;p.

Cała ta dyskusja sprowadza sie do gustu. I na moj gust to do kazdej gry powinien byc maszynywo ładowany combat ala Forge.

Nie ja nie. Bo różnica jest taka, że ja nie jestem za tym, żeby do każdej gry był ładowany taki sam combat system ani nawet nie za dominacją jednego w większości, tylko jestem za współistnieniem wielu różnych. Żeby ci co lubią combat inny niż ja, sobie grali w swoje gry i np. nie próbowali mi płakać w grach w które gram i wymuszać jej zmienianie ;p

@Isengrim

Mówimy o grach komputerowych i rozrywce. O ile w sprawach poważniejszych (ekonomia, polityka, prawo, itd) owszem biorę pod uwagę 'szerszy obraz' i nawet mierzalne elementy, to w przypadku gier komputeorowych jedynym co sprawia, że gra jest fajna dla mnie jest to czy mi się fajnie w nią gra. Całą reszta jest nieistotna.
Anyway.

Fakt wrócmy do TESO.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 lis 2012, 15:04 
 
IMO. Lepiej jakby było, dwa przyciski myszy na dwie rece (ataka lewa i prawa). W przypadku broni dwuręcznych atak z lewej lub z prawej strony.
Blok pod srodkowym przyciskiem myszy (oczywiscie kierunkowy, a nie magicznie na 360 stopni..) + dwa rodzaje unikow. Krotki uskok i dlugi.

Moce podzielone na dwa typy. Przypisane do broni i ogólne.
Do kazdej broni mozna by np. przypisac 3 moce i kazda bron daje bonusy tylko tym przypisanym.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 6 lis 2012, 15:06 
 
wystarczy, ze melee combat zrobia jak w chivalry

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 6 lis 2012, 15:11 
 
Mendol napisał(a):
wystarczy, ze melee combat zrobia jak w chivalry

TESO ma być chyba TPP a nie FPP także może być ciężko.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 6 lis 2012, 15:12 
 
no i co z tego?
mi sie raz chivalry zbugowalo i mialem tpp - gralo sie zajebiscie.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 6 lis 2012, 15:14 
 
Widziałem filmiki i wydawało mi się, że będzie się ciężko grało z takim systemem w TPP. Widać się myliłem.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 6 lis 2012, 15:17 
 
Mendol napisał(a):
wystarczy, ze melee combat zrobia jak w chivalry

A magia?
Żeby nie wyszło jak w AoC.


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 lis 2012, 15:40 
 
Isengrim napisał(a):
Mendol napisał(a):
wystarczy, ze melee combat zrobia jak w chivalry

A magia?
Żeby nie wyszło jak w AoC.

A magia będzie mieć celownik i zabijać jednym uderzeniem \o/


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 6 lis 2012, 18:42 
 
Isengrim napisał(a):
Ja nie grałem w mmo w którym potrzebowałbym więcej niż jednego bara. Jasne, używałem więcej, bo wygodnie mieć pod ręką konika, potkę na hp, potkę na szajbę, skil którego się nie używa ale może być przydatny, makra na to czy tamto.
Klasy są tak projektowane, że w połączeniu z buildem efektywne jest kilka skili, reszta to takie ozdobniki.


Pograj moze pvp troche;)
frost mage w wotlk:
sheep, arcane missile
blink, ice block
invisibily, icy veins
bllizard, cold snap
ice lance, fire blast
frostbolt, firebolt
frost nova, deep freeze
cone of cold, evocation
do tego bodajze 4 shieldy (w tym ice barrier)
+ 2 x trinket
speelsteal, counterspell
aha, jeszcze byl pet i jego freeze

Na szczescie to jest TES, a nie WoW - tutaj nie potrzeba pierdyliarda skilli, zeby byla dobra zabawa. W sumie z mojego punktu widzenia, jezeli sneak, bow i dagger beda dawac taki fun jak w Skyrim, to ja jestem kupiony.
Zreszta (i ta opinia byla tez przytaczana na forum) w TES raczej nie gralo sie dla zajebistego combatu. Bardziej dla swobody, zajebistego klimatu, widoczkow, fabuly.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 6 lis 2012, 20:54 
 
Z pVp to różnie bywa. W wowa grałem hunterem i lockiem. Niby lock milion pińcet skili, ale poza duelami to starczało ich kilka. U hunta jeszcze prościej.
Więcej pvp robiłem w WAR i to klasą "na bogato z przyciskami". 5 było przydatnych, plus drugie tyle sytuacyjnych. No ale dwa bary miałem zapełnione i jakby zdarzyła się sytuacja jedna na milion, to byłem gotowy. Jakbym zdążył kliknąć butonik, bo oczywiście skrótu nie pamiętałem.

Ja tam w Skyrima nie grałem, Obliviona wspominam słabo. W Morrowinda trochę się pykało, fajny. Jedyne co mnie serio niepokoi, to taki niejasny przekaz od devsów - "robimy to, co jest na fali". Podobnie było z WH40k. Teraz GW2 rzondzi, to robimy GW2 w świecie TES, cieszta się ludzie. Wcześniej robili WoW w świecie TES... Zaraz zrobią kolejnego hiciora w świecie TES. IMO brak im wizji, a ESO to skok na kasę.
Pewnie gdyby to nie była fantasy gierka, a Fallout online, to inaczej bym śpiewał, ale jakoś tego nie widzę na grę na długie miesiące. Kupić,Uruchomić,Pograć,Anihilować.


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 6 lis 2012, 21:09 
 
Isengrim napisał(a):
Z pVp to różnie bywa. W wowa grałem hunterem i lockiem. Niby lock milion pińcet skili, ale poza duelami to starczało ich kilka. U hunta jeszcze prościej.

mozliwe, ze zalezy od klasy, tak czy inaczej przyklad frost maga pokazuje, ze spokojnie da sie oblozyc kilka barow, uzytecznymi skillami.
Isengrim napisał(a):
Ja tam w Skyrima nie grałem

to zagraj, giera wymiata. Zwlaszcza, ze odczucia co do Obka i Morka mamy podobne.
No i ten przekaz od devsow. Po pierwsze nie wiem skad ci sie nagle wzielo GW2. Tak samo WoW, to moglo byc takie samo przeklamanie, jak to, ze giera miala uzywac bodajze Hero Engine.
Isengrim napisał(a):
Pewnie gdyby to nie była fantasy gierka, a Fallout online, to inaczej bym śpiewał, ale jakoś tego nie widzę na grę na długie miesiące. Kupić,Uruchomić,Pograć,Anihilować.

Jak nie lubisz fantasy, to ja ci juz nie poradze. A Fallouta online tez bym z checia schrupal.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 6 lis 2012, 22:36 
 
To będzie wielki fail i tyle. Nie wiem jak można sądzić inaczej i oczekiwać czegoś fajnego. RPG online - tjaaaa. "TORtanic 2" mi przyszedł do głowy. ;)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 6 lis 2012, 23:22 
 
Bo ja wiem... Właśnie typowy mmorpg mógłby być failem a kolejny TES single i online w jednym to może być to o ile oczywiście nie zjebią.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1307 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 66  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.