MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=97&t=40573 |
Strona 16 z 66 |
Autor: | iniside [ 5 lut 2013, 11:26 ] |
Tytuł: | Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź |
sula napisał(a): Wy dalej jęczycie o tym, że nie ma shooterowej mechaniki? Przecież to już w maju zeszłego roku było wiadome. 9 miesięcy się z tym pogodzić nie umiecie? Nie. Pozatym co mamy robić ? ;p. |
Autor: | candidoser [ 5 lut 2013, 11:29 ] |
Tytuł: | Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź |
@sula nie. I dzieki temu od maja "troche" sie zmienilo (reticle targeting, double tap dodge, cholera wie co jeszcze). Wciaz nie jest to ideal, ale jest lepiej niz bylo. |
Autor: | sula [ 5 lut 2013, 11:35 ] |
Tytuł: | Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź |
To są modyfikacje Tab mechanik, zresztą np. dodge a la GW2 to retarded mechanika. Jak cały system comabtu w GW2 ogólnie zresztą. Reticle jeszcze ujdzie. Prawdziwej zmiany na szuterową mechanikę nie będzie choćby tysiąc graczy pielgrzymkę do siedziby Zenimax-u zrobiło, bo to było decydowane lata temu,a zmiana by wymagała przesunięcia premiery też o lata i przepisania połowy gry. |
Autor: | candidoser [ 5 lut 2013, 11:47 ] |
Tytuł: | Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź |
powiedzial sula-developer:P co z tego, ze to modyfikacje? Lepsze takie modyfikacje niz nic. |
Autor: | sula [ 5 lut 2013, 12:00 ] |
Tytuł: | Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź |
Nie trzeba być deweloperem, żeby sobie z tego zdawać sprawę. To czy lepsze takie modyfikacje to nie jestem przekonany. Niektóre modyfikacje może są dobre, ale taki np. GW2 dodge jest błędem. No, ale w grze będzie - TESO będzie najdroższą grą Zenimax / Bethesda i tak jak zdecydowali się na TAB bo świecił triumfy jak zaczynali TESO robić (czasy BC - WOTlK), tak teraz biorą elementy combatu z GW2 bo mimo, że do sukcesu WoW-a mu bardzo daleko, to w porównaniu do innych mmorpg faili ostatnich lat wypada najlepiej z komercyjnego ponktu widzenia. |
Autor: | candidoser [ 5 lut 2013, 12:02 ] |
Tytuł: | Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź |
ale tak w ogole to o co ci chodzi?:) |
Autor: | sula [ 5 lut 2013, 12:13 ] |
Tytuł: | Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź |
O nic w sumie, a tobie o co chodzi? ![]() Bardziej dyskutowałem dla samej dyskusji i bezsensie oczekiwania zmiany z tab na shooter pare miesięcy przed premierą :~ |
Autor: | candidoser [ 5 lut 2013, 12:22 ] |
Tytuł: | Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź |
nie pare miesiecy przed premiera, bo negatywny odzew byl od razu po pierwszym pokazie w maju zeszlego roku. |
Autor: | Kabraxis [ 5 lut 2013, 12:25 ] |
Tytuł: | Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź |
candidoser napisał(a): nie pare miesiecy przed premiera, bo negatywny odzew byl od razu po pierwszym pokazie w maju zeszlego roku. No i teraz probuja zamiast sie trzymac swojej wizji zrobic chuj wie co-potworka dostosowujac gre do zdania ludzi ktorzy w nia nawet nie grali (bo nikt nie gral). Thx za odzew. :/ |
Autor: | candidoser [ 5 lut 2013, 12:35 ] |
Tytuł: | Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź |
no problem:) TES zawsze mial zrecznosciowa walke, to chyba normalne, ze ludzie chca podobnej w wersji sieciowej. |
Autor: | Kabraxis [ 5 lut 2013, 12:38 ] |
Tytuł: | Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź |
Ale jak sie nie da to sie nie da i chuj. Robienie jakies hybrydy z rollowaniem sie przez pol mapy (GW2) mija sie z celem imho. O to chodzi. Gralem w jedna gre z w pelni zrecznosciowym combatem - TERA i ten combat na dluzsza mete byl chujowy. Tyle odemnie w tym temacie. |
Autor: | candidoser [ 5 lut 2013, 12:44 ] |
Tytuł: | Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź |
Ale jak sie nie da, skoro sie da?:) Tera miala celownik na pol ekranu i hitboxy na drugie pol. Do tego to gra dla pedofili i w ogole nie powinna pojawic sie w tym topicu;) |
Autor: | sula [ 5 lut 2013, 13:08 ] |
Tytuł: | Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź |
candidoser napisał(a): nie pare miesiecy przed premiera, bo negatywny odzew byl od razu po pierwszym pokazie w maju zeszlego roku. No wiem, że był i nie dziwne bo jest to inny combat niż w single TES. Tyle, że imho wtedy i tak już było za późno, bo po prostu nie byli gotowi na przepisywanie dużej części gry (stworzenie w ogóle hit-boxów, zmiana itemizacji, poteżna modyfikacja net-code, zmiana całej matematyki w walce, pewnie zatrudnienie osób z doświadczeniem w FPS / TPS, może modyfikacje silnika, itd) , oraz inwestowanie większej ilości kasy. TESO zostało 'odkryte' już w późnym stadium produkcji i na naprawdę fundamentalne zmiany w grze już chęci ani czasu jeżeli chcieli (a chcieli) dotrzymać terminu premiery nie było. |
Autor: | candidoser [ 5 lut 2013, 13:16 ] |
Tytuł: | Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź |
chyba niekoniecznie. Wprowadzili w koncu double tap dodge, czyli jakos ten projectile musza sledzic. To bardziej imo kwestia wydajnosci, niz modyfikacji w silniku. |
Autor: | sula [ 5 lut 2013, 14:37 ] |
Tytuł: | Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź |
Samo śledzenie projectile to tylko mała część tego, żeby cały system walki był 'szuterowy'. Zresztą pytanie jest jak ono jest zrobione. Jak np. w GW2 z tym jest? Pamiętam, że tam np. unik dawał na czas 'turlania' niewrażliwość po prostu. |
Autor: | candidoser [ 5 lut 2013, 14:44 ] |
Tytuł: | Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź |
a co jeszcze musi byc, zeby system byl shooterowy?:) zreszta nawet w takim glupim WoW mimo wszystko bylo jakies hit detection. Fireball skrecal za celem, ale w momencie kiedy w niego trafil, byla animacja wybuchu i fireball znikal. |
Autor: | sula [ 5 lut 2013, 14:53 ] |
Tytuł: | Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź |
To w innych mmorpg jak fireball trafi w cel to nie wybucha i nie znika? Co do reszty. No jak śledzenie projectiles wystarczy, żeby wd. ciebie system był shooterowy to pewnie GW2 dla ciebie jest shooterowy. |
Autor: | candidoser [ 5 lut 2013, 14:58 ] |
Tytuł: | Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź |
sula napisał(a): To w innych mmorpg jak fireball trafi w cel to nie wybucha i nie znika? WoW to byl tylko przyklad. Nie wiem, o co ci znowu chodzi. sula napisał(a): Co do reszty. No jak śledzenie projectiles wystarczy, żeby wd. ciebie system był shooterowy to pewnie GW2 dla ciebie jest shooterowy. Nie, nie wystarczy, ale piszesz jakby to byl jakis w chuj nie wiadomo jak skomplikowany system, wiec pytam, czego ci jeszcze brakuje. A ty zamiast konkretow, to walisz jakas ironie. |
Autor: | sula [ 5 lut 2013, 15:06 ] |
Tytuł: | Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź |
candidoser napisał(a): sula napisał(a): To w innych mmorpg jak fireball trafi w cel to nie wybucha i nie znika? WoW to byl tylko przyklad. Nie wiem, o co ci znowu chodzi. Po prostu nie rozumiem o czym to, że fireball z WoW-a wybucha miał świadczyć? Próbuje się dowiedzieć o co ci chodziło, a ty bierzesz to personalnie. Cytuj: Nie, nie wystarczy, ale piszesz jakby to byl jakis w chuj nie wiadomo jak skomplikowany system, wiec pytam, czego ci jeszcze brakuje. A ty zamiast konkretow, to walisz jakas ironie. Pisałem ci parę postów wcześniej konkrety. Sam shooterowy system nie jest skomplikowany, znany od czasów Wolf 3d conajmniej. Zmiana gotowej gry z innym system-em na nią już imho tak. Przecież nie wystarczy dodać nie skręcające fireball-e, tylko trzeba by cały szereg rzeczy zmienić. Samo zrobienie sensownych hitboxów jest wyczynem, co pokazują problemy z tym niektórych klasycznych FPS-ów. |
Autor: | candidoser [ 5 lut 2013, 15:10 ] |
Tytuł: | Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź |
No wlasnie, znowu piszesz o calym szeregu zmian. Bez konkretow. Jak leci fireball w WoW to pewnie sprawdza pozycje tylko z jednym graczem (celem). Jak leci sobie rakieta w quake, to sprawdzana jest pozycja wzgledem nie tylko celu, ale i innych graczy + otoczenie. Czyli z mojego pktu widzenia to nie kwestia wielkiej zmiany w silniku, tylko wydajnosci. |
Strona 16 z 66 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |