candidoser napisał(a):
Jesli chodzi o VO to nie wiem o co takie halo. Dla mnie to taki sam news, ze np. bedzie w grze muzyka. Obecnie gry (rpg) bez VO "wygladaja" sztucznie dla mnie.
Dlatego te MMO sa jakie sa (i pewnie TESO bedzie takie samo)... wciskanie full VO do Themepark MMO to czysty idiotyzm, z wielu powodow. Taki poziom VO jaki jest w WoW/RIFT (odzywki NPC ala RTS/MOBA style plsu najwazniejsze momenty fabularne) w zupelnosci wystarczy i taki poziom VO nie blokuje w znaczacy sposob produkcji kontentu... co widac i w SWTOR i w GW2 znakomicie - obie gry maja full VO i kontentu po premierze co kot naplakal... why? bo jak trzeba nagrac dla kazdego generic NPC #576 voiceover, zatrudnic aktora, zaplacic, dograc sesje w studio, zatrudnic dodatkowego soundguya zeby to obrobil a potem jeszcze latac jego bugi to sprawy troche sie komplikuja). POrownaj soebi jaka ilosc kontentu potrafi wyjabac Blizzard i Trion (czesciowy, czesto szczatkowy VO) a jaka ArenaNEt czy Bioware (full VO). Smiem twierdzic ze wlasnie VO i dzwiek jest jedna z najbarzdiej czasochlonnych rzeczy dla tych firm i obie atm pluja sobie w brode (zwalszcza Bioware).
Ful VO to fail i tyle. Pakowanie go dowodzi jedynie tego ze bedzie to koe\lejna gra ktora navet nie bedziesie probowala skupiac na laongevity i przyciagnieciu graczy na dluzej tylko na zysku z pudelek (a full VO mozna jebnac na pudelku
i spierdalajcie.
Ot... bajer dla casuali ktory grze nie pomoze a jedynie wbije kolejny gwozdz do trumny po premierze bo produkcja i implementacja kontentu w grze z full VO jest poprostu trudniejsza, drozsza i trwa dluzej.
O VO w RPG juz nawet sie nie wypowiadam - bo dopiero tam jest na chuj potrzebny i jedyne co powoduje to dalsze splycenie tych gier i warstwy dialogowej.
Ta gra jest wrecz skazana na faila... to nie bedzie dobry TES, poprostu dlatego ze to MMO a nie bedzie to dobre MMO bo po raz kolejny robia WoWklona i skupiaja sie na pierdolach ala VO a nie na rzeczach dla MMO waznych.
W sumie to troche wspolczuje devsom i tej firmie.