MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=97&t=40573
Strona 19 z 66

Autor:  mr.Henky [ 27 lut 2013, 01:16 ]
Tytuł:  Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź

Kabraxis napisał(a):
Rofl ta.. na pewno beda :) Juz widze jak gra jest wielkosci 10 razy Skyrim czy Morrowind (bo prowincji jest 10).
Kpisz? Dostaniesz zony wielkosci zony z WoW z 10 quest hubami, ktore 'zrobisz' w 1-2 dni kazda i tyle.
Przeciez to ma byc standardowy WoW-themepark... nei wiem jakich cudow tu mazna sie spodziewac...

krainy wielkosci tych z single TESow? Do tego jeszcze z full VO itd... nigga plx.
Jeśli gra bedzie ogolnie (calosc) wielkosci Morrowinda to juz sie bedzie mozna cieszyć. :)


Chcesz Cudowna gre , z wielka mapa i bez klonowania wow'a ?
Zamknij Oczy i w wyobrazni wpisz sobie Login i password - otwórz oczy . Widzisz nowa gre Real Life.. co prawda nieco zbugowana bo nie daje możliwości stworzenia swojej postaci . Gra automatycznie generuje postać , jest jednak możliwość zmiany nieco własnego wyglądu przed lustrem - tutaj jednak pojawia sie wyzwanie . W grze nie ma UI ! Nie widzisz paska swojego zycia , klawisza ekwipunku oraz mozliwosci targetowania przedmiotów oraz postaci Tab'em . Gra wykorzystuje system kontroli podobny do Kinecta .
Sama gra oferuje ogrom możliwości ! Możesz podjąć prace , mozesz żebrać o pieniądze na ulicy , popełnić przestępstwo i odczuć jak działa w grze system karny ( zwlaszcza dla PK) , kierowac pojazdami ( po odpowiednim treningu). Odkryjesz jak swietnie jest rozbudowana w grze opcja Housingu - nigdzie indziej tylu mozliwosci nie zobaczysz.
Twoja postać odczuwa głód oraz pragnienie , jesli nie zaspokoisz potrzeb możesz umrzeć - a smierc w grze jest permanentna ( cos dla hardcorowcow - zwlaszcza ze jest full looting)
Co do samej grafiki i dziweku - lepszej gry nie znajdziesz , wszystkie efekty sa bardzo realistyczne . Zauroczy cie fakt ze wystepuja zjawiska pogodowe takie jak deszcz czy mgla , oraz zmieniające się pory roku.

Tak wiec po co czekasz na jakieś durne mmo które nie spełnią nigdy twoich wymagań , skoro ta idealna gre masz na wyciągniecie reki .

Autor:  candidoser [ 27 lut 2013, 07:39 ]
Tytuł:  Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź

cool, wszyscy jestesmy hardcore'ami.

Autor:  Drusek [ 27 lut 2013, 11:17 ]
Tytuł:  Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź

Gry są właśnie po to aby były INNE niż (twoje obecne) życie.

Autor:  mr.Henky [ 28 lut 2013, 02:05 ]
Tytuł:  Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź

Hmm tyle ze na wszystkich watkach marudzenie jest ze nie są takie jak prawdziwe życie :] A to świat jest mały , a to targetowanie nie te , a to questy mało urozmaicone etc.
Prawda jest taka ze chyba nigdy nie powstanie mmo które zadowoli ludzi znających ten gatunek od dłuższego czasu .

Autor:  sula [ 28 lut 2013, 09:19 ]
Tytuł:  Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź

Pierdolicie Hipolicie. Nikt o zdrowych zmysłach nie chcę realistycznego symulatora prawdziwego życia. Co nie zmienia faktu, że mmorpg-i z zabawy w wirtualna małą serwerową społeczność w jakimś fantasy /s-f świecie w której są elementy ciekawej gry ekonomicznej, sima, dungeon crawlera, eksploracji oraz pvp itp zostały zredukowane do połączenia ułomnego single player rpg /slashera (z opcją zerga) oraz lobby dungeon crawlerem / arena pvp.

Co samo w sobie złe przecież nie jest, nikt nie narzeka, że takie proste mmorpg-i istnieją, bo one też potrafią dawać inny rodzaj fun-u, tylko, że przez to ten pierwszy typ gry z niewielkimi wyjątkami, którego nie każdemu pasują został wytępiony.

Tematu trzymania gracza za rączkę, zabijania tzw. immersion oraz ogólnego uproszczenia nawet nie będę podnosił, bo to występuje w prawie wszystkich mainstream grach wszystkich gatunków.

Autor:  Isengrim [ 1 mar 2013, 19:35 ]
Tytuł:  Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź

Ten VO ma nie odbiegać od tego co jest w produktach Bety, nie ten przegadany poziom co w TOR.
Problemem TESO nie jest VO, tylko robienie solo gierki na mmo i odwrotnie - w efekcie wyjdzie słaby singielek (bo mmo wymusza uproszczenie) i słaby mmo (bo reguły singla wymuszają ograniczenie kooperacji).
No i droga TOR czyli "prawdziwe PvP będzie na końcu" to nie jest dobry pomysł.
I to jest największy problem TESO - pozbieranie dość popularnych rozwiązań i zrobienie z tego mmo. W przypadku TOR się nie sprawdziło po miesiącu.

Autor:  candidoser [ 2 mar 2013, 09:36 ]
Tytuł:  Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź

http://elderscrollsonline.com/en/news/p ... s-answered

zaproszenia do bety pod koniec miesiaca.

Autor:  candidoser [ 12 mar 2013, 07:44 ]
Tytuł:  Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź

http://www.elderscrollsonline.com/en/ne ... ing-combat

aczkolwiek zbyt wiele konkretow to tam nie ma.

Autor:  candidoser [ 14 mar 2013, 07:30 ]
Tytuł:  Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź

http://www.elderscrollsonline.com/en/ne ... dise-store

sklepik TESO;)
widac, ze chlopaki skupiaja sie na tym, co naprawde wazne, hehe.

Autor:  tomugeen [ 14 mar 2013, 07:49 ]
Tytuł:  Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź

Zapewne koderów oderwali od pracy, aby przygotowali t-shirta do sklepiku...

Autor:  Arghal [ 20 mar 2013, 11:22 ]
Tytuł:  Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź

I pomyśleć, że tak pięknie było na początku. Super świat i w ogóle. Wszystko sprowadza się zawsze tylko do jednego :)

Autor:  candidoser [ 21 mar 2013, 07:53 ]
Tytuł:  Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... Y-Tg#at=26
(do ogladania, posluchania)

+

http://elderscrollsotr.mymiddleearth.co ... f-the-day/
(do poczytania)

wstawili w koncu rece i weapon do fpp.

Autor:  candidoser [ 23 mar 2013, 09:13 ]
Tytuł:  Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź

Male podsumowanie dla leniwych/mniej zainteresowanych;)

craft - 5 profesji: Provisioner, Enchanter, Weaponsmith, Armorsmith, and Alchemist. Mozna zmaxowac jedna (niektore zrodla podaja, ze dwie) profesje, albo byc przecietnym we wszystkich. Sprzet z craftu ma byc tak samo dobry, jak z dropow. Generalnie craft ma dzialac podobnie jak w Skyrimie.
http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game ... ealed.html

Po wesolym Ding! I'm lvl 50:), swiat stanie sie bardziej otwarty. Mozna odwiedzic kraine innego aliansu, content zostanie przeskalowany do naszego levelu, a po jego skonczeniu (cokolwiek to oznacza), mozna odwiedzic kraine trzeciej frakcji. Bedzie mozna tez grac w party z ludzmi z innych krain (chociaz nie ma byc niby tak, ze w czasie robienia questow na terenie przeciwnej frakcji, bedzie widac jedynie NPC-ow i graczy z wlasnej frakcji).

4 klasy: templar, sorcerer, dragonknight i nightblade

Startuje sie z 3 drzewami skilli: Weapons, Armor i Class. Drzewo klasy zawiera w sobie 3 drzewka skilli dla klasy, ktora grasz. Dla sorcerer'a sa to: Dark Magic (crowd control), Daedric Summoning (summony i buffy) i Storm Calling (czyli damage blyskawicami)

"While we only started out with 3 skill lines, you're going to be able to unlock around 15 different skill lines when Elder Scrolls Online launches. Some of the other skill lines they mentioned were:
World - which includes a vampire tree. Players who are savvy enough to discover how to unlock it.
Guild - which allows you to get new abilities for joining the mages and/or fighters guild
They also mentioned a skill line for alliance vs. alliance and race.

"The new character advancement system was viewable in game, featuring spec-able skill lines along 6 weapon paths, three armor types, and three class trees. Additionally, Lead Gameplay Designer Nick Konkle who was on hand confirmed that a wide range of additional skill lines will also make an appearance, most notably of which are unique racial progression. This adds another facet to advancement and keeps ESO in the tradition of having racial choice be a meaningful first step in character development. He also hinted that AvA progression would feature not just one, but three separate skill trees as players improve their Alliance Rank through AvA combat."

http://tamrielfoundry.com/2013/03/pax-day-one-recap/

Na jednym z portali napisali tez nie bedzie raidow. Na forum pojawilo sie od razu 10 tysiecy topicow, petycji i ankiet.

Autor:  iniside [ 23 mar 2013, 11:23 ]
Tytuł:  Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź

Lepiej by inwajta do bety przysli. Bo gadać to oni sobie moga.

Autor:  Adhoc [ 23 mar 2013, 14:15 ]
Tytuł:  Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź

Jak to 4 klasy?
Przeciez podstawą TES jest brak jakichkolwiek klas, na rzecz skilli.

Jesli chodzi o otwarcie drogi do krain innego aliansu? WTF ?
Czyli z otwartego swiata robia liniowa sieciówke, która dopiero na ostatnim lv staje sie otwarta. I zamiast tworzyc nowy content to bedziemy powtarzac to co inne rasy robily na low lv? Dobrze ja to rozumiem?

Autor:  sula [ 23 mar 2013, 14:37 ]
Tytuł:  Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź

Żeś się obudził. Przecież od początku wiadomo było, że robią themeparka i w dodatku ze sporą ilością phasingu, zonowania i instancjowania oraz nacisku na story. Spodziewałeś się sandbox mmorpg-a albo choćby otwartego seamless themeparka jak Vanguard?

Autor:  candidoser [ 23 mar 2013, 14:41 ]
Tytuł:  Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź

W sumie klas tak definitywnie to pozbyli sie dopiero w Skyrimie. Ale to bez znaczenia.
W TESO klasa ma stanowic tylko "punkt poczatkowy". Mam nadzieje, ze klasa bedzie znaczyc co najwyzej tyle co np. w POE. Jest pelna swoboda jesli chodzi o weapon i armor (chcesz maga w plate, 1h i shield? prosze bardzo). Natomiast nie wiem jak bedzie ze spellami. Czy np. idac jako Dragonknight do gildii magow bede mogl sie nauczyc jakis nowych, magicznych atakow.

Obszary wrogich frakcji mialy byc zamkniete. Ale jak widac odzew ludzi byl na tyle duzy i negatywny, ze to zmienili. Jak to bedzie dzialac w praktyce to sie zobaczy.

Autor:  Adhoc [ 23 mar 2013, 16:15 ]
Tytuł:  Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź

Cytuj:
Spodziewałeś się sandbox mmorpg-a albo choćby otwartego seamless themeparka jak Vanguard?

Zawsze. Inne gry nie moge byc nazywane mmorpg :)
Szkoda, ze idą tą drogą.

Autor:  sula [ 23 mar 2013, 17:08 ]
Tytuł:  Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź

Adhoc napisał(a):
Cytuj:
Spodziewałeś się sandbox mmorpg-a albo choćby otwartego seamless themeparka jak Vanguard?

Zawsze. Inne gry nie moge byc nazywane mmorpg :)
Szkoda, ze idą tą drogą.

Chyba nie było premiery żadnej gry z jakimś sensownym poziomem wykonania i support-u, która by szła inną drogą od wielu wielu lat.
Szkoda to fakt, szczególnie, że to pierwsza od dłuższego czasu gra w tym segmencie wykonana w stylu zachodniego medieval fantasy.

edit: aha - jakieś video o TESO widziałem ostatnio - i była tam mowa o full LUA & add-on support. WoW much? Dobrze, że się nie napalam na tą grę bo by mi to nieźle humor zepsuło :/

Autor:  candidoser [ 23 mar 2013, 17:42 ]
Tytuł:  Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź

True, bedzie LUA support dla UI. Zobaczymy na ile pozwola ingerowac w interfejs.

Strona 19 z 66 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team