mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1307 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 66  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 21 maja 2013, 16:55 
 
gra nie jest tab target.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

**

Posty: 300
Dołączył(a): 8.01.2012
Offline
PostNapisane: 21 maja 2013, 17:06 
 
Tak samo nie jest tab target jak gw2 ... Zaznaczasz typa i spamujesz skillami.
Chyba że coś się zmieniło w combacie ? Czytałem dosyć obszerne wypowiedzi
testerów i ten system to zwykły troszkę zmodyfikowany tab targeting, ale
było to jakiś czas temu a nie sledze na bieżąco teso.

edit: Z tego co pamiętam to devsi mówili ze nie ma szans na combat z skyrima / gier fps.
A nawet na hybrydowy system jak w Tera online, gdzie troszkę trzeba celować.
Więc pozostaje nam tab targetówka, ewentualnie z celowaniem aoe na ziemi i cleave skillami,
Albo coś ala neverwinter co praktycznie nic nie zmienia.


_________________
Ultrah/Dzikun

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 maja 2013, 17:19 
 
Pomiedzy soft lockiem a tab targetem jest jednak spora roznica.

Neverwinter to za to wrecz podrecznikowy przyklad tab targetu tylko ze taba zastapili celownikiem, ktory nic nie wnosi i nazwali to action. kewl.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 21 maja 2013, 17:40 
 
iniside napisał(a):
Pomiedzy soft lockiem a tab targetem jest jednak spora roznica.

Neverwinter to za to wrecz podrecznikowy przyklad tab targetu tylko ze taba zastapili celownikiem, ktory nic nie wnosi i nazwali to action. kewl.


Jeżeli Neverwinter to podręcznikowy przykład tab targetu, to podaj mi przykład gry, która nie jest podręcznikowym przykładem takiego typu gry. Nie ma takiej. W każdej jednej musisz albo spojrzeć na cel (co równa się celownikowi) albo namierzyć go tabem (czy tam innym przyciskiem).


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 maja 2013, 17:43 
 
Darkfall, Planetside ?

Chyba nie zrozumiales co napisałem wiec pozwol ze wytłumacze. Tab-target = namierzenie celu + zakrecajace w powietrzu pociski ktorych nie da sie wyminac.
W Neverwinterze postac SAMA sie obraca za celem ktory jest na celowniku, tego co w ciebie wystrzlilo nie da sie ominac (poza watpliwym dogde), a skile trafiaja w dokładnie jeden cel, nawet jesli po drodze przypadkiem soi kilka innych potencjalnych celow ktore go zasłaniją.
Jakby wyjebali celownik z NWN i zastapili go tabem to nikt by nie zauwazyl roznicy.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 21 maja 2013, 17:49 
 
Auto-obracanie to nawet ja w tych tab-combatowych grach co to mają uważam, za retarted.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 21 maja 2013, 17:50 
 
iniside napisał(a):
Darkfall, Planetside ?

Chyba nie zrozumiales co napisałem wiec pozwol ze wytłumacze. Tab-target = namierzenie celu + zakrecajace w powietrzu pociski ktorych nie da sie wyminac.
W Neverwinterze postac SAMA sie obraca za celem ktory jest na celowniku, tego co w ciebie wystrzlilo nie da sie ominac (poza watpliwym dogde), a skile trafiaja w dokładnie jeden cel, nawet jesli po drodze przypadkiem soi kilka innych potencjalnych celow ktore go zasłaniją.
Jakby wyjebali celownik z NWN i zastapili go tabem to nikt by nie zauwazyl roznicy.


Ciekawe, bo gram GFW i jak mi się postać odsunie, to mob nie otrzymuje hitów. Jak pierdolnę jakimś skilem do dostają wszystkie moby, które się napatoczą pod miecz. Uderzenia mobów też mogę ominąć.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 maja 2013, 17:58 
 
No ja gramlem CW i jak przypadkiem ktos sie napatoczył pod jakis ray skill to nie obrywał jesli celownik trzymałem na tym co był za nim, nawet jesli promien go przecinał. Kewl.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 21 maja 2013, 18:45 
 
Czyli to TESO ma miec jednak "sciemniane" celowanie tak jak mnie sie wydawalo?
imo to zapowiada sie na fail, ten komercyjny filmik ostatni byl nawet fajny, ale pewnie bedzie bardziej wygladac jak ten beznadziejny leakniety gameplay.

Fajnie jakby to mialo chociaz troche skill system podobny do Morrowinda, ze biegajac zwiekszamy running itp.

Raczej szkoda czasu.


_________________
.

****

Posty: 1527
Dołączył(a): 27.10.2006
Offline
PostNapisane: 21 maja 2013, 22:43 
 
Highlander napisał(a):
Fajnie jakby to mialo chociaz troche skill system podobny do Morrowinda, ze biegajac zwiekszamy running itp.


Wtedy leveling będzie się odbywał jak w DFO gdzie skakałem jak idiota po mieście strzelając z podstawowego spella w niebo. Czyli w sumie tak jak w Morku :]

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 22 maja 2013, 06:22 
 
Skill system jest w sumie sciagniety ze Skyrima. Nie ma atletyki, ale uzywajac 2h nabija ci sie skill dla broni 2h itd.
Tylko pkty xp nabijaja sie tradycyjnie chyba, czyli przez questy, kille, eksploracje.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 23 maja 2013, 19:06 
 
candidoser napisał(a):
Skill system jest w sumie sciagniety ze Skyrima. Nie ma atletyki, ale uzywajac 2h nabija ci sie skill dla broni 2h itd.
Tylko pkty xp nabijaja sie tradycyjnie chyba, czyli przez questy, kille, eksploracje.


W sumie takie coś było też w WoWie na początku... a potem z tego zrezygnowano bo za dużo to nie wprowadzało.

Ja nie ukrywam, że uwielbiam świat TES, ale jakoś temu tytułowi nie wróżę zbyt świetlanej przyszłości... ot taki ogólny feeling.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 maja 2013, 19:13 
 
Akurat zwiekszanie skili przez uzwanie jest zjebanym systemem. Jedyne co on daje to, toze ludzie masowo uzywaja botow, macr albo wykałaczek w klawiaturze zeby sie samo skilowało ;s.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 23 maja 2013, 19:39 
 
iniside napisał(a):
Akurat zwiekszanie skili przez uzwanie jest zjebanym systemem. Jedyne co on daje to, toze ludzie masowo uzywaja botow, macr albo wykałaczek w klawiaturze zeby sie samo skilowało ;s.


Ue tam, jesli da sie to zrobic w taki sposob to po prostu system jest zle zaprojektowany...


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 maja 2013, 19:50 
 
Problem w tym, ze tego nie da sie inaczej zaprojektować. Nie liczac oczywiscie jakis potworkow typu limit skill pointow/h


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 23 maja 2013, 21:19 
 
Było coś takiego w ff11. Wystarczyło wprowadzić wymóg skillowania na odpowiednio wysoko levelowych mobkach. Z tym już boty sobie nie radziły ;)


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 23 maja 2013, 21:55 
 
A moze cos zupelnie innego? Moze
- system profesji z WFRP?
- systemy bez levelowe?
- system oparty na twinkowaniu sprzetu?

Ktos tutaj pisal, ze Age of Wushu ma system hybrydowy (medytacja a'la skillowanie w EVE plus normalne levelowanie). To tez jakies wyjscie.

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 23 maja 2013, 22:44 
 
EvE style / Darkfall style z skillcapem >>> all


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 24 maja 2013, 07:05 
 
tczewiak napisał(a):
Było coś takiego w ff11. Wystarczyło wprowadzić wymóg skillowania na odpowiednio wysoko levelowych mobkach. Z tym już boty sobie nie radziły ;)

Ta. Masz skill np. Jumping. I co. Musisz go skilowac w odpowiedniej zonie ? Co problem zaparkowac sie w niej, wcisnac wykalaczke pod w i spacje i sobie pojsc ? ;p


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 24 maja 2013, 07:23 
 
W skyrim musisz miec valid target, zeby ci podskoczyl skill w destruction. Resto rosnie ci jezeli rzeczywiscie sie uleczyles. Spamowanie heal'a na siebie nic nie da. Pewnie podobnie z walka melee.
Atletyki nie ma.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1307 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 66  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.