MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

TESO - pogawedki
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=97&t=43845
Strona 25 z 112

Autor:  iniside [ 12 lut 2014, 09:28 ]
Tytuł:  Re: TESO - pogawedki

Dostałem jakas ankiete do wypełnienia. Strasznie durna była. Za mało otwartych pytań. Np. pytanie czy podoba ci sie wyglada armorow etc, bylo kilka razy. No i dalem odpowiedz nie. Tylko ze taka odpowiedz gowno znaczy, bo mi sie nie podoba ich jeden konkretny element, i chetnie bym napisał jaki...

Autor:  zaboleq [ 12 lut 2014, 09:41 ]
Tytuł:  Re: TESO - pogawedki

To trza było pisać na forum bety ;) o ile miałeś dostęp. Właśnie wypełniam tą ankietę. Tam gdzie jest pytanie o interfejs daje 1 (dałbym 0 ale się nie da). Warto wypełnić IMO tą ankięte - dość długa jest...

P.S

Czy ten tutorial można było pominąć na początku? W sensie to więzenie, czy to obowiązkowe jest?

Autor:  Mendol [ 12 lut 2014, 09:43 ]
Tytuł:  Re: TESO - pogawedki

ta, szkoda, ze te klucze, o ktore tak walczylismy, chyba chuja daja jesli chodzi o nastepne beta eventy ;/

Autor:  krzyk [ 12 lut 2014, 09:51 ]
Tytuł:  Re: TESO - pogawedki

Ludziowie z poprzedniego eventu mogli sie zalogować w tym, wiec myślę że jednakowoż się mylisz :)

już.

Autor:  Mendol [ 12 lut 2014, 09:53 ]
Tytuł:  Re: TESO - pogawedki

a to nice :)

Autor:  iniside [ 12 lut 2014, 10:00 ]
Tytuł:  Re: TESO - pogawedki

zaboleq napisał(a):
To trza było pisać na forum bety ;) o ile miałeś dostęp. Właśnie wypełniam tą ankietę. Tam gdzie jest pytanie o interfejs daje 1 (dałbym 0 ale się nie da). Warto wypełnić IMO tą ankięte - dość długa jest...

P.S

Czy ten tutorial można było pominąć na początku? W sensie to więzenie, czy to obowiązkowe jest?

Nie moglem wejsc na forum ;/

Autor:  Nyx [ 12 lut 2014, 10:12 ]
Tytuł:  Re: TESO - pogawedki

Przeciez na koncie nadal jest beta access, wiec nic nie zabrali.

Autor:  zaboleq [ 12 lut 2014, 10:39 ]
Tytuł:  Re: TESO - pogawedki

Ja w ankiecie objechałem:

UI - tragiczne i śmierdzi konsolą na kiloment
LFG i dungi(brak combat loga, brak markowania, FPS view totalnie nie przydatne jeśli walczy się więcej jak z jednym mobem w melee, LFG tool nie sprawdza np czy tank to tank albo healer bo sorry ale mialem chyba z 10 sytuacji gdzie byly 2 tanki a nie bylo heala etc bo koles po prostu zapisywal sie jako tank bo tak bylo szybciej.. tak samo młotki robili z healem). Ogólnie dungi ciężko oceniać ale łatwo nie było, były wipy...
Cloth armory - wyglądaja słabo. Ogólnie armory wygląda fajnie w przypadky medium/heavy i w sumie jest sporo styli jak dwemer czy daedric których nie dano bylo potestowac.
PvP - siege weapon za tanie, za duze mapy i za wolno sie biega + przydaly by się mniejsze bitwy czyli coś w rodzaju BG/AV z wowa z objectivami etc i coś w rodzaju sPvP z GW2 bo to było super. Ogólnie to massPvP ma dobry performance albo w becie był spory chaos, lagi i długi się czekałem momentami

Progress i itemizacja postaci - brak możliwości wybrania rewardów z questów + do tego lvlu praktycznie nie mamy wpluwu za bardzo w co sie ubieramy(chodzi mi o dodatkowe staty na itemach a nie samą wartość armoru). Low lvl bronie nie miały żadnyc traitów i nie było różnicy czy mam topór, młot czy miecz - jeden pies i tyle. Dodatkowo na początku, przez te pierwsze 6-8 lvli idzie sie dość szybko a potem jest ściana i dużo biegania, niekoniecznie fajnego. Owszem, jak ktoś się wgryzł w story i eksploracje to jest co robić ale sam exp za eksploracje powinien być większy imo tak żeby nie każdy musiał głupio chodzić po mapie i robić wszystkie Q w zonie co do jednego aby mieć odpowiedni lvl

Crafting - fajny, ale pojechałem go bo w tej becie praktycznie nic bardziej zaawansowanego niż craftowanie green itemów nie można było robić. Między green a blue jedyną różnicą była wartość dmgu/armora czyli pewien boost ale nie to mnie interesowało. Enchanty dodały smaczku ale to co mnie interesowało to traity a na to nie było szens bo craft od 4 lvlu szedł jak krew z nosa. Można było testować tylko podstawy craftu i nić więcej. Recept dla kowala nie znalazłem a kamyków nie mogłem używac bo własnie nie udało mi się dobić wysoko w BS.

Autor:  Mendol [ 12 lut 2014, 10:42 ]
Tytuł:  Re: TESO - pogawedki

za duza mapa pvp? za wolno sie biega? mam nadzieje, ze takie glupoty tylko ty tam napisales.
mniejsze bitwy sam sobie organizuj.
i spierdalaj z tymi arenkami.

Autor:  candidoser [ 12 lut 2014, 10:49 ]
Tytuł:  Re: TESO - pogawedki

ja lubie BG, ale jak zrobia BG to ludzie zaczna tam farmic i w-pvp zdechnie. Chyba, ze za udzial w BG nie dostajesz nic, oprocz funu. To wtedy jak najbardziej.

Autor:  Mendol [ 12 lut 2014, 10:53 ]
Tytuł:  Re: TESO - pogawedki

no i tu wlasnie wychodzi wasze kurwa lenistwo :)
wczesniej nie byly potrzebne zadne arenki srenki.
w daocu byly spoty do 8v8, do dueli i nie trzeba bylo nic kombinowac ani dodawac.
wolalbym, zeby gildie same stworzyly takie spoty w cyrodiil, niz mieliby dodac jakiekolwiek bg/scenario/arenki, ktore rozpieprzaja kazde wpvp.
tak bylo w warhammerze, rifcie.
tutaj sa warunki zeby ogarneli to gracze, ale przeciez lepiej plakac, ze nie ma, niz samemu cos zrobic :)

jedyne co moze na dluzsza mete dobrze zadzialac, to tez skopiowanie pomyslu z daoc'a. bg na okreslone levele, z jednym keepem do zdobycia, a full pvp na 50 levelu.

Autor:  Piszpan [ 12 lut 2014, 10:57 ]
Tytuł:  Re: TESO - pogawedki

wystarczyloby zrobic np. jak w rifcie ze sie oplaca chodzic i na bg i na wvwvw chociaz daily i weekly questy tez moga spowodowac ze ludzie beda wchodzic aby zaliczyc. mogliby wprowadzic sprzet ze statami pvp, upy do siege weapons (taka mobilna katapulta tank;p) w sumie ciekawo co im siedzi w glowie i jak beda roziwjac ta gre oprocz dodwania nowych dungow czy krainek.

Autor:  candidoser [ 12 lut 2014, 10:59 ]
Tytuł:  Re: TESO - pogawedki

no przeciez ja nie placze. Wole tak jak jest, niz zeby byl WoW 2 - ludzie farmia bg, a swiat pusty.

Co nie zmienia faktu, ze BG to mily dodatek, hehehe

Piszpan: chcesz osobne staty do pvp? Spadaj na drzewo z takim pomyslem :P

Autor:  Mendol [ 12 lut 2014, 11:00 ]
Tytuł:  Re: TESO - pogawedki

ale po co maja kombinowac ze sprzetem pve-pvp, skoro sam sobie taki zlozysz z tego co jest dostepne?
na dungeon bedziesz zakladal np. medium armor dla rangera, a na pvp heavy i tyle. zaden podzial nie jest potrzebny.

jak dodajesz bg to polowa ludzi siedzi tam zeby farmic i tyle. dla mnie zbedny element. lepiej zeby dodali dobre pve spoty w cyrodiil (np. do farmienia skorek itd.) i bedziesz mial wszystko co potrzebne.

piszpan jeszcze nie kupil a juz tylko o farmieniu mysli.

Autor:  sula [ 12 lut 2014, 11:01 ]
Tytuł:  Re: TESO - pogawedki

@Piszpan

Nie. Mendol ma rację.

Najlepiej jak instancjowanych osobnych BG / Arenek po prostu nie ma.

PS. Daily i tego typu podobne pomysły są słabe fest.

Autor:  Niah [ 12 lut 2014, 11:02 ]
Tytuł:  Re: TESO - pogawedki

Każdy kolejny post optujący za wprowadzeniem bg do teso będę kasował. Jeszcze ktoś z zanimaxu przeczyta i dodadzą tego jebanego niszczyciela pvp :<

Autor:  Neonin [ 12 lut 2014, 11:05 ]
Tytuł:  Re: TESO - pogawedki

Niah i tak nie jesteś fajny.

Bg w każdej grze doprowadzały do braku open pvp - więc IMO jest to całkowicie bezsensowny dodatek.

Autor:  zaboleq [ 12 lut 2014, 11:10 ]
Tytuł:  Re: TESO - pogawedki

Mendol napisał(a):
za duza mapa pvp? za wolno sie biega? mam nadzieje, ze takie glupoty tylko ty tam napisales.
mniejsze bitwy sam sobie organizuj.
i spierdalaj z tymi arenkami.


Sam spierdalaj dziadku?
Co masz do sPvP? Za wolny refleks już masz i tylko w zergu na dupie biegać byś chciał pewnie...
Może na emeryturze masz czas na to, aby po zgonie zapierdalać 10 minut do kolejnego zamku ale póki co to na tsie słyszałem same narzekania na to bieganie po respie. Makpi są duże i puste - tyle. Jak dodadzą wiecej mobków czy elementów PvE/PvP na mapie to spoko ale póki co to wygląda to średnio - pewnie przez brak organizacji i walki zerg vs zerg ale potencjał i fun jest.


Pytanie dla kumatych
U High elfa jest racial skill, który zwiększa regen magicki w combacie. Jednoczeście w cloth armorach jest skill, który w opisie ma że zwiększa regen magicki ale o combacie już mowy nie ma. Teoretycznie więc ten light armor skill wpływa na regen poza combatem czy to po prostu błąd/niekompletny opis?
Planuje zrobić templara healera/castera a'la paladyn ale wychodzi na to, że trzeba mieć light armor bo inaczej nie ma się bonusów do regenu magicki z light z tym, że nadal nie wiadomo czy chodzi o regen w combacie czy też nie :D.

Autor:  Mendol [ 12 lut 2014, 11:16 ]
Tytuł:  Re: TESO - pogawedki

w teso masz mozliwosc biegania i w ZERGU i solo i w malej grupie.
sam siedziales i slyszales jak np. piszpan biegal i mial co chwila 1v1, wiec nie pierdol mi tu glupot o refleksie i zergu.
chcesz spvp to graj w gw2 albo rifta, ale nie wpadaj tutaj z takimi pomyslami.
nie wiem kto narzekal, ale to raczej kurwa logiczne, ze jak cie zajebia, nikt cie nie rezznie to MUSISZ biec 5min zeby wrocic na pole walki.
inaczej cala idea siegowania, linii frontu mija sie z celem.
nie wiem o co ci chodzi z ta pusta mapa, jak ja biegalem, to oczywiscie, ze 2-3 minuty musialem gdzies dobiec, ale generalnie nie bylo problemu ze znalezeniem akcji, tym bardziej, ze miejsca walk sa zaznaczone na mapie. tak to juz jest, ze trzeba jednak troche pobiegac zeby moc zrobic to na co sie ma ochote. bez wzgledu na to czy to zerg, czy small scale pvp.
tym bardziej, ze jak fixna portale, to mozna sie teleportowac w POBLIZE miejsca walki (keepa).

Autor:  sula [ 12 lut 2014, 11:19 ]
Tytuł:  Re: TESO - pogawedki

Dobrze Mendol mówi. Pamiętaj, że w finalnej wersji gry będziesz prędzej czy później miał mounta a twoja postać będzie miała dużo więcej staminy (+ pewnie będą bonusy z itemów lub z czegoś innego do szybkości poruszania się i sprintu). Jak chcesz, żeby w late game to miało ręce i nogi - to na low lvl musi być daleko. Narzekanie na to, to coś jak narzekanie, że w POE na początku postać wolno biega i atakuje.


Zresztą zaboleq zachowujesz się jakbyś grał od roku w mmorpg-i. Przecież te tematy są dawno przerobione na przykładach wielu gier.

Strona 25 z 112 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team