MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
TESO - pytania i odpowiedzi https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=97&t=43848 |
Strona 27 z 36 |
Autor: | EloNis [ 15 mar 2014, 21:19 ] |
Tytuł: | Re: TESO - pytania i odpowiedzi |
bowy masz w paczkach z 2h |
Autor: | candidoser [ 15 mar 2014, 22:51 ] |
Tytuł: | Re: TESO - pytania i odpowiedzi |
Dzieki, swoja droga strasznie chujowy pomysl z tymi random paczkami. |
Autor: | szwejos [ 16 mar 2014, 09:36 ] |
Tytuł: | Re: TESO - pytania i odpowiedzi |
candidoser napisał(a): Dzieki, swoja droga strasznie chujowy pomysl z tymi random paczkami. ta, dokładnie wzięli najgorsze rozwiązanie z SWTOR-a |
Autor: | Lokken [ 16 mar 2014, 10:11 ] |
Tytuł: | Re: TESO - pytania i odpowiedzi |
1. Czy mogę jakoś zobaczyć jaki dmg zadaję ? Latające numerki albo chociaż combat log ? 2. Czy pominięcie tutoriala to jedyne przyśpieszenie w becie ? Czy może później będę miał kolejną opcję ? Chciałbym wypróbować nową postać, ale nie chce mi się znowu tłuc tego samego. 3. Macie jakieś wskazówki jak posługiwać się wytrychem ? Chujowo mi to wychodzi. |
Autor: | krzyk [ 16 mar 2014, 10:16 ] |
Tytuł: | Re: TESO - pytania i odpowiedzi |
Lokken napisał(a): 3. Macie jakieś wskazówki jak posługiwać się wytrychem ? Chujowo mi to wychodzi. banalnie, jak zaczyna sie trząść (tudzież króciutko przed) stopujesz nacisk. |
Autor: | Lokken [ 16 mar 2014, 10:26 ] |
Tytuł: | Re: TESO - pytania i odpowiedzi |
krzyk napisał(a): Lokken napisał(a): 3. Macie jakieś wskazówki jak posługiwać się wytrychem ? Chujowo mi to wychodzi. banalnie, jak zaczyna sie trząść (tudzież króciutko przed) stopujesz nacisk. No właśnie chyba przed bo jak się trzęsie to już za późno w większości przypadków. A nie wiem kiedy się zacznie. |
Autor: | noasz [ 16 mar 2014, 10:32 ] |
Tytuł: | Re: TESO - pytania i odpowiedzi |
sluchaj, inaczej szumi mechanizm jak dochodzi do punktu G |
Autor: | Lorath [ 16 mar 2014, 10:43 ] |
Tytuł: | Re: TESO - pytania i odpowiedzi |
druzil napisał(a): Ale jakis progress jest, wczesniej sporo questów nie dalo sie zaliczyc bo nie spawnowal sie npec do zabicia. Teraz dla odmiany npec sie spawnuje, ale za to w nastepym quescie w lini znowu nie ma npeca.. Jak z tym sobie nie poradza to za 2 tygodnie tak oberwia po dupie ze glowa mala. Nie dajacych sie ukonczyc questow jest sporo a co gorsze sa to czesto questy z glownej linii fabularnej. Wlasciwie pewnie juz po tej becie wiele osob zrezugnuje z preorderow. |
Autor: | druzil [ 16 mar 2014, 12:05 ] |
Tytuł: | Re: TESO - pytania i odpowiedzi |
Questow z brakiem ncpa niestety nie da sie przeskoczyc. Sporo tez mialem questow gdzie nie trigerowalo sie jakies zdarzenie przez co tez nie dalo rady nic zrobic, chociaz z tymi mozna bylo sobie radzic poprzez abadon i rozpoczecie zadania od nowa. Tyle ze jest to upierdliwe bo on nie usuwa ostatniego questa tylko calego chaina questow. |
Autor: | Lorath [ 16 mar 2014, 12:45 ] |
Tytuł: | Re: TESO - pytania i odpowiedzi |
Ja bym tak ludzi odpowiedzialnych za PvE endgame z ekipy Wildstara przerzucil do TESO. Z Blizzarda bym wzial koderow i QA. Na Skyrim Nexus bym poszukal gosci do zrobienia UI i doszlifowania wygladu postaci. Do animacji bym zgarnal ludzi co Vindictusa robili. Gra doskonala |
Autor: | szwejos [ 16 mar 2014, 12:55 ] |
Tytuł: | Re: TESO - pytania i odpowiedzi |
Lokken napisał(a): 1. Czy mogę jakoś zobaczyć jaki dmg zadaję ? Latające numerki albo chociaż combat log ? http://tamrielfoundry.com/2014/02/found ... al-combat/ |
Autor: | Lokken [ 16 mar 2014, 13:50 ] |
Tytuł: | Re: TESO - pytania i odpowiedzi |
Dzięki. Trochę lipa, że tak podstawowe rzeczy trzeba załatwiać addonem. |
Autor: | Mendol [ 16 mar 2014, 13:55 ] |
Tytuł: | Re: TESO - pytania i odpowiedzi |
ja jak patrze na te addony to po czasie stwierdzam, ze to jest najlepsza opcja. devsi zamiast sie skupiac na ui i dopasowaniu go tak, zeby kazdy byl zadowolony, dali nam wolna reke. mamy podstawowe info - jak ktos chce wiecej, kolorowo, latajace - prosze bardzo, ale zrob sobie sam. |
Autor: | Lorath [ 16 mar 2014, 13:57 ] |
Tytuł: | Re: TESO - pytania i odpowiedzi |
Lokken napisał(a): Dzięki. Trochę lipa, że tak podstawowe rzeczy trzeba załatwiać addonem. Nie ciesz sie. Patrzac na reakcje community, jest mozliwosc ze developerzy zablokuja sporo funkcjonalnosci API (np. wyswietlanie cyfrowo ilosci HP/SP/MP celu, buffow, odliczanie trwania debuffow, itp) tak ze add-ony beda glownie kosmetyczne i nie beda dawac przewagi nad tymi ktorzy graja bez. |
Autor: | Niah [ 16 mar 2014, 14:00 ] |
Tytuł: | Re: TESO - pytania i odpowiedzi |
I bardzo dobrze, jak ktoś szuka ułatwień to pewnie jest gimbusem grającym w dooma na kodach. |
Autor: | Lokken [ 16 mar 2014, 14:15 ] |
Tytuł: | Re: TESO - pytania i odpowiedzi |
Niah napisał(a): I bardzo dobrze, jak ktoś szuka ułatwień to pewnie jest gimbusem grającym w dooma na kodach. Taa bo zwykła informacja o tym za ile uderzyłem jest mega ułatwieniem. Nawet w DFO było w standardzie. |
Autor: | TobiAlex [ 16 mar 2014, 14:50 ] |
Tytuł: | Re: TESO - pytania i odpowiedzi |
Lokken napisał(a): Niah napisał(a): I bardzo dobrze, jak ktoś szuka ułatwień to pewnie jest gimbusem grającym w dooma na kodach. Taa bo zwykła informacja o tym za ile uderzyłem jest mega ułatwieniem. Nawet w DFO było w standardzie. A DFO to jakaś wyrocznia czy jak? Bo nie bardzo rozumiem. |
Autor: | Lorath [ 16 mar 2014, 15:07 ] |
Tytuł: | Re: TESO - pytania i odpowiedzi |
Niah napisał(a): I bardzo dobrze, jak ktoś szuka ułatwień to pewnie jest gimbusem grającym w dooma na kodach. E tam. Gracze MMO sa po prostu przyzwyczajeni do tego ze nie musza zgadywac czy ich skill zadzialal jak nalezy czy tez nie. Takie informacje podaje nawet defaultowe UI. A w ESO nie. |
Autor: | Lokken [ 16 mar 2014, 15:41 ] |
Tytuł: | Re: TESO - pytania i odpowiedzi |
TobiAlex napisał(a): Lokken napisał(a): Niah napisał(a): I bardzo dobrze, jak ktoś szuka ułatwień to pewnie jest gimbusem grającym w dooma na kodach. Taa bo zwykła informacja o tym za ile uderzyłem jest mega ułatwieniem. Nawet w DFO było w standardzie. A DFO to jakaś wyrocznia czy jak? Bo nie bardzo rozumiem. Nawet w takim L2, gdzie nie było wiadomo jaki lvl ma przeciwnik, ile ma hp, jaką gra klasą, jakich skilli używa była prosta informacja jaki dmg zadaję. Tak samo jak chyba w każdym MMO (być może w Mortal Online tak nie było). Podałem przykład DFO jako bardziej hardcorowej gry, gdzie taka funkcja występuje. |
Autor: | TobiAlex [ 18 mar 2014, 13:49 ] |
Tytuł: | Re: TESO - pytania i odpowiedzi |
Ja mam pytanko związane z luncherem w wersji EU - też macie komunikat Could Not Load News? A może wiecie jak to naprawić? |
Strona 27 z 36 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |