MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=97&t=40573
Strona 45 z 66

Autor:  iniside [ 23 sty 2014, 13:30 ]
Tytuł:  Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź

Oyci3C napisał(a):
Niech ktos w koncu zrobi takie serwery jak do Dayz/Rust z TES i gg bedzie:)


Ciekawe czy Rust bedzie sie dało modowac. W tedy przerobienie tego na TES to tylko kwestia checi.

Bo o modowaniu DayZ zeby to cos mialo wspolnego z TES to z gory mowie ze mozna zapomniec. VirtualReality jest tak bardzo hardcoded, ze do niczego sie nie nadaje poza dorbnymi zmianami (;.

Autor:  Farin666 [ 23 sty 2014, 13:32 ]
Tytuł:  Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź

Oyci3C napisał(a):
Niech ktos w koncu zrobi takie serwery jak do Dayz/Rust z TES i gg bedzie:)

możesz być pierwszy, załóż kicka z tym projektem i jedziesz;p

Autor:  candidoser [ 23 sty 2014, 13:32 ]
Tytuł:  Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź

Cena to jakies 50-60$ wiec 80zeta to w marzeniach:) Chyba, ze po miesiacu za konto uzywke, hehehe.
Generalnie to co Sula napisal (moze oprocz microtransakcji, a raczej czegos na poziomie WoWa, czyli jakas zmiana imienia itd., nic na poziomie tytulow f2p), ale w zamian jest multi. Np. ludzie mowia, ze do dupy to TESO, bo nie mozna wpasc i wybic NPC-ow. Ale kurde to jest MMO, wpadasz i zabijasz playerow.
Cos za cos. Teraz tylko pytanie, czy taki deal bedzie oplacalny.

Combat jest o tyle biedniejszy, ze nie mozna zwyczajnie zejsc z linii ciosu. I to niestety czuc. Zreszta widac na filmikach, jak koles odsuwa sie w bok (zwykly odruch) a i tak dostaje hita (tylko akurat projectile, ale to nie znaczenia).

Autor:  Morfidon [ 23 sty 2014, 15:02 ]
Tytuł:  Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź

Moim zdaniem combat wygląda bardzo chujowo, nie zniosę kolejnego MMO, w którym caster idzie na front linii bezmyślnie w ogóle nie zastanawiając się prawie gdzie stoi tylko spamuje klawisze. Jedyne co może być fajnego to klimat Elder scrolls. Combat z 5 skillami z cały czas innymi graczami i bez deathspamu sprawi, że PvP będzie lipą ;(

Autor:  candidoser [ 23 sty 2014, 15:22 ]
Tytuł:  Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź

Skilli jest 2x5 (5 skilli na weapon, mozesz miec dwie bronie). Plus ultimate skill. Do tego zwykly atak, power atak, unik, blok, wyjscie ze stuna.
Generalnie jestes przypisany do jednej kampanii pvp, wiec powinienes walczyc z tymi samymi ludzmi.

Autor:  TobiAlex [ 23 sty 2014, 16:02 ]
Tytuł:  Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź

Morfidon napisał(a):
Moim zdaniem combat wygląda bardzo chujowo, nie zniosę kolejnego MMO, w którym caster idzie na front linii bezmyślnie w ogóle nie zastanawiając się prawie gdzie stoi tylko spamuje klawisze. Jedyne co może być fajnego to klimat Elder scrolls. Combat z 5 skillami z cały czas innymi graczami i bez deathspamu sprawi, że PvP będzie lipą ;(


To jest właśnie zajebiste. A nie 1500 skilli z czego i tak 1490 wcale się nie używa... a i tak znajdzie się "pro player", który będzie płakał, że używa je wszystkie i brakuje mu klawiszy do obłożenia. Już stary Guild Wars pokazał, że 1500 skilli, ale tylko 8 wybranych do wykorzystania podczas misji to świetna sprawa.

Autor:  Kabraxis [ 23 sty 2014, 17:35 ]
Tytuł:  Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź

muehehe... no zajebiste... a potem znudzenie postacia, combatem i levelowaniem na lvl 30 jak w GW2.

Plz nie porownuj GW1 (gdzie bylo to zribione bardzo fajnie, bylo rozbudowane i wybierales ze skilli kilkuset a nie z 30stu a do tego byl bardzo sensowny system buildow i statystyk. Plus NIE MOGLES zmieniac skilli w locie wiec wybory mialy KONSEKWENCJE, zwlaszca w PvP - trudne slowo ktorege dzisiejsi 'rpgowcy' od siedmiu bolesci nie rozumieja niestety) do streamlineowanego i upruszczonego gowna aka GW2, ESO i tym podobne systemy (Wildstar chyba tez i Neverwinter). Nie ta liga.

'proplayer'... lolz. System dla debili, w ktorym kazdy jest sobie sterem, zeglarzem i okretem nic wiecej.. again. Niestety.

Jest wogole jakis slot np na consumable (pewnie jeden bo inaczej widomix...mozg rozjebany) czy zbyt 'pro' dla przecietnego tobialexa i wodnego ad 2014?

Autor:  candidoser [ 23 sty 2014, 17:55 ]
Tytuł:  Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź

jest.
Aktywnych skilli jest pewnie spokojnie ponad setka. Pewnie drugie tyle 'skilli' pasywnych.

Autor:  Kabraxis [ 23 sty 2014, 18:02 ]
Tytuł:  Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź

Chcociaz tyle. Choc jeden slot na potke/jedzenie przy tak rozbudowanych systemach alchemii i gotowania jakie sa w TESach to.... no nawet nie pisze co o czyms takim mysle. Szkoda ze jak zwykle dostosowuja to pod gracza z iq ameby. I tak lepiej niz w GW2 bo tam nawet tego nie ma bo przcietny janusz by sue zestresowal zbyt duza iloscia ikonek. ;)

BTW. 100 na cala gra to wciaz mniej niz w GW1 na JEDNA KLASE (juz pomine multiclassing zeby nie kopac lezacego)... serio porownanie tego systemu z 'nowoczesnymi' systemami z GW2, ESO czy innych gier to smutny i raczej niesmieszny zart. Systemy z nowych gier to nic wiecej ja skarlale karykatury systemu z GW1.

BTW. Pro hint -> jak chcesz miec tylko 8 skilli na pasku to mozesz to zrobic w dowolnym MMO... wyciagajac tylko 8 skilli na pasek. Przeciez i tak reszty sie 'nie uzywa' to co za problem. Szokujace, wiem. hehe..

Autor:  Isengrim [ 23 sty 2014, 18:04 ]
Tytuł:  Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź

Hehe, jakby ktoś się zastanawiał gdzie jest szmal z produkcji, to już wiadomo http://www.elderscrollsonline.com/en/news/post/2014/01/23/esos-voice-cast-announced

Autor:  wodny [ 23 sty 2014, 18:06 ]
Tytuł:  Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź

Isengrim napisał(a):
Hehe, jakby ktoś się zastanawiał gdzie jest szmal z produkcji, to już wiadomo http://www.elderscrollsonline.com/en/news/post/2014/01/23/esos-voice-cast-announced

"TORtanic 2"

Autor:  Kabraxis [ 23 sty 2014, 18:10 ]
Tytuł:  Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź

No to teraz juz moge z czystym sercem powiedziec ze gra bedzie failem jak SWTOR i GW2.
Gl z patchami i robieniem jakiegos sensownego contentu z takim V/O i obsada. Chyba ze po premierze patche juz nie beda full voiceoverowane. MIn dlatego RIFT i WoW sa w stanie wypluwac tony DOBREGO contentu (jak na wlasne standardy... szczeglnie RIFT tu bryluje, ktory w jednym patchu ma wiecej stuffu niz takie GW2 dodalo od premiery) bo nie trzeba do kazdej pierdoly robic full V/O i organizowac i dopasowywac shedule 5ciu gwiazd z holywood. Np Blizzard robi swoj v/o w 95% wewnetrznie (w sensie devsi podkladaja glosy).

idioci... idioci... a w sumie nawet nie tyle idioci tylko robienie sobie beki z ludzi z premedytacja bo wiedza ze owce i tak pobiegna do sklepow.

Poczekam sobie miesiac i kupie konto albo klucza na wyprzedazy za 40 zeta jak w FF14. :) O ile bedzie warto dac chociaz tyle.

Autor:  TobiAlex [ 23 sty 2014, 18:33 ]
Tytuł:  Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź

Ode mnie spadówa, do był przykład :D Rozumiem, że jesteś zwolennikiem 140 skili na pasku? I pewnie wszystkich używasz? To jak Ty wytrwałeś tak długo w PoE???

Autor:  zaboleq [ 23 sty 2014, 18:44 ]
Tytuł:  Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź

Jak będzie co robić i będą rzeczywiście dodawać nowy content co miecha, słuchać graczy i gran a starcie nie będzie mega zabugowana to spoko - jest szansa, że ludzie pograją w to dłużej. Na tą chwilę tak na prawdę za wiele o grze nie wiadomo jeszcze. Wiadomo np, że będą dungi, public dungi i raidy ale o mechanikach bossów, jakiś puzzle w stylu gw2 etc praktycznie nic nie wiadomo. To samo dotyczy itemizacji i cratu o pvp nie mówiąc. Trzeba czekać na kolejny beta weekend(swoją drogą nie wiadomo kiedy będzie) oraz liczyć na zniesienie nda na open bętę chociaż nie wiadomo kiedy ona będzie... Imo powinna być open beta tak jak w FF XIV np, żeby przetestować stabilność serwerów(chociaż w FF nic to nie dało:D).

Autor:  mortal [ 25 sty 2014, 22:28 ]
Tytuł:  Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź

W TESO właśnie to jest dobre, że jest tylko 5+1 skilli. Dzięki temu mamy pierdyliard buildów. Są niby 4 klasy ale dzięki systemowi wyboru skilli każdy może grać jak chce. To można porównać do gier karcianych. Do wyboru masa kart ale i tak trzeba jakiś deck wybrać, którym będziemy grać.

W wowie możesz wszystkie skille mieć na pasku i każdego używać. Pomijam fakt, że w MOP musiałem kupić myszkę Razora z 15 przyciskami aby w ogóle mieć już do czego keybindować skille. W WoWie naliczyłem, że miałem jakieś 40+ zbindowanych skilli, które używałem cały czas do PVP. W WoWie jak zatakował cię rogal to wiedziałeś czego się spodziewać. Bo każdy miał te same skille i mniej więcej każdy tak samo ich używał i te same rotacje stosował. W TESO nie wiesz jakie ktoś ma skille na pasku. Nie wiesz czy Nightblade, który cię właśnie zatakował ma stuny, doty, fear, czy może ma staff leczący i będzie uciekał i cię kitował i leczył się. To jest właśnie piękne.

Autor:  TobiAlex [ 26 sty 2014, 01:44 ]
Tytuł:  Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź

Dawno w WoW nie grałeś :D

Autor:  zaboleq [ 26 sty 2014, 09:55 ]
Tytuł:  Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź

Nie przesadzajmy z tymi pierdyliardami buildow w TESO ;).

Autor:  candidoser [ 26 sty 2014, 10:30 ]
Tytuł:  Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź

Paul Sage PvE Q&A (wall of text may crit you;))
Spoiler:

Autor:  Pwael [ 27 sty 2014, 11:07 ]
Tytuł:  Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź

http://www.eso-schatzsucher.de/forum/94 ... l#post3229

"The next beta-event is coming ... soon (TM).
And everyone who participated last time and also behaved well, will be invited again.
"

czyli jak ktos dostal rozge albo zlamal NDA to drugi raz na tym samym kluczu nie pogra ;)

Autor:  Piszpan [ 27 sty 2014, 12:06 ]
Tytuł:  Re: Elder Scrolls MMO(RPG?) - w maju oficjalna zapowiedź

daliby szybciej gre, gral ktos lucznikiem ponoc ten aoe skill jest fajny?

Strona 45 z 66 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team