MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Imperial City DLC
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=97&t=44716
Strona 1 z 1

Autor:  Arturnik [ 31 sie 2015, 13:57 ]
Tytuł:  Imperial City DLC

Dzis na PC/Mac powinien wyjsc patch wprowadzajacy imperial city. Ogolnie malo mnie zwykle ESO dotad interesowalo, ale wyjatkowo ten patch generalnie przyspiesza zdobywanie vet rankow, co powoduje ze zastanawiam sie nad powrotem, a konkretnie:
Cytuj:
15% decrease in the amount of XP it takes to gain a Veteran Rank
100% more XP for all public dungeons
50% more XP for all Veteran Rank quests
20% more XP in Craglorn


samo DLC dodaje:

Cytuj:
All content is available to players that are level 10 and up
A brand new PvP/PvE space, including the six Imperial City Districts
New quests and key characters within the Imperial City
One new Imperial City PvP Public Dungeon: The Imperial Sewers
Two new PvE Imperial City group dungeons with Normal and Veteran versions: White-Gold Tower and Imperial City Prison
The Tel Var Stone system
23 completely new Veteran Rank 16 item sets, only available in Imperial City
Treasure Vaults that contain new Veteran Rank 16 set jewelry and a chance for even rarer finds
Xivkyn racial motif style
New collectibles only available in Imperial City (pets, polymorphs, and a costume)


ale zeby do nowego contentu dojsc trzeba wykupic DLC pack ktory kosztuje 2,500 crowns, albo jak sie subskrybnie to tez mozna tam wejsc.

http://www.elderscrollsonline.com/en-us ... ch-details

Autor:  Niah [ 31 sie 2015, 14:28 ]
Tytuł:  Re: Imperial City DLC

Szybkie pytanko: nową postacią Imperialna Rasą :> można rozpocząć w Imperial City? Wiem, nadzieja matką głupich, ale niektóre matki kochają swoje dzieci.

Autor:  grey_cinnamon [ 31 sie 2015, 19:54 ]
Tytuł:  Re: Imperial City DLC

Tak jak Arturnik napisał, są dwa sposoby na kupno DLC, bezposredni - za crowny(2500), lub dostęp przy wykupionym abo(obecnie nazywa się to eso+). Ta druga opcja działa tak, że DLC jest aktywny tylko gdy mamy aktywne eso+ na koncie. Wtedy przy grze free, gdy nie mamy opłaconego abo(eso+) DLC nie jest aktywne.

Wrto to wiedzieć, jak ktoś się zdecyduje na DLC.

CO do pytania Niaha, nie, nie można zacząc od IC. Droga po staremu.

Co do zmian w xp, też nie jest tak różowo. Osoby nie będące na bieżąco z ESO mogą nie wiedzieć, że generalnie cały czas zmniejszano ilość expa jaki dostają gracze. Więc obecne podniesienie raczej przywraca zdobywanie expa do poziomów z kiedyś, bliżej nieokreslonego kiedyś.

Pozdro.

Autor:  Arturnik [ 1 wrz 2015, 10:01 ]
Tytuł:  Re: Imperial City DLC

grey_cinnamon napisał(a):
Co do zmian w xp, też nie jest tak różowo. Osoby nie będące na bieżąco z ESO mogą nie wiedzieć, że generalnie cały czas zmniejszano ilość expa jaki dostają gracze. Więc obecne podniesienie raczej przywraca zdobywanie expa do poziomów z kiedyś, bliżej nieokreslonego kiedyś.


to sie zgadza
nadal sie grinduje mobki, exp leci jak krew z nosa :(

pogralem ok. 1.5h caly czas robilem questy, ze dwa storyline ukonczylem i exp skoczyl o 13%
poszedl uninstall niestety

Autor:  Ossur [ 1 wrz 2015, 11:19 ]
Tytuł:  Re: Imperial City DLC

mi tam sie podoba

Autor:  Turbot [ 1 wrz 2015, 11:39 ]
Tytuł:  Re: Imperial City DLC

Ja bym moze i im płacił, ale to levelowanie mnie odrzuciło.

Strzelają sobie w kolano, powinni w połowie gdzieś zrobić max, level i mieli by rozbudowany end game content.

Autor:  Caldemeyn [ 1 wrz 2015, 18:11 ]
Tytuł:  Re: Imperial City DLC

Mnie tam się podoba. Jak na casuala przystało w 2 miechy wbiłem 38 lvl, ale leveluję głównie na Cyrodiil ;)

Autor:  Ossur [ 1 wrz 2015, 19:08 ]
Tytuł:  Re: Imperial City DLC

ja na Cyro dobiłem do 3VR :P

Autor:  Xender [ 3 wrz 2015, 09:36 ]
Tytuł:  Re: Imperial City DLC

Teraz nie mogę się zdecydować czy grać dalej w GW2 czy wrócić do TESO.
W Gw2 wkurza mnie brak wpływu na rozwój postaci.

Autor:  Atherius [ 3 wrz 2015, 09:51 ]
Tytuł:  Re: Imperial City DLC

Teso wydaje się fajniejsze tylko brakuje żywego świata jaki jest w gw2, jakby te dwie gry ze sobą połączyć. ;>

Autor:  Xender [ 3 wrz 2015, 12:16 ]
Tytuł:  Re: Imperial City DLC

Dokładnie mam takie samo wrażenie podczas grania w GW2, dodać kilka ficzerów z z gw do TESO i były naprawdę świetny theme park.
Jestem ciekaw jak bardzo skupią się w TESO na dodawaniu contentu w sensie lokacje itp a jak dużo zasobów poświęcą na poprawianie gameplay'u i dodawanie nowych jego aspektów.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team