MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Morrowind
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=97&t=45132
Strona 1 z 2

Autor:  mrynar [ 1 lut 2017, 06:25 ]
Tytuł:  Morrowind

http://www.elderscrollsonline.com/en-gb ... nd-details

Autor:  candidoser [ 1 lut 2017, 10:48 ]
Tytuł:  Re: Morrowind

arenki 4x4x4, dla mnie za malo, ale to krok w dobra strone. Jak zrobia normalne bg to pomysle nad powrotem. Nowa kraina, jakies pve popierdolki to mnie w sumie nie interesuja.

Autor:  mrynar [ 1 lut 2017, 11:23 ]
Tytuł:  Re: Morrowind

no ale to morrowind! Dla mnie najlepsza czesc calego cyklu, z sentymentu bym pobiegal.

Autor:  candidoser [ 1 lut 2017, 11:52 ]
Tytuł:  Re: Morrowind

przeciez to oprocz miejscowek/lore nie bedzie mialo wiele wspolnego z morkiem

Autor:  Turbot [ 1 lut 2017, 13:00 ]
Tytuł:  Re: Morrowind

candidoser napisał(a):
przeciez to oprocz miejscowek/lore nie bedzie mialo wiele wspolnego z morkiem


Bedziesz miał nowe questy w starym świecie, pewnie czesc npc z Morrowinda zostanie. Wiadomo że fabuła będzie inna a

Autor:  candidoser [ 1 lut 2017, 13:10 ]
Tytuł:  Re: Morrowind

ale mechanika, rozwoj postaci to juz nie bedzie to. Fabulanie pewnie tez nie... Takze ostroznie z tym sentymentem:)

Autor:  TobiAlex [ 1 lut 2017, 14:41 ]
Tytuł:  Re: Morrowind

candidoser napisał(a):
ale mechanika, rozwoj postaci to juz nie bedzie to. Fabulanie pewnie tez nie... Takze ostroznie z tym sentymentem:)


Sorry, ale pod tym względem TESO > Morrowind, szczególnie jak ktoś gra bronią białą.

Autor:  Turbot [ 1 lut 2017, 15:43 ]
Tytuł:  Re: Morrowind

Cinematic Morrowinda

https://www.youtube.com/watch?v=s5xst39v8wE


+ pare ciekawostek - nowa klasa itp

http://www.mmorpg.com/elder-scrolls-online/columns/bring-on-morrowind-a-new-chapter-this-june-1000011520

Najwiekszym minusem tej gry jest tak powolne levelowanie - leci to jak krew z nosa. No chyba ze nadal działają jakies spoty do farmienia AoE

Autor:  Niah [ 1 lut 2017, 15:47 ]
Tytuł:  Re: Morrowind

Ta gra ma wszystko oprócz combatu i klimatu. :evil:

Autor:  Turbot [ 1 lut 2017, 16:02 ]
Tytuł:  Re: Morrowind

Niah napisał(a):
Ta gra ma wszystko oprócz combatu i klimatu. :evil:


Akurat melee combat ma jeden z fajniejszych. Nie tylko wciskanie skilli, ale jako też trzeba sporo blokować. Jak masz wiecej skilli i 2 sety broni to combat robi się ciekawy

Autor:  TobiAlex [ 1 lut 2017, 16:57 ]
Tytuł:  Re: Morrowind

pieniek82 napisał(a):
Niah napisał(a):
Ta gra ma wszystko oprócz combatu i klimatu. :evil:


Akurat melee combat ma jeden z fajniejszych. Nie tylko wciskanie skilli, ale jako też trzeba sporo blokować. Jak masz wiecej skilli i 2 sety broni to combat robi się ciekawy


No i tego właśnie mi brakuje w innych Elderach a szczerze to nawet i w soulsach.

Autor:  Arturnik [ 2 lut 2017, 01:09 ]
Tytuł:  Re: Morrowind

candidoser napisał(a):
przeciez to oprocz miejscowek/lore nie bedzie mialo wiele wspolnego z morkiem


na nic innego bym nie liczyl, mysle ze najwazniejsza czesc dodatku dla Zenimaxu to prawdopodobnie sam tytul Morrowind by przyciagnac fanow TES3.
Z drugiej strony w ESO jest juz jakies tam Cyrodil z Obliviona, czesc miejsc ze Skyrim, oraz najwieksza czesc Daggerfalla, wiec mieli do wyboru albo cos rozszerzyc, zrobic cos nowego, albo pojechac po nostalgii.

Mnie w kazdym razie nie przekonuje dodatek, na pewno wraz z przejsciem na One Tamriel gra jest jeszcze bardziej mialka imo, ten scaling przypomina mi Oblivion i to jak wszystko levelowalo razem z toba.

Autor:  candidoser [ 2 lut 2017, 07:41 ]
Tytuł:  Re: Morrowind

Akurat otwarcie swiata, to dla mnie bardzo dobra zmiana. Lubie taka swobode. Tyle, ze to wciaz (z mojego pktu widzenia) gierka pve. A lepsze pve mam w Skyrim. Jak wrzuca jakies battlegroundy, albo najlepiej frakcyjne pvp w open world to wtedy sie zainteresuje.

Autor:  Xender [ 2 lut 2017, 09:58 ]
Tytuł:  Re: Morrowind

Scaling to bardzo dobra opcja, niestety PVE jest właśnie dość słabe, nie czuć swobody i otwartości typowej dla TES. Tak naprawdę jest to tylko zwykły themepark i tyle ;/

Autor:  candidoser [ 2 lut 2017, 11:29 ]
Tytuł:  Re: Morrowind

ja jestem ciekaw, czy beda mieli jaja, na to, zeby wlaczyc pvp w open world. To cale separowanie pvp i pve to jeden z najgorszych pomyslow w mmo.

Autor:  mrynar [ 2 lut 2017, 11:36 ]
Tytuł:  Re: Morrowind

candidoser napisał(a):
ja jestem ciekaw, czy beda mieli jaja, na to, zeby wlaczyc pvp w open world. To cale separowanie pvp i pve to jeden z najgorszych pomyslow w mmo.


Nie wlacza.

Pomysl debilny, ale powielany w wiekszosci mmo. Wielu ludzi nie lubi pvp, chca sobie zbierac kwiatki i bic potworki w spokoju.

Kolejna rzecz to wydajnosc. W LOTRO jak testowali wieksze pvp w otwartych zonach to sie wieszalo wszystko. :)

Autor:  candidoser [ 2 lut 2017, 11:45 ]
Tytuł:  Re: Morrowind

dlatego dobry byl stary pomysl z serwerami pvp i pve. Kazdy wybieral co chcial i bylo po problemie.

Autor:  TobiAlex [ 2 lut 2017, 11:50 ]
Tytuł:  Re: Morrowind

candidoser napisał(a):
dlatego dobry byl stary pomysl z serwerami pvp i pve. Kazdy wybieral co chcial i bylo po problemie.


Tak to mogło być jak było po 7mln graczy a nie 100.000 na krzyż...

Autor:  candidoser [ 2 lut 2017, 12:04 ]
Tytuł:  Re: Morrowind

w ESO masz megaserver, po prostu oddzielasz tych co maja 'pvp on', od tych co maja 'pvp off'. Potem ewentualnie dzielisz jeszcze na mniejsze grupy.

Autor:  TobiAlex [ 2 lut 2017, 12:19 ]
Tytuł:  Re: Morrowind

candidoser napisał(a):
w ESO masz megaserver, po prostu oddzielasz tych co maja 'pvp on', od tych co maja 'pvp off'. Potem ewentualnie dzielisz jeszcze na mniejsze grupy.


W SWTOR tak masz.

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team