MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
[Archeage] https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=99&t=37815 |
Strona 45 z 211 |
Autor: | Teo [ 2 cze 2011, 23:30 ] |
Tytuł: | |
zakwas bedziesz miał w dłoniach po premierze tej gry od klikania mobków lub jak Huragan od fapowania |
Autor: | Asmax [ 3 cze 2011, 00:27 ] |
Tytuł: | |
Amadeo napisał(a): Z wowa szczerze to jest mało, za to z Ultimy pełną gebą
Moze mi ktos powiedziec co tutaj jest z Ultimy (bez zgryzliwosci). Nie chce mi sie przeszukiwać całego tematu i czytać. Moze byc punktach, dla starego ultimowca tak jak ja. Z tego co wymienil huragan w podsumowaniu to w ogole mi ultima nie smierdzi. Ale w sumie gralem w nia tylko jakies 7 lat wiec moge sie mylic. |
Autor: | Huragan [ 3 cze 2011, 05:21 ] |
Tytuł: | |
Asmax napisał(a): Moze mi ktos powiedziec co tutaj jest z Ultimy (bez zgryzliwosci).
- housing - brak klas - open pvp - rozwijanie skilli - crafting i ekonomia tworzona przez graczy W jednej z recenzji przeczytalem takie fajne podsumowanie, ze Archeage bierze caly social z Ultimy Online, PvE z WoWa, a PvP z Lineage II |
Autor: | Highlander [ 3 cze 2011, 05:53 ] |
Tytuł: | |
ale to tak serio i nie w jakims okrojonym wymiarze? i najlepiej jakby odpowiedzial ktos inny niz Huragan ;p |
Autor: | Huragan [ 3 cze 2011, 06:25 ] |
Tytuł: | |
Highlander napisał(a): i najlepiej jakby odpowiedzial ktos inny niz Huragan ;p
z reszta tutaj to mozesz pogadac co najwyzej o wyrabianiu ciasta a nie o grach mmorpg, no ale probuj |
Autor: | Bloodleaf [ 3 cze 2011, 07:24 ] |
Tytuł: | |
Highlander napisał(a): ale to tak serio i nie w jakims okrojonym wymiarze?
Zupełnie nie okrojone poza np. tym że sieges będziesz miał instancjowane, bitwy morskie też itd. open world ftw. |
Autor: | raas [ 3 cze 2011, 07:55 ] |
Tytuł: | |
Bloofleaf gdzie niby jest info o tym że bitwy morskie i sieges będą instancjonowane ? |
Autor: | Bloodleaf [ 3 cze 2011, 08:45 ] |
Tytuł: | |
Bloodleaf ! Nasz "guru" od AA podawał, nie będę się przebijać o tyle stron wstecz żeby szukać. |
Autor: | Huragan [ 3 cze 2011, 08:55 ] |
Tytuł: | |
Podawalem, ze beda i takie i takie... co innego battlegroundy typu Deathmatch a co innego open pvp |
Autor: | Asmax [ 3 cze 2011, 09:28 ] |
Tytuł: | |
Huragan napisał(a): - housing
- brak klas - open pvp - rozwijanie skilli - crafting i ekonomia tworzona przez graczy -Housing ok. -Brak klas? Ale niestety dalej bicie lvlkow na mobach - inaczej wybierasz sciezki kariery, ale to dalej mozolne levelowanie. -Open pvp. Ok, jako samo open pvp. W zalozeniach dalej item based walka. -Rozwijanie skilli. To juz WoW to mial. Dalej levelowanie a skille jako marny dodatek. -Crafting i ekonomia tworzona przez graczy? Bossy rzucaja materialy do craftu. Itemy to 90% sukcesu. To samo co w WoWie, tylko do skonczenia itemku potrzeba osoby z craftingiem. W UO polegalo na czyms zupelnie innym -PvE PvE PvE!!! W UO moglem byc najlepszym pvperem na serwerze nie dotykajac ani jednego mobka, bo nie bylo to do niczego potrzebne. A tu zeby cokolwiek zrobic musze zajebac 20000 potworkow. Sorry ale z UO to ja tu widze housing i open pvp. Albo inaczej, rzeczywiscie jak UO, ale po AoSie ktory dla wszystkich byl gwozdziem do trumny Ultimy. Lepsze to niz nic, ale z prawdziwym UO ta gra ma tyle wspolnego co Profeta z heteroseksualnym zwiazkiem. |
Autor: | Huragan [ 3 cze 2011, 13:24 ] |
Tytuł: | |
Widze Asmax, ze malo kumaty jestes. Archeage to nie jest Ultima Online 2, tylko po prostu bierze z UO kilka dobrych rozwiazan. I tylko tyle. |
Autor: | Asmax [ 3 cze 2011, 15:57 ] |
Tytuł: | |
Jeden pisze, ze gra czerpie malo z WoW a z ultimy, cytuje "pelna geba" a Ty to potwierdzasz. To sie pytam jako stary gracz ultimy, nie interesujacy sie tematem ArchAge co jest zaczerpniete pelna geba z UO... Wychodzi na to, ze prawie nic. |
Autor: | Huragan [ 3 cze 2011, 16:40 ] |
Tytuł: | |
Wymienilem ci kilka przykladow co jest zaczerpniete z UO i w kazdym z tych przykladow zgodziles sie..... cos jeszcze ? Sprzet do PvP mozesz kupowac u crafterow, nikt cie nie zmusza do bicia mobkow :> |
Autor: | Asmax [ 3 cze 2011, 16:54 ] |
Tytuł: | |
Tylko bez full lootu nie da sie na ten sprzet zarobic inaczej niz bijac mobki. Nie da sie tez lvlowac inaczej niz bijac mobki - wiec tak, zmuszaja mnie... Nie mowie, ze to bedzie zla gra. Tylko z UO to ma malo co wspolnego. |
Autor: | Huragan [ 3 cze 2011, 16:57 ] |
Tytuł: | |
Asmax napisał(a): Tylko bez full lootu nie da sie na ten sprzet zarobic inaczej niz bijac mobki.
Czyli tak samo jak w UO... tez by zarobic musiales bic mobki :> Co do full lootu to maja byc servery z full lootem dla hardcorowych graczy, i bez full lootu dla carebearkow. |
Autor: | Asmax [ 3 cze 2011, 17:58 ] |
Tytuł: | |
Huragan napisał(a): Czyli tak samo jak w UO... tez by zarobic musiales bic mobki :>
No wlasnie tam nic nie musiales a tu musisz. Zeby levelowac i zeby zarobic, nie ma alternatywnych form zarobku/expa. |
Autor: | Huragan [ 3 cze 2011, 18:00 ] |
Tytuł: | |
Asmax napisał(a): Huragan napisał(a): Czyli tak samo jak w UO... tez by zarobic musiales bic mobki :> No wlasnie tam nic nie musiales a tu musisz. Zeby levelowac i zeby zarobic, nie ma alternatywnych form zarobku/expa. alez sa, Labor pointsy, questy, crafting, uprawianie roli, PvP..... wszedzie zdobywasz expa. Powiedz mi jak w UO zarabiales kaske ? |
Autor: | Asmax [ 3 cze 2011, 18:05 ] |
Tytuł: | |
Mozna bic moby - wiadomo. Ale rownie dobrze, jak tego nie chciales mogles spokojnie zarobic NA WSZYSTKO bijac tych ktorzy wlasnie farmuja. Bo postac byla tania, dexera robiles praktycznie za darmo, u maga wydawales na reagenty. Grosze. Mogles zrobic postac craftera i zarabiac sobie craftingiem. W dawnych czasach mogles okradac niezabezpieczone domki. Mogles zrobic zlodzieja i sobie ladnie krasc. Mogles sobie zrobic treasure-huntera i kopac mapki - ale fakt, trzeba bylo wtedy bic moby. A wiesz dlaczego? Bo itemy nie graly zadnej roli, zbroje kupowalo sie za 2 minuty farmienia mobow. Byly magiczne itemki, ale nie dawaly one takiej przewagi i raczej ludzie masowo z tym nie biegali bo dopiero Power i Vanquishing dawaly jakas realna przewage - ale sama bron nic za Ciebie nie zrobila. I lekko doswiadczony gracz zabilby Cie w ulamek sekundy. Wiec mozna bylo grac najbiedniejszym, a jednoczesnie najlepszym na serwerze PvPerem. Bo kasa i itemy nie odgrywaly zadnej znaczacej roli. EDIT: I mowie o dobrych czasach UO. Potem wszystko szlo w innym kierunku i jak mowilem, pewnie smialo mozna porownac ArchAge do UO:AoS - ale to z ultima ma niewiele wspolnego. |
Autor: | Arturnik [ 3 cze 2011, 18:11 ] |
Tytuł: | |
Huragan napisał(a): alez sa, Labor pointsy, questy, crafting, uprawianie roli, PvP..... wszedzie zdobywasz expa. Cytuj: Harvesting is quite enjoyable in its own right, and as it currently rewards a small amount of XP, it's fair to say that non-combat character advancement is a real (albeit slow) possibility. source Pewnie albo bawisz sie w pve i masz jako taki progress, albo grindujesz zbierajac krzaczki. Btw. Cytuj: As I mentioned earlier, the act of harvesting itself is quite immersive due to falling trees, dwindling mining nodes, and sheared sheep, though I was interested to note that not all trees can be chopped nor all rocks plundered.
Troche mi to smierdzi, jakby ta cala "interakcja" z otoczeniem byla na pokaz dla trailerow i reklam, ale to tak btw. |
Autor: | Asmax [ 3 cze 2011, 18:12 ] |
Tytuł: | |
No i jeszcze dodam, ze gra w ktorej Umiejetnosci < Itemy < Lvl nie ma zadnych zalozen UO. |
Strona 45 z 211 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |