MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

[Archeage]
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=99&t=37815
Strona 135 z 211

Autor:  lordyp [ 13 mar 2014, 22:13 ]
Tytuł:  Re: Archeage

na razie jest decyzja ze ci co mieli założone konta i postacie w grze moga grac- blok jest na nowe konta- zdaje sie ze mieli mase zgłoszeń o zwrot pieniedzy za konta premium - w jednej z wiadomości przy tym blokowaniu napsiali ze te pieniądze beda zwracać- to sie posypaly podania o zwroty
jak zwykle kasa- teraz podobno czekaja na decyzje XL Games , a ci teraz maja na karku z jednej strony Triona , ktory jaja sobie robi z ta wersja ang , a z drugiej strony Mail,ru , który na grze juz zarabia i nie chce traciic kasy - podobno graczy z blokiem okazalo sie ponad 20% :)

Autor:  Szamotula [ 13 mar 2014, 22:48 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Imo Trion sra w gacie, bo wie ze za szybko wersje EU i NA nie wystartuja. Jak ludzie spedza miesiace na RU to zapewne lwia czesc outsiderow zostanie tam bo sa ogromne international gidie + ruscy biegajacy na premium sa bardzo spoko i ogarnietymi ludzmi z ktorymi idzie po angielsku pogadac. Tzn ja tak sadze bo nie wyobrazam sobie, aby ludzie ktorzy nolifeia i wydaja mase kasy na RU tak nagle sobie zmienili platforme.

Beka by byla gdyby mail.ru stworzylo 2-3 serwery z 'nieoficjalna' notka INTERNATIONAL, gdzie jezykiem obowiazujacym jest angielski. Oczywiscie nie ma na to szans, bo pewnie XL by sie sralo, ale takim zagraniem by mogli caly rynek EU Trionowi zajumac, bo to ze gra na RU bedzie lepsza jest oczywiste - u ruskich L2 bilo wszystkie inne mmosy pod wzgledem popularnosci, wiec jakiekolwiek zmiany w AA odnosnie PvP(ala slynny patch 1.0) nie maja szans przejsc.

Autor:  Oyci3C [ 13 mar 2014, 22:55 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Bo ruski uwielbiają się napieprzać i to najbardziej hardcorowo.

Autor:  rungms [ 14 mar 2014, 12:13 ]
Tytuł:  Re: Archeage

rust jest też bardzo ciekawa gra, najlepszy rust serwer

Autor:  lordyp [ 16 mar 2014, 18:00 ]
Tytuł:  Re: Archeage

angielska wersja ArchAge od TRION bedzie f2p , podobnie jak RIFT

http://archeagesource.com/topic/3088-he ... er-scapes/

Autor:  iniside [ 16 mar 2014, 18:43 ]
Tytuł:  Re: Archeage

tl;dr powyzszego posta:
Ruscy nam zajebali klientow, panic mode, musimy wydać gre ASAP.

Autor:  Kelebglin [ 17 mar 2014, 09:35 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Ja zrobią tą grę bez tego sklepu, czyli będzie można budować etc bez premki to można sobie popykać.

Autor:  DirectC [ 17 mar 2014, 12:31 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Szamotula napisał(a):
Nice. Trion slackuje z puszczeniem wlasnej wersji, ale do odcinania graczy z RU to pierwszy.

No mail.ru nie pzrestrzegalo umowy, którą podpisało ;) Przeciez maja prawa tylko do wspomnianych rynków i normalnym jest blokowanie dostępu do innych regionów... Za takie coś TRION mógł nawet chcieć kasę od XL ;)
TRION nie robi sobie jaj z wersją eng, tylko ruscy płacą takie pieniądze ze maja priorytet wyzszy niż trion, który wysupłał kilka baniek mniej na licencje ;)

Autor:  Arturnik [ 22 mar 2014, 06:54 ]
Tytuł:  Re: Archeage

http://www.mmocast.com/news/archeage-en ... lpha-test/

Cytuj:
For those of you who are lazy or don’t have the time to watch the entire stream here it’s a summary for the most important answers we got so far:

- ArcheAge will be Free-to-Play
- The f2p system will have Founder Packs
- F2p accounts will also regenerate Labor points (we don’t know if they will regenerate when you are loged-in or not)
- Labor Potions – if they will be added to the Cash Shop (not 100%), they will have a cooldown
- The tax system will accept in-game gold or Tokens (that will be available in the Cash Shops)
- We will have Fishing when the game it’s released
- ArcheAge 1.0 is in internal testing and they will decide what features they want to take from it so we will probably have a unique version of the 1.0 update
- Official forums are live
- Alpha is coming in a few weeks

Autor:  lordyp [ 22 mar 2014, 12:05 ]
Tytuł:  Re: Archeage

ale chłopaki zapier... z robota- za kilka tygodni będzie alpha :)

Autor:  Kelebglin [ 22 mar 2014, 15:04 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Jak może być alpha czegoś co już jest w becie? Imho zmieniają język i ficzersy w grze, takie pierdolenie wg mnie

Autor:  Arturnik [ 22 mar 2014, 15:10 ]
Tytuł:  Re: Archeage

alfa beta, w dzisiejszych czasach to ja juz nie widze roznicy,
jedynie wydawcy i fanboje korzystaja z tych terminow by usprawiedliwic wszystkie bugi i niedociagniecia

Autor:  TobiAlex [ 22 mar 2014, 15:28 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Kelebglin napisał(a):
Jak może być alpha czegoś co już jest w becie? Imho zmieniają język i ficzersy w grze, takie pierdolenie wg mnie


To zależy - dla przykładu Tera - w wersji koreańskiej masz praktycznie jeden quest na krzyż i grind, grind, grind, fest grind. Europejczycy dla zabijania mobków potrzebują motywacji :lol: czytaj questów, więc eu/us wydawca musiał porobić / pododawać setki questów.

Autor:  Szamotula [ 22 mar 2014, 16:28 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Czyli goldy za irl kase. Nice.
Mam przeczucie, ze mocno zjebia system platnosci. Czemu nie moga zrobic zwyklego free + premium, gdzie free dostaje po dupie jesli chodzi o CZAS i nic wiecej(ergo mniejszy przyrost lp, czy expa.
Mail.ru prawie sie to udalo, tylko niestety istnieje ten nieszczesny potion, ktory daje 500 lp z 4 godzinnym cooldownem. Teoretycznie ktos kto wyda mase kasy na to moze byc bogiem.

Autor:  Kelebglin [ 22 mar 2014, 16:32 ]
Tytuł:  Re: Archeage

macie bogów :D

http://mmorpg.org.pl/news/zobacz/57-955 ... obk%C3%B3w

system f2p + premium jest jak najbardziej ok. Jeżeli nie chcesz czekać to kupujesz i masz, a jeżeli masz dużo czasu to farmisz. Blokowanie jakiś ficzersów, które są dostępne jedynie za irl kasę to wg mnie zdzieranie na siłę kasy. Żeby nie było, że jestem sknera, opłacam abo w mmo's :D

Autor:  Huragan [ 22 mar 2014, 19:45 ]
Tytuł:  Re: Odp: Archeage

Ponad 50tys banow za chitowanie w 1 dzien....ja pierdziele , gra chyba nie ma zadnych zabezpieczen skoro nawet moda GOD zrobili....czuje ze AA to bedzie fail ze wzgledu na cheaty :(

Autor:  sula [ 22 mar 2014, 20:17 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Zabezpieczenia są np. ustrojstwo zwane Hackshield, z tym, że zostały one złamane już ponad 2 lata temu podczas Koreańskiej bety hehe.
Podobnie jest też sporo osób z zachodu, które grały / grają w KR, JP lub teraz Rosji, także skrypty, boty i inne rzeczy będą już przygotowane Day-1 na zachodnią premierę.

Przeróżne hacki, czity, boty do zbierania, boty do grindzenia mobów, teleportowanie, itd tam jest pełen serwis.

http://www.youtube.com/watch?v=jwTM4HwMayk
http://www.youtube.com/watch?v=z7nlbubJV-8

Autor:  zax [ 22 mar 2014, 20:22 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Ej, niech mi ktoś napisze czym się różni combat w AA od tego np. z WoWa? Typowy tab target, czy są jakieś pseudo action elementy ala GW2?

Autor:  Huragan [ 22 mar 2014, 20:35 ]
Tytuł:  Re: Odp: Archeage

zax napisał(a):
Ej, niech mi ktoś napisze czym się różni combat w AA od tego np. z WoWa? Typowy tab target, czy są jakieś pseudo action elementy ala GW2?


Zasadnicza roznica to collision detection w AA

Autor:  Szamotula [ 22 mar 2014, 21:31 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Czy ja wiem czy to robi jakas roznice? Tymbardziej, ze w AA jak zaczniesz castowac spell to niczym w Rifcie - czy plecami czy przez sciane, spell i tak poleci.
Istnieje biedny system combo typu, ze jak na targecie jest slow to jakis skill stunuje zamiast slolowac, czy ze na stunned targecie masz bonus % dmg ze skilla itp.
Ogolem combat w AA jest dosc slaby i malo ciekawy - wow ma duzo ciekawsze mechaniki skilli.

Strona 135 z 211 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team