Arturnik napisał(a):
No ale ja nadal nie rozumiem co jest słabe gameplayowo.
Toż w kazdym themeparku zastanowilbym sie 2 razy zanim dam matsy na cos jakiemus crafterowi - znajomy ewentualnie ktos z gildii, nikomu obcemu, zwlaszcza w AA gdzie matsy sa tez dosc drogie.
Właśnie to, że można tylko z sensem współpracować z kimś z znajomych lub w ostateczności z gildii.
W przypadku lootu z gracza, można ryzykować szerszą współprace, bo oszukujący może się liczyć z odwetem na którym coś może stracić. Co z kolei może tworzyć fajny gameplay.
Z przypadku oszukiwania bez konsekwencji, to tego wszystkiego nie ma. Paru naiwniaków się natnie raz na jakiś czas i tyle.
No, ale z drugiej strony ArcheAge to typowy themepark nastawiony na rywalizacje gildii, także brak moźliwości retaliacji oraz brak mieszania sięsupportu do oszustw/griefu ma gamepleyowy sens.