Huragan napisał(a):
wodny napisał(a):
Można listę tak 10 tych rzeczy?
1. Open PvP
2. Housing
3. Sieges
4. Naval Battles
5. Itemy nie dropowane ale z craftingu only
6. Lokalna ekonomia (nie ma ogolnoswiatowego Auction Housa, bo takie cos psuje ekonomie)
7. Mount combat
8. Pelna interakcja z otoczeniem
9. Profity z posiadania zamku czy terenu (podatki)
10. Persistent world
Zabawne. Serio.
1 - nie jestem fanem PvP. Może te walki WvWvW w "GW2" coś zmienią u mnie w tej kwestii. Mimo mojego małego doświadczenia w kwestii walka między graczami w MMORPG to jednak wolę by do takich walk dochodziło na specjalnie wyznaczonych obszarach.
2 - niepotrzebne to. Według mnie powinno być jak w "GW2" - masz swoją własną instancję, która zmienia się w zależności od Twoich poczynań. Możesz do niej zaprosić innych graczy i takie tam. Przynajmniej świat nie będzie roił się od domków postawionych jeden przy drugi. Dupy nie będzie można nigdzie ruszyć.
3 - jestem za.
4 - niepotrzebny szajs. Serio. Może jeszcze mycie okien niech dadzą?! Według mnie niepotrzebny dodatek. Zawsze można pograć sobie w jakieś gry o stateczkach.
5 - no wielu graczy z tego co zauważyłem narzeka na tworzenie przedmiotów. Jest to żmudne i trzeba naprodukować 10 ton crapu by potem być w stanie włożyć na dupsko jakieś fajne gacie z 3 bonusami.
6 - raczej bardziej odpowiada mi idea domu aukcyjnego. Prosta i szybka.
7 - może być. Nic specjalnego.
8 - mam mieszane uczucia. Z jednej strony OK, z drugiej to sam nie wiem. Jakoś nie jestem do końca fanem rozwalania wszystkiego co mnie otacza. Wspinanie po drzewach czy inne takie to również zbędne dodatki. Nie jestem małpą.
9 - a wybory na króla też będą? Podatki w grze - masakra.
10 - wiadomo.
I w ogóle ja pierdzielę. Prawdziwy zbawca MMORPG z tej gry. Akurat ona uratuje nas od wszystkich bolączek, które trapią ten gatunek. Alleluja.