mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4204 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 211  Następna strona
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 13 maja 2011, 14:28 
Cytuj  
wodny napisał(a):
Tutaj więcej walk stateczkowych:
http://www.youtube.com/watch?v=FlHAf1Z1giM

Nic specjalnego. Nic mi nawet nie drgnęło. Za mało dynamiczne to to.


A od kiedy walki morskie sa dynamiczne?:C
To tak jakbys narzekal ze OFP/ARMA jest malo dynamicznym symulatorem pola walki ;f

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 13 maja 2011, 14:35 
Cytuj  
Kole0 ja grałem naprawdę duuuuuuuuuużo PvP GVG w GW i potwierdzam że polega na wciskaniu 1,2,3 ew 2,5,4 ew inne kombinacje, i tak szło mi bardzo dobrze w pvp w GW.


Wracając on topic to ja nadal nie widzę w tej grze nic kompletnie nowatorskiego czego by nie było już w innych grac a dzięki czemu by zasługiwała na miano next gen mmo, wszystkie featuresy które z tak mocnym spinaniem pośladów wymienia tu Huragan już były w innych grach.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 13 maja 2011, 14:37 
Cytuj  
tiomor napisał(a):
wodny napisał(a):
Tutaj więcej walk stateczkowych:
http://www.youtube.com/watch?v=FlHAf1Z1giM

Nic specjalnego. Nic mi nawet nie drgnęło. Za mało dynamiczne to to.


A od kiedy walki morskie sa dynamiczne?:C
To tak jakbys narzekal ze OFP/ARMA jest malo dynamicznym symulatorem pola walki ;f

A od czego jest magia w świecie fantasy? Podniecanie się bitwami morskimi w MMORPG jest dla mnie równie podniecaniu się grze której bohaterami są żółwie lub ślimaki. I nie porównujmy symulatorów takich jak gry wyżej wymienione przez Ciebie z "ArcheAge". Walki w MMO powinny być według mnie dynamiczne niezależnie od tego czy toczą je postacie znajdujące się na kucyku, poruszające się pieszo czy lecące w samolocie lub płynące statkiem.


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 13 maja 2011, 16:58 
Cytuj  
Kole0 napisał(a):
Nie wymaga wiekszego skilla tylko innego sposobu gry.


Walka w grze ze sticky target, to w duzej mierze walka na wspolczynniki. Walczysz ty, ale w tle dziala matematyka - trafie/nie trafie, uniki, crity, proc'e - to wszystko jest niezalezne od ciebie, a wiec rowniez od twojego skilla. Z drugiej strony jak w quake'u przyjmiesz rakiete na twarz, to mozesz miec pretensje tylko do siebie, ze jestes lama i nie umiesz uniku zrobic;)
Natomiast nikt rozsadny nie bedzie twierdzil, ze walka np. w wow jest w ogole pozbawiona skilla (no chyba, ze napierdalasz w 5 osob jednego typa).

****

Posty: 1410
Dołączył(a): 14.05.2009
Offline
PostNapisane: 13 maja 2011, 18:48 
Cytuj  
@up,
tak tylko ze w mmorpg gdzie celujemy jak w fpsie dodatkowo do wszystkich statystyk i wspolczynnikow dochodzi system celowania i unikow, a nie jest on zamienny.
poprostu dla mnie takie tlumaczenie ze pro gracz ale z kiepska postacia moze dzieki takiemu systemowi nakopac marnemu koksowi jest glupia, bo wynik tej sytuacji jest taki ze koks chodz zmissuje 10 strzalow to kolejnym da oneshoota, a pros z marna postacia trafiajac 10strzalow a missujac jeden zabierze mu 1/3 zycia naprzyklad, wiec praktycznie wychodzi na to samo.
nie krytykuje samego systemu a to cale jeczenie, ze nagle wszystkie mmorpgi powinny takowy system posiadac bo inaczej sa nubskie i latwe.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 13 maja 2011, 18:55 
Cytuj  
Kole0 napisał(a):
@up,
tak tylko ze w mmorpg gdzie celujemy jak w fpsie dodatkowo do wszystkich statystyk i wspolczynnikow dochodzi system celowania i unikow, a nie jest on zamienny.
poprostu dla mnie takie tlumaczenie ze pro gracz ale z kiepska postacia moze dzieki takiemu systemowi nakopac marnemu koksowi jest glupia, bo wynik tej sytuacji jest taki ze koks chodz zmissuje 10 strzalow to kolejnym da oneshoota, a pros z marna postacia trafiajac 10strzalow a missujac jeden zabierze mu 1/3 zycia naprzyklad, wiec praktycznie wychodzi na to samo.
nie krytykuje samego systemu a to cale jeczenie, ze nagle wszystkie mmorpgi powinny takowy system posiadac bo inaczej sa nubskie i latwe.

Czy twoj genialny skillowy umysl nie wpadl na to, ze jak jest free-target to sie automatycznie ogranicza ilosc statystyk ?


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****

Posty: 1410
Dołączył(a): 14.05.2009
Offline
PostNapisane: 13 maja 2011, 19:44 
Cytuj  
to na chuj to ma byc erpeg? niech zrobia taki bloodline champions tylko dodadza jakies mass pvp i bedzie zabawa.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 13 maja 2011, 19:47 
Cytuj  
skoncz pierdolic i sie otrzasnij koles.
jakos w mo i dfo byli w stanie polaczyc idee rpg, mmo z fps'em.
i wyszedl jeden z lepszych mixow jakie moga byc.
to, ze ty jestes jakis niedojebany i jedyne co ogarniasz to klikanie 1,2,3,4,5 to tylko i wylacznie twoj problem.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 13 maja 2011, 19:54 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
jakos w mo i dfo byli w stanie polaczyc idee rpg, mmo z fps'em.


polaczenie mmo z fpsem to porazka IMHO :>


_________________



**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 13 maja 2011, 19:58 
Cytuj  
Niby czemu? Jestes tak stary, ze rece ci sie trzesa i nie mozesz wcelowac w goscia?

***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 13 maja 2011, 20:06 
Cytuj  
mmorpg to cos wiecej niz tylko napierdalanie headow dla szatana :)


_________________



***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 13 maja 2011, 20:10 
Cytuj  
dla ciebie porazka, dla wielu osob fps w polaczeniu z friendly fire, healingiem zmienilo combat w mmo dosc znacznie.
ja rozumiem hurri, ze ty chcesz plywac na stateczkach i najwygodniej dla ciebie bedzie odpalic bota, ktory bedzie farmil mobki klikajac 1,2,3.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 13 maja 2011, 20:14 
Cytuj  
Huragan napisał(a):
mmorpg to cos wiecej niz tylko napierdalanie headow dla szatana :)


No ok, ale przeciez fajny combat chyba nie przeszkadza w rozgrywce?

***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 13 maja 2011, 20:22 
Cytuj  
Fajny combat jest wtedy gdy jest dynamiczny........ a wiec tak samo fajny combat jest w BFBC2 jak i w Wowie.
Nie ma tu znaczenia free target.


_________________



****

Posty: 1410
Dołączył(a): 14.05.2009
Offline
PostNapisane: 13 maja 2011, 20:22 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
skoncz pierdolic i sie otrzasnij koles.
jakos w mo i dfo byli w stanie polaczyc idee rpg, mmo z fps'em.
i wyszedl jeden z lepszych mixow jakie moga byc.
to, ze ty jestes jakis niedojebany i jedyne co ogarniasz to klikanie 1,2,3,4,5 to tylko i wylacznie twoj problem.


czy dla ciebie umiejetne celowanie w fpsie jest szczytem ogarniania w gry?
jak walisz heada to robisz screenshota czy co?
smarnales ty wogle jakiegos pvp na poziomie w grach gdzie sie klika 1-2-3, czy moze tylko napierdalales sie w zergu w rifcie ze takie herezje opowiadasz.
dfo jest specyficzna gra i niech sobie bedzie, ale 1-2 gry tego typu wystarcza na rynku. mnie naprzyklad taka gra na dluzej by nie przyciagnela chyba ze bym ja traktowal jako wejsc, ponapierdalac sie i wyjsc, ale od tego mam wlasnie takie gry jak bloodlinechampions czy inne moba'y, gdzie nie musze trzaskac statystyk i ciulac gearu zeby sie pobic.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 13 maja 2011, 20:24 
Cytuj  
Kole0 napisał(a):
Mendol napisał(a):
skoncz pierdolic i sie otrzasnij koles.
jakos w mo i dfo byli w stanie polaczyc idee rpg, mmo z fps'em.
i wyszedl jeden z lepszych mixow jakie moga byc.
to, ze ty jestes jakis niedojebany i jedyne co ogarniasz to klikanie 1,2,3,4,5 to tylko i wylacznie twoj problem.


czy dla ciebie umiejetne celowanie w fpsie jest szczytem ogarniania w gry?
jak walisz heada to robisz screenshota czy co?
smarnales ty wogle jakiegos pvp na poziomie w grach gdzie sie klika 1-2-3, czy moze tylko napierdalales sie w zergu w rifcie ze takie herezje opowiadasz.
dfo jest specyficzna gra i niech sobie bedzie, ale 1-2 gry tego typu wystarcza na rynku. mnie naprzyklad taka gra na dluzej by nie przyciagnela chyba ze bym ja traktowal jako wejsc, ponapierdalac sie i wyjsc, ale od tego mam wlasnie takie gry jak bloodlinechampions czy inne moba'y, gdzie nie musze trzaskac statystyk i ciulac gearu zeby sie pobic.

Nie.

To ze cie przrasta zrozumienie gry gdzie nie trzeba tluc punktow na itamzy... nie jest naprawde naszą winą.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 13 maja 2011, 20:27 
Cytuj  
A wracajac do tematu devsi dali nowy filmik z nowa lokacja w Archeage :)

http://www.youtube.com/watch?v=gkgtiuYnDY0


_________________



**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 13 maja 2011, 20:27 
Cytuj  
Huragan napisał(a):
Fajny combat jest wtedy gdy jest dynamiczny........ a wiec tak samo fajny combat jest w BFBC2 jak i w Wowie.
Nie ma tu znaczenia free target.


Zgadza sie - imo dynamika w grach z free targetem > dynamika w grach ze sticky targetem.

No i nadal nie napisales czemu free teraget i mmo to porazka.


Ostatnio edytowano 13 maja 2011, 20:28 przez candidoser, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 13 maja 2011, 20:28 
Cytuj  
nom, super instancja.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 13 maja 2011, 20:30 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
nom, super instancja.


nom, mi sie tez podoba


_________________



Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4204 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 211  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.