Ten boss akurat jest mega-słaby tzn. przynajmniej mi się nie podoba.
Zresztą ma 30 lvl ,a walczący z nim 'ludzie' 38+ a nawet chyba tam 40 + levele widziałem i pewnie też mają najlepszy możliwy gear dostępny w becie także nic im nie robi ten boss. To chyba ma związek z tym, że w becie content narazie był wrzucony do 30 lvl - tyle, że 'fanatycy' grający całymi dniami wbili wyżej.
ArcheAge Giant Mob Boss attacks Village
http://www.youtube.com/watch?v=mr7mORI9 ... XME2LfRR09
ArcheAge CBT4 Rock Boss Fight
http://www.youtube.com/watch?v=1-JzzX0E ... yryPGsdqDh
Tu troszkę fajniejsze. Pierwszy to jakiś normalny randomowy boss, interesujące jest ,że wd. wrzucającego to jakiś pseudo-dynamic content tzn. że chyba takie bossy np. mogą zaatakować graczy czy jakąś wioskę (quest hub). Choć nie ma co w AA się spodziewać imo jakiegoś większego / bardziej skomplikowanego dynamic contentu.
To nie GW2 , tu jest raczej nastawienie na to ,że to gracze będą tworzyć dynamic content dzięki sandbox-like narzędzią
Drugi to duży chyba boss , design fajniejszy, ale jakaś duża gildia go zzergowała. Choć fajnie ,że pojawił się na nisko-lvl ziemiach - także będzie lekki adrenaline-rush gdy levelując sobie postać na np. 10 lvl natkniemy się na 'podróżującego' world bossa z levelem np. 25 i będzie trzeba uciekać / omijać / ginąć