Huragan napisał(a):
wodny napisał(a):
Dynamiczne Zdarzenia z "GW2".
Nie badz smieszny tak jak Kabraxis z tym dynamicznym contentem w Rifcie, hehehehehehe
Nie ta liga kolego... jedynie Archeage pokaze wam co to znaczy content i jak sie zmienia swiat dzieki decyzjom i dzialaniom graczy..... :>
Lepiej zajrzyj sobie do tematu o "GW2" gdzie ja i inside podaliśmy różnice między DE a Riftami i Public Questami. Jeżeli dla Ciebie to jedno i to samo, to raczej widać, że nie wiesz o czym piszesz. Różnice są i to naprawdę spore. Wystarczy trochę poczytać i obejrzeć chociażby te amatorskie filmiki nagrywane przez ludzi w trakcie różnej maści targów. Poza tym jakiś czas temu piałeś jakie to "GW2" jest super. Teraz pojawiło się "AA" i kolejna gra zajęła miejsce na tronie.
Co to znaczy content? Content ma dawać fun. Także nie wiem jakie to nieznane oblicza conentu może "Wiek Archaizmów" przed nami otworzyć.
Pamiętam jak w "COH" dodali taki system zwany bodajże "Architect". Gdzie gracze mogli tworzyć własny content i nie tylko. Twórcom oberwało się za lenistwo, bo dla mnie to lenistwo.
Według mnie content zrobiony przez twórców danej gry jednak ma jakąś wyższość nad tym zrobionym przez graczy. Takie levele stworzone na przykład przez graczy w level editorze do gier serii "Tomb Raider" mimo całego uroku jakoś odbiegają od poziomu tych przygotowanych przez Core. OK. Są wyjątki. Wiadomo.
Jaki content niby mogą stworzyć gracze w "AA", co? Questy? Nowe moby? Nowe mounty? Nowe typy broni? Hę?