MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

[Archeage]
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=99&t=37815
Strona 52 z 211

Autor:  Nyx [ 29 lip 2011, 19:47 ]
Tytuł: 

Farin napisał(a):
Huragan napisał(a):
Weles napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=NuFrNvI2-sg nowy trailer


ZAJEBIKURWISTY TRAILER ! To jest dopiero mmorpg a nie tam jakies pitu pitu jak swtory i gw 2 :)

fap fap fap !!!!!!
Trailer ten od strony klimatu, i strony technicznej prezentuje się gorzej niż te z MMO o Gwiezdnych Wojnach.
Co do zamieszczonych rzeczy w nim to pierwsza część jest interesująca ale pokazywanie budowania murów z kilkunastu różnych ujęć to lekka przesada. Druga część jest typowo dla facetów fapujących do rysowanych, niepełnoletnich dziewczynek :/


Nie karm trolla

Autor:  Lorath [ 30 lip 2011, 13:34 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
ZAJEBIKURWISTY TRAILER ! To jest dopiero mmorpg a nie tam jakies pitu pitu jak swtory i gw 2 :)

fap fap fap !!!!!!


A wersja nie dla pedofilow jest planowana? :>

Autor:  Huragan [ 30 lip 2011, 13:44 ]
Tytuł: 

Lorath napisał(a):
A wersja nie dla pedofilow jest planowana? :>


znaczy sie masz na mysli dla tych, ktorzy lubia stare i oblesne baby ? nie.. :)

Autor:  Lorath [ 30 lip 2011, 13:57 ]
Tytuł: 

Oj stary, jak masz do wyboru tylko dzieciaki albo stare baby to wspolczuje :>

Autor:  Huragan [ 30 lip 2011, 14:03 ]
Tytuł: 

oj i widzisz jaki ty jestes malo doinformowany.. akurat w Korei jest bardziej restrykcyjne prawo dotyczace pedofilii niz w Polsce.... u nas pedofilia jest jesli bzykasz sie z osobami ponizej 15 lat, a w Korei jesli ponizej 16 lat.. i dodatkowo maja na to kare "chemiczna kastracje".. czego u nas nie ma.
Zanim wiec zaczniesz znowu pierdolic o pedofilii w Archeage to sie najpierw 5 razy pierdolnij glowa w sciane.

Autor:  Lorath [ 30 lip 2011, 14:05 ]
Tytuł: 

>>>troll huragan<<<
>>>mission accomplished<<<

:]

Autor:  Aldatha [ 30 lip 2011, 18:03 ]
Tytuł: 

w Korei nikt sie nie rucha , wszyscy graja w starcrafta i czekaja na "nuclear launch detected" od wujka Kima :wink:

Autor:  Huragan [ 30 lip 2011, 20:33 ]
Tytuł: 

Jake Song wyjasnil na czym polegaja glowne roznice pomiedzy grammi mmo I generacji, II generacji i III generacji (Archeage)

Obrazek

Autor:  Mendol [ 30 lip 2011, 20:38 ]
Tytuł: 

super to wyglada.
na papierze.
zapomnial dopisac, ze w AA trzeba bedzie spedzic pol roku na grindzie, zeby cokolwiek zrobic.

Autor:  Huragan [ 30 lip 2011, 20:40 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
zapomnial dopisac, ze w AA trzeba bedzie spedzic pol roku na grindzie, zeby cokolwiek zrobic.


nie na grindzie, bo bedziesz mial wiele sciezek rozwoju swojej postaci :) Era grindowania to I generacja gier mmo....

Autor:  wodny [ 30 lip 2011, 20:48 ]
Tytuł: 

Bardziej uogólniona to ta tabelka już być nie mogła. "Pan Piosenka i Trzecia Generacja Gier MMORPG". Realistyczny świat w tej grze? Od kiedy? Punkt z grafiką to dla mnie jakiś śmiech. W każdym gatunku gier grafika z biegiem lat polepsza się. Niezależnie czy to jakaś samochodówka, gra logiczna czy strzelanina. Zniszczenie mostu to taka wielka zmiana w świecie gry? Według mnie ta gra nie ma nic co mogłoby przebić Dynamiczne Zdarzenia z "GW2". Ostatni punkt - damy pusty świat, gracze odwalą za nas połowę contentu. Pomysłowe i sprytne.

Autor:  Huragan [ 30 lip 2011, 20:51 ]
Tytuł: 

wodny napisał(a):
Dynamiczne Zdarzenia z "GW2".


Nie badz smieszny tak jak Kabraxis z tym dynamicznym contentem w Rifcie, hehehehehehe
Nie ta liga kolego... jedynie Archeage pokaze wam co to znaczy content i jak sie zmienia swiat dzieki decyzjom i dzialaniom graczy..... :>

Rift czy GW2 to gry II Generacji mmo.. w nich gracz nic nie tworzy, tylko devsi ci daja content w dokladnie przez nich zaplanowanym miejscu. I to na dodatek powtarzalny content.
Archeage to rewolucja, tutaj content tworza sami gracze, i w miejsach gdzie oni chca.

Autor:  Lorath [ 30 lip 2011, 20:54 ]
Tytuł: 

Podaj przyklad.

Autor:  Huragan [ 30 lip 2011, 20:55 ]
Tytuł: 

Lorath napisał(a):
Podaj przyklad.


np. domy, zamki, porty morskie, lasy, pastwiska, ogrodki, pola uprawne, mosty itd... tworza gracze w przez siebie wybranych miejsach. Zmienia to wyglad swiata na stale...
na kazdym serverze gry swiat wyglada inaczej !!!!

Autor:  Lorath [ 30 lip 2011, 20:56 ]
Tytuł: 

A co maja z takiego domku i czy ktos moze sobie przejsc obok i go podpalic? Mozna podjechac i zbiory z tych pol zrabowac? Czy tez chodzi o kosmetyczne money sinki?

Autor:  Huragan [ 30 lip 2011, 20:58 ]
Tytuł: 

Lorath napisał(a):
A co maja z takiego domku i czy ktos moze sobie przejsc obok i go podpalic?


poczytaj wczesniejsze posty, nie chce mi sie powtarzac tego o czym bylo juz pisane wielokrotnie tutaj.

Autor:  wodny [ 30 lip 2011, 21:02 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
wodny napisał(a):
Dynamiczne Zdarzenia z "GW2".


Nie badz smieszny tak jak Kabraxis z tym dynamicznym contentem w Rifcie, hehehehehehe
Nie ta liga kolego... jedynie Archeage pokaze wam co to znaczy content i jak sie zmienia swiat dzieki decyzjom i dzialaniom graczy..... :>

Lepiej zajrzyj sobie do tematu o "GW2" gdzie ja i inside podaliśmy różnice między DE a Riftami i Public Questami. Jeżeli dla Ciebie to jedno i to samo, to raczej widać, że nie wiesz o czym piszesz. Różnice są i to naprawdę spore. Wystarczy trochę poczytać i obejrzeć chociażby te amatorskie filmiki nagrywane przez ludzi w trakcie różnej maści targów. Poza tym jakiś czas temu piałeś jakie to "GW2" jest super. Teraz pojawiło się "AA" i kolejna gra zajęła miejsce na tronie.

Co to znaczy content? Content ma dawać fun. Także nie wiem jakie to nieznane oblicza conentu może "Wiek Archaizmów" przed nami otworzyć.

Pamiętam jak w "COH" dodali taki system zwany bodajże "Architect". Gdzie gracze mogli tworzyć własny content i nie tylko. Twórcom oberwało się za lenistwo, bo dla mnie to lenistwo.

Według mnie content zrobiony przez twórców danej gry jednak ma jakąś wyższość nad tym zrobionym przez graczy. Takie levele stworzone na przykład przez graczy w level editorze do gier serii "Tomb Raider" mimo całego uroku jakoś odbiegają od poziomu tych przygotowanych przez Core. OK. Są wyjątki. Wiadomo.

Jaki content niby mogą stworzyć gracze w "AA", co? Questy? Nowe moby? Nowe mounty? Nowe typy broni? Hę?

Autor:  Huragan [ 30 lip 2011, 21:05 ]
Tytuł: 

wodny napisał(a):

Według mnie content zrobiony przez twórców danej gry jednak ma jakąś wyższość nad tym zrobionym przez graczy.


Tak tak... a sukces Minecrafta to niby z czego sie wzial ? :)

Autor:  wodny [ 30 lip 2011, 21:16 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
wodny napisał(a):

Według mnie content zrobiony przez twórców danej gry jednak ma jakąś wyższość nad tym zrobionym przez graczy.


Tak tak... a sukces Minecrafta to niby z czego sie wzial ? :)

Tak, tak. Porównujmy grę indie zrobioną za marne pieniądze z molochem wartym z tego co czytałem 25 milionów zielonych.

Poza tym nadal nie wiem jaki to content będą gracze tworzyli dla innych graczy.

Autor:  iniside [ 30 lip 2011, 21:18 ]
Tytuł: 

wodny napisał(a):
Huragan napisał(a):
wodny napisał(a):

Według mnie content zrobiony przez twórców danej gry jednak ma jakąś wyższość nad tym zrobionym przez graczy.


Tak tak... a sukces Minecrafta to niby z czego sie wzial ? :)

Tak, tak. Porównujmy grę indie zrobioną za marne pieniądze z molochem wartym z tego co czytałem 25 milionów zielonych.

Poza tym nadal nie wiem jaki to content będą gracze tworzyli dla innych graczy.

Żaden. Większość graczy zleje te zabawe ciepłym moczem, w momencie którym zauwazy, ze nie moze tego contenty tworzyć na 1 lvl.

Strona 52 z 211 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team