MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

[Archeage]
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=99&t=37815
Strona 56 z 211

Autor:  Enhu [ 4 sie 2011, 22:43 ]
Tytuł: 

Huragan t3h Furrymeister

Autor:  Teo [ 5 sie 2011, 16:53 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Twój sceptycyzm nie ma żadnego uzasadnienie. Szczególnie ze pewnie nawet nie grałeś w GW ;p.

Grałem tylko epizodycznie, wizja arenek, rankingów itp jakoś mnie nie zachęcała.

Ja tam liczę że gra będzie ok, nawet nie przejmuje się tym że gameplay z gry ( ten normalny nie odpicowany od devsów ) nie zachwyca, grafika słabiutka, wygląd postaci taki sobie, ocieranie się o azjatycki styl ujdzie bo się jakoś przyzwyczaiłem.
Cała reszta jest mglista i dość odległa, wiem wiem że ty wszystko już o tej grze wiesz itd, ja nie mam zapału by śledzić przecieki, wywiady i domysły, poczekam spokojnie, a tym czasem pozwól na mój UZASADNIONY sceptycyzm bo nie takie kozaki robiły gry i zaliczyły faila.

Autor:  Lorath [ 5 sie 2011, 17:27 ]
Tytuł: 

Ja rozumiem sceptycyzm. Grywalnosc i trwalosc mozna stawiac pod znakiem zapytania, bo jak to wyjdzie to sie naprawde dopiero przekonamy po wydaniu. Ale grafika slabiutka? :O No niektorym to sie nie da dogodzic :P

Autor:  Teo [ 5 sie 2011, 17:49 ]
Tytuł: 

no tak http://www.youtube.com/watch?v=aei8QXAupFo

Autor:  iniside [ 5 sie 2011, 17:53 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):

No i gdzie tu jest słaba grafika i animacje ?
Co ty chcesz jakości rodem z BF3 w MMO ? Geez..

Autor:  Kabraxis [ 5 sie 2011, 19:04 ]
Tytuł: 

No ja na tym filmiku widze Production Quality na poziomie WoW'a lub nawet wyzszy.

Embe przestan sie osmieszac. Akurat Wyglad postaci (szczegolowosc itp...), grafika czy animacje i responsywnosc postaci to sa ostatnie rzeczy do ktorych sie mozna w GW2 przyczepic.

Plynnosc walki, animacje ciosow, blokowania, uskoki, cala grafika wygladajaca jakby zywcem wycieta z Artworka - to wszytko akurat jest na poziomie AAA. Jak przystalo na gre ktora do tej kategorii aspiruje.

I nei nie sa to jedynie moje wrazenia po obejrzeniu filmiku w 320p kreconego telefonem. Sa to wrazenia setek ludzi, ktorzy juz w gre grali i takei wrazenia przewijaja sie w kazdym aktykule o GW2 nawet na najbardziej renomowanych branzowych stronkach.

Sam napisales ze nie sledzisz tego o czym pisze wiec po chuj sie wypowiadasz jak nie masz pojecia o czym piszesz.

Autor:  Lorath [ 5 sie 2011, 19:23 ]
Tytuł: 

Cytuj:
No i gdzie tu jest słaba grafika i animacje ?


Nie no trzeba przyznac ze udalo mu sie znalezc dosc obskurny fragment swiata GW2. Chyba najbiedniejszy filmik z gry jaki widzialem - glitchujace moby, tekstura aoe wlazaca na tekstury bossa, i te fragmenty 'lodu' dookola niego - tandetnie to nieco wyglada a jakosc nagrania jeszcze ten efekt spotegowala.

Ale... generalnie gra wyglada ZNACZNIE lepiej a i tu jeszcze tragedii nie ma. Gameplay Nornow zaczeto pokazywac dosc niedawno wiec licze na to ze te obszary doszlifuja.

Autor:  Teo [ 5 sie 2011, 19:36 ]
Tytuł: 

Może dlatego widzę w tej grze przeciętność bo nie złapał mnie hype jak was ?
Już tu było pisane że to troszkę ulepszony silnik z gw1 czyli ma spokojnie dziesięć lat i wygląda słabo sam z siebie, nie chodzi mi o dopracowanie szczegółów czy animacji.

Nie wymagam w grze mmo grafiki na poziomie bc2, choć nie widzę by takie coś nie mogli zrobić, wystarczy mi 32 graczy na mapie/zonie bo i tak gówno w tych grach mmo daje większa ilość.

iniside, negujesz wszystko co nie wychwala gw2, przesadzasz z tym optymizmem i zwyczajnie fanbojujesz, poczekaj spokojnie ten prawie rok do premiery, niech gra sama zdobywa fanów i wyrabia sobie dobra opinie, przesadny optymizm tylko zwiększa oczekiwania u ludzi.

Autor:  iniside [ 5 sie 2011, 19:50 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
Może dlatego widzę w tej grze przeciętność bo nie złapał mnie hype jak was ?
Już tu było pisane że to troszkę ulepszony silnik z gw1 czyli ma spokojnie dziesięć lat i wygląda słabo sam z siebie, nie chodzi mi o dopracowanie szczegółów czy animacji.

Nie wymagam w grze mmo grafiki na poziomie bc2, choć nie widzę by takie coś nie mogli zrobić, wystarczy mi 32 graczy na mapie/zonie bo i tak gówno w tych grach mmo daje większa ilość.

iniside, negujesz wszystko co nie wychwala gw2, przesadzasz z tym optymizmem i zwyczajnie fanbojujesz, poczekaj spokojnie ten prawie rok do premiery, niech gra sama zdobywa fanów i wyrabia sobie dobra opinie, przesadny optymizm tylko zwiększa oczekiwania u ludzi.

Ja nie fanbojujue gier które się zapowiadaja słabo.

Ale pamiętam, że masz jeszcze Traume z AoC ;p. Więc w gruncie rzeczy to cie rozumiem :D.

Autor:  Sylvian [ 5 sie 2011, 22:25 ]
Tytuł: 

No nie przesadzajmy, raczej ciężko z czystym sumieniem powiedzieć, że GW2 ma słabą grafikę. Może i nie powala na kolana ale co w niej jest słabego Twoim zdaniem?

Tak swoją drogą to to ciągle jest topik o AA czy się zgubiłem?

Autor:  Lorath [ 5 sie 2011, 22:35 ]
Tytuł: 

Watek zostal wykolejony, porwany i czekamy na okup :P

Autor:  Razoth [ 5 sie 2011, 22:54 ]
Tytuł: 

Sylvian napisał(a):
No nie przesadzajmy, raczej ciężko z czystym sumieniem powiedzieć, że GW2 ma słabą grafikę. Może i nie powala na kolana ale co w niej jest słabego Twoim zdaniem?

Tak swoją drogą to to ciągle jest topik o AA czy się zgubiłem?


Oryginalnie był to topic o zakwasie do pieczenia chleba, jednak trochę poniosło nas z offtopem.

Autor:  Kabraxis [ 5 sie 2011, 23:27 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Ja nie fanbojujue gier które się zapowiadaja słabo.


This.

Co innego fanbojowac jakiegos Conana, ktory zapowiadal sie na fail juz w Alphie czy jakies inne niszowe MMO (jak Huragan Archeage) czy jakis tytul robiony w Ugandzie a co innego gre o ktorej wiadomo ze na poziomach, ktore mozna zmierzyc obiektywnie jest bardzo dobra i tak czy siak odniesie sukces.
Tak jest w przypadku GW2, tak bylo w przepadku RIFT, o ktorym juz w beta 1 bylo wiadomo ze to kawal solidnej gry i spokojnie moze walczyc o swoja pozycje na rynku.

"wystarczy mi 32 graczy na mapie/zonie bo i tak gówno w tych grach mmo daje większa ilość. "


A nie pomyliles for czasem lol? Ja wiem ze traz wystarczy dac w grze multiplayer na 8 osob i juz jest "MMO" ale nigga plx.

Autor:  Teo [ 5 sie 2011, 23:28 ]
Tytuł: 

Sylvian napisał(a):
No nie przesadzajmy, raczej ciężko z czystym sumieniem powiedzieć, że GW2 ma słabą grafikę. Może i nie powala na kolana ale co w niej jest słabego Twoim zdaniem?


Może przesadziłem ale po dziesięciu latach w świecie gier mmo nic się nie zmieniło od strony grafiki, nadal większość to taki lifting lineage2, dlatego pisze że jak na dzień dzisiejszy gw2 jest słabiutkie, bardziej mi się podoba AoC czy DFO, wiem że to moje gusta.

Autor:  iniside [ 5 sie 2011, 23:34 ]
Tytuł: 

AoC graficznie jest słabiutki. Ładnie wygląda na screenach, ale kiedy patrzy sie w grze, to budynki, szczególnie w stygii wyglądają poprostu paskudnie. Mają jakiś tam koncept ale większość z nich nie jest nawet podobna do tego co jest na concept-artach. Damaszek z Assassin's Creed pod względem wykonania poprostu niszczy Khemi i inne miasta.

Rośliny też takie sobie.
AoC ma niczego sobie technologie, ale enviromental aritists to oni zatrudniają strasznych..

Autor:  Sylvian [ 6 sie 2011, 00:32 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
iniside napisał(a):
Ja nie fanbojujue gier które się zapowiadaja słabo.


This.

Co innego fanbojowac jakiegos Conana, ktory zapowiadal sie na fail juz w Alphie czy jakies inne niszowe MMO (jak Huragan Archeage) czy jakis tytul robiony w Ugandzie a co innego gre o ktorej wiadomo ze na poziomach, ktore mozna zmierzyc obiektywnie jest bardzo dobra i tak czy siak odniesie sukces.
Tak jest w przypadku GW2, tak bylo w przepadku RIFT, o ktorym juz w beta 1 bylo wiadomo ze to kawal solidnej gry i spokojnie moze walczyc o swoja pozycje na rynku.

"wystarczy mi 32 graczy na mapie/zonie bo i tak gówno w tych grach mmo daje większa ilość. "


A nie pomyliles for czasem lol? Ja wiem ze traz wystarczy dac w grze multiplayer na 8 osob i juz jest "MMO" ale nigga plx.

Nie grałem w alphe AoC ale akurat ten tytuł zapowiadał się kozacko, PvP, oblężenia naprawdę to miało być to coś. A że wyszło to co wyszło to co innego.

Natomiast Rift w becie - to była solidna... kupa. Najdurniejsze AI jakie w życiu widziałem. Bicie przez 40min outdoor boss'a który stoi w miejscu i co kilka minut jakiegoś skilla odpala...

@inside: jak AoC wychodził to graficznie był miodzio. W sumie jedna z pierwszych gier obsługujących DX10.

Autor:  mr.Henky [ 6 sie 2011, 04:38 ]
Tytuł: 

Rok po premierze dopiero wszedł dx 10 do AoC . Na starcie tego nie było ;p

Autor:  Huragan [ 11 sie 2011, 12:56 ]
Tytuł: 

Nowe zajebiste lokacje w Archeage

http://www.youtube.com/watch?v=PZsfzKhhswk

Autor:  Gefaran [ 11 sie 2011, 13:18 ]
Tytuł: 

Co w nich zajebistego?

Autor:  candidoser [ 11 sie 2011, 13:22 ]
Tytuł: 

Juz samo to, ze sa w Archeage czyni je zajebistymi.

Strona 56 z 211 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team