Sou napisał(a):
gosugamer1 napisał(a):
Znajać życie to poza tymi fajnymi konceptami postaci są jeszcze jakieś jebane małe wiewiórki, króliczki, różowe słitaśne gnomy czy jakieś inne azjatyckie spaczenie.
Spokojnie, na pewno i te postacie przy pomocy kilku gadzetow (uszy, ogonek itd) da sie zamienic w slitasne kroliczki:)
Ma być ponoć , 8 ras ogólnie.
6 jest już znanych.
2 Nacje / Rasy Ludzi:
1 nacja ludzi jako wariacja cywilizacji późnego średniowiecza / wczesnego renesansu w Europie -
2 nacja ludzi - wariacja na temat cywilizacji / nacji ludzi z Azji Wschodniej
[/quote]
3 Elfy - tu raczej taki standard w stylu High Elves
4 Ferres - rasa kotowata , nomadyczna
5 - Krasnoludy - standard
6 - brak info , wygląda na jakąś wojowniczą rasę , jakaś wariacja lekko barbarzyńska / demoniczna - coś jak Quanari z Dragon Age jak już ktoś wspomniał
Bedą jeszcze dodatkowo 2 rasy. Są bardzo różne dywagację co to ma być , spekuluje się ,że jedna miała by być coś w stylu , fairies czy driad
, a druga coś w deseń undead czy jakiejś skorumpowanej rasy w ten deseń ,ale to tylko zgadywanki jako ,że w żadnych screenów ,artworków czy innych przecieków specjalnie na ten temat nie ma.
W każdym razie ponoć nie ma być bardzo prostej dychotomii źli - dobrzy. Wiadomo ,że np. te elfy wyglądają na tzw. dobre elfy , a quanari raczej nie są takimi co na drutach mają robić ,ale ponoć Lore ma być takie , bez bardzo prostego rozgraniczenia dobrzy - źli.
Lorath napisał(a):
No ciekaw jestem co z tego calego AA wyjdzie.
No ja też. Założenia są dosyć interesujące ,ale też nie ma co kolejny raz hypeować , mam nadzieję ,że wyjdzie po prostu gra w którą będzie można fajnie popykać , ale nie spodziewam się niewiadomo jakiego arcydzieła.
Z wywiadów z lead designerem można wywnioskować ,że gra ma być raczej przystępna , też dla casualowego pogrania , także
nie spodziewał bym się hardcore sandbox-a w stylu UO , tak jak na niektórych forach widziałem głosy wiecznie czekających na UO2 osobników.
Bardziej spodziewał bym się themeparka , tyle ,że wzbogaconego o pewne elementy trochę sandboxowe czyli open housing , bardziej rozbudowany system polityczno-gildiowy też z kontrolowaniem terenu , ale nie wszędzie tylko na jednym z trzech kontynentów , bo chyba na dwóch podstawowych kontynentach nie będzie można przejmować terenu. Tzn. będzie można budować domy na każdym kontynencie ale walka o keepy i teren na trzecim kontynencie tylko. O ile ja to dobrze rozumiem...
Crafting jeszcze nie rozwiązany do końca , mają być labor points ,żeby nie można było spamować setek mieczy za jednym podejściem bo na każdą akcję craftingową schodzić będą labor points , które sie same z siebie odnawiają (oczywiście będzie można komuś zapłacić czy poprosić żeby ci pomógł domek zrobić i w jakimś bardzo ograniczonym zakresie npc zapłacić zeby troche więcej labor points zdobyć).
W becie ludzie sie wycwanili i alty spamowali po to , było pytanie o to w post beta pytaniach do devów , zastanawiają się nad systemem ,że będzie można wybrać tylko 1 postać na serwer , której się będą labor pointsy odnawiały / która będzie mogła krafić , żeby nie można było spamować altów do "kraftowania" , ale rozważają inne opcję , pewnie będzie w kolejnej becie cos wiadomo.
Poza tym duży świat , statki ,etc
Czyli taki themepark bez wielkiej spiny ale jednocześnie z możliwością robienia innych rzeczy niż tylko napierdalania w kółko instancji.
Ale na pewno to nie będzie sandbox dla hardcorów tyu UO , DF czy Eve , to można między bajki włożyć , bo na widać ,że celują ,żeby gra była atrakcyjna dla casuala tylko ,żeby miał ten casual co robić poza wbijaniem levelików i tłuczeniem dugeonów.
Mam nadzieję ,że nie zjebią mocno i nie zrobią kupy ,ale ,że będzie ok gierka do pogrania ,ale też spuszczać się jakie to arcydzieło rozbudowane na miarę 2 UO nie nadchodzi nie ma co , bo się ktoś mocno zdziwi.
Pamiętajcie questy i levele też w tej grze są.
Kurwa wróciłem dopiero co z browara i mnie wena chyba zbyt duża naszła , także trochę za dużo tekstu wyszło :/