MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

[Archeage]
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=99&t=37815
Strona 7 z 211

Autor:  Arturnik [ 17 kwi 2011, 11:33 ]
Tytuł: 

Straszny hype już tu powstał.
Miło że twórcy wiedzą na czym się mniej więcej wzorować (UO), to jednak obawiam się, że skończy się tylko na zapowiedziach, a gra będzie jednym wielkim grinderem.
No ale bardzo się ucieszę, jak będzie grywalne i dobre.

Autor:  Mendol [ 17 kwi 2011, 11:34 ]
Tytuł: 

trzeba spokojnie poczekac. bo ok, wzoruja sie na uo jesli chodzi o freedom, ale obawiam sie, ze reszta bedzie wzieta z aiona i lineage.

Autor:  Nyx [ 17 kwi 2011, 11:41 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
wez pograj w cos innego niz wow czy bf i pogadamy.
a jesli dla ciebie zajebistym combatem jest myslenie przy klikaniu 1,2,3,4,5,6 itd. to ok. nikt ci nie broni.
tak samo jak mi nikt nie broni twierdzic, ze jest wiele mmo, w ktorych combat jest ciekawszy i lepszy niz w wowie.


Grałem we wszystkie wymienione wyżej tytuły i na tej płaszczyźnie każda odstaje.

Ty widzisz tylko wciskanie 1,2,3,4, jednocześnie nie widząc detali takich jak animacje, różnorodność skilli, ich efektów i dźwięków, które sprawiają ze combat nie jest chaotyczny.

W tym miejscu jest pies pogrzebany, blizzard zawsze przywiązywał uwagę do najmniejszych detali co sprawia, ze ich gry sa wyjątkowe i jeszcze nie zaliczył faila

Huragan napisał(a):
nie ma takich.


agreed

Autor:  Huragan [ 17 kwi 2011, 11:41 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
jest wiele mmo, w ktorych combat jest ciekawszy i lepszy niz w wowie.


nie ma takich.

Autor:  Sobtainer [ 17 kwi 2011, 11:46 ]
Tytuł: 

To samo stwierdziłem z kumplem ostatnio, w WoWie klikając masz wrażenie, że bezpośrednio oddziałujesz na postać. W innych MMO masz wrażenie, że masz opóźnioną klawiaturę, a jak już jest "po" to w ogóle tego nie poczułeś.

Autor:  Mendol [ 17 kwi 2011, 11:49 ]
Tytuł: 

no efekty i dzwieki sa dla mnie sprawa totalnie drugorzedna.
ale ty wolisz dopracowane efekty i animacje - mi to rybka. wole klimat i inne rozwiazania.
dla mnie blizzard zaliczyl faila dawno temu i ten combat jest przekopiowany juz w dziesiatkach innych mmo.
ale to kwestia gustu :)
no ja klikajac w dfo mam wrazenie, ze ta gra wymaga ode mnie zdecydowanie wiecej niz wow.

anyway zobaczymy co wyjdzie z tej nowej koreanskiej/chinskiej produkcji.

Autor:  iniside [ 17 kwi 2011, 12:03 ]
Tytuł: 

Nyx napisał(a):
Mendol napisał(a):
wez pograj w cos innego niz wow czy bf i pogadamy.
a jesli dla ciebie zajebistym combatem jest myslenie przy klikaniu 1,2,3,4,5,6 itd. to ok. nikt ci nie broni.
tak samo jak mi nikt nie broni twierdzic, ze jest wiele mmo, w ktorych combat jest ciekawszy i lepszy niz w wowie.


Grałem we wszystkie wymienione wyżej tytuły i na tej płaszczyźnie każda odstaje.

Ty widzisz tylko wciskanie 1,2,3,4, jednocześnie nie widząc detali takich jak animacje, różnorodność skilli, ich efektów i dźwięków, które sprawiają ze combat nie jest chaotyczny.

W tym miejscu jest pies pogrzebany, blizzard zawsze przywiązywał uwagę do najmniejszych detali co sprawia, ze ich gry sa wyjątkowe i jeszcze nie zaliczył faila

Sry. Wczoraj włączyłem Triala WoWa, zobaczyłem animacje czarowania, potem walki mele i doszedłem do wniosku, ze to jednak straszny crap. Skojrzayło mi się z DA2. Jakby gdzieś ujebało część klatek.. Napewno nie było płynne. Sprawiało raczej wrażenie szarpanego.
Roznorodnosc skili ? W WoW ? Prosze cie.. Nie opowiadaj bajek ;p.

Autor:  Highlander [ 17 kwi 2011, 12:05 ]
Tytuł: 

w wow absolutnei nie czuc zadnego oddzialywania, czy zajebistego feelingu w combacie ;p ot klikanie skilli po kolei.

Ciekawszy combat to juz jest w DFO, czy chocby the chronicles of the spellbourn, ale gra juz nie zyje. DDO, czy nawet AoC jest ciekawszy ;p

Autor:  Nyx [ 17 kwi 2011, 12:05 ]
Tytuł: 

Powidzial inside lvl 1 na trialu

Autor:  iniside [ 17 kwi 2011, 12:06 ]
Tytuł: 

Nyx napisał(a):
Powidzial inside lvl 1 na trialu


O no tak. Bo pozniej animacje sa inne! Taka ich roznorodność w WoW..
Rly ?

Autor:  Nyx [ 17 kwi 2011, 12:07 ]
Tytuł: 

Tak.

Autor:  Mendol [ 17 kwi 2011, 12:10 ]
Tytuł: 

skilli w wowie jest tyle co w war'ze, ddo, rifcie.
wykorzystujesz jakas ich czesc i tyle.
ale kazdemu odpowiada cos innego i nie ma sie co klocic.
tak samo, jak przekonywac wszystkich, ze wow jest najlepszy :)

Autor:  iniside [ 17 kwi 2011, 12:15 ]
Tytuł: 

Nyx napisał(a):
Tak.

Ty chyba mowisz o efektach skili. Bo na moje oko animacja castowania jest ciagle taka sama.

Autor:  Huragan [ 17 kwi 2011, 12:33 ]
Tytuł: 

Mendol, akurat porownanie combatu z DFO i WOW mija sie z celem, bo DFO to FPS :> I oczywiscie, DFO ma swietny combat, ale jak na gry FPS

Autor:  Asz [ 17 kwi 2011, 12:35 ]
Tytuł: 

Nyx napisał(a):

wez juz nie failuj, poklikaj sobie bezmyslnie na arenach i wyjdz poza 1k rating


Tu się muszę zgodzić. Chciałbym zobaczyć ludzi, którzy pograliby trochę aren doszli do 2k+ i później też by twierdzili, że WoW to bezmyślne klikanie 1,2,3,4,5.

Niestety już w BG PvP lub w zwykłym gankowaniu raczej nawalasz co masz najmocniejszego pod ręka i tyle.

Stąd pewnie takie a nie inne opinie o PvP w WoWie.

Autor:  Arturnik [ 17 kwi 2011, 12:44 ]
Tytuł: 

Co nie zmienia faktu, że jeśli Archage będzie zwykłym połączeniem WoWa z Lineagem 2 plus jakieś "sandbox features" w stylu zinstancjowany domek a'la EQ/Lotro + jakiś tam bardziej rozbudowany crafting, to będę niepocieszony. :(

Autor:  Mendol [ 17 kwi 2011, 12:48 ]
Tytuł: 

wow to mmo, dfo to mmo.
zreszta combat w ddo tez byl fajny i efektowny.
w aoc tez nie nalezal do najgorszych.

no na arenach mozesz sobie klikac 4,2,1,5. zasada jest dokladnie ta sama.

Autor:  Asz [ 17 kwi 2011, 12:53 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):

no na arenach mozesz sobie klikac 4,2,1,5. zasada jest dokladnie ta sama.


No jak chcesz być dostawcą punktów dla teamów 1200 rating - to masz rację.

Autor:  Mendol [ 17 kwi 2011, 12:56 ]
Tytuł: 

no to opisz w skrocie, w ktorym momencie sie myle :)

Autor:  Isengrim [ 17 kwi 2011, 12:56 ]
Tytuł: 

Areny to mały wycinek WoW, a podstawa w tej grze, czyli grupowe PvE, ma magiczne słowo "rotacja" co sprowadza się do naciskania makr i tyle.

Archeage na filmikach mnie nie zachwycił - to samo co w innych produkcjach, tylko pewnie bardziej dopracowane. Plus orientalny sznyt graficzny, co u mnie grę dyskwalifikuje przed startem.

Strona 7 z 211 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team