MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
[Archeage] https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=99&t=37815 |
Strona 7 z 211 |
Autor: | Arturnik [ 17 kwi 2011, 11:33 ] |
Tytuł: | |
Straszny hype już tu powstał. Miło że twórcy wiedzą na czym się mniej więcej wzorować (UO), to jednak obawiam się, że skończy się tylko na zapowiedziach, a gra będzie jednym wielkim grinderem. No ale bardzo się ucieszę, jak będzie grywalne i dobre. |
Autor: | Mendol [ 17 kwi 2011, 11:34 ] |
Tytuł: | |
trzeba spokojnie poczekac. bo ok, wzoruja sie na uo jesli chodzi o freedom, ale obawiam sie, ze reszta bedzie wzieta z aiona i lineage. |
Autor: | Nyx [ 17 kwi 2011, 11:41 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): wez pograj w cos innego niz wow czy bf i pogadamy. a jesli dla ciebie zajebistym combatem jest myslenie przy klikaniu 1,2,3,4,5,6 itd. to ok. nikt ci nie broni. tak samo jak mi nikt nie broni twierdzic, ze jest wiele mmo, w ktorych combat jest ciekawszy i lepszy niz w wowie. Grałem we wszystkie wymienione wyżej tytuły i na tej płaszczyźnie każda odstaje. Ty widzisz tylko wciskanie 1,2,3,4, jednocześnie nie widząc detali takich jak animacje, różnorodność skilli, ich efektów i dźwięków, które sprawiają ze combat nie jest chaotyczny. W tym miejscu jest pies pogrzebany, blizzard zawsze przywiązywał uwagę do najmniejszych detali co sprawia, ze ich gry sa wyjątkowe i jeszcze nie zaliczył faila Huragan napisał(a): nie ma takich.
agreed |
Autor: | Huragan [ 17 kwi 2011, 11:41 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): jest wiele mmo, w ktorych combat jest ciekawszy i lepszy niz w wowie.
nie ma takich. |
Autor: | Sobtainer [ 17 kwi 2011, 11:46 ] |
Tytuł: | |
To samo stwierdziłem z kumplem ostatnio, w WoWie klikając masz wrażenie, że bezpośrednio oddziałujesz na postać. W innych MMO masz wrażenie, że masz opóźnioną klawiaturę, a jak już jest "po" to w ogóle tego nie poczułeś. |
Autor: | Mendol [ 17 kwi 2011, 11:49 ] |
Tytuł: | |
no efekty i dzwieki sa dla mnie sprawa totalnie drugorzedna. ale ty wolisz dopracowane efekty i animacje - mi to rybka. wole klimat i inne rozwiazania. dla mnie blizzard zaliczyl faila dawno temu i ten combat jest przekopiowany juz w dziesiatkach innych mmo. ale to kwestia gustu no ja klikajac w dfo mam wrazenie, ze ta gra wymaga ode mnie zdecydowanie wiecej niz wow. anyway zobaczymy co wyjdzie z tej nowej koreanskiej/chinskiej produkcji. |
Autor: | iniside [ 17 kwi 2011, 12:03 ] |
Tytuł: | |
Nyx napisał(a): Mendol napisał(a): wez pograj w cos innego niz wow czy bf i pogadamy. a jesli dla ciebie zajebistym combatem jest myslenie przy klikaniu 1,2,3,4,5,6 itd. to ok. nikt ci nie broni. tak samo jak mi nikt nie broni twierdzic, ze jest wiele mmo, w ktorych combat jest ciekawszy i lepszy niz w wowie. Grałem we wszystkie wymienione wyżej tytuły i na tej płaszczyźnie każda odstaje. Ty widzisz tylko wciskanie 1,2,3,4, jednocześnie nie widząc detali takich jak animacje, różnorodność skilli, ich efektów i dźwięków, które sprawiają ze combat nie jest chaotyczny. W tym miejscu jest pies pogrzebany, blizzard zawsze przywiązywał uwagę do najmniejszych detali co sprawia, ze ich gry sa wyjątkowe i jeszcze nie zaliczył faila Sry. Wczoraj włączyłem Triala WoWa, zobaczyłem animacje czarowania, potem walki mele i doszedłem do wniosku, ze to jednak straszny crap. Skojrzayło mi się z DA2. Jakby gdzieś ujebało część klatek.. Napewno nie było płynne. Sprawiało raczej wrażenie szarpanego. Roznorodnosc skili ? W WoW ? Prosze cie.. Nie opowiadaj bajek ;p. |
Autor: | Highlander [ 17 kwi 2011, 12:05 ] |
Tytuł: | |
w wow absolutnei nie czuc zadnego oddzialywania, czy zajebistego feelingu w combacie ;p ot klikanie skilli po kolei. Ciekawszy combat to juz jest w DFO, czy chocby the chronicles of the spellbourn, ale gra juz nie zyje. DDO, czy nawet AoC jest ciekawszy ;p |
Autor: | Nyx [ 17 kwi 2011, 12:05 ] |
Tytuł: | |
Powidzial inside lvl 1 na trialu |
Autor: | iniside [ 17 kwi 2011, 12:06 ] |
Tytuł: | |
Nyx napisał(a): Powidzial inside lvl 1 na trialu
O no tak. Bo pozniej animacje sa inne! Taka ich roznorodność w WoW.. Rly ? |
Autor: | Nyx [ 17 kwi 2011, 12:07 ] |
Tytuł: | |
Tak. |
Autor: | Mendol [ 17 kwi 2011, 12:10 ] |
Tytuł: | |
skilli w wowie jest tyle co w war'ze, ddo, rifcie. wykorzystujesz jakas ich czesc i tyle. ale kazdemu odpowiada cos innego i nie ma sie co klocic. tak samo, jak przekonywac wszystkich, ze wow jest najlepszy |
Autor: | iniside [ 17 kwi 2011, 12:15 ] |
Tytuł: | |
Nyx napisał(a): Tak.
Ty chyba mowisz o efektach skili. Bo na moje oko animacja castowania jest ciagle taka sama. |
Autor: | Huragan [ 17 kwi 2011, 12:33 ] |
Tytuł: | |
Mendol, akurat porownanie combatu z DFO i WOW mija sie z celem, bo DFO to FPS :> I oczywiscie, DFO ma swietny combat, ale jak na gry FPS |
Autor: | Asz [ 17 kwi 2011, 12:35 ] |
Tytuł: | |
Nyx napisał(a): wez juz nie failuj, poklikaj sobie bezmyslnie na arenach i wyjdz poza 1k rating Tu się muszę zgodzić. Chciałbym zobaczyć ludzi, którzy pograliby trochę aren doszli do 2k+ i później też by twierdzili, że WoW to bezmyślne klikanie 1,2,3,4,5. Niestety już w BG PvP lub w zwykłym gankowaniu raczej nawalasz co masz najmocniejszego pod ręka i tyle. Stąd pewnie takie a nie inne opinie o PvP w WoWie. |
Autor: | Arturnik [ 17 kwi 2011, 12:44 ] |
Tytuł: | |
Co nie zmienia faktu, że jeśli Archage będzie zwykłym połączeniem WoWa z Lineagem 2 plus jakieś "sandbox features" w stylu zinstancjowany domek a'la EQ/Lotro + jakiś tam bardziej rozbudowany crafting, to będę niepocieszony. :( |
Autor: | Mendol [ 17 kwi 2011, 12:48 ] |
Tytuł: | |
wow to mmo, dfo to mmo. zreszta combat w ddo tez byl fajny i efektowny. w aoc tez nie nalezal do najgorszych. no na arenach mozesz sobie klikac 4,2,1,5. zasada jest dokladnie ta sama. |
Autor: | Asz [ 17 kwi 2011, 12:53 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): no na arenach mozesz sobie klikac 4,2,1,5. zasada jest dokladnie ta sama. No jak chcesz być dostawcą punktów dla teamów 1200 rating - to masz rację. |
Autor: | Mendol [ 17 kwi 2011, 12:56 ] |
Tytuł: | |
no to opisz w skrocie, w ktorym momencie sie myle |
Autor: | Isengrim [ 17 kwi 2011, 12:56 ] |
Tytuł: | |
Areny to mały wycinek WoW, a podstawa w tej grze, czyli grupowe PvE, ma magiczne słowo "rotacja" co sprowadza się do naciskania makr i tyle. Archeage na filmikach mnie nie zachwycił - to samo co w innych produkcjach, tylko pewnie bardziej dopracowane. Plus orientalny sznyt graficzny, co u mnie grę dyskwalifikuje przed startem. |
Strona 7 z 211 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |