Piszpan napisał(a):
Huragan napisał(a):
bardzo ladnie to wyglada nie wiem czemu przypomina mi l2. napewno jak wyjdzie to sie zagra w sumie nawet nie patrzac co tam bedzie:)
No przynajmniej póki co jednak od L2 odróżnia się mniejszą ilością armorów z wystającymi kolacami w każdą stronę i idiotycznych broni, co ja uważam za plus.
Oczywiście nie ma się co oszukiwać, trochę takich rzeczy będzie, zresztą już jeden głupio wyglądający łuk i jeden przerośnięty topór (choć nie tak jak w np. Tera) widziałem, mam nadzieję tylko, że zapowiedzi XL Games, że gra będzie bardziej od przeciętnej azjatyckeij produkcji brała pod uwagę zachodnie gusta będzie miało rezultat, że wyglądowo-stylowo azjatyckości w wyglądzie broni / zbroji i "słiteśności" będzie mniej niż w takim np. L2.
Póki co tak to wygląda. Oby tak pozostało.
-------------
@inside
Można przywoływać summony zresztą jak yabaddi napisał.
Nie chcę mi się szukać czy akurat nieumarłych, ale skoro szkoła zdolności Death ma przywolańce no to nietrudno obstawiać, że raczej to będą szkielety albo zombie.
Zresztą ArcheAge to NIE będzie sandbox. Jakiś to będzie mix, oby udany.
Sporo themeparku będzie jak np. questy i levele.
Poza tym niektóre rzeczy sandboxowe będą 'uproszczone' względem nromalnego sandboxa.
Np. Jeżeli będziesz miał wystarczającą liczbę labor points (chyba ma rosnąć cały czas w miarę upływu czasu, nie wiem czy tak samo szybko jak się jest zalogowanym i nie ) i materiałów to zrobienie np. Łodzi zajmie dosłownie chwilkę jakąś tam 2-3 min tzn. sama budowa.
Można też będzie kogoś poprosić albo zapłacić komuś aby poszedł na 'budowę' i wydał swoje labor points na nasz domek/ łódź / zbroję/ etc jak nam naszych labor points brakuję. Zastanawiali się też czy w jakiś sposób in-game będzie można zdobyć szybciej labor points ale to ma być tylko w ograniczonym zakresie o ile w ogólę.
Łodzi też się ponoć nie traci kompletnie jak ktoś ci ją zatopi czy jakiś mob ci zatopi jak w pełnym sandboxie by było, tylko trzeba ją naprawić albo zapłacić za naprawę chyba po prostu u NPC goldem.
Tak samo można ja summonować i unsummonować jak mounta, a nie trzeba jak w UO parkować i zostawiać w konkretnym miejscu.
Etc, itp
Także nie spodziewać się ani themeparka w stylu WoW ani full sandboxa w stylu UO.
Coś pomiędzy.
Bo dużo widzę na zagranicznych forach też ludzi myślących, że to pełen sandbox będzie, a nie będzie
------------------------
@TrompeLeMonde
O_o to nowe info jest. Jakiś link / źródło.
Bo miało full lootu nie być nawet part lootu miało nie być.
Czyli dosyć poważnie się koncepcja zmieniła.
Mi to akurat nie przeszkadza. Znaczy crafting będzie ważniejszy i ekonomia być może będzie lepsza
Lepszy byłby chyba item decay, ale może być i loot
Co to transportowania materiałów też spoko. W gronie graczy którzy będą się angażowali mocno w PvP i spędzali duużą część czasu na PvP kkontynencie to oznacza np. zasadzki na ludzi transportujących materiały do budowy keepa
Nice.
Choć ja będę akurat chyba tylko jakąś tam część czasu mniejszą poświęcał na PvP, jak mi się znudzi craft, bicie mobków,handel, zwiedzanie czy tam dojenie krów i wchodzenie na drzewa