MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

[Archeage]
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=99&t=37815
Strona 63 z 211

Autor:  TrompeLeMonde [ 9 gru 2011, 11:55 ]
Tytuł: 

Wy tu gadu gadu a tymczasem pojawiły się nowe (?) informacje w związku ze startem CB4.

Cytuj:
When a player is killed, his/her backpack will drop to the ground directly, and anyone clicking it can take it away instantly or loot the contained items. Building materials cannot be transported between continents, but can only be carried and delivered by players themselves. In this respect, the game has much in common with the Ultima Online, the world's first successful MMORPG.
:wtf:

Autor:  Piszpan [ 9 gru 2011, 12:04 ]
Tytuł: 

TrompeLeMonde napisał(a):
Wy tu gadu gadu a tymczasem pojawiły się nowe (?) informacje w związku ze startem CB4.

Cytuj:
When a player is killed, his/her backpack will drop to the ground directly, and anyone clicking it can take it away instantly or loot the contained items. Building materials cannot be transported between continents, but can only be carried and delivered by players themselves. In this respect, the game has much in common with the Ultima Online, the world's first successful MMORPG.
:wtf:


full loot? wow :)

Autor:  candidoser [ 9 gru 2011, 12:04 ]
Tytuł: 

nie, w wow nie ma full lootu;)

Autor:  sula [ 9 gru 2011, 14:07 ]
Tytuł: 

Piszpan napisał(a):
Huragan napisał(a):
masz tu armie nieumarlych (do pokonania) :)

http://www.youtube.com/watch?v=0KursM02iEs


bardzo ladnie to wyglada nie wiem czemu przypomina mi l2. napewno jak wyjdzie to sie zagra w sumie nawet nie patrzac co tam bedzie:)

No przynajmniej póki co jednak od L2 odróżnia się mniejszą ilością armorów z wystającymi kolacami w każdą stronę i idiotycznych broni, co ja uważam za plus.
Oczywiście nie ma się co oszukiwać, trochę takich rzeczy będzie, zresztą już jeden głupio wyglądający łuk i jeden przerośnięty topór (choć nie tak jak w np. Tera) widziałem, mam nadzieję tylko, że zapowiedzi XL Games, że gra będzie bardziej od przeciętnej azjatyckeij produkcji brała pod uwagę zachodnie gusta będzie miało rezultat, że wyglądowo-stylowo azjatyckości w wyglądzie broni / zbroji i "słiteśności" będzie mniej niż w takim np. L2.

Póki co tak to wygląda. Oby tak pozostało.

-------------

@inside

Można przywoływać summony zresztą jak yabaddi napisał.
Nie chcę mi się szukać czy akurat nieumarłych, ale skoro szkoła zdolności Death ma przywolańce no to nietrudno obstawiać, że raczej to będą szkielety albo zombie.

Zresztą ArcheAge to NIE będzie sandbox. Jakiś to będzie mix, oby udany.
Sporo themeparku będzie jak np. questy i levele.
Poza tym niektóre rzeczy sandboxowe będą 'uproszczone' względem nromalnego sandboxa.

Np. Jeżeli będziesz miał wystarczającą liczbę labor points (chyba ma rosnąć cały czas w miarę upływu czasu, nie wiem czy tak samo szybko jak się jest zalogowanym i nie ) i materiałów to zrobienie np. Łodzi zajmie dosłownie chwilkę jakąś tam 2-3 min tzn. sama budowa.
Można też będzie kogoś poprosić albo zapłacić komuś aby poszedł na 'budowę' i wydał swoje labor points na nasz domek/ łódź / zbroję/ etc jak nam naszych labor points brakuję. Zastanawiali się też czy w jakiś sposób in-game będzie można zdobyć szybciej labor points ale to ma być tylko w ograniczonym zakresie o ile w ogólę.

Łodzi też się ponoć nie traci kompletnie jak ktoś ci ją zatopi czy jakiś mob ci zatopi jak w pełnym sandboxie by było, tylko trzeba ją naprawić albo zapłacić za naprawę chyba po prostu u NPC goldem.

Tak samo można ja summonować i unsummonować jak mounta, a nie trzeba jak w UO parkować i zostawiać w konkretnym miejscu.

Etc, itp

Także nie spodziewać się ani themeparka w stylu WoW ani full sandboxa w stylu UO.

Coś pomiędzy.

Bo dużo widzę na zagranicznych forach też ludzi myślących, że to pełen sandbox będzie, a nie będzie :p

------------------------


@TrompeLeMonde

O_o to nowe info jest. Jakiś link / źródło.
Bo miało full lootu nie być nawet part lootu miało nie być.

Czyli dosyć poważnie się koncepcja zmieniła.

Mi to akurat nie przeszkadza. Znaczy crafting będzie ważniejszy i ekonomia być może będzie lepsza :D
Lepszy byłby chyba item decay, ale może być i loot :)

Co to transportowania materiałów też spoko. W gronie graczy którzy będą się angażowali mocno w PvP i spędzali duużą część czasu na PvP kkontynencie to oznacza np. zasadzki na ludzi transportujących materiały do budowy keepa :)

Nice.

Choć ja będę akurat chyba tylko jakąś tam część czasu mniejszą poświęcał na PvP, jak mi się znudzi craft, bicie mobków,handel, zwiedzanie czy tam dojenie krów i wchodzenie na drzewa :P

Autor:  iniside [ 9 gru 2011, 14:14 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Można przywoływać summony zresztą jak yabaddi napisał.
Nie chcę mi się szukać czy akurat nieumarłych, ale skoro szkoła zdolności Death ma przywolańce no to nietrudno obstawiać, że raczej to będą szkielety albo zombie.

Mnie nie interesuje przyzwanie jednego albo dwoch. Mnie interesuje stworzenie calego oddziału.
Tak minimum ze 16 sztuk.

Bo z jednym to oni mnie moga -;-.

Autor:  sula [ 9 gru 2011, 14:20 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Cytuj:
Można przywoływać summony zresztą jak yabaddi napisał.
Nie chcę mi się szukać czy akurat nieumarłych, ale skoro szkoła zdolności Death ma przywolańce no to nietrudno obstawiać, że raczej to będą szkielety albo zombie.

Mnie nie interesuje przyzwanie jednego albo dwoch. Mnie interesuje stworzenie calego oddziału.
Tak minimum ze 16 sztuk.

Bo z jednym to oni mnie moga -;-.

Pffft nie widziałem jeszcze mmorpg w którym tylę możesz summonować.

Ile można max w ArcheAge summonować to nie wiem.

Zresztą to nie będzie gra dla każdego imo.

Autor:  yabaddi [ 9 gru 2011, 14:34 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Cytuj:
Można przywoływać summony zresztą jak yabaddi napisał.
Nie chcę mi się szukać czy akurat nieumarłych, ale skoro szkoła zdolności Death ma przywolańce no to nietrudno obstawiać, że raczej to będą szkielety albo zombie.

Mnie nie interesuje przyzwanie jednego albo dwoch. Mnie interesuje stworzenie calego oddziału.
Tak minimum ze 16 sztuk.

Bo z jednym to oni mnie moga -;-.


Jakby ten jeden to było coś na miarę Nightmare albo Ancient Wyvern z UO to bym nie protestował :D

Też lubię klasy, które są samowystarczalne dzięki własnym summonom i fajnie jest jak może ich być na raz gromadka (z różnymi zdolnościami i przeznaczeniem). Gorzej jest jak tą gromadkę może rozpierniczyć w drobiazgi jeden mobek.. To już nie jest fun :har:

BTW Death school z Arche Age daje możliwość przyzywania duchów.

Autor:  iniside [ 9 gru 2011, 17:23 ]
Tytuł: 

sula napisał(a):
iniside napisał(a):
Cytuj:
Można przywoływać summony zresztą jak yabaddi napisał.
Nie chcę mi się szukać czy akurat nieumarłych, ale skoro szkoła zdolności Death ma przywolańce no to nietrudno obstawiać, że raczej to będą szkielety albo zombie.

Mnie nie interesuje przyzwanie jednego albo dwoch. Mnie interesuje stworzenie calego oddziału.
Tak minimum ze 16 sztuk.

Bo z jednym to oni mnie moga -;-.

Pffft nie widziałem jeszcze mmorpg w którym tylę możesz summonować.

Ile można max w ArcheAge summonować to nie wiem.

Zresztą to nie będzie gra dla każdego imo.

W Age Of Conan można było chyba 10 albo 12. Wiec jednak sie da.

Ja chetnie powitam gre w ktorej będe sie mogł czuc jak prawdziwy Nekromanta a nie jak uczeń, który nawet miotły nie potrafi do zamiatania zmusić.

Autor:  sula [ 9 gru 2011, 18:39 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
sula napisał(a):
iniside napisał(a):
Cytuj:
Można przywoływać summony zresztą jak yabaddi napisał.
Nie chcę mi się szukać czy akurat nieumarłych, ale skoro szkoła zdolności Death ma przywolańce no to nietrudno obstawiać, że raczej to będą szkielety albo zombie.

Mnie nie interesuje przyzwanie jednego albo dwoch. Mnie interesuje stworzenie calego oddziału.
Tak minimum ze 16 sztuk.

Bo z jednym to oni mnie moga -;-.

Pffft nie widziałem jeszcze mmorpg w którym tylę możesz summonować.

Ile można max w ArcheAge summonować to nie wiem.

Zresztą to nie będzie gra dla każdego imo.

W Age Of Conan można było chyba 10 albo 12. Wiec jednak sie da.

Ja chetnie powitam gre w ktorej będe sie mogł czuc jak prawdziwy Nekromanta a nie jak uczeń, który nawet miotły nie potrafi do zamiatania zmusić.

Hmm nie wiedziałem AoC mnie odrzucił dość szybko :/

No cóż nie wiem ile można summonować w AA.

Zresztą AA oprócz "robienia" wielu rzeczy inaczej niż obecne mmorpg + przywracania paru 'starych' pomysłów w nowym wykonaniu - będzie w pewnych elementach bardzo standardowe czy wręcz sztampowe.

Np. questowanie wygląda niestety na bardzo standardowe. No, ale nie można mieć wszystkiego - już przestałem oczekiwać na grę, która spełni wszystko co bym chciał.

Narazie czekam na ArcheAge:
jako długoterminową grę, w której będę się mógł "powczuwać" i, która będzie udawała, że tworzy "świat"

a, drugą grą będzie chyba GW2 jako taka odskocznia, którą nie do końca jak mmorpg będę traktował, jak będę chciał jakieś szybkie instancjowane pvp zrobić.


No nvm:

Jeden z nowych filmików AA, pokazujących jak działają "szybowce" w AA:

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... gadnE7hjMA

Autor:  TrompeLeMonde [ 9 gru 2011, 19:12 ]
Tytuł: 

http://news.mmosite.com/content/q/2011- ... iled.shtml

Na mmorpg.com też się coś pojawiło, ale jeszcze nie zdążyłem poczytać.

Autor:  Isengrim [ 9 gru 2011, 19:30 ]
Tytuł: 

Na betacake są ssy i mówią obiektywnie, jak na 25giga klienta, to wygląda przeciętnie.

Autor:  iniside [ 9 gru 2011, 19:39 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):
Na betacake są ssy i mówią obiektywnie, jak na 25giga klienta, to wygląda przeciętnie.

Moze dlatego, ze wiekszosc swiata jest pod zabudowe graczy ? :E.

Autor:  Isengrim [ 9 gru 2011, 19:43 ]
Tytuł: 

Obrazek
Nie, po prostu takie nijakie to - plama żółta, plama zielona, typowa ściana, krawędzie kamieni ostre jak brzytwa. Jak na takiego dużego klienta, to spodziewałem się lepszych teksturek, dopracowanych. A wygląda to jak Fallen Earth.

Autor:  vivendi [ 9 gru 2011, 19:55 ]
Tytuł: 

z tego co ja widze to tu sa low settings ustawione... i gdzie ta plama zielona? O.o

Autor:  Isengrim [ 9 gru 2011, 19:59 ]
Tytuł: 

Na innych na betacake. Tego wkleiłem bo osiołek i ragdoll zabawne.

Autor:  sula [ 9 gru 2011, 20:13 ]
Tytuł: 

To są low-setttingi - spójrz sobie na filmiki steparu - i włącz hd na nich.

Poza tym, ArcheAge nigdy nie będzie tak szczegółowej miał scenerii jak niektóre mmorpg.

To jest skutkiem rozmiaru świata. Chcesz mieć dopieszczony każdy element scenerii - to świat nie może być za duży. I vice versa.

Coś za coś.

Zresztą nie zapinajmy, że ArcheAge nie ma takiej kasy wydanej jak choćby Swtor. Poszły grube miliony, ale jednak sporo mniej afaik.


Dla mnie gra wygląda rewelacyjnie.

Na początku niektóre miejsca mogą się wydawać nieco pustawe, ale to dlatego, że przestrzeń jest większa i mi się to zajebiście podoba.

Nie klaustrofobicznie małe zony jak w niektórych tytułach.

No, ale wszystkim się to podobać nie będzie kwestia gustu. Ma to swoje złe strony też.

Autor:  Niah [ 9 gru 2011, 20:15 ]
Tytuł: 

jakie grube miliony?

Autor:  sula [ 9 gru 2011, 20:19 ]
Tytuł: 

Nie pamiętam dokłanie, coś było chyba o ok. 20-25 mln $ z własnej kasy XLGames + gdzieś drugie tyle wyłożone przez Tencent (wydawca na chiński rynek).

Mogłem się pieprznąć o parę baniek w te czy wewte - szukać mi się nie chcę, a czytełem dosyć dawno.

To w porównaniu do Swtor mało. Chyba na TSW pójdzie więcej nawet.

Autor:  Enhu [ 9 gru 2011, 20:19 ]
Tytuł: 

Niah napisał(a):
jakie grube miliony?


ziaren ryżu

Autor:  Kabraxis [ 9 gru 2011, 20:21 ]
Tytuł: 

Przedni rzard! Wesolek z ciebie ze hej!

Strona 63 z 211 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team