Goatus napisał(a):
Kto twierdzi że to sandbox? To jest themepark z niektórymi elementami sandboxa, IMO może być to niezłe połączenie.
Dokładnie. Powtarzam to w tym temacie od dawna. To jest gra, która ma być mainstreamowa. Ma w Azji konkurować z np. Aion.
W end-game będzie trochę więcej sandbox-a, ale tzw. 'levelowanie' to będzie themepark normalny.
W end-game dojdzie open housing, teritorial control (z podatkami ponoć
![:o](./images/smilies/icon_eek.gif)
), budowanie zamków (na 3 kontynencie).
Poza tym będzie żegluga, otwarty duży świat bez loading screenów i ciekawy pomysł na crafting (tzn. logiczny limit ile możesz wykrafcić + ew. kupno zdolności do craftu od innych graczy), choć sam proces craftingu o ile w CBT4 się nie zmienił wygląda dosyć sztampowo.
No i pierdółki typu możliwość posiadania poletka uprawnego, sadzenia drzew, dojenia krów czy 'osławionego' wchodzenia po drzewach
Poza tym jeszcze open pvp tylko nie wiem czy wszędzie czy tylko na 3 kontynencie (zresztą tam się będzie najbardziej opłacać pvp robić nawet jak wszędzie będzie można). No i nastawienie gry w pewnych obszarach na współpracę w grupie.
Może być fajne, ale nie jest to projekt typu wysoko budżetowa UO2 'made by Koreans' - choć taka 'plota' czy oczekwianie niektórych na zachodnich forach jest, to się rozczarują : lol
Do Sandboxa typu UO czy EvE - to tej grze bardzo daleko i to się nie zmieni.