mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4204 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 211  Następna strona
Autor Wiadomość
****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 15 gru 2011, 21:32 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
dajta jakies porzadne video z combatem.

Combat:
http://www.youtube.com/watch?v=6r57tpzDs0g&hd=1

PvP:
http://www.youtube.com/watch?v=sD9XJgf5NRE&hd=1

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 15 gru 2011, 22:02 
Cytuj  
super to wyglada

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 15 gru 2011, 22:19 
Cytuj  
Bahamut napisał(a):
sula napisał(a):
Może Hurri trochę przesadza :wink: ,ale akurat łodzie i statki to oprócz tego, że możesz na nich walczyć, to pozwalają ci podróżować.

Pamiętaj ArcheAge nie ma loading screenów w open world ani granic, także nie przywalisz w ścianę płynać tak jak w WoW. Co to oznacza?
zdesantować

[...]

Jeżeli ktoś najbardziej lubi nawalać instancję w kółko, i inne rzeczy go nie interesują to rzeczywiście nie jest to dla niego interesujące - tylko wtedy lepsze gry są do tego celu.


Jestem pewien, że będą "ściany". Może nie tak jak w WoW, że lecisz i nagle dalej nie możesz, ale będą "ściany" środowiskowe i fabularne. Typu paralotnia możesz latać tylko w obszarze X bo poza nim są za silne wiatry, albo statkie dalej nie popłyniesz bo są sztormy albo płytka woda. Mam nadzieje, że się myle i kibicuje grze, ale tak będzie.


Wykluczyć się nie da, tym bardziej, że to nawet przecież nie będzie sandbox. Bardziej imho themepark z sandbox featurami i rozbudowanym pvp.

Ponoć początek i "levelowanie" to jak z themeparku, a z sandboxa korzystamy więcej na max. level - tak mi się wydaję, że taką opinię gdzieś słyszałem.

Anyway. Paralotnia to ogólnie będzie miała mały zasięg bo to nie flying mount bo jak to lotnia, trzeba latać z "górki" i się spada w końcu ;p

Statek hmm możliwe nie wiem.

W każdym razie lepiej niż w każdym themeparku. W końcu to ma być mainstreamowa gra (no w Azji przynajmniej),a nie alternatywa dla DFO :/

Tak jak Havok mówił, już samo to, że mapy nie będą klaustrofobiczne, tylko duże i, że góry (bo są widziałem) nawet jak się nie będzie dało na nie wejść i będą otaczały daną zone to wiadomo, że mogę sobie je obejść jak będę chciał.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 15 gru 2011, 23:25 
Cytuj  
Piszpan napisał(a):
zeby to jeszcze mialo system pvp i lootu z l2.


system oblezen zamkow jest koncepcyjnie wziety z L2 (gildia ma profity ze zdobycia i utrzymywania zamku jak rowniez dostep do wartosciowszych terenow)... loot.. oczywiscie full loot, ale tego co masz w bagu. Ciuchy jakie masz na sobie nie beda lootowane.... w sumie dobre i to... trzeba bedzie biegac z pustym bagiem hehe

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 16 gru 2011, 00:32 
Cytuj  
ot huragan i jego pvp :)

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 16 gru 2011, 00:43 
Cytuj  
Huragan napisał(a):
Piszpan napisał(a):
zeby to jeszcze mialo system pvp i lootu z l2.


system oblezen zamkow jest koncepcyjnie wziety z L2 (gildia ma profity ze zdobycia i utrzymywania zamku jak rowniez dostep do wartosciowszych terenow)... loot.. oczywiscie full loot, ale tego co masz w bagu. Ciuchy jakie masz na sobie nie beda lootowane.... w sumie dobre i to... trzeba bedzie biegac z pustym bagiem hehe

Nie ma być przypadkiem lootu tylko ze specjalnego baga na surowce? ,a z normalnego nic?

Nie wczytywałem się w żadne info dotyczące tego w CBT4 bo mi się nie chcę :/

Zamki mają dawać też podatki z danego obszaru. (z tym, że zamki chyba będą tylko na 3 kontynencie)

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 16 gru 2011, 00:45 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
ot huragan i jego pvp :)


to sie nazywa rozsadne i dojrzale PvP w przeciwienstwie do carebearskiego PvP rodem z Ultimy Online gdzie carebearki sobie ubezpieczaly gear by go nie stracic przypadkiem :)
Zawodowy PvPer lata z pustym bagiem by miec gdzie zbierac loot z nubow :> Nie wiedziales o tym? Eh.... bede musial cie nauczyc zasad troche bo inaczej zginiez i przepadniesz w Archeage biedaku :>

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 16 gru 2011, 00:50 
Cytuj  
a gdzie to wyczytales hurri? bo naczytales sie jakis bzdur i teraz wciskasz to mlodziezy ;/

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 16 gru 2011, 00:53 
Cytuj  
Huragan piszący o PvP to jak ksiądz piszący o seksie. Może coś tam widział, może nawet próbował, ale srsly.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 16 gru 2011, 05:36 
Cytuj  
walka z world bosem

http://www.youtube.com/watch?v=1-JzzX0E4Rw&hd=1

Najnowszy patch note, przetlumaczony google translatorem, wiec jakosc slaba, ale mozna sie zorientowac co robia devsi w grze :)

[Local and deployment]

1. Total of 15 zones and four were ready to sea.
- Rainbow plains, the land of song, the ancient forests have been added.
-Calm sea, a crescent sea, the lost sea, the sea has been added to gold.

2. Sooner than part of the continent has been added. If you wish to fulfill the various challenges can be the master of the Americas!

3. Monster's new look more than 30 species have been added.

4. Throughout each region to give the new challenges and rewards have been added to the special-grade monster.

5. Giant monsters have been added.


[Racial]

Following characteristics for each species have been added.

1. Nuyian
- Sister blessings of the Goddess: <Resurrection> augmented effect (buff) results in a better.
- Before sundown: Homes and sex-related construction to reduce the amount of time.

2. Hari Haran.
- I want to go home <return> the cast and cooldown reduced.
- Premature mind: trees cut, full-digging time is reduced.

3. Elf
- Deep breathing: Breathe in the water will increase the time that you can not stand.
- I remember some of the alcohol: 'Space yidongseo' where you need to use more memory.

4. Peregrine
- Flexible and landing: Reduce the impact when dropped from a high place.
- Claw establish: the upright trees, sharp claws, and quickly goes up the ladder.


[Art]

1. Character
- Hari Haran species have been added.
- Peregrine has improved peoples body.
- SD style, ranging from the realistic-looking faces have been added
The hair and makeup, and decorating features have been enhanced.

2. Animation
- Add 25 kinds of conversations were animated.
- Expressing a number of actions have been added.
- Interact with a number of actions have been added.
- Ground has been added to the monster's death animation.
- Battle of the overall behavior has improved.
- Hair and abdominal movements have improved.

3. Effect
- Improved the effects of combat capability.
- Water-related mobility has improved water effects.
- A huge monster was applied to make us a strong effect.
- Falls and environmental effects have been optimized and improved.
- Kweseuteuyong directing effect has been improved.


[Community]

1. Expedition
- For estates seonpona siege organizations.
- Friendship seryeokman can become a member.
- Other objectives of the game a little more resistance than the guild is a strong community.

2. Offensive
- An extension of the party against powerful monsters for battle or siege meeting.
- You can configure up to 50 myeongkkajiro.

3. Interest (a friend) to add and list management capabilities have been added.

4. Chat feature has been improved.


[Item]

1. Has added a variety of weapons and doubles.

2. Job will be paid at the beginning of a very useful device.

3. Equipment items for the duration of the repairs was applied to help.

4. Equipment, materials needed for production have been added as an architect Umm.

5. Jackets, etc. mounted to move the item has been added.

6. Warehouse and go through the house by adding a personal library.

7. Fashion has changed some of the effect wear.
- Cheonot Wear: casting speed increased by 10% → 8% increase.
- Complete cheonot wear: an increase of 20% → 16% casting speed increase.


[Mobility]

1. Individuals have been added nalteul. The way downhill, so you should use a high place can move long distances.

2. The donkey was added. 1 person can ride, play speed slower than a horse or nunsa Now
Walking speed is faster.

3. Has added a speedboat. Students 5 to move quickly and preferred boarding students.

4. The ferry has been added to. Crew for lovers of rustic times the recommended (of course) 2 persons.

5. Four have been added to the gigs. Fixed at a specific location is a device that shoots gig.

6. Ship repair capabilities have been added.

7. <Fast running> technology has been added at the end.


[Quest]

Quest has improved a little more kindly.

1. Accept quests sent and received during a conversation can be seen in the Quest Details window.

2. Quest to Collect "said Gardenia," "deohaeteoyo> functionality was applied.

3. As a special color to highlight important information.

4. All quests can be found on the area map now.


[Interact]

1. That can interact with a number of things have been added.
- Street lighting, lamps, candles, and the player can turn on and off.
- Boxes, tubs, etc. can destroy.
- Wells 'water' kick trees, herbs grow faster in the water can be given.
"Water" is used as a variety of production materials.

2. A variety of home furnishings and decorations that can be placed have been added.
- The tank has been added. Acquire tropical look feed to your friends can be present.
- Added a number of picture frames.
- Talking owls, chickens have been added. These animals are often depending on the player's chat
Will react to certain words.
- Aki dolls (teddy bear) have been added. Collect each type.
- A monster of a doll has been added ppaedam fits. Some dolls are difficult to find.

3. Keg that can be used anywhere you can create a bomb. Can break up with his feet. In power is significant.

4. Atmospheric effects on marine area have been added. I met with a storm at sea, or damage to get into vortex
Danghageona, moving speed can be limited.

5. A flash bang grenade, pokjukryu item has been added.
- If she was in a sea of ​​distress flares using his position can be notified.
- Various patterns have been added to the fireworks.

6. Now some things (miniature houses, architecture, toys, etc.) can be purchased directly reported.

7. The next thing that you can move to the ball and the goal, the scoreboard was placed in jail.

8. In addition to a variety of interactive elements are hidden inside the game.


[UI]

1. Was to delete the minimap, the roadmap has been added.

2. Improved the login stage.

3. Some items, depending on the individual has created an icon appearance.

4. Display feature quest has been improved.

5. Malpungseongwa name display has been improved.

6. Dealers and quest-related locations on the map was displayed.

7. Game options have expanded.


[Combat capabilities]

The following technologies have much ability to change.

1. Will
- Life of the spirit: "spirited charge> 30% effective increase in the state
- Out of combat defense: "close protection> while adding magical protective effect
- Sodeurakjil: <Technical stealing> 100% chance to trigger change. <Movement speed reduced> from the destination of the state of the
Rob one more beneficial effect
- Vitality visibility: hit the target to attack any point around the change

2. Impregnable
- Shield swing: "energy shield> states add to 100% damage
- Beat: "energy shield,> 80% damage to state additional
- Increase vitality: "Charging Apparatus> Increased 30% in state
- Robust body: "Apparatus charge> 33% effective increase in the state
- Healing Call: <strong commitment> status increased from 50% effective
- The winner of the call: <strong commitment> state damage and 100% additional
- Provoked a cry of: "Street Fighter rely> state levels to 100% additional threat
- Close defense: "Battle Armor out of> the state additional protective effect on the Magic
- Shining in the circle: 20 seconds to all targets in the bondage Chains

3. Death
- Hell's Window: the effect changes to the scope 8m → 6m
- Drain Life: <stunned> the state target of 100% in additional damage
- Energy blades: modified to allow continuous use. 10% chance to poison target
- Energy extraction: <confuse> the state target of 100% of additional damage

4. Arthroplasty
- Time Collapse: Cast time reduction changed from 15% → 12%
- A cry of horror: the target fly tipping effect is added
- Dahutaui Breath: Target fell 50% in additional damage

5. Romantic
- City of Sages: Cast time reduced shortening effect
- Yell: "Go speed reduction> add the state target of 150% damage
- Hymn of the earth: Armor reduced increases the effect. Increases magic resistance

6. Love
- Light and darkness: Increases the healing effect. <Stunned> 50% recovery target of increasing the state
- Judgement of the window: hit the target to attack any point around the change

7. Fight
- Murderous: "stiff> states in the target of adding 120% damage → <bleeding> 90% damage to the target of the state any additional changes.
"Beyond the trim> Remove Effect
- Wind Splitting: <meonghaejim> states in the target of "stiffness> effects occurred. <Guard> the state target of 60% additional damage
- Splitting the storm: a target of around very quickly skimming through the five physical damage by attacking

8. Mission
- Batter: Add damage state of the target condition <silence> → <guard> Change
- Gouge: target <meonghaejim> states add
- Shadow Strike: "stiff> states in the target of" a fall> 100% damage add effect raises.
<Operative> while initializing the cooldown
- Dolgaebaram: [Feral] ability to change the
- Does not heal wounds: "Bleeding Arrow" to change the name. Changing technology and distance [Feral] ability to change the
- Continuous shooting: continuous change so that you can use
- Operative: Speed ​​Change
- Spotting weaknesses: a lethal melee or ranged critical strike chance of tile increase of 7% when the 15 seconds
- Live amplified: a 100% increase in living a cumulative value

9. Feral
- Dokhwasal: [four people] ability to change the
- Continuous shooting: four people] ability to change the
- Bombs arrows: four people] ability to change the
- Precise Shot: Ranged weapons increases the critical strike chance by 2%
- Far avoidance: an increase of 7% to dodge ranged attacks

10. Magic
- Circle: Magic Damage Reduced growth rate
- Chain Lightning: 25 percent each time you move around the target changed to decrease the damage
- Rain of Fire: attack range changed to 7m → 5m. Maintenance (channeling) technology to change. Attack any region at 0.5 second intervals


[Keotsin]

Has created a new game keotsineul.


[More]

1. Tutorials have been added.

2. Players move the character with the ability to dance was added.

3. Oriented, in the game to raise some of the Web site features have been added.

4. Each character's personality to fit in the NPC have been enhanced production.

5. To raise cattle and has been in the house.

6. The maximum force has been increased.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 16 gru 2011, 08:26 
Cytuj  
steparu wlasnie teraz zaczal nadawac na zywo

http://pl.twitch.tv/steparu#r=-rid-&s=em

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 16 gru 2011, 09:06 
Cytuj  
lol jakie to jest brzydkie.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 16 gru 2011, 10:20 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
lol jakie to jest brzydkie.

Nie jest to brzydkie. Graficznie jest ładne, ale zgodzę się, że przy DFO wygląda to biednie. Dla porównania jakiś tam filmik, na który wpadłem dziś przypadkiem (polecam 1080p):
http://www.youtube.com/watch?v=tMguAFIc7L0&hd=1

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 16 gru 2011, 10:57 
Cytuj  
Huragan napisał(a):
steparu wlasnie teraz zaczal nadawac na zywo

http://pl.twitch.tv/steparu#r=-rid-&s=em


chodzi i kopie rude ;)

jesli bedzie tak jak piszesz hurri to beda sie liczyc duze gildie zamki siege polityka no i drama kurde jak mi dramy z l2 brakuje.


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 16 gru 2011, 11:01 
Cytuj  
smeagollum napisał(a):
Mendol napisał(a):
lol jakie to jest brzydkie.

Nie jest to brzydkie. Graficznie jest ładne, ale zgodzę się, że przy DFO wygląda to biednie. Dla porównania jakiś tam filmik, na który wpadłem dziś przypadkiem (polecam 1080p):
http://www.youtube.com/watch?v=tMguAFIc7L0&hd=1

Ty poważnie?

Przecież ten filmik z DFO jest dużo brzydszy niż ArcheAge.

Płaskie obiekty, niska rozdzielczość tekstur(no nie wszytkich fakt), kanciaste.

To już chyba po prostu kwestia stylu, który komu bardziej pasuje.

Już abstrachując, że stream steparu ma dupiatą jakość :/

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 16 gru 2011, 11:07 
Cytuj  
sula napisał(a):
Ty poważnie?

Przecież ten filmik z DFO jest dużo brzydszy niż ArcheAge.

Płaskie obiekty, niska rozdzielczość tekstur, kanciaste.

To już chyba po prostu kwestia stylu, który komu bardziej pasuje.

Tak, masz rację, dokładnie o to mi chodziło. Dlatego napisałem, że AA graficznie jest ładne (obiektywnie), ale w porównaniu do DFO jakieś takie "biedne" (subiektywne odczucia). Styl mi nie podchodzi - cukierkowe to AA. Ale momentami wygląda cudownie (jak zapomnę na przykład o złotej pelerynce).

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 16 gru 2011, 11:21 
Cytuj  
smeagollum napisał(a):
sula napisał(a):
Ty poważnie?

Przecież ten filmik z DFO jest dużo brzydszy niż ArcheAge.

Płaskie obiekty, niska rozdzielczość tekstur, kanciaste.

To już chyba po prostu kwestia stylu, który komu bardziej pasuje.

Tak, masz rację, dokładnie o to mi chodziło. Dlatego napisałem, że AA graficznie jest ładne (obiektywnie), ale w porównaniu do DFO jakieś takie "biedne" (subiektywne odczucia). Styl mi nie podchodzi - cukierkowe to AA. Ale momentami wygląda cudownie (jak zapomnę na przykład o złotej pelerynce).

Chyba dokładnie jak mówisz. Też bym wolał aby było mniej cukierkowe, ale przestałem się łudzić - w końcu raz, że produkcja z Korei, dwa, że to mainstreamowy produkt. Narazie wystarczy mi, że nie jest tak 'przegięta' pod względem azjatyckości i cukierkowatości ta grafa jak w Tera czy Lineage2.

Zgodzę się z jednym - są rejony w ArcheAge, które wyglądają słabo. Nie jest ta grafa równa.

DFO też wygląda dobrze w niektórych momentach, z tym, że mimo, że jest bardziej Europejski i klasyczny (co osobiścię wole) jakoś mnie odrzuca od tej grafy, nie wiem sam czemu - chyba po prostu styl artystyczny mi nie pasuję (tzn. nie to czy gra jest europejska czy azjatycka, czy inna tylko, jakby osobisty styl wybrany i uskuteczniany przez grafików w DFO.

Kawy nie piłem jeszcze sobię przypomniałem właśnie, ale mam nadzieję, że wiadomo o co mi chodzi :p

Anyway - AA nie będzie zamiennikiem dla DFO. Jasne będą siege, teritorial control i ogólnie sporo PvP, ale ogólnie gra jest chyba dużo bardziej lightowa, a momentami bardzo casualowa patrząc się na niektóre rozwiązania w filmikach.

Już abstrachjąc od combatu - gdzie w DFO jest on bardziej na styl FPS zrobiony,a w AA mocno standardowa jak na mmorpg.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 16 gru 2011, 11:29 
Cytuj  
Świat w "AA" wygląda jak zrobiony losowym edytorze map.


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 16 gru 2011, 12:27 
Cytuj  
wodny napisał(a):
Świat w "AA" wygląda jak zrobiony losowym edytorze map.


Nextgen.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2624
Dołączył(a): 25.08.2010
Offline
PostNapisane: 16 gru 2011, 18:48 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
wodny napisał(a):
Świat w "AA" wygląda jak zrobiony losowym edytorze map.


Nextgen.
Mapa jest pusta, żeby gracze mogli ją "wypełnić" zamkami, miastami i innymi pierdami. Nextgen panie.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4204 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 211  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.