MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

[Archeage]
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=99&t=37815
Strona 74 z 211

Autor:  Atherius [ 29 gru 2011, 13:02 ]
Tytuł: 

nextgen czarnuchy !

Autor:  gosugamer1 [ 29 gru 2011, 14:37 ]
Tytuł: 

sula napisał(a):
Hehe spoko sprawa !


Poza tym gdzieś czytałem, że małe wysepki na morzu nie będą zaznaczone na mapie także żeby je znaleźć to tylko jak się samemu wypatrzy "na ocznie".

Także będzie fun z eksplorowania.

Jakieś duże to oczywiście będą na mapie.


Kurde, żeby tylko nie popsuli tak epickich pomysłów to będzie git. Zapowiada się więcej niż dobrze, o ile można narzekać na azjatycką gejowość grafiki, to z drugiej strony mamy ich dbałość o wykonanie produktu. A dobrze wykonany sandbox to jest coś na co warto czekać.

Autor:  Huragan [ 29 gru 2011, 14:38 ]
Tytuł: 

Nie popsuja, Jake Song nad tym czuwa :>

Autor:  wodny [ 29 gru 2011, 14:45 ]
Tytuł: 

Atherius napisał(a):
nextgen czarnuchy !

Raczej pierd i jego banda.

Skoro to taki nextgen, który wyprzedza wszystkie MMO o 100 lat świetlnych, to wersja beta powinna powodować opad szczęki u każdego żyjącego człowieka. Fajnie, że ludzie zobaczą ośmiornicę, lotnie i łażenie po drzewach i już wielkie fanfary i gadki-szmatki o nowej generacji. Ja tam żadnej nowej generacji nie widzę.

Jacek Piosenka tworzy gówienka.

Autor:  tomugeen [ 29 gru 2011, 14:48 ]
Tytuł: 

Jakub.

Autor:  wodny [ 29 gru 2011, 14:49 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
Jakub.

Jeden pies. :o

Autor:  Teo [ 29 gru 2011, 14:56 ]
Tytuł: 

gosugamer1 napisał(a):
Kurde, żeby tylko nie popsuli tak epickich pomysłów to będzie git. Zapowiada się więcej niż dobrze, o ile można narzekać na azjatycką gejowość grafiki, to z drugiej strony mamy ich dbałość o wykonanie produktu. A dobrze wykonany sandbox to jest coś na co warto czekać.

W tej grze nie jest problemem grafika tylko styl rozgrywki, dostosowany do korean/china style, więcej sporu mniej funu, to ma każda ich produkcja, chwytliwe słowo "sandbox" i tak utopi się w azjatyckim gównie.

Autor:  Huragan [ 29 gru 2011, 16:18 ]
Tytuł: 

Po sukcesach w Darkfallu, gildia KHANS zaczyna przygotowania do podbicia Archeage :)

Nasze glowne zasady:

1. Doskonal swoje umiejestnosci (czyli atakuj jak najwiecej ludzi)

2. Szanuj swoja gildie (nie obrazaj innych graczy w grze)

3. Nie campuj rez pointow, walcz w otwartym polu

4. Nie zalamuj sie (nie placz ze ktos cie zgankowal)

5. Badz pomocny (zawsze pomagaj ludziom z gildii jesli potrzebuja pomocy)

filmik promo: http://www.youtube.com/watch?v=e60VNqBCOlQ

strona gildii w trakcie budowy: http://khans-guild.enjin.com/

Zapraszam :>

Autor:  Mendol [ 29 gru 2011, 16:34 ]
Tytuł: 

ilu was juz jest? :)

Autor:  Huragan [ 29 gru 2011, 16:41 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
ilu was juz jest? :)


miliony !!!!

Autor:  tomugeen [ 29 gru 2011, 16:47 ]
Tytuł: 

A to mounted combat bedzie? Super!

Autor:  Mendol [ 29 gru 2011, 16:50 ]
Tytuł: 

ale tego filmu z promo nie widzialem.
zarzuc tytulem hurri.

Autor:  Huragan [ 29 gru 2011, 16:54 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
A to mounted combat bedzie? Super!


no to chyba normalne w nextgenach :)

http://www.youtube.com/watch?v=Cl1ebfhJAUc

@Mendol
http://www.imdb.com/title/tt0416044/

Autor:  Isengrim [ 29 gru 2011, 17:12 ]
Tytuł: 

Ja trochę nie rozumiem przesłania tego promo - twoja gildia ma zamiar dać się wyżynać jakimś parobasom i wpadać pod friendly fire? Czy że wszyscy będą grać rDPSami?

Autor:  smeagollum [ 29 gru 2011, 17:36 ]
Tytuł: 

Nie no, do chuja, Harpagan, czemu napisy w filmie promo są w kolorze czerwonym? Zupełnie nie pasują i psują atmosferę. Moim zdaniem powinny być czarne. Bo zło jest czarne.

Autor:  Atherius [ 29 gru 2011, 17:45 ]
Tytuł: 

Czarne jak czarny legion.
Walka na mountach wygląda żałośnie, zero dynamiki, można usnąć.

Autor:  sula [ 29 gru 2011, 20:34 ]
Tytuł: 

Walka na mountach to tylko taka popierdółka imo. Tzn można kogoś doginić i dobić z mounta, czy tam jakiegoś pojedynczego moba ubić nie schodząc z mounta, ale i tak imho 99% combatu będzie na pieszo.

Co mi nie przeszkadza.

W zasadzie w żadnym mmorpg nie widziałem jeszcze walki na mountach, która by była równoprawna wobec walki pieszej i raczej nie sądzę, żebyśmy się szybko doczekali.

W zasadzie trzeba by imho przeprojektować całkiem cały system walki z mmorpg-ów żeby tam dobrą walkę na mountach wprowadzić.

Chyba jedyna gra, a nie jest to mmorpg w której walka na mountach jest zrobiona w miarę dobrze to Mount & Blade czy jak to się tam nazywało. No, ale w wersji multi to po prostu jeden wielki instancjowany deatchmatch z tym, że na miecze, łuki, kopie, etc a nie żadne mmo.


---------------

Narazie tu widzę dwa skrajne podejścia do AA (jak zwykle) albo bashing, że chujnia albo upatrywanie "drugiego nadejścia mesjasza".

Ja tam się nie spodziewam ,że mi ArcheAge zrobi laskę ,wygra w totka i posprząta mieszkanie.

Wystarczy, że nie będzie to kolejna kopia WoW / EQ / Rift, etc

----------------------------------

No i taki z ArcheAge sandbox jak z koziej dupy trąba.

To jest takie nie wiadomo co. Themepark z dużą ilością sandboxowych elementów, albo sandbox w wersji mega light z themearkiem czy jak kto woli używać cool nowego terminu po prostu sandpark :p



Mimo wszystko bardzo fajnie ,że coś nowego i w końcu wygląda na to ,że będzie można w jakiejś mainstreamowym mmorpg ,robić coś więcej niż tylko napierdalać instancjowane dungeony i battlegroundy / areny w kółko.

Nie mówiąc o tym ,że brak idiotycznych "granic" w stylu murka z kamieni ,którego nie przeskoczysz i nie pójdziesz dalej bo się zona kończy a to co widać dalej to po prostu grafika tzw. "tła".

Wystarczy, żeby XLGames tej gry nie spierdoliło, nie musi "urywać dupy", wystarczy jak będzie po prostu dobra.

Autor:  Isengrim [ 29 gru 2011, 20:42 ]
Tytuł: 

http://www.betacake.net/2011/12/29/archeage-betacakes-cbt4-review/ recenzja z bety napisana przez białego człowieka.
The world must be handcrafted
The artstyle is much different than what I’ve been used to expect these days.
Although using the plain old tab targeting system, character movement and combat mechanics feel very smooth. Some say its a bad decision going for the good old and tested combat system
Personally, I don’t like the new UI. But objectively speaking, the UI needs a lot of work.
You can dance in ArcheAge like in AoC.
Among the few options during CBT4, you can choose the “Anonymous” mask/face or alternatively get yourself a nice Hitler mustache.
This one is the feature that bothers me the most. On one hand, its an awesome way to quest, NPCs don’t force you to read chat logs at all, they just point out the area of interest on the map and you just follow the numbers,
There are quests for killing 50 of X mob type
No dobra, cała recenzja jest bardziej pozytywna, a to tylko selektywne wybieranie cytatów ;)
Ale i z recenzji wynika, że dupy nie urywa. Fajny craft, trochę mieszanego PvP... Wzięli z sandboxa e-pracę i z themeparku kierunkowy rozwój postaci. czyli prawdopodobnie najgorszą kombinację z możliwych dla graczy EU/US.

Autor:  Huragan [ 29 gru 2011, 20:56 ]
Tytuł: 

dodam jeszcze kilka pozytywnych jego opinii:

- the game is totally playable even with lots of people around

- the animations in ArcheAge are of very high quality, they look realistic and are totally in sync.

- this is not your typical asian grind game.

- PvP – 9/10

- Crafting / Gathering – 10/10

i najleosze na koncu:

- From what I’ve seen so far, ArcheAge is a truly next-gen MMORPG. The player is given so much freedom and so many options to choose from, its crazy. I didn’t think I’d see such a game before 2016 came around.

Podsumowujac, ta gra jest epicka i wymiecie wszystko inne :>

Autor:  sula [ 29 gru 2011, 21:07 ]
Tytuł: 

@Isengrim - masz sporo racji, ale imo ma szansę sobie ten tytuł wykroić wystarczającą niszę na zachodnim rynku ,żeby sobie tu przetrwać.
Nie na tyle ,żeby rywalizować z WoW czy Swtor ,ale poziom subskrypcji np. z EQ2 może dać radę. Czyli nie w milionach, ale mieć np. na poziomie 200-400 k.

W ostateczności jak nie w EU to w NA już na pewno.

Strona 74 z 211 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team