MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

[Archeage]
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=99&t=37815
Strona 83 z 211

Autor:  Niah [ 9 sty 2012, 18:07 ]
Tytuł: 

i w czym tu rewolucja? Jak w wowie mam questa na zabicie 10 mobów, to jak zabije 15 to też dostanę większą "nagrodę"

Autor:  Isengrim [ 9 sty 2012, 18:08 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
Mozesz zabic ich tylko 8 i questa odac, ale mozesz tez zabic ich 15..... dostaniesz mniejsza lub wieksza nagrode.
Wszystko jest wiec opcjonalne i do niczego nie jestes zmuszany.

Faktycznie, nie ma zachęty do grindu :wink:

Autor:  sula [ 9 sty 2012, 18:21 ]
Tytuł: 

No wiadomo ,że ta gra będzie "bardziej" grinderska niż przeciętna.

Choć grindu w stylu L2 też nie będzie. Bo np. levelować można spokojnie na samych questach.

W ttzw. end-game bankowo będzie grind, podejrzewam ,że zebranie matsów na zamek czy jakieś największe statki to będzie sporo trwało (na mały domek czy łódkę to solo ponoć można w miarę bez problemu) , no ale to chyba normalne.

To tak samo jak grindzenie tokenów na zbroje w WoW czy innych.

We wsztstkich mmorpg jest taki czy inny grind szczególnie jeżeli chodzi o tzw. "najlepsze rzeczy".

Było w UO (bo jak nazwać nabijanie np. tamingu do 100%?) , było / jest w WoW , było w L2 , w AoC też (budowanie keepa czy jak to gildyjne się tam nazywało ), itd

Siedzenia na spawn-poincie i mordowania setek mobów żeby level wbić nie będzie akurat, bo afaik najszybciej / najwięcej xp dają questy w AA i jest ich wystarczająca ilość ponoć.

Autor:  Huragan [ 9 sty 2012, 18:50 ]
Tytuł: 

sula napisał(a):
najwięcej xp dają questy w AA i jest ich wystarczająca ilość ponoć.


Tu bym sie nie zgodzil. Czytajac bowiem recenzje betatesterow np. Steparu, mozna sie dowiedziec, ze questy koncza sie gdzie tak okolo lvl 30 i potem zaczyna sie coraz bardziej sandboxowa rozgrywka.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 9 sty 2012, 18:53 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
Czytajac bowiem recenzje betatesterow np. Steparu, mozna sie dowiedziec, ze questy koncza sie gdzie tak okolo lvl 30 i potem zaczyna sie coraz bardziej sandboxowa rozgrywka.


Czyli klasyczny skosnooki grindfest + boty. hehe

Autor:  Huragan [ 9 sty 2012, 18:54 ]
Tytuł: 

nie, raczej klasyczny sandbox :)

Autor:  Mendol [ 9 sty 2012, 19:01 ]
Tytuł: 

tzn. bede robil levelki scianajac drzewa badz dojac krowy?
czy jednak bede musial najpierw zabic 50 000 mobow zeby zrobic 50lvl i mogl korzystac ze wszystkich features?

Autor:  Huragan [ 9 sty 2012, 19:21 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
tzn. bede robil levelki scianajac drzewa badz dojac krowy?
czy jednak bede musial najpierw zabic 50 000 mobow zeby zrobic 50lvl i mogl korzystac ze wszystkich features?


Mozesz robic co chcesz, za wszystko ci leci exp :) I pls, wydobadz swoj umysl ze stereotypowego wowowego myslenia, ze gra zaczyna sie na max levelu dopiero..... Sandboxy zaczynaja sie od 1 lvl nie maja end contentu..... Open your mind

Autor:  Isengrim [ 9 sty 2012, 19:25 ]
Tytuł: 

Sandboxy to nie mają leveli...

Autor:  Huragan [ 9 sty 2012, 19:26 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):
Sandboxy to nie mają leveli...


maja, tylko rozwiazane to jest w rozny sposob, w kazdym sandboxie inaczej. Levelowanie skilli to tez levelowanie.

Autor:  Mendol [ 9 sty 2012, 19:32 ]
Tytuł: 

z tego co czytalem jakis czas temu odnosnie AA to wlasnie na max levelu bedzie dostep do wielu rzeczy, do ktorych nie ma dostepu na poczatku.
o ile sie nie myle dotyczylo to craftu.
moze jednak poczytaj troche o grze, ktora sie tak podniecasz.

pogram to zobacze. na razie widze tu zwykla levelowke z dojeniem krow i instancjami.

Autor:  Huragan [ 9 sty 2012, 19:34 ]
Tytuł: 

To chyba oczywiste Mendolku, ze jak w kazdej grze rpg tak i w tej rozwijasz swoja postac by stawac sie coraz to lepszym :)
Czy musze ci tlumaczyc podstawy gier rpg ????

Autor:  Mendol [ 9 sty 2012, 19:35 ]
Tytuł: 

no moze wytlumacz bo cos widze, ze troche sam sie juz pogubiles.
a tak moze zrozumiesz, ze to co wypisujesz ma sie nijak do rzeczywistosci :)

Autor:  Huragan [ 9 sty 2012, 19:41 ]
Tytuł: 

Tlumacze ci wiec, skup sie:

Roznica pomiedzy end contentem a dostepem do coraz wiecej features zwiazanych z rozwijaniem swojej postaci jest taka, ze przy grze zorientowanej na end content nie wazny jest caly proces levelowania, jest on zbyteczny. Dlatego tez leveluje sie jak najszybciej by dojsc do max levelu i cieszyc sie end contentem.
Przy sandboxach jest inaczej, rozwijasz swoja postac by miec dostep do coraz bardziej zaawansowanych rzeczy. Proces wiec levelowania ma wplyw na TWOJ end content. Ale kazda osoba moze wybrac rozna droga i inny cel SWOJEGO end contentu.

Biorac na przyklad twoj crafting wyglada to tak, ze rozwijasz crafting i wyrabiasz coraz to lepsze rzeczy. Nie zalezy to od levelu postaci tylko od zaawansowania samego craftingu.
Krotko mowiac mozesz miec lvl 5 i craftowac epickie zbroje na duzo wiekszy level.

Jakbys jeszcze czegos nie rozumial to chetnie sluze pomoca.

Autor:  Mendol [ 9 sty 2012, 19:47 ]
Tytuł: 

no wlasnie nie do konca z tym craftem tak jak piszesz.
bo zeby miec dostep do sily roboczej i bonusow musisz miec max level.
takze droga jest jedna - najpierw max level a potem zabawa :)

Autor:  Huragan [ 9 sty 2012, 19:49 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
no wlasnie nie do konca z tym craftem tak jak piszesz.
bo zeby miec dostep do sily roboczej i bonusow musisz miec max level.
takze droga jest jedna - najpierw max level a potem zabawa :)


Otoz nie, bo sam level nie zrobi z ciebie craftera :) Sila robocza czy bonusy to sa OPCJE. Mozesz ich uzywac lub nie, one tylko przyspieszaja ci crafting.

Autor:  Mendol [ 9 sty 2012, 19:51 ]
Tytuł: 

no i tu mozna zaczac dyskutowac.
bo ja bede chcial sie bawic w crafting ale na low levelu nie bede mial szansy zdobyc surowcow i robic wystarczajaco szybko itemkow.
wystarczy, ze ty zrobisz 50 level i zasypiesz rynek bo bedziesz mial dostep do OPCJI, ktore przy takiej grze i tego co piszesz, powinny byc dostepne dla kazdego od poczatku.

Autor:  sula [ 9 sty 2012, 19:51 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
sula napisał(a):
najwięcej xp dają questy w AA i jest ich wystarczająca ilość ponoć.


Tu bym sie nie zgodzil. Czytajac bowiem recenzje betatesterow np. Steparu, mozna sie dowiedziec, ze questy koncza sie gdzie tak okolo lvl 30 i potem zaczyna sie coraz bardziej sandboxowa rozgrywka.

Questy się afaik kończą bo jeszcze nie dorobili ich / nie wrzucili do bety.

Tak samo jak np. 2 pozostałych ras i chyba ich "zon", i masy innych rzeczy.

Autor:  Mendol [ 9 sty 2012, 19:52 ]
Tytuł: 

no tego questowania boje sie najbardziej.
bo jakos nie slychac zeby mialo byc cos nowatorskiego w nich, raczej glupie klepanie mobow znowu ;/

Autor:  Huragan [ 9 sty 2012, 19:56 ]
Tytuł: 

Questy to jedna z opcji.. levelowac mozna w dowolny sposob. Crafting tez ci daje expa, PVP tez... wszystko co robisz daje ci expa.
Jak chcesz to mozesz w ogole olac questy i ich nie robic.

Strona 83 z 211 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team