mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4204 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 211  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 14 lut 2012, 20:55 
Cytuj  
brzydkie to jakies i sztywne ;/
eh a myslalem, ze bedzie w koncu w co pograc.
niestety ten filmik zupelnie mnie nie przekonuje.
a walka to nie wiem w ktorym momencie przypomina dfo.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 14 lut 2012, 20:56 
Cytuj  
widzisz hurri moze byc jeden duzy problem z twoim AA. Gra jak gra pewnie sie zagra ale moze byc tak jak z wieloma fajnymi grami na wschodzie typu c9 gdzie kilka lat temu bylo total ownage dzis powiedzmy ok bo minelo juz pare lat a i tak do wydania jeszcze troche. jesli aa wydadza za 2-3 lata na zachodzie juz moze nie byc takie next i och i ach.


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 14 lut 2012, 20:58 
Cytuj  
Szału nie ma ale zagram.

Doszedłem do takiego punktu już, że chyba jedyne MMO na które czekam teraz to Salem :/

***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 14 lut 2012, 21:04 
Cytuj  
Piszpan napisał(a):
Gra jak gra


i tu sie mylisz, proponuje przecztac ten caly topic i zobaczysz ze Archeage to nie jest gra jak gra.. to jest gra jakiej do tej pory nie bylo... true next-gen. Porownywanie wiec jej do gier starego typu nie ma sensu.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 14 lut 2012, 21:05 
Cytuj  
no ja probuje czytac i nie widze w niej nic rewolucyjnego, czego by jeszcze w mmo nie bylo.
z wyjatkiem dojenia krow i wchodzenia na drzewa.
pisze naprawde bez zlosliwosci hurri :)

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 14 lut 2012, 21:06 
Cytuj  
Combat system to ma raczej starego typu z tego co widze (sticky target).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 14 lut 2012, 21:22 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
no ja probuje czytac i nie widze w niej nic rewolucyjnego, czego by jeszcze w mmo nie bylo.
z wyjatkiem dojenia krow i wchodzenia na drzewa.


rzeczy niespotykanych w zadnej innej grze jest w Archeage duzo wiecej :) Nie chce mi sie wszystkiego powtarzac bo juz o tym pisalem.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 14 lut 2012, 21:25 
Cytuj  
jak tak to w tematach innych pieprzysz glupoty co chwila, a tutaj na pytanie boisz sie odpowiedziec i podyskutowac.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 14 lut 2012, 21:37 
Cytuj  
Cytuj:
no ja probuje czytac i nie widze w niej nic rewolucyjnego, czego by jeszcze w mmo nie bylo.
z wyjatkiem dojenia krow i wchodzenia na drzewa.

Rewolucyjnego ? Z pewnoscia nie.
AA to ewolucja. Bierze stare pomysly i podaje je w nowej oprawie. Moze nieco rozwija.

Ot to samo co mialobyc w DFO. Z tym, ze DFO skonczylo jako niedorobiony MMOFPS, bo wzieli sie za niego partacze.

AA będzie napewno dopracowane, jak to bywa w przypadku koreańskich gier. Nawet jeśli nie od strony contentu, to napewno od strony technicznej.

Jedynym minusem AA, jest sticky target. Szczerze watpie zeby po zagraniu w TERA byl w stanie starawic non-action combat w MMO...


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 14 lut 2012, 21:49 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Cytuj:
no ja probuje czytac i nie widze w niej nic rewolucyjnego, czego by jeszcze w mmo nie bylo.
z wyjatkiem dojenia krow i wchodzenia na drzewa.

Rewolucyjnego ? Z pewnoscia nie.
AA to ewolucja. Bierze stare pomysly i podaje je w nowej oprawie. Moze nieco rozwija.

Ot to samo co mialobyc w DFO. Z tym, ze DFO skonczylo jako niedorobiony MMOFPS, bo wzieli sie za niego partacze.

AA będzie napewno dopracowane, jak to bywa w przypadku koreańskich gier. Nawet jeśli nie od strony contentu, to napewno od strony technicznej.

Jedynym minusem AA, jest sticky target. Szczerze watpie zeby po zagraniu w TERA byl w stanie starawic non-action combat w MMO...

Zgadzam się.

AA bierzę kilka pomysłów z sandboxów ,łączy to z questami i quest hubami i paroma innymi themeparkowymi features - na końcu polewa casualowym sosem.

Combat - sticky target - mi tam nie przeszkadza tzn. w TERA się fajnie się biło moby ,ale raz ,że to łatwiejsze niż bicie mobów ze sticky target było a dwa ,że nie wiem czemu ale odechciało mi się logować do niej mimo ,że dwa pierwsze dni nie najgorzej mi się grało.

Chyba rodzaj combatu nie jest dla mnie tak ważny jak myślałem.

Jedno w AA jest dobre - nie będzie to kolejny typowy themepark typu WoW / lotro /Swtor ,etc

Edit:

nowy oficjalny filmik pokazujący środowisko podwodne

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 3hL63OEkI#!

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 14 lut 2012, 22:00 
Cytuj  
sula napisał(a):
w TERA się fajnie się biło moby ,ale raz ,że to łatwiejsze niż bicie mobów ze sticky target było

Na wyzszych lvlach jest troche lepiej, raz ze coraz wiecej mobow ma jakies obszarowki to dwa wyprowadza ciosy szybciej, swoje robi tez pullowanie po kilka mobow na raz. No i jednak ciezko zeby zwykle moby jeszcze na low lvl zonach stanowily jakies mega wyzwanie. Pogralem kilka dueli i zupelnie inaczej to wygladalo gdy nagle musiales brac poprawke na to co zrobi przeciwnik i walce z prostym AI zawsze bedzie tego brakowac. ;]


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 14 lut 2012, 22:11 
Cytuj  
Ravushimo napisał(a):
sula napisał(a):
w TERA się fajnie się biło moby ,ale raz ,że to łatwiejsze niż bicie mobów ze sticky target było

Na wyzszych lvlach jest troche lepiej, raz ze coraz wiecej mobow ma jakies obszarowki to dwa wyprowadza ciosy szybciej, swoje robi tez pullowanie po kilka mobow na raz. No i jednak ciezko zeby zwykle moby jeszcze na low lvl zonach stanowily jakies mega wyzwanie. Pogralem kilka dueli i zupelnie inaczej to wygladalo gdy nagle musiales brac poprawke na to co zrobi przeciwnik i walce z prostym AI zawsze bedzie tego brakowac. ;]

Tak podejrzewałem ,że później = ciekawiej (zresztą dobiłem tam do 10 czy coś w ten deseń levelu) , duele też walczyłem ,ale nie wiem - po prostu chyba sama non-sticky target walka nie była mnie w stanie do tej gry przekonać.

Tzn. jeszcze technicznie gra też jest fajna, bo fajnie chodzi przy niezłej grafie (nie to co Swtor lol) ,ale jakoś nie wiem - po prostu nie chciało mi się zalogować znowu.

Choć życzę tej grze jak najlepiej, przynajmniej stara się coś nowego wprowadzić.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 14 lut 2012, 23:07 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Jedynym minusem AA, jest sticky target. Szczerze watpie zeby po zagraniu w TERA byl w stanie starawic non-action combat w MMO...


No prosze cie, w DFO byl lepszy action combat niz w TERA - sam fakt ze zatrzymywales sie do hita badz skilla to jedna z wiekszych porazek tej gry, gdyby nie to, to moze nawet kupilbym i pobiegal pandą z mieczami a tak to nie :/

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 14 lut 2012, 23:20 
Cytuj  
Arturnik napisał(a):
iniside napisał(a):
Jedynym minusem AA, jest sticky target. Szczerze watpie zeby po zagraniu w TERA byl w stanie starawic non-action combat w MMO...


No prosze cie, w DFO byl lepszy action combat niz w TERA - sam fakt ze zatrzymywales sie do hita badz skilla to jedna z wiekszych porazek tej gry, gdyby nie to, to moze nawet kupilbym i pobiegal pandą z mieczami a tak to nie :/

Tylko, ze DFO dziala jakby chcialo a nie moglo.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 14 lut 2012, 23:21 
Cytuj  
dzialac, dzialalo, gorzej z tym, ze w grze byl prawie sam pvp ;)


_________________
.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 15 lut 2012, 01:37 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Tylko, ze DFO dziala jakby chcialo a nie moglo.

wszystko dziala dobrze.
pve tez jest i imo ciekawsze niz w reszcie obecnych "MMO",
jedyne co to niestety nie ma chetnych, zeby sie w to bawic i na tym etapie na jakim jest teraz DFO to sie nie dziwie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 15 lut 2012, 09:27 
Cytuj  
hahaha inside, kurwa prosze cie.
o ile udaje ci sie z reguly nie walnac wielkiej glupoty, to teraz przegiales troche :)

Artur: wszyscy czekaja do 2015 na DFO 2.0 :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 lut 2012, 09:42 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
hahaha inside, kurwa prosze cie.
o ile udaje ci sie z reguly nie walnac wielkiej glupoty, to teraz przegiales troche :)

Artur: wszyscy czekaja do 2015 na DFO 2.0 :)


Znacz chcesz mi wmoci ze aktualnie dfo jest super fajne i wogole klekajcie do miecza ?

Bo dla mnie pozatym, ze jest to mmofps, z taka sobie grafika to atm nic tam ciekawego nie ma..


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 15 lut 2012, 09:48 
Cytuj  
Nie odwracaj kota ogonem.
Ludzie tylko prostuja twoje glupoty o tym ze gra nie dziala jak powinna.

Innymi problemami gry zajmujkemy sie na podforum DFO.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 lut 2012, 09:51 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
Nie odwracaj kota ogonem.
Ludzie tylko prostuja twoje glupoty o tym ze gra nie dziala jak powinna.

Innymi problemami gry zajmujkemy sie na podforum DFO.


No jak ostatnio gralem, to nie dzialalo do konca jak powinna ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4204 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 211  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.