iniside napisał(a):
Cytuj:
no ja probuje czytac i nie widze w niej nic rewolucyjnego, czego by jeszcze w mmo nie bylo.
z wyjatkiem dojenia krow i wchodzenia na drzewa.
Rewolucyjnego ? Z pewnoscia nie.
AA to ewolucja. Bierze stare pomysly i podaje je w nowej oprawie. Moze nieco rozwija.
Ot to samo co mialobyc w DFO. Z tym, ze DFO skonczylo jako niedorobiony MMOFPS, bo wzieli sie za niego partacze.
AA będzie napewno dopracowane, jak to bywa w przypadku koreańskich gier. Nawet jeśli nie od strony contentu, to napewno od strony technicznej.
Jedynym minusem AA, jest sticky target. Szczerze watpie zeby po zagraniu w TERA byl w stanie starawic non-action combat w MMO...
Zgadzam się.
AA bierzę kilka pomysłów z sandboxów ,łączy to z questami i quest hubami i paroma innymi themeparkowymi features - na końcu polewa casualowym sosem.
Combat - sticky target - mi tam nie przeszkadza tzn. w TERA się fajnie się biło moby ,ale raz ,że to łatwiejsze niż bicie mobów ze sticky target było a dwa ,że nie wiem czemu ale odechciało mi się logować do niej mimo ,że dwa pierwsze dni nie najgorzej mi się grało.
Chyba rodzaj combatu nie jest dla mnie tak ważny jak myślałem.
Jedno w AA jest dobre - nie będzie to kolejny typowy themepark typu WoW / lotro /Swtor ,etc
Edit:
nowy oficjalny filmik pokazujący środowisko podwodne
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 3hL63OEkI#!