MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

[Archeage]
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=99&t=37815
Strona 92 z 211

Autor:  Mendol [ 14 lut 2012, 20:55 ]
Tytuł: 

brzydkie to jakies i sztywne ;/
eh a myslalem, ze bedzie w koncu w co pograc.
niestety ten filmik zupelnie mnie nie przekonuje.
a walka to nie wiem w ktorym momencie przypomina dfo.

Autor:  Piszpan [ 14 lut 2012, 20:56 ]
Tytuł: 

widzisz hurri moze byc jeden duzy problem z twoim AA. Gra jak gra pewnie sie zagra ale moze byc tak jak z wieloma fajnymi grami na wschodzie typu c9 gdzie kilka lat temu bylo total ownage dzis powiedzmy ok bo minelo juz pare lat a i tak do wydania jeszcze troche. jesli aa wydadza za 2-3 lata na zachodzie juz moze nie byc takie next i och i ach.

Autor:  Arturnik [ 14 lut 2012, 20:58 ]
Tytuł: 

Szału nie ma ale zagram.

Doszedłem do takiego punktu już, że chyba jedyne MMO na które czekam teraz to Salem :/

Autor:  Huragan [ 14 lut 2012, 21:04 ]
Tytuł: 

Piszpan napisał(a):
Gra jak gra


i tu sie mylisz, proponuje przecztac ten caly topic i zobaczysz ze Archeage to nie jest gra jak gra.. to jest gra jakiej do tej pory nie bylo... true next-gen. Porownywanie wiec jej do gier starego typu nie ma sensu.

Autor:  Mendol [ 14 lut 2012, 21:05 ]
Tytuł: 

no ja probuje czytac i nie widze w niej nic rewolucyjnego, czego by jeszcze w mmo nie bylo.
z wyjatkiem dojenia krow i wchodzenia na drzewa.
pisze naprawde bez zlosliwosci hurri :)

Autor:  candidoser [ 14 lut 2012, 21:06 ]
Tytuł: 

Combat system to ma raczej starego typu z tego co widze (sticky target).

Autor:  Huragan [ 14 lut 2012, 21:22 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
no ja probuje czytac i nie widze w niej nic rewolucyjnego, czego by jeszcze w mmo nie bylo.
z wyjatkiem dojenia krow i wchodzenia na drzewa.


rzeczy niespotykanych w zadnej innej grze jest w Archeage duzo wiecej :) Nie chce mi sie wszystkiego powtarzac bo juz o tym pisalem.

Autor:  Mendol [ 14 lut 2012, 21:25 ]
Tytuł: 

jak tak to w tematach innych pieprzysz glupoty co chwila, a tutaj na pytanie boisz sie odpowiedziec i podyskutowac.

Autor:  iniside [ 14 lut 2012, 21:37 ]
Tytuł: 

Cytuj:
no ja probuje czytac i nie widze w niej nic rewolucyjnego, czego by jeszcze w mmo nie bylo.
z wyjatkiem dojenia krow i wchodzenia na drzewa.

Rewolucyjnego ? Z pewnoscia nie.
AA to ewolucja. Bierze stare pomysly i podaje je w nowej oprawie. Moze nieco rozwija.

Ot to samo co mialobyc w DFO. Z tym, ze DFO skonczylo jako niedorobiony MMOFPS, bo wzieli sie za niego partacze.

AA będzie napewno dopracowane, jak to bywa w przypadku koreańskich gier. Nawet jeśli nie od strony contentu, to napewno od strony technicznej.

Jedynym minusem AA, jest sticky target. Szczerze watpie zeby po zagraniu w TERA byl w stanie starawic non-action combat w MMO...

Autor:  sula [ 14 lut 2012, 21:49 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Cytuj:
no ja probuje czytac i nie widze w niej nic rewolucyjnego, czego by jeszcze w mmo nie bylo.
z wyjatkiem dojenia krow i wchodzenia na drzewa.

Rewolucyjnego ? Z pewnoscia nie.
AA to ewolucja. Bierze stare pomysly i podaje je w nowej oprawie. Moze nieco rozwija.

Ot to samo co mialobyc w DFO. Z tym, ze DFO skonczylo jako niedorobiony MMOFPS, bo wzieli sie za niego partacze.

AA będzie napewno dopracowane, jak to bywa w przypadku koreańskich gier. Nawet jeśli nie od strony contentu, to napewno od strony technicznej.

Jedynym minusem AA, jest sticky target. Szczerze watpie zeby po zagraniu w TERA byl w stanie starawic non-action combat w MMO...

Zgadzam się.

AA bierzę kilka pomysłów z sandboxów ,łączy to z questami i quest hubami i paroma innymi themeparkowymi features - na końcu polewa casualowym sosem.

Combat - sticky target - mi tam nie przeszkadza tzn. w TERA się fajnie się biło moby ,ale raz ,że to łatwiejsze niż bicie mobów ze sticky target było a dwa ,że nie wiem czemu ale odechciało mi się logować do niej mimo ,że dwa pierwsze dni nie najgorzej mi się grało.

Chyba rodzaj combatu nie jest dla mnie tak ważny jak myślałem.

Jedno w AA jest dobre - nie będzie to kolejny typowy themepark typu WoW / lotro /Swtor ,etc

Edit:

nowy oficjalny filmik pokazujący środowisko podwodne

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 3hL63OEkI#!

Autor:  Ravushimo [ 14 lut 2012, 22:00 ]
Tytuł: 

sula napisał(a):
w TERA się fajnie się biło moby ,ale raz ,że to łatwiejsze niż bicie mobów ze sticky target było

Na wyzszych lvlach jest troche lepiej, raz ze coraz wiecej mobow ma jakies obszarowki to dwa wyprowadza ciosy szybciej, swoje robi tez pullowanie po kilka mobow na raz. No i jednak ciezko zeby zwykle moby jeszcze na low lvl zonach stanowily jakies mega wyzwanie. Pogralem kilka dueli i zupelnie inaczej to wygladalo gdy nagle musiales brac poprawke na to co zrobi przeciwnik i walce z prostym AI zawsze bedzie tego brakowac. ;]

Autor:  sula [ 14 lut 2012, 22:11 ]
Tytuł: 

Ravushimo napisał(a):
sula napisał(a):
w TERA się fajnie się biło moby ,ale raz ,że to łatwiejsze niż bicie mobów ze sticky target było

Na wyzszych lvlach jest troche lepiej, raz ze coraz wiecej mobow ma jakies obszarowki to dwa wyprowadza ciosy szybciej, swoje robi tez pullowanie po kilka mobow na raz. No i jednak ciezko zeby zwykle moby jeszcze na low lvl zonach stanowily jakies mega wyzwanie. Pogralem kilka dueli i zupelnie inaczej to wygladalo gdy nagle musiales brac poprawke na to co zrobi przeciwnik i walce z prostym AI zawsze bedzie tego brakowac. ;]

Tak podejrzewałem ,że później = ciekawiej (zresztą dobiłem tam do 10 czy coś w ten deseń levelu) , duele też walczyłem ,ale nie wiem - po prostu chyba sama non-sticky target walka nie była mnie w stanie do tej gry przekonać.

Tzn. jeszcze technicznie gra też jest fajna, bo fajnie chodzi przy niezłej grafie (nie to co Swtor lol) ,ale jakoś nie wiem - po prostu nie chciało mi się zalogować znowu.

Choć życzę tej grze jak najlepiej, przynajmniej stara się coś nowego wprowadzić.

Autor:  Arturnik [ 14 lut 2012, 23:07 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Jedynym minusem AA, jest sticky target. Szczerze watpie zeby po zagraniu w TERA byl w stanie starawic non-action combat w MMO...


No prosze cie, w DFO byl lepszy action combat niz w TERA - sam fakt ze zatrzymywales sie do hita badz skilla to jedna z wiekszych porazek tej gry, gdyby nie to, to moze nawet kupilbym i pobiegal pandą z mieczami a tak to nie :/

Autor:  iniside [ 14 lut 2012, 23:20 ]
Tytuł: 

Arturnik napisał(a):
iniside napisał(a):
Jedynym minusem AA, jest sticky target. Szczerze watpie zeby po zagraniu w TERA byl w stanie starawic non-action combat w MMO...


No prosze cie, w DFO byl lepszy action combat niz w TERA - sam fakt ze zatrzymywales sie do hita badz skilla to jedna z wiekszych porazek tej gry, gdyby nie to, to moze nawet kupilbym i pobiegal pandą z mieczami a tak to nie :/

Tylko, ze DFO dziala jakby chcialo a nie moglo.

Autor:  Highlander [ 14 lut 2012, 23:21 ]
Tytuł: 

dzialac, dzialalo, gorzej z tym, ze w grze byl prawie sam pvp ;)

Autor:  Arturnik [ 15 lut 2012, 01:37 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Tylko, ze DFO dziala jakby chcialo a nie moglo.

wszystko dziala dobrze.
pve tez jest i imo ciekawsze niz w reszcie obecnych "MMO",
jedyne co to niestety nie ma chetnych, zeby sie w to bawic i na tym etapie na jakim jest teraz DFO to sie nie dziwie.

Autor:  Mendol [ 15 lut 2012, 09:27 ]
Tytuł: 

hahaha inside, kurwa prosze cie.
o ile udaje ci sie z reguly nie walnac wielkiej glupoty, to teraz przegiales troche :)

Artur: wszyscy czekaja do 2015 na DFO 2.0 :)

Autor:  iniside [ 15 lut 2012, 09:42 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
hahaha inside, kurwa prosze cie.
o ile udaje ci sie z reguly nie walnac wielkiej glupoty, to teraz przegiales troche :)

Artur: wszyscy czekaja do 2015 na DFO 2.0 :)


Znacz chcesz mi wmoci ze aktualnie dfo jest super fajne i wogole klekajcie do miecza ?

Bo dla mnie pozatym, ze jest to mmofps, z taka sobie grafika to atm nic tam ciekawego nie ma..

Autor:  tomugeen [ 15 lut 2012, 09:48 ]
Tytuł: 

Nie odwracaj kota ogonem.
Ludzie tylko prostuja twoje glupoty o tym ze gra nie dziala jak powinna.

Innymi problemami gry zajmujkemy sie na podforum DFO.

Autor:  iniside [ 15 lut 2012, 09:51 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
Nie odwracaj kota ogonem.
Ludzie tylko prostuja twoje glupoty o tym ze gra nie dziala jak powinna.

Innymi problemami gry zajmujkemy sie na podforum DFO.


No jak ostatnio gralem, to nie dzialalo do konca jak powinna ;p.

Strona 92 z 211 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team