mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4204 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106 ... 211  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 28 lip 2012, 14:47 
Cytuj  
Cytuj:
edit: kabraxis i iniside możecie sobie darować rozjebanie tego tematu


A ty mozesz sobie darowac pisanie glupot o GW2 bo nie masz zielonego pojecia o czym piszesz ani ile oferuje contentu.

I wybacz ale jestes ostatnia osoba na tym forum od ktorej bede przyjmowal rade gdzie moge pisac a gdzie nie.
A tego nie rozjebie bo tu nie ma o czym pisac. Slaby themepark-levelowka probujaca zareklamowac sie grafika i udawaniem czegos wiecej.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 28 lip 2012, 15:11 
Cytuj  
Tak jak napisal embe, Archeage to mmorpg pelna geba.. i zadne GW2 czy inne wannabe mmogi nawet jej do piet nie dosiegna.
Archeage jest dla koneserow, a GW2 dla dzieciarni i psychicznie ulomnych. I z tego tez powodu bardzo dobrze ze nie bedzie w Archeage takich milionow idiotow jak w GW2

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 28 lip 2012, 15:16 
Cytuj  
Gra chyba nie ma jeszcze release date w azji, nie wiadomo czy w ogole wyjdzie w europie, a wy porownujecie AA juz do GW2 z ktorym imo nie ma praktycznie nic wspolnego... o_0 zupelnie inny target, wiadomo ze bedzie mniejszy, sukcesem tbh bedzie jesli utrzyma sie na rynku dluzej bez meczenia sie z 50k subow po 3 miesiacach... :D


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

**

Posty: 306
Dołączył(a): 7.02.2005
Offline
PostNapisane: 28 lip 2012, 16:44 
Cytuj  
sula wszystko napisał - AA będzie failem w eu/na, bo takich mamy graczy i nic nie pomoże zaklinanie rzeczywistości.


_________________
koty mają wybitny szacunek dla własnej energii

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 28 lip 2012, 16:50 
Cytuj  
No niekoniecznie może failem, ale nie będzie szałem.

Failnąć failnie jeżeli ją sztucznie wydawca nahypeuje i się sprzeda dużo pudełek.
Wtedy będą mass-quity już po 1 free miesiącu, bo zbyt dużej graczy design i cała koncepcja gry się nie spodoba.
+ qq i quity przez open PvP.

Jak pójdą spokojniej i zaczną z mniejszym 'pierdolnięciem' to mają szansę na te 10 serwerów i próbę wykrojenia sobie niszy tak jak TSW próbuje robić.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 28 lip 2012, 18:12 
Cytuj  
w AA milionow nie bedzie.
bedzie huragan i jego krowy.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 28 lip 2012, 18:28 
Cytuj  
embe napisał(a):
Tylko że GW2 nie zapewnia tak gigantycznego contentu jaki już teraz jest w AA, GW2 to evenciki pve, polatanie na zerg pvp i arenki pvp to serio nie robi szału aktualnie, gra do popykania jak bf3, lol, wot, AA to dość sensownie wyglądające połączenie themeparku z sandbox, gra wymaga troszkę więcej od gracza niż "wpadnę na pół godzinki", ta gra to mmorpg pełną gębą, problemy dotyczą wydawcy, dopracowania i całej reszty na co wszyscy czekają.

edit: kabraxis i iniside możecie sobie darować rozjebanie tego tematu

Jaki content jest w AA. Serio pytam. A już wiem. Ten który zrobią sobie użytkownicy.
Wy stare dziadki z marudą embe na czele napewno grac w AA nie będziecie. Nie starczy wam ani czasu ani cierpliwosci, zeby napierdalać w koreańskiego girndera ubranego w szaty sandboxa.

GW2 to jest idealne MMO dla embe. Moze sobie wejsc i ponapierdalać przez godzine bez zobowiązań. Do tego ma całą otoczke MMO zeby nie czuł ze gra tylko w BF3.

A takim AA ? Wejdziesz sobie na godzine to ci nawet czasu nie starczy zeby pierdnąć o dobiciu do tego mitycznego 80lvl już nie mówie :lol:

Niemal idealne MMO dla forumowych marud to jest Planetside 2. Można wejść i odrazu napierdalać. A to o ile sie nie myle jest coś czego większość tu oczekuje.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 28 lip 2012, 18:30 
Cytuj  
no na planet2 czekamy :)

co do reszty masz racje. szczegolnie biorac pod uwage to, ze 'fajniejsze' rzeczy w AA beda dostepne dopiero jak zrobisz max level.
a na pewno tydzien na to nie wystarczy :)

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 28 lip 2012, 18:48 
Cytuj  
No dokładnie.

Ja się zastanawiam ilu osobom tu by się chciało grac tyle co w Vanilla Wow pierwszą postacią aby dobić do max levelu?

Bo jak miałbym strzelać to aby dojść w AA do max levelu grając powiedzmy te kilkanaście godzin tygodniowo to zajmie ze dwa miesiące. Dla mnie spoko ja nigdy nie miałem mega ciśnienia aby 'w końcu wbić ten max level'. Jak gra mi się spodoba to mogę i 3 lub 4 miesiące dobijać. Jak mmo mi się nie podoba to w 95% nawet do tzw. end-game nie dochodzę.

Tyle, że stawiam na to, że większości tu 'wyjadaczy' już by się nie chciało tyle grać.
Nie mówiąc o tym, że potem w end-game, żeby taki zamek postawić to pewnie się będzie trzeba zorganizować, gridzić matsy, koordynować.
Przyznać się ilu by tu dało teraz radę choćby tyle czasu i energii poświęcić ile w AoC ponoć trzeba było na full rozwinięty najwyższy tier miasta gildiowego?

Stawiam, że większość tu już nie chcę grać w mmorpg, tylko jakiś wariant mmo napierdalanki. Jak napisał inside.
Mendol przynajmniej jest szczery.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 28 lip 2012, 19:02 
Cytuj  
Problem AA to to, że bierze dużo ciekawych rzeczy z Sandboxow i wszystko co najgorsze z theme parkow (levelowanie, end-game, strzelam, ze rownierz power-gain).
I nie wprowadza tak naprawde zadnego ciekawego mechanizmu. Dla mnie to by był celownik ;s


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 28 lip 2012, 19:29 
Cytuj  
szczery tez.
problem w tym, ze wielu z nas przerobilo juz tyle mmo w swoim zyciu, ze niestety kolejna levelowka, ktora obiecuje super zabawe po tym jak spedzisz dziesiatki godzin na robieniu leveli nie pociaga juz zupelnie.
nie wspominajac o tym, ze czlowiek nie ma juz tyle czasu co kiedys :)
i dlatego gw2, planetside czy dust moga byc najlepszym wyjsciem.
huragan sam siebie oszukuje - w dfo pogral ze 2 tygodnie i quitnal.
w aa nie wytrzyma dluzej.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 28 lip 2012, 20:34 
Cytuj  
Ano. Z tym, że tu nie chodzi tylko o levelowanie imho. O to też wiadomo, ale nie tylko.
Wydaje mi się, że nawet bez levelowania jak by było to część osób nastawiających się na end-game pvp, siege i teritorial control też by już nie zdzierżyła grindu, latania i zbierania materiałów, tłuczenia się o bossy żeby mieć matsy z nich, przewożenia materiałów statkami żeby zamek albo mury postawić, "robienia" gearu i zdobywania / grindu jakiś zbroi, golda, itd

Ja się tam nie śpieszę do end-game-u także mnie to wisi (choć pewnie jak gra będzie dobra i nie failnie to i w to prędzej czy później się zacznę bawić jak będzie słabo to quite - staram się jak mogę nadziei sobie robić.), ale im ktoś bardziej jest competetive w pvp, a ma jednocześnie mało czasu i / lub cierpliwości i chcę 'na wczoraj' zacząć się nawalać po mordach o najwyższe dostępne w grze rzeczy, to chyba rzeczywiście lepiej inne rodzaj gier lub inny tytuł mmo.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 28 lip 2012, 20:54 
Cytuj  
sula napisał(a):


Ja się zastanawiam ilu osobom tu by się chciało grac tyle co w Vanilla Wow pierwszą postacią aby dobić do max levelu?

.



Wiekszosci prawdziwych graczy bedzie sie chcialo grac jesli gra bedzie wciagajaca. Ostatnie gry jak AOC, Warhammer, Rift, LOTRO, SWTOR, nie oferuja niczego nowego i dlatego failuja po 1 miesiacu darmowym. Tłuszcz sie podnieca i po miesiacu quituje. Czas wiec na prawdziwa gre mmorpg i taka bedzie Archeage.
GW2 bedzie takim samy failem jak Diablo 3, ze po 2 tygodniach juz nikt w to nie gra :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 28 lip 2012, 21:58 
Cytuj  
aa tez raczej niewiele oferuje poza widoczkami.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 29 lip 2012, 01:16 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
aa tez raczej niewiele oferuje poza widoczkami.


Za bystry to ty nie jestes. Na tym wlasnie polega sandbox, ze daje duzo narzedzi a malo contentu, ktory tworzyc beda sami gracze :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 29 lip 2012, 08:40 
Cytuj  
Spokojnie, siła AA z tego co widzę to nie wolność sandboxa tylko okiełznanie wszystkiego themeparkowymi zasadami, to nie jest darkfall skupiających graczy na jednym celu czyli pvp, to jest gra z ustalonymi zasadami ale dająca graczowi dużą swobodę, ja tu widzę rozwinięcie wielu pomysłów z AoC i Fallen Earth.
Czysty sandbox raczej nigdy nie powstanie bo to garstka graczy, czysty themepark to już nuda do bólu, więc powstaje takie coś jak w AA, no i spokojnie bo nie wiemy czy to nawet będzie grywalne.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 29 lip 2012, 08:42 
Cytuj  
no ja czekam spokojnie i nie napalam sie ogladajac filmiki gdzie kolesie sadza drzewka :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 29 lip 2012, 11:33 
Cytuj  
embe napisał(a):
Czysty sandbox raczej nigdy nie powstanie bo to garstka graczy, czysty themepark to już nuda do bólu, więc powstaje takie coś jak w AA,.


Czyli next-gen mmo :)


_________________



***
Avatar użytkownika

Posty: 720
Dołączył(a): 12.12.2004
Offline
PostNapisane: 7 sie 2012, 05:21 
Cytuj  
Nowy filmik ...

CLICK!

Zajebiscie to wszystko wyglada ... ehhh nie moge sie doczekac


_________________
Obrazek

Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 7 sie 2012, 08:33 
Cytuj  
zajebiscie by wygladalo gdyby oprocz sadzenia drzewek i zajmowania sie hodowla mozna by robic jakies sensowne pvp w open world.
a nie wszystko pozamykane w scenariuszach.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4204 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106 ... 211  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.