MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

[Archeage]
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=99&t=37815
Strona 103 z 211

Autor:  Kabraxis [ 28 lip 2012, 14:47 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Cytuj:
edit: kabraxis i iniside możecie sobie darować rozjebanie tego tematu


A ty mozesz sobie darowac pisanie glupot o GW2 bo nie masz zielonego pojecia o czym piszesz ani ile oferuje contentu.

I wybacz ale jestes ostatnia osoba na tym forum od ktorej bede przyjmowal rade gdzie moge pisac a gdzie nie.
A tego nie rozjebie bo tu nie ma o czym pisac. Slaby themepark-levelowka probujaca zareklamowac sie grafika i udawaniem czegos wiecej.

Autor:  Huragan [ 28 lip 2012, 15:11 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Tak jak napisal embe, Archeage to mmorpg pelna geba.. i zadne GW2 czy inne wannabe mmogi nawet jej do piet nie dosiegna.
Archeage jest dla koneserow, a GW2 dla dzieciarni i psychicznie ulomnych. I z tego tez powodu bardzo dobrze ze nie bedzie w Archeage takich milionow idiotow jak w GW2

Autor:  Ravushimo [ 28 lip 2012, 15:16 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Gra chyba nie ma jeszcze release date w azji, nie wiadomo czy w ogole wyjdzie w europie, a wy porownujecie AA juz do GW2 z ktorym imo nie ma praktycznie nic wspolnego... o_0 zupelnie inny target, wiadomo ze bedzie mniejszy, sukcesem tbh bedzie jesli utrzyma sie na rynku dluzej bez meczenia sie z 50k subow po 3 miesiacach... :D

Autor:  capri [ 28 lip 2012, 16:44 ]
Tytuł:  Re: Archeage

sula wszystko napisał - AA będzie failem w eu/na, bo takich mamy graczy i nic nie pomoże zaklinanie rzeczywistości.

Autor:  sula [ 28 lip 2012, 16:50 ]
Tytuł:  Re: Archeage

No niekoniecznie może failem, ale nie będzie szałem.

Failnąć failnie jeżeli ją sztucznie wydawca nahypeuje i się sprzeda dużo pudełek.
Wtedy będą mass-quity już po 1 free miesiącu, bo zbyt dużej graczy design i cała koncepcja gry się nie spodoba.
+ qq i quity przez open PvP.

Jak pójdą spokojniej i zaczną z mniejszym 'pierdolnięciem' to mają szansę na te 10 serwerów i próbę wykrojenia sobie niszy tak jak TSW próbuje robić.

Autor:  Mendol [ 28 lip 2012, 18:12 ]
Tytuł:  Re: Archeage

w AA milionow nie bedzie.
bedzie huragan i jego krowy.

Autor:  iniside [ 28 lip 2012, 18:28 ]
Tytuł:  Re: Archeage

embe napisał(a):
Tylko że GW2 nie zapewnia tak gigantycznego contentu jaki już teraz jest w AA, GW2 to evenciki pve, polatanie na zerg pvp i arenki pvp to serio nie robi szału aktualnie, gra do popykania jak bf3, lol, wot, AA to dość sensownie wyglądające połączenie themeparku z sandbox, gra wymaga troszkę więcej od gracza niż "wpadnę na pół godzinki", ta gra to mmorpg pełną gębą, problemy dotyczą wydawcy, dopracowania i całej reszty na co wszyscy czekają.

edit: kabraxis i iniside możecie sobie darować rozjebanie tego tematu

Jaki content jest w AA. Serio pytam. A już wiem. Ten który zrobią sobie użytkownicy.
Wy stare dziadki z marudą embe na czele napewno grac w AA nie będziecie. Nie starczy wam ani czasu ani cierpliwosci, zeby napierdalać w koreańskiego girndera ubranego w szaty sandboxa.

GW2 to jest idealne MMO dla embe. Moze sobie wejsc i ponapierdalać przez godzine bez zobowiązań. Do tego ma całą otoczke MMO zeby nie czuł ze gra tylko w BF3.

A takim AA ? Wejdziesz sobie na godzine to ci nawet czasu nie starczy zeby pierdnąć o dobiciu do tego mitycznego 80lvl już nie mówie :lol:

Niemal idealne MMO dla forumowych marud to jest Planetside 2. Można wejść i odrazu napierdalać. A to o ile sie nie myle jest coś czego większość tu oczekuje.

Autor:  Mendol [ 28 lip 2012, 18:30 ]
Tytuł:  Re: Archeage

no na planet2 czekamy :)

co do reszty masz racje. szczegolnie biorac pod uwage to, ze 'fajniejsze' rzeczy w AA beda dostepne dopiero jak zrobisz max level.
a na pewno tydzien na to nie wystarczy :)

Autor:  sula [ 28 lip 2012, 18:48 ]
Tytuł:  Re: Archeage

No dokładnie.

Ja się zastanawiam ilu osobom tu by się chciało grac tyle co w Vanilla Wow pierwszą postacią aby dobić do max levelu?

Bo jak miałbym strzelać to aby dojść w AA do max levelu grając powiedzmy te kilkanaście godzin tygodniowo to zajmie ze dwa miesiące. Dla mnie spoko ja nigdy nie miałem mega ciśnienia aby 'w końcu wbić ten max level'. Jak gra mi się spodoba to mogę i 3 lub 4 miesiące dobijać. Jak mmo mi się nie podoba to w 95% nawet do tzw. end-game nie dochodzę.

Tyle, że stawiam na to, że większości tu 'wyjadaczy' już by się nie chciało tyle grać.
Nie mówiąc o tym, że potem w end-game, żeby taki zamek postawić to pewnie się będzie trzeba zorganizować, gridzić matsy, koordynować.
Przyznać się ilu by tu dało teraz radę choćby tyle czasu i energii poświęcić ile w AoC ponoć trzeba było na full rozwinięty najwyższy tier miasta gildiowego?

Stawiam, że większość tu już nie chcę grać w mmorpg, tylko jakiś wariant mmo napierdalanki. Jak napisał inside.
Mendol przynajmniej jest szczery.

Autor:  iniside [ 28 lip 2012, 19:02 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Problem AA to to, że bierze dużo ciekawych rzeczy z Sandboxow i wszystko co najgorsze z theme parkow (levelowanie, end-game, strzelam, ze rownierz power-gain).
I nie wprowadza tak naprawde zadnego ciekawego mechanizmu. Dla mnie to by był celownik ;s

Autor:  Mendol [ 28 lip 2012, 19:29 ]
Tytuł:  Re: Archeage

szczery tez.
problem w tym, ze wielu z nas przerobilo juz tyle mmo w swoim zyciu, ze niestety kolejna levelowka, ktora obiecuje super zabawe po tym jak spedzisz dziesiatki godzin na robieniu leveli nie pociaga juz zupelnie.
nie wspominajac o tym, ze czlowiek nie ma juz tyle czasu co kiedys :)
i dlatego gw2, planetside czy dust moga byc najlepszym wyjsciem.
huragan sam siebie oszukuje - w dfo pogral ze 2 tygodnie i quitnal.
w aa nie wytrzyma dluzej.

Autor:  sula [ 28 lip 2012, 20:34 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Ano. Z tym, że tu nie chodzi tylko o levelowanie imho. O to też wiadomo, ale nie tylko.
Wydaje mi się, że nawet bez levelowania jak by było to część osób nastawiających się na end-game pvp, siege i teritorial control też by już nie zdzierżyła grindu, latania i zbierania materiałów, tłuczenia się o bossy żeby mieć matsy z nich, przewożenia materiałów statkami żeby zamek albo mury postawić, "robienia" gearu i zdobywania / grindu jakiś zbroi, golda, itd

Ja się tam nie śpieszę do end-game-u także mnie to wisi (choć pewnie jak gra będzie dobra i nie failnie to i w to prędzej czy później się zacznę bawić jak będzie słabo to quite - staram się jak mogę nadziei sobie robić.), ale im ktoś bardziej jest competetive w pvp, a ma jednocześnie mało czasu i / lub cierpliwości i chcę 'na wczoraj' zacząć się nawalać po mordach o najwyższe dostępne w grze rzeczy, to chyba rzeczywiście lepiej inne rodzaj gier lub inny tytuł mmo.

Autor:  Huragan [ 28 lip 2012, 20:54 ]
Tytuł:  Re: Archeage

sula napisał(a):


Ja się zastanawiam ilu osobom tu by się chciało grac tyle co w Vanilla Wow pierwszą postacią aby dobić do max levelu?

.



Wiekszosci prawdziwych graczy bedzie sie chcialo grac jesli gra bedzie wciagajaca. Ostatnie gry jak AOC, Warhammer, Rift, LOTRO, SWTOR, nie oferuja niczego nowego i dlatego failuja po 1 miesiacu darmowym. Tłuszcz sie podnieca i po miesiacu quituje. Czas wiec na prawdziwa gre mmorpg i taka bedzie Archeage.
GW2 bedzie takim samy failem jak Diablo 3, ze po 2 tygodniach juz nikt w to nie gra :)

Autor:  Mendol [ 28 lip 2012, 21:58 ]
Tytuł:  Re: Archeage

aa tez raczej niewiele oferuje poza widoczkami.

Autor:  Huragan [ 29 lip 2012, 01:16 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Mendol napisał(a):
aa tez raczej niewiele oferuje poza widoczkami.


Za bystry to ty nie jestes. Na tym wlasnie polega sandbox, ze daje duzo narzedzi a malo contentu, ktory tworzyc beda sami gracze :)

Autor:  Teo [ 29 lip 2012, 08:40 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Spokojnie, siła AA z tego co widzę to nie wolność sandboxa tylko okiełznanie wszystkiego themeparkowymi zasadami, to nie jest darkfall skupiających graczy na jednym celu czyli pvp, to jest gra z ustalonymi zasadami ale dająca graczowi dużą swobodę, ja tu widzę rozwinięcie wielu pomysłów z AoC i Fallen Earth.
Czysty sandbox raczej nigdy nie powstanie bo to garstka graczy, czysty themepark to już nuda do bólu, więc powstaje takie coś jak w AA, no i spokojnie bo nie wiemy czy to nawet będzie grywalne.

Autor:  Mendol [ 29 lip 2012, 08:42 ]
Tytuł:  Re: Archeage

no ja czekam spokojnie i nie napalam sie ogladajac filmiki gdzie kolesie sadza drzewka :)

Autor:  Huragan [ 29 lip 2012, 11:33 ]
Tytuł:  Re: Archeage

embe napisał(a):
Czysty sandbox raczej nigdy nie powstanie bo to garstka graczy, czysty themepark to już nuda do bólu, więc powstaje takie coś jak w AA,.


Czyli next-gen mmo :)

Autor:  Compton [ 7 sie 2012, 05:21 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Nowy filmik ...

CLICK!

Zajebiscie to wszystko wyglada ... ehhh nie moge sie doczekac

Autor:  Mendol [ 7 sie 2012, 08:33 ]
Tytuł:  Re: Archeage

zajebiscie by wygladalo gdyby oprocz sadzenia drzewek i zajmowania sie hodowla mozna by robic jakies sensowne pvp w open world.
a nie wszystko pozamykane w scenariuszach.

Strona 103 z 211 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team