MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

[Archeage]
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=99&t=37815
Strona 104 z 211

Autor:  Wedge [ 7 sie 2012, 09:04 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Compton napisał(a):
Nowy filmik ...

CLICK!

Zajebiscie to wszystko wyglada ... ehhh nie moge sie doczekac

Sorki ale na tym filmiku to wyglada jak jakas gierka dla dzieci...pluszaki, zajaczki, kotek a'la bajeczki od Pixara...i panienka w bikini jak z Dead or Alive...

Autor:  Huragan [ 7 sie 2012, 09:05 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Mendol napisał(a):
zajebiscie by wygladalo gdyby oprocz sadzenia drzewek i zajmowania sie hodowla mozna by robic jakies sensowne pvp w open world.
a nie wszystko pozamykane w scenariuszach.


Mendol, jak nie wiesz o czym piszesz, to najlepiej idz trollowac do dzialu GW2 :>

Wedge napisał(a):
Sorki ale na tym filmiku to wyglada jak jakas gierka dla dzieci...pluszaki, zajaczki, kotek a'la bajeczki od Pixara...i panienka w bikini jak z Dead or Alive...


wszystkie gry sa dla dzieci :)

Autor:  Turbot [ 7 sie 2012, 09:06 ]
Tytuł:  Re: Archeage

A dla mnie po tym ostanim filmiku wydaje sie ze zaniżyli target co do grupy wiekowej.

Autor:  Mendol [ 7 sie 2012, 09:15 ]
Tytuł:  Re: Archeage

nie wiem?
sam pisales
- sea combat - instancja
- sieges - instancja
pograles tydzien w dfo wiec powinienes wiedziec, ze siegowanie miast i twierdz ma sens i full fun w open world, a nie zamknietym pokoiku ograniczonym do 50 osob.
podobnie z walkami morskimi.
sadzenie drzewek i budowanie traktorkow moze byc zabawne przez tydzien - o ile bedzie to mozna zrobic na poczatkowych levelach, a nie na ostatnim.

Autor:  Compton [ 7 sie 2012, 09:18 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Wedge napisał(a):
Sorki ale na tym filmiku to wyglada jak jakas gierka dla dzieci.


Graficznie bije na glowe wszystkie inne tytuly. Mam nadzieje ze te kotki/pluszaki i inne dupaki nie beda tak "widoczne".

Autor:  Huragan [ 7 sie 2012, 09:24 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Mendol napisał(a):
powinienes wiedziec, ze siegowanie miast i twierdz ma sens i full fun w open world, a nie zamknietym pokoiku ograniczonym do 50 osob.


Nie ma sensu, bo wtedy za bardzo laguje wszystkim. Siege 50 na 50 to najlepsze wyjscie w grach mmo. No ale oczywiscie, jak ktos nie ma skilla jak ty to woli grac w zergach :)

Autor:  sula [ 7 sie 2012, 09:38 ]
Tytuł:  Re: Archeage

pieniek82 napisał(a):
A dla mnie po tym ostanim filmiku wydaje sie ze zaniżyli target co do grupy wiekowej.

Ano. No cóż chcą mieć miliony (w Azji przynajmniej).
Jednak jak ktoś szuka gry z seamless world i elemetami sandbox-a to pozostaje albo to przełknąć albo grać w indie produkcje albo czekać znowu z 5 lat na następną dużą produkcje tego typu.


@Mendol

Bitwy morksie AFAIK nie są instancjowane. Mogę się mylić ofc.
Podobnie tłuczenie się o jakieś moby / bossy w opvp itd

Siege niestety są :|

Autor:  Mendol [ 7 sie 2012, 09:42 ]
Tytuł:  Re: Archeage

nie przypominam sobie zeby siege wieksze niz 50v50 w dfo lagowaly wszystkim.
no ja chociaz gralem, z reguly ogladajac twoje plecy :)
takze, na temat skilla to bym sie nie wypowiadal na twoim miejscu :)

sula: na jakims filmiku bylo pokazane jak kolesie joinowali do scenariusza morskiego.

Autor:  sula [ 7 sie 2012, 09:51 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Mendol : hmm nie widziałem, ale pewnie jakiś BG z kosmetycznymi nagrodami (jest taka wersją lądowego).
W każdym razie na pewno można w open world normalnie zaatakować inne statki, tak samo jak inne osoby na lądzie.

---------------------

Z tym, że jak ktoś chcę po prostu jakąś grę z open world i combatem w nim, a cała reszta oprócz napierdalania się go nie interesuje, czyli wisi mu czy to mmorpg to Planetside 2 bije wszystko inne raczej.
To będzie z tego co widać gra skupiająca się na combacie tylko i wyłącznie, także jak komuś na tym zależy prawie wyłącznie no to wybór jest chyba oczywisty.

Autor:  Huragan [ 7 sie 2012, 12:47 ]
Tytuł:  Re: Archeage

nom, Archeage nie jest gra dla Mendola bo nie mozna w zergu gankowac noobow lowlevelowych :)

Autor:  Niah [ 7 sie 2012, 12:49 ]
Tytuł:  Re: Archeage

przestań, w wot robiłeś za kurczaka bez głowy, więc już widzę te twoje pvp w takim darkfallu

Autor:  Falangista [ 7 sie 2012, 12:52 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Jeszcze z 6 lat temu bym miał duże nadzieje co do tego tytułu. Ale po tylu failach MMO jakie widziałem w ostatnich latach moge śmiało założyć, że to będzie kolejne gówno 8)

Autor:  vilhelm [ 7 sie 2012, 13:00 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Falangista napisał(a):
Jeszcze z 6 lat temu bym miał duże nadzieje co do tego tytułu. Ale po tylu failach MMO jakie widziałem w ostatnich latach moge śmiało założyć, że to będzie kolejne gówno 8)


Dobre tytuły się nie opłacają, bo są za drogie... Lepiej znowu zrobić marketingowy shit i nabrać kolejny 1kk naiwniaków zebrać kasę i do kosza.

Autor:  Mendol [ 7 sie 2012, 13:28 ]
Tytuł:  Re: Archeage

niah: ja tez nie widzialem. bo zawsze uciekal :)
ale jak w kazdej grze, z AA huragan tez quitnie po tygodniu bo combat zbyt wymagajacy.
i jak tu sie obronic jak ktos ci krowe kradnie :)

Autor:  Turbot [ 7 sie 2012, 16:07 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Przeciez PvP to nie kwintesencja tej gry - jest wiele aspektow w ktorych Zarri bedzie mogl osiagnac sukces na miare servera.

Jego wytrwalosc np z Uwo jest legendarna. 4 Godziny transportowania przyprawy z portu do portu.

Autor:  Mendol [ 7 sie 2012, 16:33 ]
Tytuł:  Re: Archeage

ale w dfo zarri nawet po krzakach nie potrafil sie chowac ;/

Autor:  Huragan [ 7 sie 2012, 17:24 ]
Tytuł:  Re: Archeage

pieniek82 napisał(a):
Przeciez PvP to nie kwintesencja tej gry - jest wiele aspektow w ktorych Zarri bedzie mogl osiagnac sukces na miare servera.

Jego wytrwalosc np z Uwo jest legendarna. 4 Godziny transportowania przyprawy z portu do portu.


Otoz to, wazne by w jakims mmo znalesc sobie swoja nisze w ktorej mozna osiagnac sukces :) A akurat WarCry w UWO pod moim dowodztwem byl 3 najlepsza gildia na serverze :)
A z Mendolem rozmowa o PvP to jakby ze slepym o kolorach gadac :) Spoko Mendol.... w AA ci pokaze na czym polega pro PvP pro gildii z pro graczami :>

Autor:  Varenthin [ 7 sie 2012, 17:53 ]
Tytuł:  Re: Archeage

powraca stare "RED = DEAD"? :)

Autor:  Huragan [ 7 sie 2012, 18:00 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Varenthin napisał(a):
powraca stare "RED = DEAD"? :)


hehe :) ales ty pamietliwy :>

Autor:  iniside [ 8 sie 2012, 10:27 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Red Cow = Capture Cow.

Strona 104 z 211 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team