MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

[Archeage]
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=99&t=37815
Strona 111 z 211

Autor:  sula [ 9 sty 2013, 21:42 ]
Tytuł:  Re: Archeage

wejdź sobie na archeagesource na przykład i tam masz tego patcha. Trzeba dawać nową wersję eng patche po każdym oficjalnym patchu od devsów.

Autor:  Steelheart [ 9 sty 2013, 21:58 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Tak, jest dostępne częściowe zangielszczenie (po każdym patchu gry wychodzi nowa wersja).

Autor:  Zavisza [ 10 sty 2013, 21:11 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Ludzie dopiero tłumaczą dlatego nie ma jeszcze wszystkiego po angielsku. Ale da się grać.

Autor:  Agron [ 10 sty 2013, 23:29 ]
Tytuł:  Re: Archeage

No dobra a jest jakiś poradniczek jak założyć konto? Tylko nie chodzi mi w co fizycznie klikac bo tych filmow jest triliard na yt tylko o obejscie koniecznosci posiadania adresu/tel w Korei?

Autor:  Zavisza [ 13 sty 2013, 21:04 ]
Tytuł:  Re: Archeage

nie da się obejść, dlatego jest potrzebny Ci koreańczyk.

Poniżej filmiki z budowy pierwszego naszego transportowca:

http://www.youtube.com/watch?v=8jEw7D1_uYY

domu + parapetówka:
http://www.youtube.com/watch?v=JkTnpg-0BHU

a tutaj coś la rift:
http://www.youtube.com/watch?v=5l5oweBtv4U

Autor:  Oyci3C [ 13 sty 2013, 22:00 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Pytanko: housing jest jako decor czy można na niego dropować items i np. lockować?

Autor:  gaston [ 14 sty 2013, 08:41 ]
Tytuł:  Re: Archeage

można lockować. znajomego pekneli przez okno bo zapomniał zamknąć :D

Autor:  sula [ 14 sty 2013, 09:10 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Mogę udostępnić komuś konto. Z tym, że OB się kończy chyba jutro o 16.00 Polskiego czasu a download klienta jest dość wolny (u mnie ~200kb 17 GB) także dużo się nie zobaczy. Tym bardziej, że moje postacie są na dość niskim lvl (max 12 lvl bodajże). No, ale jak ktoś chcę to pisać. Tylko bez jakiś randomów z paroma postami.

Autor:  Oyci3C [ 14 sty 2013, 09:20 ]
Tytuł:  Re: Archeage

gaston napisał(a):
można lockować. znajomego pekneli przez okno bo zapomniał zamknąć :D


srsly? :O

A jest jakiś death penalty w pvp? Czy takie po prostu klepanie się dla idei?

Autor:  gaston [ 14 sty 2013, 09:37 ]
Tytuł:  Re: Archeage

można dostać honour pointsy za każde pk, można w ciupie wylądować za pk na swoich.
ale najwięcej nawalnki jest na wyspie na której sprzedaje się paczki towarów za specjalne monety, które później idą na specjalne przedmioty (domy, mounty, stanowiska do craftu itd) i tam jak się kogoś peknie to tą paczkę przejmujesz. więc zaczynają sie na poważnie konwoje i walka o przewagę na tej wyspie. dalej nie doszliśmy ( szczególnie na trzeci kontynent gdzie walczy się także o miejsca z respem nodów.

tutaj film z takiej walki o paczki http://www.youtube.com/watch?v=PHX1yeZ4t20

Autor:  Oyci3C [ 14 sty 2013, 10:13 ]
Tytuł:  Re: Archeage

No shit :O

Przyznam się, że mnie to zaciekawiło ^^

Autor:  sula [ 14 sty 2013, 10:20 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Na 3 wyspie jeszcze można ponoć budować zamek (buduje się murki, itd także do jakiegoś stopnia jest customizacja) i ściągać podatki potem z rejonu wokół niej, ale jak to do końca działa to nie wiem. Oblężenia twierdz są jednak isntancjowane (100 vs 100). System walki jest tab based jakby ktoś jeszcze miał wątpliwości.

Autor:  gaston [ 14 sty 2013, 10:56 ]
Tytuł:  Re: Archeage

najfajniejsze jest to że w tą grę nie da się grać w pojedynkę - nie masz szans na osiągnięcie czegoś bez gildii.

Autor:  Bahamut [ 14 sty 2013, 18:03 ]
Tytuł:  Re: Archeage

gaston napisał(a):
można dostać honour pointsy za każde pk, można w ciupie wylądować za pk na swoich.
ale najwięcej nawalnki jest na wyspie na której sprzedaje się paczki towarów za specjalne monety, które później idą na specjalne przedmioty (domy, mounty, stanowiska do craftu itd) i tam jak się kogoś peknie to tą paczkę przejmujesz. więc zaczynają sie na poważnie konwoje i walka o przewagę na tej wyspie. dalej nie doszliśmy ( szczególnie na trzeci kontynent gdzie walczy się także o miejsca z respem nodów.

tutaj film z takiej walki o paczki http://www.youtube.com/watch?v=PHX1yeZ4t20

W koncu jakaś ciekawa nowość w mmorpg:)

Autor:  gaston [ 14 sty 2013, 18:57 ]
Tytuł:  Re: Archeage

nowością bym tego nie nazwał - raczej kompilacją różnych fajnych pomysłów. questowanie to bardziej tutorial do gry i wbijanie max levelu jest baardzo szybkie. ponadto właciwie niczym się nie różni od pierwszego lepszego themeparku. przynieś, pogadaj, pozabijaj. lore nie jestem wstanie ocenic, ale jest jakiś storyline dla każdej rasy.

co innego craft - to jest lekka masakra, jeżeli chodzi o rozbudowanie. masa przedmiotów, masa składników kilkanaście profesji. szczególnie upierdliwy jest gathering (nody są oblegane, drzewa rosną czasem i kilka dni, roślin niewiele się zmieści na pilnowanych farmach). tym bardziej że pojawiły się pierwsze boty i niestety nie specjalnie je można bo działają w lokacjach chronionych. na początku cięzko to ogarnąć, ale odkąd jest częściowe tłumaczenie jakoś to ruszyło do przodu.

nie napalajcie się na nowości w stylu łażenie po drzewach, jakiś nie wiadomo jak wielki i ogólnie dostępny świat - wielkością jest może duży, ale większość to morza, lokacje są czasem pokomplikowane ( szczególnie w miastach ale te udziwnienia są themeparkowe - do niczego innego nie służą jak do udziwnienia questów.

nazywanie tej gry sandboxem jest sporym nadużyciem, nie da się jej porównać z uo pod tym względem. az się prosi w tej grze o wprowadzenie chociaż częściowego lootu z postaci, ale widać twórcy maja inny pomysł na balans. ewidentnie jest nastawienie na walki na morzu i poza kontynentami startowymi. do tego niewątpliwie im więcej osób w gildii tym lepiej - ruscy już biegają po świecie w oddziałach kilkudziesięcioosobowych i biją biednych nieogarniętych azjatów http://www.youtube.com/watch?v=ksk56jGIfN8

gra jest niewątpliwie cholernie wciagająca, ładna, przemyślna - ale nie jest na razie to żaden przełom w mmo. boję się że w ramach wydania europejskiego zostanie też zepsuta. bo wieść niesie że wydania lokalizacyjne będą się też nieco różnic mechaniką.

Autor:  sula [ 14 sty 2013, 19:16 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Mogę się podpisać pod postem gaston-a. W sumie widziałem pewnie jeszcze mniej niż on, ale tak to mniej więcej wyglądało. Na pewno nie jest to azjatyckie UO. Nie jest to też DFO z pewnością. Chyba już najbliżej do Lineage II jest podobne, ale to też mocno naciągane.

Autor:  Isengrim [ 14 sty 2013, 19:26 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Pisałem już wcześniej - azjaci nie rozumieją sandboxa tak, jak rozumiemy go my. Dla nich to themepark bez story i questów.

Autor:  sula [ 14 sty 2013, 19:33 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Możliwe. Z tym, że akurat cały levelling tu jest oparty na questach. Story też jakieś jest, po main story questach są cutscenki (zazwyczaj jeden-parę rysowanych plansz + lektor).
To story ponoć jakieś tam nawet jest, wyszła książka przedstawiająca tą historię, a sama gra jest 18+. Z Lineage 2 nie chodziło mi o brak questów i grindzenie mobów, bo tego akurat podczas levelingu nie ma - a jest standardowy themepark z questami, story, quest-hubami i otwartym światem a la Vanilla WoW.

Autor:  Isengrim [ 14 sty 2013, 19:40 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Questy czy grindquesty? Bo to zasadnicza różnica. Ile XP za zrobienie questa, a ile za moba.

Autor:  sula [ 14 sty 2013, 19:50 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Questy. Idzie nimi dużo szybciej niż grindzeniem mobów. Większość questów, no przynajmniej na pierwszych kilkunastu levelach to ma wymagania wręcz niższe niż zachodnie themeparki bo najczęściej to jest 'zabij' / przynieś/ itd 3 czegoś. Rzadziej 5 lub 8. Nigdy chyba nie miałem dwucyfrówki.
Poza tym spora część questów, szczególnie na lvl 1-10 są na zasadzie tutorialu np. "tak się przynosi kamień i buduje domek", "tak się zbiera zasoby", tak się sadzi kwiatki, seria questów za które się dostaje chyba większość głównych typów broni - każda "klasa" może korzystać ze wszystkiego - możesz być magiem w płycie jak chcesz. (oczywiście są minusy - w szmatkach czaruje się szybciej bodajże i staty mają pod maga). Jest też XP za zbieranie zasobów i chyba ogólnie crafting.

Jednak głównie questy. Nie chcę mi się teraz logować, żeby dokładne wartości sprawdzić, ale grindzenie mobów 'na spocie' byłoby dużo wolniejsze.

Questy są na początku praktycznie wyłącznie solo, aczkolwiek słyszałem, że od ~30 lvl się zaczyna robić mocno ciężko samemu, a ponoć blisko 40 to już questy to głównie group questy. Jak pisałem sam mam jakoś 13? 14 ? lvl. Musiałbym się zalogować, żeby sprawdzić.

Strona 111 z 211 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team