MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

[Archeage]
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=99&t=37815
Strona 116 z 211

Autor:  coldzik [ 15 maja 2013, 08:43 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Kolejna porcja informacji z serwera Koreańskiego :)

Gra mi się coraz bardziej podoba z kilku powodów:

Po pierwsze system klas, skilli i combosów to jest mistrzostwo świata. Pewnie po kilku miesiącach od premiery (w KR pewnie już są) powstaną buildy, który będą ownować inne, jednak sam system pozostawia devom sporo możliwości i daje pole do popisu.

Po drugie nie ma bezsensownych questów czaso-zapychaczy, żeby tylko dłużej siedzieć w danej lokacji. 3 questy do zrobienia i wio do następnej wiochy spoglądając na widoczki po drodze.

Po trzecie. Stwierdzam, że system punktów pracy jest wyjebany w kosmos i pomimo tego, że nie ma skillcapa to nawet jak jesteś nolifem spędzającym 20h/24h in game, to nie wykoksasz wszystkich skilli crafterskich - aktualnie jest ich 20 (skille gatheringowe i crafterskie)

Po czwarte. Housing jest zajebisty :)


Ale też jest kilka minusów a największy jaki zauważyłem to farmy. Chuj mnie strzela jak całe połacie terenów są zajęte przez farmy, a w nich krowy stojące w szeregu jak w niemieckim wojsku, a niestety taki widok jest na każdym slocie do budowania.
Druga sprawa to kwestia właśnie slotów do budowania... Nie jest ich za dużo niestety i szkoda, że nie są tak otwarte jak w UO. Jak widzę te farmy to w sumie z jednej strony się cieszę, że ten widok nie jest rozlany po całej mapie, ale można by to było rozwiązać w ten sposób, że domki można budować wszędzie, a farmy tylko w wyznaczonych rejonach.

Narazie to tyle :)

Obrazek

Autor:  Mendol [ 15 maja 2013, 08:48 ]
Tytuł:  Re: Archeage

a to w koncu wyjdzie w normalnej wersji jezykowej? czy ze slownikiem grasz coldzik? :)

Autor:  coldzik [ 15 maja 2013, 08:51 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Wyjdzie w normalnej wersji językowej, ale dopiero Q1 2014 (może nawet Q2), więc z braku na rynku dobrego mmo postanowiłem pograć na koreańskiej wersji. Ogólnie to w większości wypadków questów nie musisz tłumaczyć (więc łykanie lore zostawie sobie na wersje eng), a w przypadkach ciężkich to tablica znaków i google translator. Gra mnie tak wciągnęła, że mi się chce nawet to robić :)

Autor:  Nyx [ 15 maja 2013, 09:00 ]
Tytuł:  Re: Odp: Archeage

Potwierdzam wszystko co zostalo napisane powyżej. Do want tylko bez koreanskich krzaczkow:)

Autor:  Mendol [ 15 maja 2013, 09:05 ]
Tytuł:  Re: Archeage

a combat jak wyglada? te karawany, pvp obczajaliscie?

Autor:  coldzik [ 15 maja 2013, 09:11 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Jeszcze za duża pizda ze mnie, żeby pvp biegać... Ogólnie karawany napędzają piractwo i bitwy morskie i to całkiem mocno z tego co widziałem. Natomiast open pvp, siege itd są na kontynencie end game'owym, na którym są najlepsze resource do craftu, więc każdy musi tam w końcu się pojawić :)... Nie wiem czy dokładnie wyczytałem, ale na tym kontynencie każdy budynek może zostać rozjebany, więc tam już trzeba stawiać zamki i tworzyć mocne gildie, bo w sumie cały ten teren to będzie jedno wielkie pvp :)

A same karawany wyglądają tak (chyba, że jest coś innego), że dostajesz taki plecak z resourcami i musisz je zanieść na inny kontynent (co oczywiście wymaga przeplyniecia oceanu), a jak ktoś Cie zajebie to upuszczasz plecacek na ziemie i każdy może go zabrać :)
Jak jestem w robocie to ogladam na twitchu kanał takiego norwega, który ma prawie 40 lvl. Widziałem jak go zajebał ktoś pare kroków od npca, do którego miał zanieść resource'y :)

Autor:  Highlander [ 15 maja 2013, 09:40 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Mendol napisał(a):
a to w koncu wyjdzie w normalnej wersji jezykowej? czy ze slownikiem grasz coldzik? :)

Przeciez Trion ma to wydac w Ojropie. W sumie calkiem spoko moze byc pozycja, poza niektorymi azjatyckimi nalecialosciami.

Autor:  Nyx [ 15 maja 2013, 10:09 ]
Tytuł:  Re: Odp: Archeage

Fakt ze azjaci robia gre tylko na plus, przynajmniej nie będzie caualowych nalecialosci i gra będzie dopracowana pod kazdym wzgledem.

Autor:  Tsunami [ 15 maja 2013, 13:32 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Te krowy to taki ,,azjatycki smak dyscypliny''. Wyglądają okropnie, ale zobaczymy co z tego będzie ;)

Autor:  Piszpan [ 15 maja 2013, 14:12 ]
Tytuł:  Re: Archeage

nie bede gral bo krowy sa chujowe... ;)

Autor:  sula [ 15 maja 2013, 14:37 ]
Tytuł:  Re: Archeage

lolowo te krowy wyglądają. Mogli zrobić to jakoś, żeby się przechadzały w zagrodach a nie stały jak kołki w szeregu ;p

Autor:  Highlander [ 15 maja 2013, 14:44 ]
Tytuł:  Re: Odp: Archeage

Nyx napisał(a):
Fakt ze azjaci robia gre tylko na plus, przynajmniej nie będzie caualowych nalecialosci i gra będzie dopracowana pod kazdym wzgledem.

Dlatego napisalem "niektorymi nalecialosciami". Od kwestii technicznej sie nie martwie. Ale ogolnie art style. Ale to moge zlac, podobnie jak homo sluby itp. I czesto u azjatow farm i grind to feature, to juz ciezej olac. ;p jak to wyglada w arczejdz?

Autor:  sula [ 15 maja 2013, 14:50 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Gra podczas lewelowania jest dość casualowa przynajmniej na początku, nie wiem jak na wysokich. Sporo też jest casualowych rozwiązań. Jednak w late i end-game na pewno będzie czasochłonna. No przynajmniej jeżeli ktoś ma ambicje bawienia się w top pvp gildie, itd

Przynajmniej tak można wywnioskować z typu gry i z tego co kiedyś czytałem od ludzi grających dłużej w closed betach. Choć przyznam nie czytałem na ten temat od momentu jej release w Korei.

Autor:  coldzik [ 15 maja 2013, 16:45 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Art style mi kompletnie nie przeszkadza i o ile pedalska grafa mi zawsze przeszkadzała, to tutaj jej jakoś nie widzę i mnie nie wqrwia - wydaje mi się, że w porównaniu do Lineage 2 (to ostatnia azjatycka gra w jaką grałem) to grafa jest typowo zachodnia :)

Levelowanie jest casualowe, ale crafting to ostry grinding bo matsów idzie w cholere na wszystko - czy mi to przeszkadza? nie, bo jest setki innych rzeczy do roboty jak się znudzę bieganiem za oresami czy drewnem :)

Czego się boje to customowego stuffu, który można wytwarzać. Dzisiaj widziałem lodówke na napoje coca coli, słupy obwieszone soft porn z koreankami, t-shirta z konikiem pony oraz żagle również z konikami pony :)
Nie wiem do końca jak to działa i jak to się wytwarza, ale da się :)

Autor:  Nyx [ 15 maja 2013, 17:55 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Hahaha 10 min biegam w kolko i szukam q itemu, az sie kaplem ze mozna sie wspinac na drzewa....

Obrazek

Autor:  coldzik [ 15 maja 2013, 17:56 ]
Tytuł:  Re: Archeage

niestety wspinanie tylko na niektóre drzewka - myślałem, że tylko w tym queście można się wspinać, ale później znalazłem jeszcze jeden typ drzewa, na które można się wspiąć...

Autor:  sula [ 15 maja 2013, 18:09 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Quest z dziewczynką pod drzewem w startowej lokacji "zachodnich ludziów" ?

PS. lol @ ten custom stuff typu słupy z soft porn koreankami, nie wiedziałem. Brzmi śmiesznie, ale nie wiem czy przetrawie takie coś o ile się zdecyduje spróbować grać jak wyjdzie w EU.

Autor:  coldzik [ 15 maja 2013, 18:25 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Chyba tak, bo kojarzę tę lokację i quest, a też zaczynałem ludziem :)

Autor:  Kabraxis [ 15 maja 2013, 18:29 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Te zony to sa otwarte chociaz? Bo mapa wyglada jak siec tuneli ala Neverwinter. :) Jak ogolnie z otwartoscia swiata itd? Niewidzialne sciany sa? Loadingi sa? Mozna wlazc wszedzie?

Jak z wydajnoscia?

Thx jak sie komus bedize chcialo napisac bo nie wiem czy wogole sie interesaowac ta gra czy nie.

Autor:  Nyx [ 15 maja 2013, 18:32 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Ta gra mi wyglada jak gw2 tylko bez tego wszystkiego co mnie tam wkurwialo.

-Piekna grafa,
- wielkie otwarte tereny,
- brak scian,
- loadingow nie uswidczylem
- zajebisty combat nie ograniczajacy sie do mashowania kilku skilli
- crafting
- elementy sandbox

Strona 116 z 211 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team