MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
[Archeage] https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=99&t=37815 |
Strona 116 z 211 |
Autor: | coldzik [ 15 maja 2013, 08:43 ] |
Tytuł: | Re: Archeage |
Kolejna porcja informacji z serwera Koreańskiego ![]() Gra mi się coraz bardziej podoba z kilku powodów: Po pierwsze system klas, skilli i combosów to jest mistrzostwo świata. Pewnie po kilku miesiącach od premiery (w KR pewnie już są) powstaną buildy, który będą ownować inne, jednak sam system pozostawia devom sporo możliwości i daje pole do popisu. Po drugie nie ma bezsensownych questów czaso-zapychaczy, żeby tylko dłużej siedzieć w danej lokacji. 3 questy do zrobienia i wio do następnej wiochy spoglądając na widoczki po drodze. Po trzecie. Stwierdzam, że system punktów pracy jest wyjebany w kosmos i pomimo tego, że nie ma skillcapa to nawet jak jesteś nolifem spędzającym 20h/24h in game, to nie wykoksasz wszystkich skilli crafterskich - aktualnie jest ich 20 (skille gatheringowe i crafterskie) Po czwarte. Housing jest zajebisty ![]() Ale też jest kilka minusów a największy jaki zauważyłem to farmy. Chuj mnie strzela jak całe połacie terenów są zajęte przez farmy, a w nich krowy stojące w szeregu jak w niemieckim wojsku, a niestety taki widok jest na każdym slocie do budowania. Druga sprawa to kwestia właśnie slotów do budowania... Nie jest ich za dużo niestety i szkoda, że nie są tak otwarte jak w UO. Jak widzę te farmy to w sumie z jednej strony się cieszę, że ten widok nie jest rozlany po całej mapie, ale można by to było rozwiązać w ten sposób, że domki można budować wszędzie, a farmy tylko w wyznaczonych rejonach. Narazie to tyle ![]() |
Autor: | Mendol [ 15 maja 2013, 08:48 ] |
Tytuł: | Re: Archeage |
a to w koncu wyjdzie w normalnej wersji jezykowej? czy ze slownikiem grasz coldzik? ![]() |
Autor: | coldzik [ 15 maja 2013, 08:51 ] |
Tytuł: | Re: Archeage |
Wyjdzie w normalnej wersji językowej, ale dopiero Q1 2014 (może nawet Q2), więc z braku na rynku dobrego mmo postanowiłem pograć na koreańskiej wersji. Ogólnie to w większości wypadków questów nie musisz tłumaczyć (więc łykanie lore zostawie sobie na wersje eng), a w przypadkach ciężkich to tablica znaków i google translator. Gra mnie tak wciągnęła, że mi się chce nawet to robić ![]() |
Autor: | Nyx [ 15 maja 2013, 09:00 ] |
Tytuł: | Re: Odp: Archeage |
Potwierdzam wszystko co zostalo napisane powyżej. Do want tylko bez koreanskich krzaczkow:) |
Autor: | Mendol [ 15 maja 2013, 09:05 ] |
Tytuł: | Re: Archeage |
a combat jak wyglada? te karawany, pvp obczajaliscie? |
Autor: | coldzik [ 15 maja 2013, 09:11 ] |
Tytuł: | Re: Archeage |
Jeszcze za duża pizda ze mnie, żeby pvp biegać... Ogólnie karawany napędzają piractwo i bitwy morskie i to całkiem mocno z tego co widziałem. Natomiast open pvp, siege itd są na kontynencie end game'owym, na którym są najlepsze resource do craftu, więc każdy musi tam w końcu się pojawić ![]() ![]() A same karawany wyglądają tak (chyba, że jest coś innego), że dostajesz taki plecak z resourcami i musisz je zanieść na inny kontynent (co oczywiście wymaga przeplyniecia oceanu), a jak ktoś Cie zajebie to upuszczasz plecacek na ziemie i każdy może go zabrać ![]() Jak jestem w robocie to ogladam na twitchu kanał takiego norwega, który ma prawie 40 lvl. Widziałem jak go zajebał ktoś pare kroków od npca, do którego miał zanieść resource'y ![]() |
Autor: | Highlander [ 15 maja 2013, 09:40 ] |
Tytuł: | Re: Archeage |
Mendol napisał(a): a to w koncu wyjdzie w normalnej wersji jezykowej? czy ze slownikiem grasz coldzik? ![]() Przeciez Trion ma to wydac w Ojropie. W sumie calkiem spoko moze byc pozycja, poza niektorymi azjatyckimi nalecialosciami. |
Autor: | Nyx [ 15 maja 2013, 10:09 ] |
Tytuł: | Re: Odp: Archeage |
Fakt ze azjaci robia gre tylko na plus, przynajmniej nie będzie caualowych nalecialosci i gra będzie dopracowana pod kazdym wzgledem. |
Autor: | Tsunami [ 15 maja 2013, 13:32 ] |
Tytuł: | Re: Archeage |
Te krowy to taki ,,azjatycki smak dyscypliny''. Wyglądają okropnie, ale zobaczymy co z tego będzie ![]() |
Autor: | Piszpan [ 15 maja 2013, 14:12 ] |
Tytuł: | Re: Archeage |
nie bede gral bo krowy sa chujowe... ![]() |
Autor: | sula [ 15 maja 2013, 14:37 ] |
Tytuł: | Re: Archeage |
lolowo te krowy wyglądają. Mogli zrobić to jakoś, żeby się przechadzały w zagrodach a nie stały jak kołki w szeregu ;p |
Autor: | Highlander [ 15 maja 2013, 14:44 ] |
Tytuł: | Re: Odp: Archeage |
Nyx napisał(a): Fakt ze azjaci robia gre tylko na plus, przynajmniej nie będzie caualowych nalecialosci i gra będzie dopracowana pod kazdym wzgledem. Dlatego napisalem "niektorymi nalecialosciami". Od kwestii technicznej sie nie martwie. Ale ogolnie art style. Ale to moge zlac, podobnie jak homo sluby itp. I czesto u azjatow farm i grind to feature, to juz ciezej olac. ;p jak to wyglada w arczejdz? |
Autor: | sula [ 15 maja 2013, 14:50 ] |
Tytuł: | Re: Archeage |
Gra podczas lewelowania jest dość casualowa przynajmniej na początku, nie wiem jak na wysokich. Sporo też jest casualowych rozwiązań. Jednak w late i end-game na pewno będzie czasochłonna. No przynajmniej jeżeli ktoś ma ambicje bawienia się w top pvp gildie, itd Przynajmniej tak można wywnioskować z typu gry i z tego co kiedyś czytałem od ludzi grających dłużej w closed betach. Choć przyznam nie czytałem na ten temat od momentu jej release w Korei. |
Autor: | coldzik [ 15 maja 2013, 16:45 ] |
Tytuł: | Re: Archeage |
Art style mi kompletnie nie przeszkadza i o ile pedalska grafa mi zawsze przeszkadzała, to tutaj jej jakoś nie widzę i mnie nie wqrwia - wydaje mi się, że w porównaniu do Lineage 2 (to ostatnia azjatycka gra w jaką grałem) to grafa jest typowo zachodnia ![]() Levelowanie jest casualowe, ale crafting to ostry grinding bo matsów idzie w cholere na wszystko - czy mi to przeszkadza? nie, bo jest setki innych rzeczy do roboty jak się znudzę bieganiem za oresami czy drewnem ![]() Czego się boje to customowego stuffu, który można wytwarzać. Dzisiaj widziałem lodówke na napoje coca coli, słupy obwieszone soft porn z koreankami, t-shirta z konikiem pony oraz żagle również z konikami pony ![]() Nie wiem do końca jak to działa i jak to się wytwarza, ale da się ![]() |
Autor: | Nyx [ 15 maja 2013, 17:55 ] |
Tytuł: | Re: Archeage |
Hahaha 10 min biegam w kolko i szukam q itemu, az sie kaplem ze mozna sie wspinac na drzewa.... ![]() |
Autor: | coldzik [ 15 maja 2013, 17:56 ] |
Tytuł: | Re: Archeage |
niestety wspinanie tylko na niektóre drzewka - myślałem, że tylko w tym queście można się wspinać, ale później znalazłem jeszcze jeden typ drzewa, na które można się wspiąć... |
Autor: | sula [ 15 maja 2013, 18:09 ] |
Tytuł: | Re: Archeage |
Quest z dziewczynką pod drzewem w startowej lokacji "zachodnich ludziów" ? PS. lol @ ten custom stuff typu słupy z soft porn koreankami, nie wiedziałem. Brzmi śmiesznie, ale nie wiem czy przetrawie takie coś o ile się zdecyduje spróbować grać jak wyjdzie w EU. |
Autor: | coldzik [ 15 maja 2013, 18:25 ] |
Tytuł: | Re: Archeage |
Chyba tak, bo kojarzę tę lokację i quest, a też zaczynałem ludziem ![]() |
Autor: | Kabraxis [ 15 maja 2013, 18:29 ] |
Tytuł: | Re: Archeage |
Te zony to sa otwarte chociaz? Bo mapa wyglada jak siec tuneli ala Neverwinter. ![]() Jak z wydajnoscia? Thx jak sie komus bedize chcialo napisac bo nie wiem czy wogole sie interesaowac ta gra czy nie. |
Autor: | Nyx [ 15 maja 2013, 18:32 ] |
Tytuł: | Re: Archeage |
Ta gra mi wyglada jak gw2 tylko bez tego wszystkiego co mnie tam wkurwialo. -Piekna grafa, - wielkie otwarte tereny, - brak scian, - loadingow nie uswidczylem - zajebisty combat nie ograniczajacy sie do mashowania kilku skilli - crafting - elementy sandbox |
Strona 116 z 211 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |