MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

[Archeage]
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=99&t=37815
Strona 117 z 211

Autor:  coldzik [ 15 maja 2013, 19:51 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Loadingi są wyłącznie w momencie przechodzenia przez portale (jakbyś biegł zamiast robić tp to loadingu by nie było)
Tereny są otwarte i ogromne. Da się wszędzie włazić :)
Co do wydajności to ja nie uświadczam żadnych spadków FPSów - jedynie po przejściu przez portal jak się ładują elementy to czuje delikatnego freeza.
Mój komp to: [email protected], 8GB Ram, GTX 560Ti i gram na full detalach. Nie byłem jeszcze na siegach i pewnie komp nie wyrobi na tych większych, ale dla mnie to jest gra dla której bez problemu mogę zrobić upgrade...

Autor:  Kabraxis [ 15 maja 2013, 20:08 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Fajnie ze jest duzy i otwarty swiat i nieskrepowana exploracja - dla mnie to podstawa w MMORPG i jus jestem zainteresowany. :)

Mozna gdzies poczytac obszernie o tej grze po angielsku? Tylko nie ' chujowa" albo 'kocham AA" jak u nas Huragan tylko sensownie. Interesuje mnie wlasnie swiat, crafting, jak wyglada itemizacja, progress postaci, itp rzeczy.
Ogolnie poczytac cos bardziej zaawansowanego/wyskolevelowego.

Autor:  coldzik [ 15 maja 2013, 20:29 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Chyba tylko tutaj możesz coś znaleźć, chociaż nie wiem czy wystarczająco dużo - http://archeagesource.com/

no i tutaj też jest jakieś info: http://archeageonline.pl/ chociaż w większości to tłumaczenia z właśnie AASource'a

Autor:  Nyx [ 15 maja 2013, 21:33 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Ja jestem ciekaw jak gra w korei sie przyjela, jakies opinie chinoli o samej grze.

Autor:  sula [ 18 maja 2013, 11:26 ]
Tytuł:  Re: Archeage

http://www.youtube.com/watch?v=wMyEOF51hLM


wth? Chyba nie chcę mi się w coś takiego chcę grać, tym bardziej, że to ma niby być typ gry 'na dłużej'.

Autor:  Kabraxis [ 18 maja 2013, 11:42 ]
Tytuł:  Re: Archeage

ehehehe.. jaki fail... jak w WoWiku.

Autor:  iniside [ 18 maja 2013, 11:51 ]
Tytuł:  Re: Archeage

sula napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=wMyEOF51hLM


wth? Chyba nie chcę mi się w coś takiego chcę grać, tym bardziej, że to ma niby być typ gry 'na dłużej'.

o so choci ? Samochody, konie zmutowane tygrysy. Wszystko w normie.

Autor:  coldzik [ 18 maja 2013, 18:53 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Faktycznie z tymi samochodzikami to fail :(
Z drugiej strony w końcu to steampunk fantasy i wykorzystują dobrodziejstwa cry engine, który ma wbudowany fajną fizykę do pojazdów :)

Autor:  Xender [ 18 maja 2013, 21:55 ]
Tytuł:  Re: Archeage

stylistyczny fail, generalnie grafika też wygląda tak sobie...

Autor:  Tsunami [ 19 maja 2013, 15:05 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Jprdl, moje oczy.

Autor:  wodny [ 19 maja 2013, 19:18 ]
Tytuł:  Re: Archeage

"Archaiczna Antygra" pełną parą. :D

Autor:  Huragan [ 19 maja 2013, 19:52 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Szkoda, ze nie zauwazyliscie, ze Archeage to nie gra średniowiecznego fantasy tylko od poczatku była w klimacie STEAMPUNKA !!!! I w takim klimacie te samochody tam pasuja.

Autor:  Highlander [ 19 maja 2013, 20:03 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Ja tam nie widze klimatu steampunka, jedynie troche elementow, ktore raczej gryza sie z caloscia niz pasuja.

Autor:  Kabraxis [ 19 maja 2013, 20:06 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Huragan napisał(a):
Szkoda, ze nie zauwazyliscie, ze Archeage to nie gra średniowiecznego fantasy tylko od poczatku była w klimacie STEAMPUNKA !!!! I w takim klimacie te samochody tam pasuja.


Tys widzial steampunk kurwa... Te samochody pasuja do Mario Kart Racing a nie tutaj.
PS Steampunka to w AA jest jak kot naplakal - przynajmnie w offcialnych video - gdyby nie te sterowce to bylo by to pure fantasy.

Samochodziki ala WoW won.

Autor:  iniside [ 19 maja 2013, 20:21 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Highlander napisał(a):
Ja tam nie widze klimatu steampunka, jedynie troche elementow, ktore raczej gryza sie z caloscia niz pasuja.

No tak. Bo czolgi parowe to nie Steampunk :wtf:

Anyway. Ja tam nie wiem gdzie wy kurwo macie problem. Dopoki reszta mechaniki gry bedzie odpowiednia, to dla mnie moga tam byc nawet wyscigi na rozowych sloniach z anielskimi skrzydlami. Who cares.

Autor:  Huragan [ 19 maja 2013, 20:22 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Mam nadzieje, ze dodadza tez jakies motory :)

Autor:  lamoon [ 19 maja 2013, 20:30 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Jasne, motory to podstawa :] Jeden będzie jechał na Ciebie na koniu z mieczem, a Ty na niego na motorze z laserem. Klimat będzie jak się patrzy :]

Autor:  Perrin [ 19 maja 2013, 20:35 ]
Tytuł:  Re: Archeage

iniside napisał(a):
Highlander napisał(a):
Ja tam nie widze klimatu steampunka, jedynie troche elementow, ktore raczej gryza sie z caloscia niz pasuja.

No tak. Bo czolgi parowe to nie Steampunk :wtf:

Czołgi parowe są w Warhammer Fantasy Roleplay. Jeszcze w życiu nie widziałem osoby, która by na WHFR powiedziała "steampunk".

Autor:  iniside [ 19 maja 2013, 20:38 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Perrin napisał(a):
iniside napisał(a):
Highlander napisał(a):
Ja tam nie widze klimatu steampunka, jedynie troche elementow, ktore raczej gryza sie z caloscia niz pasuja.

No tak. Bo czolgi parowe to nie Steampunk :wtf:

Czołgi parowe są w Warhammer Fantasy Roleplay. Jeszcze w życiu nie widziałem osoby, która by na WHFR powiedziała "steampunk".

I co to ma do rzeczy ?

Tak czy inaczej roznica sie pewnie bierze stad ze w WF czologi parowe najczesciej widza karnosludy, a dla ludzi w Imperium to jest cos takiego jak dla nas UFO ;p.

Autor:  Huragan [ 19 maja 2013, 20:41 ]
Tytuł:  Re: Archeage

lamoon napisał(a):
Jasne, motory to podstawa :] Jeden będzie jechał na Ciebie na koniu z mieczem, a Ty na niego na motorze z laserem. Klimat będzie jak się patrzy :]


lasery to nie jest steampunk :)

Strona 117 z 211 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team