MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

[Archeage]
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=99&t=37815
Strona 13 z 211

Autor:  ubeck [ 29 kwi 2011, 19:42 ]
Tytuł: 

Hehehe, albo wejsc na drzewo i sie na nim powiesic?

Autor:  Kole0 [ 29 kwi 2011, 20:21 ]
Tytuł: 

Obrazek

:<

Autor:  Huragan [ 29 kwi 2011, 21:01 ]
Tytuł: 

MO nie pokazywal gameplaya przed release, puscili tylko jeden trailerek i to wszystko. Tworcy Archeage pokazuja juz prawie kompletna gre , gameplaye i featursy, ktore sa juz gotowe :)

Autor:  Wilczan [ 29 kwi 2011, 21:01 ]
Tytuł: 

Obrazek

Autor:  Mendol [ 29 kwi 2011, 21:03 ]
Tytuł: 

i na jednym serwerze bedzie moglo grac jednoczesnie 40 000 graczy.
a w siegach/naval battles bedzie moglo brac udzial po 1000 na strone.
oh obudzilem sie.

Autor:  Huragan [ 29 kwi 2011, 21:15 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
i na jednym serwerze bedzie moglo grac jednoczesnie 40 000 graczy.
a w siegach/naval battles bedzie moglo brac udzial po 1000 na strone.
oh obudzilem sie.


Najwazniejsza jest grywalnosc a nie numbers :)

Autor:  Havok [ 29 kwi 2011, 21:39 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
- Pelna interakcja z otoczeniem. Mozesz sadzic roslinnosc i mozesz ja zrywac. Mozesz stawiac domy i je burzyc. Mozesz wejsc na kazda rzecz w grze, czy to domek, czy drzewko, czy sciana kanionu..itd. Mozesz zniszczyc most i dopoki nikt go nie odbuduje to mostu nie bedzie. Full interaction.
roślinki sadziłem już grając w UO, niszczenie budynków jest w DFO i MO ofk nie wszystkich ale skoro jest to nie jest technicznym problemem zaimplementowanie tego w większej skali. Wchodzenie na drzewo rządzi
Huragan napisał(a):
- Full mount combat. Jadac na mouncie mozesz walczyc, mozesz nawet strzelac z łuku w czasie jazdy. Mozesz rowniez zabierac druga osobe na swojego mounta.
mount combat w takim rozumieniu masz już w DFO (fakt nie można nikogo przewieźć i ani strzelać z łuku, to ostatnie ma zresztą sens). Nie wiem jak na tym polu wygląda MO
Huragan napisał(a):

- Fully persistent world. Caly swiat jest polaczony, nie ma przechodzenia z zony do zony, nawet plynac statkiem z jednego kontynentu na drugi pokonujesz cały ocean (bez dogrywania sie na loading screenie).
że jest jedna duża mapa? Też mi nowość.
Huragan napisał(a):
To tak kilka podstawowych rzeczy niespotykanych do tej pory w innych grach.

Wygląda na to, że te "niespotykane" wcześniej cuda były już przynajmniej w jakiejś formie w wydanych już dotychczas grach ;).
A open pvp z full lootem bedzie?

Autor:  Huragan [ 29 kwi 2011, 22:20 ]
Tytuł: 

Havok napisał(a):
A open pvp z full lootem bedzie?


oczywiscie kurfa..... to nie jest gra dla carebearkow :) Tylko dla hardcore oldschool graczy .

Autor:  tomugeen [ 29 kwi 2011, 22:28 ]
Tytuł: 

Na wszystkich 3 kontynentach czy tylko jednym?

Autor:  Huragan [ 29 kwi 2011, 22:50 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
Na wszystkich 3 kontynentach czy tylko jednym?


kontynent startowy jest carebearski, natomiast pozostale dwa (housingowy i siege'owy) maja byc z full pvp

Autor:  iniside [ 29 kwi 2011, 23:00 ]
Tytuł: 

No nie! Jakis cham mi domek podpali!

Autor:  Xender [ 30 kwi 2011, 00:24 ]
Tytuł: 

Kiedy będzie relase albo open beta?

Autor:  Huragan [ 30 kwi 2011, 09:09 ]
Tytuł: 

Test Date: Tuesday, May 24th, 2011 ~ Sunday May 29 (6 Days)

To remind everyone, the CBT tests are reserved for the citizens of South Korea. The version being tested is Korean. The only way to sign up for the 3rd CBT is to have a KSSN - Korean Social Security Number, which is unique and distributed to each Korean person upon birth. So unless you have a Korean friend, you are not allowed to use stolen KSSN's (or just KSSN's of some people you don't even know). That act is a criminal offense, and may cause several years of jail in South Korea. However, you can always message XLGames and ask for an invitation, if you have good reasons.

The lucky list of people invited will be up on the 20th May of 2011. And that lucky list of 5000 people will be let in to play from the 24th May up to the 29th May of 2011 (for 6 days).

The number of 5000 people leaves room to thoughts about the amount of people online per game world. We assume, that the minimum amount of people simultaneously online on a game server would be 5000 people, which is a rather large number, and may increase by the next test.

Autor:  Mendol [ 1 maja 2011, 18:43 ]
Tytuł: 

czyli housing i siege beda w instancjach?

Autor:  Dana [ 1 maja 2011, 18:55 ]
Tytuł: 

To czego to doszło by trzeba było podawać pesel by dostać się do bety.

Autor:  Huragan [ 1 maja 2011, 19:17 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
czyli housing i siege beda w instancjach?


Nie ma zadnych instancji, swiat jest jednolity. Natomiast nie wiem jak sa dokladnie rozwiazane sieges... devsi pisali, ze testowali siegesy na 100 osobach w walce i lagow nie bylo. Mysle, ze jednak beda musieli takie walki jakos instancjonowac bo inaczej zamiast przyjemnej walki bylby slideshow (jakby polowa servera rzucila sie na jeden siege).

Autor:  Trismus [ 1 maja 2011, 22:59 ]
Tytuł: 

Min 5k online i testowali siege na 100os :lol:

Autor:  Niah [ 1 maja 2011, 23:10 ]
Tytuł: 

Pamiętam jak nooby się pluły, że jakieś limity funcom wchce wprowadzić podczas siege w AoC. Limity i brak lagu i crashy > setki graczy, ale trzeba mieć doświadczenie w grach mmorpg żeby dojść takiego wniosku

Autor:  Huragan [ 1 maja 2011, 23:38 ]
Tytuł: 

Trismus napisał(a):
Min 5k online i testowali siege na 100os :lol:


Testy na 100 osob byly w CBT2 (nie wiem ilu wtedy bylo ogolnie testerow), natomiast 5k testerow maja wrzucic do CBT3, ktora zacznie sie za kilka dni.

Autor:  iniside [ 2 maja 2011, 00:06 ]
Tytuł: 

Niah napisał(a):
Pamiętam jak nooby się pluły, że jakieś limity funcom wchce wprowadzić podczas siege w AoC. Limity i brak lagu i crashy > setki graczy, ale trzeba mieć doświadczenie w grach mmorpg żeby dojść takiego wniosku

Tylko ze funcomowi nawet limity nie pomogły :lol: :lol: :lol:

Strona 13 z 211 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team