MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

[Archeage]
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=99&t=37815
Strona 134 z 211

Autor:  snake [ 6 mar 2014, 17:16 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Po dzisiejszym update stare zangielszczenie nie działa , link do nowej wersji (działa testowane)

http://www.mediafire.com/download/si8hx ... AA_ENG.zip

Autor:  Morn [ 7 mar 2014, 09:46 ]
Tytuł:  Re: Archeage

jest jakiś poradnik jak tam założyć konto ? i czy cała gra jest po angielsku ? po zastosowaniu tłumaczenia tego co wyżej

Autor:  Lowell [ 7 mar 2014, 11:14 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Morn, musisz założyć konto mailowe na mail.ru. Potem przypisać to konto do aa.mail.ru

Wyszło kolejne poprawione tłumaczenie (np. nie ma juz syfu w tooltipach skilli)

http://aafx.org.ua/projects/archeage-en ... sion/files

Jak ktoś zgrał wczorajszego patcha to mozna bez problemu jeszcze raz spatchować tym poprawionym. Zasada patchowania ta sama.

Autor:  Szamotula [ 8 mar 2014, 18:24 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Tak pogralem troche dluzej w AA i musze stwierdzic, ze skille w tej grze sa strasznie biednie zaprojektowane. Nie tylko ich ilosc jest mala to ich 'flow' tez mega kuleje. W sumie chyba tylko skille leczaco-buffujace i tankowe poziomem rownaja sie z tymi w Wowie czy RIFCIE. Natomiast te dla dpsow to nuda straszna. Nie ma zadnych execute'ow, random procow, czy multi target abilities. Widzac skille necromancera i conjurera bylem mocno podjarany bo juz wyobrazalem sobie tanky castera, ktory dotuje wszystko w kolo i ssie hp, a tu sie okazalo, ze wszystkie spelle maja CD, wiec o multi targecie mozna zapomniec. Osobiscie chyba tez wole 'rozwoj' postaci jak w WoWie, gdzie mamy jedna klase, ale 3 playstyle do wyboru wiec kiedy nudzi nam sie perma slow mag to zmieniamy sobie speka i lecimy arcane burstem, czy aoe fire. W AA niby mozemy zmienic swoja klase, ale przez CDki na wiekszosc umiejetnosci playstyle wyglada bardzo podobnie.
Troche szkoda, bo gra sie naprawde fajnie prezentuje, ale w przypadku kiedy motywem przewodnim tej gry ma byc open PvP to ja siebie nie widze przy tak malo urozmaiconym combacie.

Autor:  candidoser [ 11 mar 2014, 11:11 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Oyci3C napisał(a):
Jedyny sposób na coś co by mnie np. zadowoliło teraz to sandbox gdzie ja osobiście na swoim serwerze dzięki pełnemu dostępowi do ustawień wszystkiego przez jakiś frontend (coś jak Rust tylko na większą skalę) i wtedy mogę się bawić.
Niestety powyższego nigdy nie będzie chociaż jest to pomysł na biznes :) Wydać model-engine w pełnej customizacji.


A moze jednak;)

http://shardsonline.com/
"Employ Shards' unprecedented modding capabilities. Connect servers, create and run your own MMO, set your own rules, and play how you want to play."

https://www.youtube.com/watch?v=BHHRKoH ... r_embedded

Autor:  Highlander [ 11 mar 2014, 12:14 ]
Tytuł:  Re: Archeage

mesjasz.

Autor:  vilhelm [ 11 mar 2014, 12:35 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Highlander napisał(a):
mesjasz.

Będziesz musiał kupić kolejną alfę ;-)

Autor:  Highlander [ 11 mar 2014, 12:36 ]
Tytuł:  Re: Archeage

jeśli o mmo chodzi... to SotA to moja pierwsza alpha ;p

no chyba, żeby liczyc dfo:uw :P

edit. może i sota nie jest w pełni mmo... ale mnóstwo gier obecnie szczyci się takim mianem.

Autor:  Isengrim [ 11 mar 2014, 12:56 ]
Tytuł:  Re: Archeage

I zakładając że sota to mmo...

Autor:  Teo [ 11 mar 2014, 13:00 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Szamotula napisał(a):
...motywem przewodnim tej gry ma byc open PvP...

:lol:

Autor:  tomugeen [ 11 mar 2014, 13:30 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Highlander napisał(a):
mesjasz.


Wyglada jak spadochroniarze z późnych czasów UO (pracowali nad nia w 2006 lol?)
http://citadelstudios.net/?page_id=2134
+ "twórcy DaoC/Morrowind/Warhammer" czym sie chwalili w postaci jednego gościa który bedzie jako art director.

Czekamy na kickstartera;]

Autor:  snake [ 12 mar 2014, 13:12 ]
Tytuł:  Re: Archeage

http://archeageonline.pl/21-archeage-ru ... ionow.html

Autor:  Teo [ 12 mar 2014, 13:14 ]
Tytuł:  Re: Archeage

to pewnie odwet za majdan :)

Autor:  TobiAlex [ 12 mar 2014, 13:21 ]
Tytuł:  Re: Archeage

No to zajebiście :] Przynajmniej odzyskam 20GB na twardzielu :D

Autor:  Szamotula [ 12 mar 2014, 14:48 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Nice. Trion slackuje z puszczeniem wlasnej wersji, ale do odcinania graczy z RU to pierwszy.

Autor:  vilhelm [ 12 mar 2014, 15:17 ]
Tytuł:  Re: Archeage

snake napisał(a):
http://archeageonline.pl/21-archeage-ru/283-archeage-ru-blokada-dostepu-dla-niektorych-regionow.html


LoL dobrzy są goście :wtf:

Autor:  QFC [ 12 mar 2014, 22:22 ]
Tytuł:  Re: Archeage

VPN to jest rozwiazanie jesli ktos nadal chce grac.

http://www.vpngate.net/en/howto_softether.aspx

Autor:  Kelebglin [ 12 mar 2014, 22:53 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Ale to nie ich decyzja, a gości z Rosji. Ta gra bez premki to shit, so who cares

Autor:  Szamotula [ 12 mar 2014, 23:15 ]
Tytuł:  Re: Archeage

To decyzja XL Games, a wiec jesli to XL o tym zadecydowano to logiczne jest, ze jest to spowodowane ich biznesem z Trionem.

Swoja droga od 2 godzin IP block 'nie dziala' - nikt nie wie o co chodzi, ale ludzie graja.

@UP

Jak dla mnie to premium w tej grze jest zrobione bardzo dobrze - oprocz rzeczy zwiazanych strikte z zaawansowanym craftem/farmerowaniem to mozesz robic wszystko(w wersji RU iteamy z crafta sa na tym samym tierze co dropy z bossow wiec to juz w ogole dobrze sie kalkuluje.
Jest to fajne bo:

a) kiedy sie juz ustawisz w grze to bedzie mogl grac przez okresy za darmo(ergo masz topowy sprzet + mase golda i masz wyrabane na crafty/trading)
b) free account bez HANDICAPA to idealne mieso armatnie do pvp - ustawione gildie beda mogly oferowac takim graczom dobry sprzet do PvP w zamian za wstapienie w ich szeregi co wyjdzie tej grze na dobre, bo zwolennikow darmowego nakutaszania nie zabraknie nigdy
c) system labor pointow tez ogranicza benefity z premium, bo jednak akcje zarowno f2p jak i premium sa strikte ograniczone przez ilosc tych punktow. Biorac pod uwage gracza premium, ktory gra 5h dziennie i f2p, ktory gra 8 dziennie to roznica dziennych labor pointow wyniesie ~400.

Autor:  TobiAlex [ 12 mar 2014, 23:55 ]
Tytuł:  Re: Archeage

No jak sprawdzałem grę jakieś 4h temu, to IP block działało. Teraz to już wyrzuciłem z HDD :/

Strona 134 z 211 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team