zax napisał(a):
Jeśli grałeś w WoWa, porównaj combat z WoW do AA plx. Ale konkretnie, feeling, płynność, płynność animacji w ruchu, animation lock(?), trafność(?) wybierania targetów tabem (kto grał w Aiona wie o czym mówie). Global cooldown, "spamowalność" skilli itp itd, generalnie co tylko się da, bez opisywania skilli ofc
![:D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Szczerze to lipnie to wygląda w porównaniu z WoWem na przykład. Animacje i ogólnie targetowanie jest jakieś zamulone. Wątpię, żeby to miało jakiś związek z lagiem. Po prostu taka jest chyba fizyka tej gry i trzeba się do tego przyzwyczaić. Teraz po kilku h grania już na to nie zwracam uwagi. Najbardziej jest wkurwiające to, że po zabiciu czegoś często przeskakuje na najbliższego stworka (tak jakbyś nacisnął tab) i jak się nie zorientujesz w porę to już pullnąłeś kolejnego moba.
Bardzo dużo skilli jest insta, czyli napierdalasz je aż do wyczerpania many jak z karabinu (chociaż od razu widać, że mają o wiele, wiele mniejszy dmg niż spelle castowane). Wszystkie castowalne spelle jakie na razie mamy trzeba rzucać stojąc w miejscu, a jak próbujesz się szybko ruszyć i zmienić kombinacje na insta skille to postać porusza się jak z kijem w dupie. Poza tym zauważyłem, że wszelakie utility skille typu absorb dmg przez ileś tam sekund, snare, stuny mają bardzo długi cooldown póki co (kolo 30-50 sekund).
Na razie nie wiem jak działa system combosów, który ponoć ma wielkie znaczeni, ale tego jeszcze nie ogarniam.
>napisz jak to sie ma do aiona, pvp itd. no i sam combat i czy te farmy roslinek czy innych pierdol do czegos sa potrzebne?
W Aiona nie grałem więc nie wiem. PvP jeszcze nie doszedłem tak daleko. To sam roślinki, ale co do roślinek to jest kładziony na to nacisk od samego początku i wszystko jakby krecilo sie wokol tych surowców, takze nie zdziwilbym sie jakby to wszystko mialo wielkie znaczenie.
// edit
Jedna rzecz jak na razie na mega plus. Od pierwszego lvlu kazdy ma dostepny Dash, czyli szybki bieg (nie wiem, z 30%) i darmowego mounta kolo 8 lvlu (z pol h gry). Nic tak nie wkurwia jak biegnięcie z jednej lokacji do drugiej przez pół dnia. Tutaj dzięki tym przyśpieszeniom przemieszcza się szybko i przyjemnie.