MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

[Archeage]
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=99&t=37815
Strona 137 z 211

Autor:  sula [ 27 kwi 2014, 20:48 ]
Tytuł:  Re: Archeage

U ruskich za free macie przecież.

Autor:  Fenris [ 27 kwi 2014, 21:02 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Gdybym miał w coś na poziomie alpha wpakować to wołałbym już wpakować taką kasę w SotA...

Autor:  lucky [ 28 kwi 2014, 13:14 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Dzięki uprzejmości jednego z forumowiczów (thx man!) mam okazję potestować AA. W miarę grania będę tutaj opisywał wrażenia.

Na razie wkradłem się ukradkiem do gry na jakieś pół h w czasie roboty, bo nie mogłem się powstrzymać :)

1. Grafika jest OK, ale jaj nie urywa. Do złudzenia przypomina grafikę z TERA.
2. Na każdym kroku koreańskie akcenty. Wszystkie dialogi, przerywniki itd. są jeszcze po koreańsku.
3. Poza tym wszystko jest akcentowane na klimaty koreańskie - wygląd postaci, NPC, wielkie cyce, kotki, pieski i inne prosiaczki. Mnie to akurat jebie, ważne żeby gameplay był tak powalający jak go opisują.
4. Już na samym początku dostajemy dostęp do dwóch (lvl 5) drzewek ze skillami, także to mi się podoba, że już tak wcześniej można robić jakieś hybrydy np. ja wymyśliłem, że będę rzucał klątwy, a drugie pójdę w defence - zobaczymy co z tego wyjdzie.

PS. śmiało będę odpowiadał na pytania, to się na coś przydał w tej alfie :)

Autor:  zax [ 28 kwi 2014, 21:50 ]
Tytuł:  Re: Archeage

lucky napisał(a):
PS. śmiało będę odpowiadał na pytania, to się na coś przydał w tej alfie :)


Jeśli grałeś w WoWa, porównaj combat z WoW do AA plx. Ale konkretnie, feeling, płynność, płynność animacji w ruchu, animation lock(?), trafność(?) wybierania targetów tabem (kto grał w Aiona wie o czym mówie). Global cooldown, "spamowalność" skilli itp itd, generalnie co tylko się da, bez opisywania skilli ofc :D

Autor:  Piszpan [ 28 kwi 2014, 22:08 ]
Tytuł:  Re: Archeage

uj ci w oczko lucky :)

napisz jak to sie ma do aiona, pvp itd. no i sam combat i czy te farmy roslinek czy innych pierdol do czegos sa potrzebne?

Autor:  Highlander [ 28 kwi 2014, 22:32 ]
Tytuł:  Re: Archeage

mesjasz jak nic.

Autor:  lucky [ 28 kwi 2014, 23:43 ]
Tytuł:  Re: Archeage

zax napisał(a):
Jeśli grałeś w WoWa, porównaj combat z WoW do AA plx. Ale konkretnie, feeling, płynność, płynność animacji w ruchu, animation lock(?), trafność(?) wybierania targetów tabem (kto grał w Aiona wie o czym mówie). Global cooldown, "spamowalność" skilli itp itd, generalnie co tylko się da, bez opisywania skilli ofc :D


Szczerze to lipnie to wygląda w porównaniu z WoWem na przykład. Animacje i ogólnie targetowanie jest jakieś zamulone. Wątpię, żeby to miało jakiś związek z lagiem. Po prostu taka jest chyba fizyka tej gry i trzeba się do tego przyzwyczaić. Teraz po kilku h grania już na to nie zwracam uwagi. Najbardziej jest wkurwiające to, że po zabiciu czegoś często przeskakuje na najbliższego stworka (tak jakbyś nacisnął tab) i jak się nie zorientujesz w porę to już pullnąłeś kolejnego moba.

Bardzo dużo skilli jest insta, czyli napierdalasz je aż do wyczerpania many jak z karabinu (chociaż od razu widać, że mają o wiele, wiele mniejszy dmg niż spelle castowane). Wszystkie castowalne spelle jakie na razie mamy trzeba rzucać stojąc w miejscu, a jak próbujesz się szybko ruszyć i zmienić kombinacje na insta skille to postać porusza się jak z kijem w dupie. Poza tym zauważyłem, że wszelakie utility skille typu absorb dmg przez ileś tam sekund, snare, stuny mają bardzo długi cooldown póki co (kolo 30-50 sekund).

Na razie nie wiem jak działa system combosów, który ponoć ma wielkie znaczeni, ale tego jeszcze nie ogarniam.

>napisz jak to sie ma do aiona, pvp itd. no i sam combat i czy te farmy roslinek czy innych pierdol do czegos sa potrzebne?

W Aiona nie grałem więc nie wiem. PvP jeszcze nie doszedłem tak daleko. To sam roślinki, ale co do roślinek to jest kładziony na to nacisk od samego początku i wszystko jakby krecilo sie wokol tych surowców, takze nie zdziwilbym sie jakby to wszystko mialo wielkie znaczenie.

// edit

Jedna rzecz jak na razie na mega plus. Od pierwszego lvlu kazdy ma dostepny Dash, czyli szybki bieg (nie wiem, z 30%) i darmowego mounta kolo 8 lvlu (z pol h gry). Nic tak nie wkurwia jak biegnięcie z jednej lokacji do drugiej przez pół dnia. Tutaj dzięki tym przyśpieszeniom przemieszcza się szybko i przyjemnie.

Autor:  lucky [ 29 kwi 2014, 02:10 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Kolejny zajebisty motyw jest taki, że robiąc durne questy jest coś takiego jak Overachieved, czyli za każdego dodatkowego ubitego moba lub podniesiony quest item dostajemy dodatkowego expa. Także jak po drodze do oddania questa nawinie sie jakiś mob lub q item to zawsze warto zabić/podnieść.

Wypróbowałem też "szybowce". Chociaż jak je zobaczyłem na jakimś streamie to sobie pomyślałem "ja pierdole, co to ma być" , ale jak tak sobie polatałem to stwierdzam, że to nie głupi dodatek do gry.

Autor:  Mendol [ 29 kwi 2014, 07:56 ]
Tytuł:  Re: Archeage

the reason why you felt Occultist was slow is because of your ping to the server, your first spell "mana stars" is supposed to shoot twice as fast to how it is right now for european.

Autor:  Sobtainer [ 29 kwi 2014, 11:59 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Zagrałem w Alphe chwilę, nie nie nie i nie nie nie i nie nie nie nie nie nie nie. Ta gra to jest totalne dno. Koreański szrot który albo zrobi się już przed premierą f2p bo nikt w to grać w becie nie będzie, albo gra dla umysłowo chorych specjalnie. Czemu tracą kolejne firmy czas żeby robić taką papkę, ja pierdziele.

Autor:  Highlander [ 29 kwi 2014, 12:11 ]
Tytuł:  Re: Archeage

nie podoba Ci się quest system? ;d

mowilem, że ciężka giera.

Autor:  Mendol [ 29 kwi 2014, 12:12 ]
Tytuł:  Re: Archeage

jest open pvp, jest loot, jak ktos gra w aa dla pve i questow, to faktycznie moze byc ciezko.

Autor:  Highlander [ 29 kwi 2014, 12:16 ]
Tytuł:  Re: Archeage

ale jakos trzeba tę postac trochę podlevelowac? samym pvp tez się zyc nie da.
Mnie odrzuca glownie art. style

loot? w sensie będzie losowalo itemka z backpacka?

Autor:  Sobtainer [ 29 kwi 2014, 12:19 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Mendol napisał(a):
jest open pvp, jest loot, jak ktos gra w aa dla pve i questow, to faktycznie moze byc ciezko.


Możliwe, ale naprawdę odrzuca... aż mdli.

Autor:  sula [ 29 kwi 2014, 13:30 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Loot. Ta lel.

Loot jest tylko i wyłącznie w postaci surowców np. drewno czy kamień na budowę zamku, itp Przez 99% czasu żadna postać nie ma na sobie czegoś takiego (spowalnia to ruch i jest widoczne). Także open pvp to prawie zawsze po prostu gank bez żadnych konsekwencji ani celu, tak jak np. w WoW.

Żadnego lootu z postaci ani jej normalnego inventory nie ma.

No chyba, że coś zmienili, od czasu aż grałem, ale z tego co czytałem to zmiany były w stronę dodawania PVE, cash shop-u i robienia z tego drugiego Aion-a.

PS. Sob - to już jest F2P. Tylko do alphy i bety sprzedają też płatny dostęp.

To, nie jest przypadek, że w Korei AA zaliczyło faila.

Autor:  Mendol [ 29 kwi 2014, 13:34 ]
Tytuł:  Re: Archeage

przewozonych paczek, ktore sa dosc fajnym elementem.
z postaci nie ma, co nie zmienia faktu, ze fajnie podpierdolic komus lodke, wypelniona skrzynkami.
zmiany sa w azji, trion na razie takich nie wprowadza.
jak to wyglada dokladnie bedzie mozna powiedziec za parenascie dni, jak ogarnieci ludzie przetesuja wersje us/eu.
oczywiscie mozna oceniac po 1-2h gry, ewentualnie czytania, ale w takim przypadku, wole poczytac opinie osob, ktore maja jakies doswiadczenie w mmo.

Autor:  sula [ 29 kwi 2014, 13:37 ]
Tytuł:  Re: Archeage

No, tak, ale prędzej czy później updejty będzie trzeba wprowadzić, no chyba, że Trion planuje Korańczykom płacić za równoległą deweloperkę kompletnie oddzielnej wersji gry lel

W AA grałem jeszcze w Koreańskiej closed, a potem open becie i to dużo więcej niż 1-2 h.

Autor:  Mendol [ 29 kwi 2014, 13:37 ]
Tytuł:  Re: Archeage

You can kill all members of other faction without a penalty.
Your own faction you can kill too but youll get crime points like in UO for it, what finally could make you a pirate or you are put into jail.
There is no loot but as is said the whole economy is about trade packs and they drop on pvp death so that can lead to very big losses when you die or even your boat etc gets destroyed with alot of packages.

trion testuje po swojemu i po burzy, ktora pojawila sie na zachodnich forach (odnosnie nowego pacza) napisali, ze beda sprawdzac i testowac.
pare gildii gra w alphe i zobaczymy co z tego bedzie.
opinie sa podzielone, niestety zeby 'zobaczyc' cos wiecej w grze, trzeba niestety troche polevelowac.

Autor:  sula [ 29 kwi 2014, 13:39 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Ok Mendol. AA już w sumie niedługo wyjdzie, pewnie jeszcze przed wakacjami lub w trakcie- pograsz i wtedy pogadamy.

Patche z Korei na EU/US będą trafiały prędzej czy później, gra w miejscu bez updajtów stać nie może.

Autor:  Mendol [ 29 kwi 2014, 13:41 ]
Tytuł:  Re: Archeage

nigdzie nie napisalem, ze pogram. pogralem w ru becie i mnie odrzucilo.
ale biorac pod uwage co pisza znajomi, to byc moze bede w stanie przemeczyc sie te 10-20h zeby zrobic jakis sensowny level i pobawic sie pvp.
nie wiem czy moze stac czy nie. znudzilo mnie teoretyzowanie i wymyslanie 'a co bedzie jak'.
wole opierac sie na sprawdzonych recenzjach i wlasnych doswiadczeniach, niz krytykowac i wymyslac co jest chujowe w grze i dlaczego nie bede w nia gral.
jakbys sprobowal kiedys pograc dla funu, z ludzmi, ktorych znasz to byc moze znalazlbys cos w mmo.

Strona 137 z 211 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team