MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
[Archeage] https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=99&t=37815 |
Strona 139 z 211 |
Autor: | Lowell [ 4 maja 2014, 10:19 ] |
Tytuł: | Re: Archeage |
Zdecydowanie AA ma szanse chociaż troszkę zaspokoić głód fanów UO. Tor-Bled-Nam te "pierdy" to jeden z mozliwych elementow rozgrywki. W wiekszosci ludzie beda bardziej zainteresowani czystym pvp, zdobywaniem i utrzymaniem terenow/zamkow. Im wiecej mozliwosci do zabawy tym lepiej. |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 4 maja 2014, 10:38 ] |
Tytuł: | Re: Archeage |
Fani UO to jakiś mit. Wiem, że można powspominać stare czasy, ale ci co grali w mmo ponad 10 lat temu to dorośli ludzie. Nie wiem kto normalny chce w grze uprawiać rośliny czy karmić zwierzęta, może Ashton po lekach. Dla mnie MMO ma dawać fun tu i teraz, bez levelowania, grindowania skili czy czego tam jeszcze. AA ma kila sensownych założeń, ja tylko polewam z tego aspektu, który lamoon podkreślił. |
Autor: | Oyci3C [ 4 maja 2014, 10:40 ] |
Tytuł: | Re: Archeage |
No właśnie w UO były setki takich starych pryków. W tram mieli chatki z raresami i roślinkami (jak weszły wraz z dodatkiem) a w fel biegali i się pizgali. |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 4 maja 2014, 10:49 ] |
Tytuł: | Re: Archeage |
To pewnie te setki już nie żyją. hehe |
Autor: | Mendol [ 4 maja 2014, 10:55 ] |
Tytuł: | Re: Archeage |
zyja, zyja. wlasnie dlatego, jak trion nie spierdoli, to aa ma szanse na calkiem niezle community w eu. wiele gildii (z czasow uo) juz gra w alphe i poza levelingiem nie narzekaja za bardzo. |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 4 maja 2014, 11:03 ] |
Tytuł: | Re: Archeage |
No szardy typu In Por Ylem dalej stoją. Ale raczej nie sadzenie roślin było esencją tej gry. |
Autor: | Oyci3C [ 4 maja 2014, 11:09 ] |
Tytuł: | Re: Archeage |
Nie było ale sam system też się już zestarzał no i niestety graficznie jest to katorga. Wbrew pozorom poza full loot open pvp mi się właśnie podobało stawianie customowych domków czy ich dekorowanie min. plantami. 90% hardcores narzekało na podział tram/fel a mi akurat to pasowało i było to swojego rodzaju kompromisem. Szczególnie jak w dodatku LBR paragony były tylko w Fel i to jest właśnie zdrowy rozwój i zadowolenie wszystkich - możesz sobie gnić w tram ale jak chcesz coś wartościowego rusz dupę do fel. Co zabiło pvp w UO to blessed items (po śmierci zostawały) a potem wbili już gwoździa do trumny z ubezpieczeniem sprzętu za gold. Chociaż w dzisiejszych czasach nie byłoby to głupim rozwiązaniem, że musisz ubezpieczyć sprzęt za gold a jak nie to go tracisz po śmierci (jak ubezpieczysz to ja za zbicie Ci cipki dostaję gold). Taki kompromis. |
Autor: | sula [ 4 maja 2014, 11:13 ] |
Tytuł: | Re: Archeage |
UO było wszechstronne i to było siła tej gry, ze przyciągała całe spektrum różnych graczy, a nie jedynie / glównie jeden ich typ. Podobnie jak EVE, a w przeciwieństwie do np. DFO. @post Oyca +1 |
Autor: | Arturnik [ 4 maja 2014, 11:19 ] |
Tytuł: | Re: Archeage |
w sumie ten insurance system w UO był tragiczny, ale jakby przenieść go na dzisiejsze MMO to nie byłoby tak źle. |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 4 maja 2014, 11:20 ] |
Tytuł: | Re: Archeage |
Oyci3C napisał(a): Nie było ale sam system też się już zestarzał no i niestety graficznie jest to katorga. Wbrew pozorom poza full loot open pvp mi się właśnie podobało stawianie customowych domków czy ich dekorowanie min. plantami. 90% hardcores narzekało na podział tram/fel a mi akurat to pasowało i było to swojego rodzaju kompromisem. Szczególnie jak w dodatku LBR paragony były tylko w Fel i to jest właśnie zdrowy rozwój i zadowolenie wszystkich - możesz sobie gnić w tram ale jak chcesz coś wartościowego rusz dupę do fel. Co zabiło pvp w UO to blessed items (po śmierci zostawały) a potem wbili już gwoździa do trumny z ubezpieczeniem sprzętu za gold. Chociaż w dzisiejszych czasach nie byłoby to głupim rozwiązaniem, że musisz ubezpieczyć sprzęt za gold a jak nie to go tracisz po śmierci (jak ubezpieczysz to ja za zbicie Ci cipki dostaję gold). Taki kompromis. Domki to co innego. Ja chętnie zagram w mmo, które jakoś sensowanie połączy modyfikowanie świata a'la Minecraft z sensownym pve i full loot. Ale to może za dziesięć lat. AA to jednak nic szczególnego. |
Autor: | Highlander [ 4 maja 2014, 11:48 ] |
Tytuł: | Re: Archeage |
Nie wiem czemu ktos mi posta wywalil. Ale, juz predzej wole zagrac w UO niz AA. By grac w AA musialbym sie mocno przemóc. Nie wiem gdzie niby w AA jest jakas wszechstronnosc, ktorej mi wlasnie najbardziej brakuje w grach mmo. Zresztą bardzo czesto jakies hardcory, nolify, zergi potrafia rozjebac jakakolwiek gre. serio to juz chyba lepszy przyklad to mortal online, co raczej tylko pokazuje jak mierna jest sytuacja. |
Autor: | iniside [ 4 maja 2014, 12:40 ] |
Tytuł: | Re: Archeage |
Tor-Bled-Nam napisał(a): Fani UO to jakiś mit. Wiem, że można powspominać stare czasy, ale ci co grali w mmo ponad 10 lat temu to dorośli ludzie. Nie wiem kto normalny chce w grze uprawiać rośliny czy karmić zwierzęta, może Ashton po lekach. Dla mnie MMO ma dawać fun tu i teraz, bez levelowania, grindowania skili czy czego tam jeszcze. AA ma kila sensownych założeń, ja tylko polewam z tego aspektu, który lamoon podkreślił. Twierdzisz, ze sadzenie roslin i dojenie krowy w MMO nie jest fun ? Ah ci wszycy gornicy w EVE. Nie wiedza co to fun! |
Autor: | Fenris [ 4 maja 2014, 13:16 ] |
Tytuł: | Re: Archeage |
Tor-Bled-Nam napisał(a): To pewnie te setki już nie żyją. hehe Te stare zgredy aka zgrzybiali tetrycy jeszcze żyją, w niektórych gracz mieli nawet swoje zgrzybiałe gildie ![]() ![]() |
Autor: | Mendol [ 4 maja 2014, 13:20 ] |
Tytuł: | Re: Archeage |
o aa cos wiecej bedzie pewnie wiadomo za 2-3 miechy, jak ludzie zrobia 30+, bedzie open pvp, jakies siege, bitwy morskie. na papierze i powoli w praktyce wyglada to na razie calkiem niezle. trzeba bedzie tylko przezyc zjebane pve. zrobione jest tak, zeby przyciagnac 'kazdego', performance jest zajebisty, graficznie tez na pewno lepiej niz ws. a ty highlander jak nie wiesz gdzie cos jest, to albo zapytaj, albo poczytaj albo juz nie pisz. |
Autor: | puchacz [ 4 maja 2014, 13:27 ] |
Tytuł: | Re: Archeage |
Jeśli gra faktycznie jest taka dobra to dlaczego nie przyjęła się w Korei i Rosji. W sumie to też nowa gra nie jest więc może się wydawać bogatsza w opcję niż nowe mmo. Będzie f2p to się zobaczy jak to wszystko ładnie chodzi:) |
Autor: | lamoon [ 4 maja 2014, 13:30 ] |
Tytuł: | Re: Archeage |
Graficznie jest naprawdę bardzo dobrze. W opcjach jest coś takiego, jak włączenie Bloodthirst (czy jak tam to się nazywa) co daje możliwość atakowania graczy (chyba). Muszę przetestować jak się dostanę do kompa ![]() ![]() |
Autor: | lordyp [ 4 maja 2014, 13:30 ] |
Tytuł: | Re: Archeage |
Highlander napisał(a): Nie wiem gdzie niby w AA jest jakas wszechstronnosc, ktorej mi wlasnie najbardziej brakuje w grach mmo. . to moze zdefiniuj swoją wersje "wszechstronności"- bo jeśłi w grze masz do wyboru pvp, pve, questy, crafting, sadzenie, hodowanie, budowanie, bitwy morskie, siege itp to o co ci chodzi ? nie wiem - sexu ci brakuje w grze? podobno jakas tam właśnie jest w wersji alfa ![]() @puchacz - w Rosji akurat przyjeła sie znakomicie, a w Korei wychodzi maaasa nowych mmo bez przerwy - tam łatwo zauważyć jedną rzecz- albo grają w stare kilku-kilkunastu letnie gry , albo zmieniaja nowości jak rękawiczki ![]() podobno tam olbrzymi problem to kwestia botów była i zjabana przez to cała ekonomia- m. in. oczywiście |
Autor: | Mendol [ 4 maja 2014, 13:32 ] |
Tytuł: | Re: Archeage |
puchacz napisał(a): Jeśli gra faktycznie jest taka dobra to dlaczego nie przyjęła się w Korei i Rosji. W sumie to też nowa gra nie jest więc może się wydawać bogatsza w opcję niż nowe mmo. Będzie f2p to się zobaczy jak to wszystko ładnie chodzi:) dlatego, ze w wersji koreanskiej i rosyjskiej, wszedl patch, ktory robi z aa srednie pve mmo. pozmniejszali zony pvp, cos tam jeszcze pojebali i dlatego ludzie niezadowoleni. trion testuje tego patcha i nawet czyta to, co pisza gracze. oczywiscie w wersji finalnej moze byc roznie, ale na razie z tego co czytam (opisy ludzi grajacych w alphe) to sa raczej zadowoleni i zamiast na powrot do dfo, nastawiaja sie na aa. |
Autor: | puchacz [ 4 maja 2014, 13:44 ] |
Tytuł: | Re: Archeage |
@lordyp No akurat boty w koreańskich mmo to nic nowego, a co do Rosji to słyszałem że na początku było duże zainteresowanie a później duży exodus. @mendol Właśnie te zmiany co oni robią w grze są trochę posranie. Już nawet nie chodzi o zmniejszanie mapy ale te wszystkie samochody, plakaty, stroje kąpielowe, dresy itp itd. Dużo jest tego w eu/us AA bo jak tak to ja odpadam, za bardzo będzie mnie to irytować. |
Autor: | Highlander [ 4 maja 2014, 13:52 ] |
Tytuł: | Re: Archeage |
Gralem w AA i imo to jest crap jak kazdy inny. Wszechstronnosc to dla mnie jest wtedy gdy jest ta wszechstronnosc ciekawa. Co z tego, ze np. DFO ma craft, ale to jest praktycznie z nazwy, bo ten caly craft to nuda na maxa. A ostatecznie gra sie skupia tylko i wylacznie na PvP. I wiele mmorpg cierpi na to samo, kazdy wszystkiego spróbuje, a ostatecznie konczy na 1 aspekcie gry. co z tego, ze jest pve, questy itp. jesli ostatecznie beda potwornie nudne, powtarzalnie do zajechania... Najlepiej jakby EvE mialo ciekawy combat, ktory mnie nie jara i probowalem kilka razy... Zawsze czegos brakuje i pewnie będzie. Na chuj mi to AA jesli rzygam od pierwszych momentow gry w to i nie musze ograniczac sie do sprawdzania tego na papierze. Feeling tej gry dla mnie jest nie do przyjecia. A sandbox to dla mnie doszukiwanie na sile. |
Strona 139 z 211 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |