MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

[Archeage]
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=99&t=37815
Strona 143 z 211

Autor:  Teo [ 10 maja 2014, 14:12 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Mendol ty tak serio czy robisz trolling miesiąca ? :D

Autor:  vilhelm [ 10 maja 2014, 14:17 ]
Tytuł:  Re: Archeage

embe napisał(a):
Mendol ty tak serio czy robisz trolling miesiąca ? :D

Hype hype fap fap fap

Autor:  Szamotula [ 10 maja 2014, 14:21 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Mendol napisał(a):
to bedziesz robil na zmiane questy - crafcil.
pozbierasz labor pointy przez pierwsze pare dni i tyle, zreszta przy sub'ie rosna chyba jakos szybciej.


Wlasnie tyle jest przy subie - przynajmniej w RU, bez suba jest 1 na 5 minut. No i tez jest cap ile mozna uzbierac max labor pointow. Z czym, ze to jest akurat dobre - zrobienie postaci nakutaszacza we wszystkim bedzie bardzo ciezko, bo praktyccznie wszystko co w tej grze znaczy oprocz strikte walki wymaga labor pointow przez co gracze beda musieli decydowac, czy farmia w danym momencie, czy zarabiaja przez trade, a moze rozwijaja crafting.

Autor:  Oyci3C [ 10 maja 2014, 14:21 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Mendol tak na serio w każdej grze począwszy od gotowania cebuli w takiej jednej lolol.

Autor:  Mendol [ 10 maja 2014, 14:22 ]
Tytuł:  Re: Archeage

embe: serio.
mam okazje troche pograc dzieki milemu koledze stad, wiec sobie testuje :)
jest naprawde duzo rzeczy do robienia, potrzebna jest gildia zeby sensownie pograc.
ale gra jest dopracowana, wyglada znosnie, jest ffa open pvp, loot, statki, rozwiniety craft - czego wiecej wymagac.
do lajtowego pogrania mysle, ze bedzie calkiem naprawde ok.
nie udalo nam sie jeszcze przetestowac wielu rzeczy - siege'owania, walk na morzu, wiec do konca nie wiadomo jak to bedzie.
ale z tego co czytalem/wklejalem, trion mysli nad tym co robi.
ruska beta byla dramatyczna, zdecydowanie lepiej sie gra kiedy mozesz przeczytac wszystkie skille/tutoriale i pogadac z ludzmi w grze.

Autor:  Teo [ 10 maja 2014, 14:34 ]
Tytuł:  Re: Archeage

trzeba było słuchać Huragana dawno temu jak opowiadał o wspinaniu się na drzewa by wydoić krowe, a nie śmiać się :)

Autor:  Mendol [ 10 maja 2014, 14:35 ]
Tytuł:  Re: Archeage

no z tym wspinaniem to sciema :)

Autor:  Highlander [ 10 maja 2014, 14:44 ]
Tytuł:  Re: Archeage

przeciez mozna sie wspinac, bylo trza zdjac misia z drzewa :S

jak podejsc do AA z dystansem to nie jest najgorzej, tylko trzeba trochę przebrnąć przez początek.

Autor:  TobiAlex [ 10 maja 2014, 14:59 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Mendol napisał(a):
no z tym wspinaniem to sciema :)


Możesz wspinać się na drzewa. Nawet na pierwszych levelach jest quest z tym ficzerem.

Autor:  Piszpan [ 10 maja 2014, 16:03 ]
Tytuł:  Re: Archeage

50 max lvl o tyle dobrze ze nie trzeba bedzie farmic jak np w l2. nie wiem walsnie co dalej na max lvl sie robi (jesli chodzi o rozwijanie postaci) nie wiem tez jak ze sprzetem jest i czy jest np. sprzet do pvp. ale wlasnie to ze mozna isc na open pvp czy na siege czy razem zbudowac np. statek moze byc fajne.

Autor:  lucky [ 10 maja 2014, 20:49 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Wbicie 50 lvlu to ok. 70 godzin czystego AoE grindu (gdzie są to liczby podane przez graczy z KR/RU z x postaciami na max. lvlu). Proporcja czasowo grindu w stosunku do questowania to mniej więcej 60% do 40% na korzyść questów, czyli robiąc efektywnie (też craft questy) questy leveluje się szybciej.

Teraz jak zwykle kilka innych, dodatkowych przemyśleń wynikających z udziału w tej alfie. Tym razem niestety mniej pozytywnie.

1. Alpha server już w tej chwili jest wręcz zalany przez ruskich, którzy robią dosłownie wszystko, żeby nadużywać niedociągnięcia w mechanice gry na swoją korzyść. Czyli exploitowanie, które w jakiejś tam części zostało wyplewione na RU serwerach, w tej chwili mocno daje się we znaki w ekonomii alfa servera. Ruscy przynieśli już większość swoich zwyczajów.

2. W życiu nie grałem w MMO, w którym botowanie nie byłoby tak kuszące dla boterów jak w AA. Botować można wszystko i na każdym levelu. Nie jestem ekspertem, ale wydaje mi się, że chyba nawet jak mógłbym w autoit stworzyć skrypt, który zbiera kwiatki dookoła mnie. Pisanie, że to community będzie walczyć z botami poprzez ich gankowanie to lekka przesada z optymizmem. Boty będą latały 24/7 wszędzie tam, gdzie nie mogą zostać zgankowane, a takich miejsc nie brakuje.

Potwierdzenie dwóch powyższych punktów: wystarczy o jakiejkolwiek porze dnia lub nocy udać się do Mirage Island i przelecieć się w okolicach, gdzie kupuje się mounty. Niezależnie od pory dnia biega tam co najmniej 5-10 botów, które biegają w kółko i podnoszą lvl swoich mountów. Wszystko z gildii typu: Россия, Mother Russia, Putin For The Win itd.


3. Zajebiste PvP? Owszem, ale tylko po spełnieniu odpowiednich warunków:

- zorganizowana grupa vs druga grupa na mapach z open pvp,
- bitwy morskie zorganizowanych grup vs zorganizowana grupa na innym statku,
- zorganizowana grupa vs niezorganizowana grupa robiąca pve w pvp open zonie (np. rozbijanie grup robiących trade questy lub bijących world bossy),

Zaistnienie któregoś z powyższych scenariuszy nie jest takie łatwe. Przynajmniej na tym etapie rozgrywki. Pozostałe objawy PvP to po prostu zerg vs jakieś przypadkowe postacie lub gankowanie postaci z lvlami 30+. O tym ostatnim przekona się każdy z Was po rozpoczęciu rozgrywki w 30+ zonach :)


4. 120 kombinacji klas i drzewek skilli? Spoko, szkoda tylko, że 5 z nich jest viable do pvp, 5 jest viable do pve, a pozostałe 110 istnieje tylko i wyłącznie na papierze. Po 30 godzinach gry doszedłem do wniosku, że do aoe pve jedynym viable buildem jest Occulistism/Sorcery/Vitalism. W PvP działa tylko kombinacja któregoś z DPS drzewek + drzewko, które ma stealth + Auramancer. Kilka dni później przeczesywałem reddit w poszukiwaniu ciekawostek i pojawił się temat viable buildów do pve/pvp z pytaniami do graczy z KR/RU, gdzie zgodnie z moimi przewidywaniami ludzie potwierdzili, że większa część ludzi leveluje z Occulistism/Sorcery/Vitalism, żeby na którymś etapie gry przeskillować się na cokolwiek innego z Auramancer/Calling(stealth). Poza tym wystarczy spojrzeć na streamy pvp na twitchu. Dziwnym trafem 90% ludzi w pvp lata z archery/calling/auromany, a przecież jest 120 kombinacji buildów.

5. AI mobów i bossów jest jednym z najgorszych jakie widziałem w mmorpg. Do 30 lvlu spotkałem może z 2-3 grupy mobów, które atakowały z dystansu i może z 2-3 grupy mobów, które cokolwiek castowały. Sry, ale moby na private serverach WoWa 10 lat temu miały więcej pomysłów niż w grze, która teoretycznie jest już gotowa. To samo jakiekolwiek bossy/mini bossy z jakimi spotkałem się podczas gry. Jedyne skille jakie są w stanie rzucać to raz podczas walki jakiś CC, ewentualnie knockback lub jakiegoś rodzaju debuff zadający dmg per second. Zrobiłem też pierwszy dostępny dungeon. Pierwsze trzy bossy ubiłem sam, bo ich mechanika było tak daremna, że wystarczyło schowanie się co jakiś czas za kolumne, żeby boss nie wiedział co ze sobą zrobić, a ja w tym czasie mogłem zregenerować manę i hp. Final boss był nie do zrobienia tylko dla tego, że w pomieszczeniu nie było żadnych kolumn, za które można się schować :)

6. Ostatnia kwestia mega irytująca to wschodni styl. O ile pojazdy typu farm vehicle do przewożenia większych ilości ziarna i materiałów jest do przełknięcia. To wyścigówki i tor wyścigowy z sygnalizacją świetlną jest mało porywające. To samo ze strojami, o ile jakieś tam suknie ślubne i garnitury ślubne są do przełknięcia to strój pokojówki lub geishy widoczny w pvp to już lekkie przegięcie.

Trochę screenów odnośnie punktu 6:

- wyścigówki

- jeden z mountow, co lepsze najlatwiej osiągalny :)

- kostium 1

- kostium 2

- pokojówka

- tak wygląda większość NPC.


Mimo wszystkich powyższych jest sporo ciekawych smaczków, które mogą przechylić szalę na plus. O wielu z nich pisałem już we wcześniejszych postach, wielu pewnie jeszcze nie odkryłem, ale miejmy nadzieje, że będzie ich wystarczająco dużo, żeby przechylić tą szalę znacząco.

Cytuj:
szkoda, ze postacie z alphy pewnie nie przejda, bym mial juz podlevelowane ;d


Spoko, raczej na pewno równolegle z live serwerami będzie jeden PST serwer, na który przejdą postacie, które masz w Alpha teście. Czyli przyjmując, że do Twojego konta ma dostęp z 20 osób (co jakiś czas dostaję msg od innej osoby, że również dostali dostęp hahhaa :)), to po premierzy gry będziesz miał sporo postaci do testowania róznych buildów :D

P.S. Za kilka minut zaczyna się 2-week race w PoE, tak więc mój dostęp do konta między 23-4 może ktoś sobie spokojnie przejąć :) Również nie widzę przeszkód, żeby Ci, którzy mają dostęp do konta liznęli sobie trochę PvP, bo postać ma 30lvl i quest huby mniej więcej na starcie Open Pvp zon.

Autor:  vilhelm [ 10 maja 2014, 20:55 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Super recenzja :D wreszcie jakieś zdrowe spojrzenie na AA

Autor:  Highlander [ 10 maja 2014, 20:56 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Zeby tak Trion wypierdolil te wschodnie gowna...

czyli z niczym meleee nie polata sie w pvp?

Obecnie gra na moim koncie chyba gora 4-5 osob. Z tego jedna osoba kupila dostęp.

ty :)

Autor:  Nyx [ 10 maja 2014, 20:59 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Zeby tak dalo sie wyjebac ruskie scierwo z gier w eu

Autor:  lucky [ 10 maja 2014, 21:07 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Cytuj:
czyli z niczym meleee nie polata sie w pvp?


Nie, źle się wyraziłem. Każda kombinacja ze stealth i auramancy jest ok. Czyli melee + stealth lub range + stealth, obydwie są jak najbardziej viable.

Dla ciekawostki dodam, że stealth jest niemalże niewykrywalny i trwa 45 sekund. Przy czym cooldown również trwa 45 sekund. Czyli w większości wypadków postać ze stealth działa według poniższego schematu.

1. Postać w stealth Cie atakuje.

2.Wariant 1: Jeśli ma lepszy gear/wyższy lvlu to po prostu po kilku sekundach padasz.

2.Wariant 2 Jeśli dochodzi do sytuacji, że przewaga przechyla się na Twoją korzyść to postać ze stealth wraca do stanu niewidzialności (oczywiście, że w środku walki, wystarczy, że mu cooldown zejdzie) i odbiega spróbować szczęścia na kimś innym :)

Autor:  Mendol [ 10 maja 2014, 21:11 ]
Tytuł:  Re: Archeage

trzeba pisac do trionu i niech ich zablokuja w pizdu :)


jesli pvp jest takie jak opisujesz to takie wlasnie mialo byc. tak bylo w wowie, rifcie, vg i bylo git.

co do pvp buildow to troche zle patrzysz, bo jest ich zdecydowanie wiecej o ile grasz w grupie.
jak chcesz biegac solo to pewnie masz racje - ale chyba nie o to w mmo chodzi :)

Autor:  lucky [ 10 maja 2014, 21:20 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Cytuj:
IP blocking is not in our plans.

_Scapes_ TRION Senior Community Manager


Jeśli mieliście jeszcze jakieś nadzieje odnośnie bolszewików na serwera EU/NA :)

Autor:  Mendol [ 10 maja 2014, 21:21 ]
Tytuł:  Re: Archeage

no tak samo bylo w przypadku rifta i pvp.
i jakos udalo sie ich przekonac. ale do tego trzeba zorganizowac akcje na forum itd.

zreszta levelowanie mountow przez afk jezdzenie to pewnie kazdy bedzie robil.
powinni pilnowac raczej wlasnie macrowania farm i surowcow.

Autor:  lucky [ 11 maja 2014, 01:07 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Jeśli ktoś z grających chciałby wyciągnąć więcej z Cry Engine 3 to polecam poniższą lekturę:

http://wearetheromantics.com/topic/776-client-tweaks-for-better-graphics-etc/

Autor:  candidoser [ 11 maja 2014, 08:28 ]
Tytuł:  Re: Archeage

lucky napisał(a):

1. Postać w stealth Cie atakuje.

2.Wariant 1: Jeśli ma lepszy gear/wyższy lvlu to po prostu po kilku sekundach padasz.


Czyli jezeli zaatakujesz kogos, kto ma stealtha, to musisz go oneshotowac, inaczej wejdzie w stealth i papa?

Strona 143 z 211 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team