MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

[Archeage]
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=99&t=37815
Strona 144 z 211

Autor:  Highlander [ 11 maja 2014, 10:32 ]
Tytuł:  Re: Archeage

W kazdym razie po godzince questowania w tej grze rzygam z lekka hehe.

pvp powinno byc od 15 lvl i za kazdego killa powinien byc z 1k expa ;]

Autor:  Mendol [ 11 maja 2014, 10:35 ]
Tytuł:  Re: Archeage

pvp masz w dfo a tez nie grasz ;p
ty sie nadajesz juz tylko do pisania na forum, a nie do grania.

Autor:  Highlander [ 11 maja 2014, 10:43 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Z innych powodow nie gram w dfo.

A gram calkiem sporo, tylko niekoniecznie w mmo.
A w ArcheAge nie wmowisz mi, ze questowanie jest ciekawe ;p

combat nie jest az tak zly, jakby byl to bylby dramat po calej linii.

Autor:  Mendol [ 11 maja 2014, 11:03 ]
Tytuł:  Re: Archeage

questowanie w zadnej grze nie jest ciekawe.
w aa jest z tego w miare ok exp i to jedyny plus.

no jak sie skupiasz tylko na questowaniu i combacie to dramat. ale to tylko oznacza, ze nie powinienes w ogole grac w mmo :)

Autor:  Arturnik [ 11 maja 2014, 12:00 ]
Tytuł:  Re: Archeage

ja tam na questowanie w AA nie moge narzekac, bo to nic w porownaniu do tego jak sie questowalo w TESO. Tu to przynajmniej jakos leci.

Autor:  Highlander [ 11 maja 2014, 13:37 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Mendol napisał(a):
questowanie w zadnej grze nie jest ciekawe.
w aa jest z tego w miare ok exp i to jedyny plus.

no jak sie skupiasz tylko na questowaniu i combacie to dramat. ale to tylko oznacza, ze nie powinienes w ogole grac w mmo :)


Nie skupiam sie tylko na combacie i questowaniu, jeszcze innych rzeczy nie probowalem.

No ale moze i dlatego nie gram, bo jesli duza częśc gry jak sam napisales... jest nudna?
Uwazam, ze questy nie musialyby byc nudne. Ogolnie dla mnie level system i z dupy progress postaci za nietrafny (dla mnie zlo konieczne do max lvl).
I nie wiem co na mnie naskakujesz, skoro sam stwierdzasz, ze to nudne. ;p

Kiedy zaczynalem z mmo, to mialem nadzieje na takie morrowindy/gothic w multiplayer. A obecne gry maja sie nijak do tego.

Autor:  Piszpan [ 11 maja 2014, 13:52 ]
Tytuł:  Re: Archeage

jezu questowanie to tylko droga do celu, jakos trzeba przez to przejsc i tyle, raz jest lepiej raz gorzej wazne zeby na koncu drogi bylo fajnie.

Autor:  Highlander [ 11 maja 2014, 14:20 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Oczywiscie, ale to nie znaczy, ze nie mogloby to byc lepiej zrobione ;]

Autor:  lucky [ 11 maja 2014, 14:45 ]
Tytuł:  Re: Archeage

candidoser napisał(a):

Czyli jezeli zaatakujesz kogos, kto ma stealtha, to musisz go oneshotowac, inaczej wejdzie w stealth i papa?


Nie no, na kilka shotów przeplatanymi stunami. Jak się mocno ktoś ogarnia to są jeszcze jakieś skille typu +200% stealth detection.

Autor:  Piszpan [ 14 maja 2014, 08:26 ]
Tytuł:  Re: Archeage

zrob masaz dla higha to ci da :)

pewnie ebaye i inne alledrogo.

Autor:  lucky [ 18 maja 2014, 00:00 ]
Tytuł:  Re: Archeage

CHWDPoE :) bo padłem przez drop FPS-ów na high-end kompie za jebane 6k / zł po otwarciu unique strongboxa. Także wracam na konto Highlandera, więc wkrótce można się spodziewać się jakichś nieznośnie długich spostrzeżeń na temat gry. Pozdro

Autor:  Gokulo [ 20 maja 2014, 15:48 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Jak sie czlowiek znudzi grindem to moze sobie pisac muzyke albo pykac na gitarce :p

https://www.youtube.com/watch?v=wOhAw9RaxTg#t=38

Autor:  Kelebglin [ 21 maja 2014, 09:10 ]
Tytuł:  Re: Archeage

dobra kiedy CB lub OB w EU?

Autor:  lucky [ 21 maja 2014, 13:51 ]
Tytuł:  Re: Archeage

W tym roku.

CB w wakacje bym obstawiał, ale ofc. musisz zapłacić 50$ żeby wziąć udział.

Autor:  lucky [ 22 maja 2014, 01:46 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Dzisiaj miałem okazje zrobić dwa z pierwszych dungeonów dostępnych w grze.

Pierwszy to Palace Cellar. Dostępny od ok. 20lvlu, robiliśmy go we trzech (2x 30+ i 20+, bo za przeprowadzenie low lvlu dostaje się nagrody z daily). Nic specjalnego, zabawa polega mniej więcej na tym samym co w WoW lub jakimkolwiek innym theme parku. Jedyna zauważalna różnica jest taka, że tutaj dungeony są (póki co) krótsze niż w innych theme parkach, czyli kilka packów i boss, (2 side bossy i 1 final boss). Pierwsze dwa bossy nie miały żadnej mechaniki, po prostu face tank i DPS. Final boss już coś robił, trzeba nosić wiadra z wodą do ugaszenia pożaru, wskakiwać do sadzawki jak się zapalimy itd.

Drugi to Hadir Farm, dung na 30+. Tutaj wjechaliśmy pełną grupą, z TS-em, tankiem, 2x heal, 2x DPS, czyli tradycyjnie w sumie. Mimo tego, że nasze lvle oscylowały w okolicach 33-39 to mieliśmy spore problemy już z pierwszymi packami mobów. Ostatni raz padłem tyle razy chyba raidujac w vanilla wowie :) Pierwszy boss i każdy kolejny wymagał od całej grupy pełnego skupienia i zrozumienia mechanik (czyli do której sadzawki wskoczyć, które AoE koniecznie omijać itd.) Bossy nie mają tryliard HP, ubija się je raczej szybko, jak tylko postępujemy zgodnie z mechaniką bossa nie ma jakiegoś większego ciśnienia na DPS. Ogólnie pozytywny run.

Summa summarum dungeony fajne, bo trudne, krótkie i nie wymagają przebijania się przez naście packów pomiędzy każdym bossem. Na obydwu runach byłem w roli healera. Powiem tak, healer był moim mainem niemalże w każdy theme parku w jakim grałem (a było tego sporo). Tutaj możliwości healera są bardzo okrojone: 1. Jeden chujowy HoT, 2. Jeden chujowy single target heal, 3. Mega chujowy AoE healing, który pożera połowę many i ma z 40 sec. cooldawnu i to z głównego drzewka healera. Ogólnie bieda straszna.

Zrobiłem dwa albumy, do których będą wrzucał co jakiś czas screeny z scenerią, która mnie pozytywnie lub negatywnie zaskoczyła, także można sobie obadać czego można się spodziewać :)

AA Positive

AA Negative

Autor:  lamoon [ 22 maja 2014, 07:50 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Fajny opis. Więcej takich rzeczowych proszę. Bez zbędnego pierdolenia, same konkrety.

A tak btw, zdecydowanie gra zrobiłaby się bardziej klimatyczna jakby wyjebali pokemony, małe czarne, samochody i cały ten rodem z chińskich produkcji szit (to tak a'propo drugiego zestawu ss).

Autor:  Mendol [ 22 maja 2014, 08:04 ]
Tytuł:  Re: Archeage

aa pvp arena:
https://www.youtube.com/watch?v=CD7UZ1oykho

Autor:  Highlander [ 22 maja 2014, 08:09 ]
Tytuł:  Re: Archeage

arenki = syf

gg.

Autor:  Piaskowy [ 22 maja 2014, 09:17 ]
Tytuł:  Re: Archeage

CBT ponoć na początku czerwca ( I połowa ).

Autor:  Turbot [ 22 maja 2014, 09:19 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Highlander napisał(a):
arenki = syf

gg.


Wypowiedzial sie znawca.

Akurat to moze przyciagnac scene competitive. Do tego ligi, turnieje wielka kasa na rozwoj.

Strona 144 z 211 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team