MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

[Archeage]
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=99&t=37815
Strona 145 z 211

Autor:  Highlander [ 22 maja 2014, 09:21 ]
Tytuł:  Re: Archeage

w mmorpg ja tego akurat nie chce.

jak chce arenki to mam dote, cs, bf'a... albo już teraz panzar itp.

world pvp >>>>> arena based pvp

Autor:  Mendol [ 22 maja 2014, 09:47 ]
Tytuł:  Re: Archeage

arenki w alphie sa wprowadzone testowo.
nie wiadomo czy pojawia sie od razu po releasie.

Autor:  lucky [ 22 maja 2014, 12:48 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Moim zdaniem powinni sobie na razie te areny odpuścić i mam nadzieję, że tak też zrobią.

Piękno PvP w AA polega na open world PvP. Po dłuższym zastanowieniu można stwierdzić, że system wojen i trade runy to chyba najlepsze rozwiązanie do utrzymania open world pvp w ryzach i na wysokim poziomie :)

State of War

Co kilka godzin niektóre zony 30+ wchodzą w stan wojny. W ten czas na danej mapie każdy może zabić każdego. Na ogół są to 2-3 mapy sąsiadujące ze sobą. Po rozpoczęciu stanu wojny wszystkie zorganizowane grupy PvP przenoszą się w okolice tych map i zaczynają się naparzać między sobą. Trudno w tym nie uczestniczyć w jakiś sposób, bo wczoraj chciałem podczas stanu wojny dokończyć quest i szybko się przekonałem, że to nie najlepszy pomysł :) Fajnie to wyglądało jak podnosiłem jakiś quest item, a 10 metrów 2 grupy po 5-10 osób się nacierały, a przy okazji zmiotły mnie z powierzchni ziemi :) W takiej sytuacji masz dwie opcje:

1. Zbierasz kumpli z gildii i przyłączasz się do wojny.

2. Wracasz do swojego ogródka, wyskakujesz na jakiś dungeon, zajmujesz się czymkolwiek innym z dala od zony ze state of war jak chcesz mieć święty spokój.


Trade runy

Trade runy to rozwiązanie, którego nie widziałem jeszcze w żadnym MMO. Trade polega na wycrafceniu dużej ilości materiału (jakiegokolwiek, czym droższy tym większe ryzyko i większa nagroda), następnie z takiej większej ilości materiały tworzymy plecak, który wrzucamy na plecy i musimy zanieść z puntu A do punktu B. Zabawa polega na tym, że z koszem na plecach nie możemy używać mountów (wyjątkiem są osły do noszenia paczek), gliderów i jesteśmy spowolnieni o jakieś 50% procent. Sęk w tym, że najczęściej z trade packiem musimy się udać z jednego kontynentu na drugi lub z kontynentu na wyspę. To wymaga wejścia na łódź. Po wypłynięciu na morze musimy liczyć się z tym, że jest od groma piratów, którzy całą dobę patrolują najpopularniejsze szlaki oraz, że zawsze możesz trafić na jakąś ośmiornicę, która zje cię w całości razem z Twoim trade packiem. Co się stanie jak zginiesz z trade packiem? Nic, po prostu tracisz wszystko co w nim miałeś. Jeśli zabił Cię inny gracz to on przejmuje cały Twój trade pack. A stawka jest wysoka, bo jeśli ktoś w plecaku miał np. 100x lumber to osoba tracąca traci tydzień sadzenia drzew, a osoba przejmująca może z takiej ilości już chyba śmiało zbudować ogrodzenie dla domu.

Wysoka wartość trade packów sprawia, że ludzie robiący trade runy organizują się w raid grupy. Po prostu, żeby było bezpieczniej. Natomiast piraci i inne grupy PvP robią to samo i zazwyczaj na jakimś etapie podróży kończy się to jatką. To rozwija kolejną gałąź przemysłu, bo już w Alfie są gildie, które robią kokosy na ochranianiu statków z trade packami lub są też piraci, którzy po zabiciu Cię z trade packiem wysyłają Ci msg z propozycją odsprzedania zabranego Ci packa. Ostatnio na jakimś streamie czy youtubie widziałem jak 5-osobowa, dobrze zorganizowana grupa PvP przejmuje taki trade ship, wypełniony po brzegi materiałami guild trade run. Statek tonie, kilkunastoosobowa gildia ochraniająca statek ginie i kolesie mają kilkanaście skrzyń materiałów do craftingu :) żyła złota.


Btw. jak ktoś chce pooglądać jak wygląda eng-game pvp i crafting to polecam ten kanał. Gostek co kilka dni wrzuca jakieś materiały ze swoich poczynań na max. lvl i poza tym w miarę ciekawie to wszystko opowiada.

Autor:  Kelebglin [ 22 maja 2014, 13:11 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Rozumiem, że budowanie, sranie, sianie ziół, piracenie itp będzie za premkę? Ile to ma u nas kosztować?

Autor:  lucky [ 22 maja 2014, 15:06 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Tak, te wszystkie frykasy dostępne teraz w Alfie będą dostępne tylko dla użytkowników premium. Ile to będzie kosztować, tego jeszcze nie wie nikt. Trion jeszcze się nie wypowiedział.

Jak ktoś chce obadać różnice pomiędzy różnymi modelami jakie panują obecnie w KR wersji to polecam poniższy link:

http://archeagesource.com/topic/1810-ar ... -it-works/

Autor:  lamoon [ 22 maja 2014, 15:14 ]
Tytuł:  Re: Archeage

A jak niosę ten plecak wypełniony stuffem na sprzedaż i widzę, że leci na mnie rabuś, mogę plecak wypierdolić na glebę, wyciągnąć ajzola i zaciukać chętnego? Później podnieść zgrabnie z ziemi i pójść dalej.

Autor:  Teo [ 22 maja 2014, 15:18 ]
Tytuł:  Re: Archeage

lucky napisał(a):
Trade runy...

Oby nie zostało to spłycone przez samych graczy, co innego teoria i beta, a co innego reali po premierze.

Druga sprawa to arenki i jeśli rzucają pomysł, to oznacza że wiedzą dobrze że większość graczy preferuje instancjonowane pvp.

Autor:  lucky [ 22 maja 2014, 15:44 ]
Tytuł:  Re: Archeage

lamoon napisał(a):
A jak niosę ten plecak wypełniony stuffem na sprzedaż i widzę, że leci na mnie rabuś, mogę plecak wypierdolić na glebę, wyciągnąć ajzola i zaciukać chętnego? Później podnieść zgrabnie z ziemi i pójść dalej.


Możesz upuścić, ale musisz uważać żeby Ci nikt nie zajebał :) Gdzie dwóch się bije, tam trzeci korzysta :)

Cytuj:
Oby nie zostało to spłycone przez samych graczy, co innego teoria i beta, a co innego reali po premierze.


Ano, teoretycznie możliwości jest wiele.

Autor:  yabaddi [ 23 maja 2014, 06:58 ]
Tytuł:  Re: Archeage

A ma ta gra do zaoferowania coś poza PvP? I nie pytam o rajdy bo ich po prostu nie trawię (szukania party do byle instancji również).

Jak jest ze sprzętem - podobnie jak w całej reszcie MMO best gear idzie z instancji/rajdów czy też może twórców olśniło i z myślą o graczach z mniejszą ilością wolnego czasu wprowadzili inne rozwiązania?

Autor:  vilhelm [ 23 maja 2014, 12:40 ]
Tytuł:  Re: Archeage

yabaddi napisał(a):
czy też może twórców olśniło i z myślą o graczach z mniejszą ilością wolnego czasu wprowadzili inne rozwiązania?


Mniejsza ilość wolnego czasu no to kupisz sprzęt w ingame sklepie za $$$
jakiego innego "olśnienia" się spodziewasz :lol:

Autor:  Piszpan [ 23 maja 2014, 12:57 ]
Tytuł:  Re: Archeage

ci z wieksza iloscia czasu ale bez kasy beda mogli chyba kupowa premium itemki za kase in game? i na odwrot.

Autor:  lucky [ 23 maja 2014, 15:25 ]
Tytuł:  Re: Archeage

W item shopie nie będzie niczego, czego nie będziesz mógł w jakiś sposób wycrafcić/wyfarmować. Wyjątkiem będą różnice kosmetyczne itemów (np. glider w kształcie gryfa, ale na 100% będzie odpowiednik takiego glidera przez craft tylko może nie będzie tak samo wyglądał). Tak to tłumaczył wczoraj Trion na streamie.

P.S. CBT confirmed w czerwcu. Z europejskimi serwerami. Alpha serwery zostaną wyłączone na CBT eventy. Potwierdzona została też OB krótko przed headstartem i finalna wersja gry na pewno w 2014.

Autor:  yabaddi [ 23 maja 2014, 16:06 ]
Tytuł:  Re: Archeage

vilhelm napisał(a):
yabaddi napisał(a):
czy też może twórców olśniło i z myślą o graczach z mniejszą ilością wolnego czasu wprowadzili inne rozwiązania?


Mniejsza ilość wolnego czasu no to kupisz sprzęt w ingame sklepie za $$$
jakiego innego "olśnienia" się spodziewasz :lol:


Nigdy nie korzystałem i nie zamierzam korzystać z item shopów. Abonament jestem w stanie opłacać jeśli gra będzie sobą coś przedstawiać, a nie stanowić kalki/klona tej papki, która jest wszędzie.

Jakiego olśnienia się spodziewam? No cóż, może jakiejś przyjemnej odmiany, powiewu oryginalności zamiast powielania oklepanych schematów? Na początek wystarczyłoby mi aby gra dawała równy dostęp do pełnego contentu - w tym do najlepszego sprzętu - każdemu graczowi, a nie tylko takiemu, który może siedzieć po kilka(naście) godzin dziennie robiąc w paredziesiąt osób rajdy lub inne instancje.
Dla wyjaśnieniea: same rajdy / instancje drużynowe mi nie przeszkadzają - rozumiem, że są ludzie którzy to lubią (ja osobiście nie przepadam). Rozwiązaniem, które by mnie satysfakcjonowało byłaby sytuacja, w której sam jestem w stanie zdobyć każdy sprzęt (na przykład poprzez crafting), a nie być zmuszanym do robienia tego samego co cała reszta (czytaj wyżej). Jak mam płacić abonament za grę, to chcę mieć równy dostęp do pełnego contentu gry, a nie z góry być ograniczanym ze względu na to, że a) nie mam czasu, b) ani ochoty na uczestnictwo w grze grupowej.

Autor:  Isengrim [ 23 maja 2014, 16:21 ]
Tytuł:  Re: Archeage

To może jakaś singlówka? Każda spełnia twoje wymagania.

Autor:  iniside [ 23 maja 2014, 18:03 ]
Tytuł:  Re: Archeage

yabaddi napisał(a):
vilhelm napisał(a):
yabaddi napisał(a):
czy też może twórców olśniło i z myślą o graczach z mniejszą ilością wolnego czasu wprowadzili inne rozwiązania?


Mniejsza ilość wolnego czasu no to kupisz sprzęt w ingame sklepie za $$$
jakiego innego "olśnienia" się spodziewasz :lol:


Nigdy nie korzystałem i nie zamierzam korzystać z item shopów. Abonament jestem w stanie opłacać jeśli gra będzie sobą coś przedstawiać, a nie stanowić kalki/klona tej papki, która jest wszędzie.

Jakiego olśnienia się spodziewam? No cóż, może jakiejś przyjemnej odmiany, powiewu oryginalności zamiast powielania oklepanych schematów? Na początek wystarczyłoby mi aby gra dawała równy dostęp do pełnego contentu - w tym do najlepszego sprzętu - każdemu graczowi, a nie tylko takiemu, który może siedzieć po kilka(naście) godzin dziennie robiąc w paredziesiąt osób rajdy lub inne instancje.
Dla wyjaśnieniea: same rajdy / instancje drużynowe mi nie przeszkadzają - rozumiem, że są ludzie którzy to lubią (ja osobiście nie przepadam). Rozwiązaniem, które by mnie satysfakcjonowało byłaby sytuacja, w której sam jestem w stanie zdobyć każdy sprzęt (na przykład poprzez crafting), a nie być zmuszanym do robienia tego samego co cała reszta (czytaj wyżej). Jak mam płacić abonament za grę, to chcę mieć równy dostęp do pełnego contentu gry, a nie z góry być ograniczanym ze względu na to, że a) nie mam czasu, b) ani ochoty na uczestnictwo w grze grupowej.

Jak nie masz czasu, to nie bardzo wiem po co masz zamiar grać w MMO, które sa skonstruowane tak, zeby tego czasu pochłaniać jak najwiecej.

Autor:  vilhelm [ 23 maja 2014, 18:22 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Isengrim napisał(a):
To może jakaś singlówka? Każda spełnia twoje wymagania.

Dokładnie :lol:


yabaddi napisał(a):
Na początek wystarczyłoby mi aby gra dawała równy dostęp do pełnego contentu - w tym do najlepszego sprzętu - każdemu graczowi, a nie tylko takiemu, który może siedzieć po kilka(naście) godzin dziennie robiąc w paredziesiąt osób rajdy lub inne instancje.


Kurwa jak najlepszy sprzęt dla wszystkich to po co siedzieć w grze jak masz wszystko od razu ?!
Komunizm dla przypomnienia upadł nie przypadkowo....

yabaddi napisał(a):
b) ani ochoty na uczestnictwo w grze grupowej.

Twoje wymagania spełniła by każda gra nie-MMO.
Polecam wpisać i rozszyfrować skrót MMO w google.com

Autor:  Oyci3C [ 23 maja 2014, 18:25 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Here we go again.
Wpisałem MMO w google i pytam się - gdzie tam jest wzmianka o grze grupowej, może party? Chyba nie ma.
Yabaddi podaje idealny przykład na grę gdzie content to GRACZE i kontakt z GRACZAMI poprzez zdrowe współzawodnictwo a nie wyścigi czasowe celem uzyskania itemków.
Ty vilhelm grając w Wurm czy DFO powinieneś chyba o tym wiedzieć najlepiej.

Autor:  Isengrim [ 23 maja 2014, 18:38 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Idź Oyci3c grać w fejsbuka, bo też spełnia wymagania.
iniside napisal co jest prawdziwą walutą w mmo - czas. yabaddi chciałby by granie w różne elementy mmo miało różny mnożnik: czas x feature x (solo,group)=progrogres. To byłoby nieuczciwe.
Zgoda, itemki endgame'owe nie powinny być zastrzeżone dla contentu grupowego. Z drugiej strony, zazwyczaj są one potrzebne wyłącznie w tym endgame grupowym...

Autor:  Oyci3C [ 23 maja 2014, 18:41 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Bo patrzysz z tej chujowej populistycznej i modnej obecnie strony - shiny items.
Wyobraź sobie, że tego nie ma, no i co?
Współczuję, że ludzie aż tak mają wyprane mózgi.

Autor:  vilhelm [ 23 maja 2014, 18:44 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Oyci3C napisał(a):
Wpisałem MMO w google i pytam się - gdzie tam jest wzmianka o grze grupowej, może party? Chyba nie ma.


Rozszyfruję Ci ten skrót Oyci3C : multiplayer to znaczy gra z innym graczem.


Wracając do AA to na pewno będzie wymagał w chuj czasu i dawał satysfakcje graczom za jego spożytkowanie.
Tak jak napisał Isengrim i iniside :
Cytuj:
prawdziwą walutą w mmo - czas. yabaddi chciałby by granie w różne elementy mmo miało różny mnożnik: czas x feature x (solo,group)=progrogres. To byłoby nieuczciwe.


Tak więc ktoś kto myśli, że mu sama postać będzie grała w AA i będzie wszystko dla wszystkich to może szukać innej gry bot friendly ;-)

Strona 145 z 211 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team