MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

[Archeage]
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=99&t=37815
Strona 148 z 211

Autor:  sula [ 24 maja 2014, 17:10 ]
Tytuł:  Re: Archeage

krzyk napisał(a):
http://youtu.be/Bs4VWg2PjpE

To jest extra grafa? Czy moze to nie sa ful detale, bo tekstury sa conajmniej kiepskie?

już.

Grafa jest w AA bardzo nierówna. Są miejsca gdzie wygląda paskudnie zarówno pod względem technicznym (płaska mało różnorodna tekstura ziemi i mało detali) jak i stylistycznym (po prostu brzydkie), ale są też miejsca gdzie jest uderzająco dobra, wręcz świetna- zazwyczaj w miejscach i regionach gdzie łączy się lepszy design / szczegółowość oraz maksimum korzyści z seamless świata.
Dobrze to obrazuje np. różnica między startowymi lokacjami ludzi, startową lokacją kotów. Później kontrasty między regionami i lokacjami są jeszcze większe.


Nie jest to zresztą nic dziwnego w grach, które są po prosty duże obszarowo - szzcególnie jeżeli są seamless. Choć fakt różnica w jakości grafy między miejscami najbrzydszymi a najładniejszymi w AA jest kolosalna.

PS. Podobnie jest z prawie wszystkim graficznie w AA np. efekty uderzeń czy czarów - są takie zrobione bardzo ładnie i takie co wyglądają jak kupa.

No, ale summa summarum grafika tak jak cała reszta w AA jednak nie wykorzystuje swojego potencjału i jednak zawodzi.

Autor:  Mendol [ 24 maja 2014, 18:39 ]
Tytuł:  Re: Archeage

nie wiem czy bylo:
http://www.reddit.com/r/archeage/commen ... uncements/

Main Goal: Ensure cash shop items are "in-line with world obtained items" :(

Autor:  Oyci3C [ 24 maja 2014, 18:41 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Acha, czyli p2w, no to kolejny do śmieci :)

Autor:  Kaczy [ 24 maja 2014, 19:07 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Oo p2w to cos dla mnie :>

Autor:  krzyk [ 24 maja 2014, 19:42 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Eeeeeeeeeeee, to lekka przesada z tym cash shopem :)

już.

Autor:  Highlander [ 24 maja 2014, 21:54 ]
Tytuł:  Re: Archeage

musza zaczac wprowadzac serwery f2p i p2p jednoczesnie w grach...

Autor:  zax [ 24 maja 2014, 22:01 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Mendol napisał(a):
Main Goal: Ensure cash shop items are "in-line with world obtained items" :(

Zajebiście, jedyne MMO na jakie ~czekałem. :(

To co panowie, wracamy do WoWa i wskrzeszamy world pvp? bo nic innego i tak w tym (i w następnym?) roku nie wyjdzie.

Autor:  Mendol [ 24 maja 2014, 23:04 ]
Tytuł:  Re: Archeage

no na razie chyba nie wiadomo co ma byc w tym item shopie.
jesli kosmetyka (dyes, mozliwosc zmiany wygladu glidera) to pol biedy.
trzeba poczekac na konkrety.

Autor:  lucky [ 25 maja 2014, 00:49 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Trion wie, że jeśli gra będzie choćby trochę za bardzo P2W to będzie epic fail całej idei westernizacji tej gry. Mam nadzieję, że tak będzie, bo jak nie to leję sikiem prostym na te AA.

"No Trials. No Tricks. No Traps." - Scott Hartsman

Rift nie jest P2W i wszystkie gry odnoszące jakiś tam sukces też nie są P2W.

Nie ma co gdybać, bo w pierwszy dzień wprowadzenia item shopu do gry wszystko wyjaśni. Skoro CBT ma być w czerwcu, i ma w niej być item shop to spodziewałbym się do końca maja wprowadzenia item shopu na Alpha server.

Autor:  Lowell [ 25 maja 2014, 06:04 ]
Tytuł:  Archeage

Z tego co pamietam najmocniejszy sprzęt dostępny w grze ma pochodzić z craftingu i nie bedzie bound. Można go sprzedać innym graczom za golda. Za golda można tez bedzie sprzedać graczom item pozwalający na oflagowanie konta jako premium. Podobny system jest już w innej grze P2W pt. EVE Online. Stąd już teraz wiadomo, ze za $ można bedzie kupić w tej grze niemal wszystko. W eve nie stwarzało to wielkich problemów wiec całkiem możliwe, ze tu tez nie bedzie. Zreszta Trion jak już lucky wspomniał ma doświadczenie z Riftem. Co z tego wyjdzie tego nie wiem. Wiem natomiast, ze gra na alfie jest póki co bardzo OK.

Autor:  vilhelm [ 25 maja 2014, 08:42 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Lowell napisał(a):
Podobny system jest już w innej grze P2W pt. EVE Online.

Chyba P2Lose ;-) W grach z full lootem tak ten system nie działa.
Lowell napisał(a):
Stąd już teraz wiadomo, ze za $ można bedzie kupić w tej grze niemal wszystko

No to gimbusy już się ustawiają w blokach startowych do gry :lol:
Kaczy napisał(a):
Oo p2w to cos dla mnie :>

Autor:  Lowell [ 25 maja 2014, 08:50 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Oj nie nie. W EVE ten system w systuacji full loota jest tym bardziej P2W. Ludzie sie do tego po prostu przyzwyczaili i uznaja to za normalne. Recze, ze gdyby ten system wszedl teraz to na tym forum stado naszych malkontentow forumowych wiesciloby rychly koniec EVE Online.

Autor:  Arturnik [ 25 maja 2014, 08:50 ]
Tytuł:  Re: Archeage

nie wiadomo co bedzie w tym sklepiku a juz wszyscy placza ;)

brzmi jak zapowiedz dobrego MMO!

Autor:  vilhelm [ 25 maja 2014, 08:52 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Arturnik napisał(a):
brzmi jak zapowiedz dobrego MMO!


Mesjasz nadchodzi !!!
Szykować woreczek stóweczek na item shop.

Autor:  Teo [ 25 maja 2014, 09:25 ]
Tytuł:  Re: Archeage

aa i system podobny do eve :lol:
ok ale musi byc ful loot lub częściowy jak w eve, czyli mamy "utylizacje" sprzętu, po drugie pełny handel wirtualną walutą i premium systemem wspierany przez producenta/wydawce, po trzecie legalny handel kontami, wtedy można się zastanawiać czy jest podobnie

Autor:  Lowell [ 25 maja 2014, 09:55 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Utylizacja sprzętu to taki "drobny" bonusik dla CCP co by przypadkiem rzeka $ z plexow nie przestała płynąc. ;)

Autor:  Teo [ 25 maja 2014, 10:25 ]
Tytuł:  Re: Archeage

nie, jest to podstawa ekonomi w grze ponieważ trzeba uzupełniać braki

Autor:  iniside [ 25 maja 2014, 11:27 ]
Tytuł:  Re: Archeage

embe ma tu racje. Bez utylizacji sprzetu, ekonomia nie istnieje, bo nie bardzo ma po co istniec.

Ja bym do tego dodał, ze ilosc waluty która jest w obiegu na serwerze, powinna byc hard capped, i nie powinna być produkowana z powietrza. (zabij szczura, i sprzedaj futro do random NPC, zeby miec mamone).

Bo wlasnie fakt, ze ilosc golda jaka moze byc w obiegu w grze, jest nie skonczona, rozpierdala ekonomie kazdej MMO. Idealne zobrazowanie realnej ekonomii w pigułce.

Autor:  Oyci3C [ 25 maja 2014, 11:53 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Cytuj:
embe ma tu racje. Bez utylizacji sprzetu, ekonomia nie istnieje, bo nie bardzo ma po co istniec.


Dokładnie. Dlatego żadna gra PVE nie będzie miała pełnej ekonomii poza jakimiś matsami.

Autor:  Lowell [ 25 maja 2014, 12:06 ]
Tytuł:  Re: Archeage

W WURMie może tak jest i ciezko sie do niego przyczepic (chociaz tez przeciez mozna wpompowac $ do gry kupując srebrne monety, co zreszta robi masa osob ulatiwajac sobie w ten sposob rozgrywke). W EVE nie ma hard capa, nie ma ograniczen w ilosci kasy w grze. Do tego po zniszczeniu statku wpompowywana jest kolejna kasa generowana przez system z ubezpieczenia sprzetu. Nie mowie o masie innych sposobow na generowanie kasy "z nikąd" (z samego PVE).
Nie zrozumcie mnie zle, mozliwe ze AA bedzie kupą, mozliwe ze ekonomie diabli wezma w kilka tygodni od premiery ale dajcie szanse tej grze i nie bawcie sie w jasnowidzow. Jesli w IS nie bedzie wspomagaczy OP dostepnych wylacznie za $ to nie musi to prowadzic do niczego zlego.

Strona 148 z 211 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team