MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

[Archeage]
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=99&t=37815
Strona 154 z 211

Autor:  Teo [ 20 lip 2014, 09:55 ]
Tytuł:  Re: Archeage

może zwyczajnie szukam gry na przynajmniej rok, a nie na kilka dni słomianego zapału jak w 99% opisywanych tu grach ?

Autor:  iniside [ 20 lip 2014, 10:13 ]
Tytuł:  Re: Archeage

embe napisał(a):
może zwyczajnie szukam gry na przynajmniej rok, a nie na kilka dni słomianego zapału jak w 99% opisywanych tu grach ?

Nie. Zwyczajnie marudzisz dla samego marudzenia.

Jak nie ma gry jakiej chcesz to zawsze ja mozesz zrobic sam.

Autor:  Mark24 [ 20 lip 2014, 10:16 ]
Tytuł:  Re: Archeage

embe - archage nawet ja łyknę ;)

Autor:  Turbot [ 20 lip 2014, 12:47 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Dla mnie priorytetem w mimo na ta chwile jest pvp a wydaje się że AA ma sporo płaszczyzn jeśli chodzi o możliwość zabijania, chciałem grać healerm ale pewnie nim solo niewiele zdzialam

Autor:  Arturnik [ 20 lip 2014, 13:12 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Na mnie sie ta beta troche zmarnowala :(
Sciagnalem, pogralem chwile i wylaczylem.
To samo co w wersji rosyjskiej, japonskiej, ile mozna zaczynac :(

Na release na pewno bede gral, Patrona tez kupie, ale bete to sobie daruje.

Autor:  iniside [ 20 lip 2014, 13:29 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Nie rozumiem tylko, dlaczego Trion jeszcze tego nie wydał.
Chca sie na Founder Packach nachpać czy jaki chuj ?

To ze troche napisw po koreńasku jest, to naprawde zaden problem, i tak nie mialem potrzeby ich czytać ;s.

Autor:  Nyx [ 20 lip 2014, 13:45 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Dokladnie i tak nikt nie czyta eheheh

Autor:  Poziomka [ 20 lip 2014, 13:57 ]
Tytuł:  Re: Archeage

pieniek82 napisał(a):
Dla mnie priorytetem w mimo na ta chwile jest pvp a wydaje się że AA ma sporo płaszczyzn jeśli chodzi o możliwość zabijania, chciałem grać healerm ale pewnie nim solo niewiele zdzialam


Solo healem fakt jest slabo, marny dps nawet jak wybierzesz 2 pozostale drzewka w dobry sposob.
A na end gejmie -znalazlem sposob jak byc healem.

Bo jak wiadomo a moze i nie wiadomo (niektorym) w AA mozna zmieniac klasy u skill menagera.
Zatem wbijamy lvl szybko na maxa najlatwiejszymi klasami - a pozniej zmieniamy sobie przy uzyciu tego npca (co prawda bedzie nas kosztowalo dosc sporo bo za kazdy skill wyuczony pobiera bodajze 6 srebrnikow)- ale cos za cos..
tworzymy sobie wymarzonego vitaliste:P

Autor:  Teo [ 20 lip 2014, 14:49 ]
Tytuł:  Re: Archeage

hmmm... w każdej grze znajda się obrońcy plus iniside w bonusie

Poziomka, no niestety ale mamy kolejna gre, która jest zachwalana, a skończy sie jak zawsze, dlatego pytam bo nie widzę sensu wydawać kasę i marnować czas na coś co po 2-3 tygodniach będzie hejtowane i pustoszejące.
Jak decyduje się grac w nowe mmo to w grupie znajomych, nie szukam gierki dla randoma czy solo mmo.

Teraz już wiesz dlaczego tyle pytań ?

Teraz wersja pytań dostosowana do waszej euforii:
- czy zwierzaki w tej grze mają ładne animacje
- czy są świecące bronie
- jak szybko wbija się max lvl
- jak długo rośnie marchewka
- czy na pvp zbiera się punkty
- czy można wyjść na drzewo by wydoić krowę ( huragan style )

Autor:  Poziomka [ 20 lip 2014, 15:22 ]
Tytuł:  Re: Archeage

gra z tego co kojarze od pocztaku bedzie f2p , ale bedzie miala swoj sklepik- i jak zapewne w wielu tytulach pierwszy miesiac lub 2 trzeba bedzie nabyc premium aby cos zarobic i pozniej moc kupowac za gold

takze wydanie tych 30-45zl na ten pierwszy miesiac to chyba niezbyt wiele w porownaniu do innych mmo gdzie musiales na starcie kupic takze boxa w granicach 150-190zl
podawalem przyklady kilku rzeczy ile czasu trzeba aby cos wyroslo (zerknij kilka postow wstecz)
Zwierzatka wygladaja dosc fajnie, oczywiscie ci co kupia founder packa beda mieli jeszcze inne, zakladam ze na dalszym lvlu beda dostepne takze inne zwierzaki, bo widzialem jakies screeny z niedzwiedziem, tygrysem i innymi.

nie wiem jak szybko sie wbija max lvl, pamietaj ze poza samym lvlem, tutaj wiecej uwagi przykladaja do 'craftu/gatheringu' i wspolpracy wielu osob. Pojedynczo nie wiele osiagniesz -AA to gra nastawiona na szersza wspolprace kilku osob, lub duzych i srednich gildi.

na youtube czy twitchu jest sporo streamow/filmikow mzoesz zerknac i zobaczysz jak to wyglada..

Autor:  Niah [ 20 lip 2014, 17:01 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Z góry zakładają, że gra będzie shitem, rozsądnie.

Autor:  Atherius [ 20 lip 2014, 17:08 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Nie do końca, eso nie kupiłem, bo pojebało ich z ceną boxa + abo, jakby była od początku f2p to może bym coś kupił jakieś boostery itp. a tak dostali ode mnie okrągłe zero. Także bardzo dobra decyzja od razu z wystartowaniem f2p, może nie są pazerni na kasę, żeby się nachapać na boxach i zniechęcić do siebie graczy.

Autor:  Teo [ 20 lip 2014, 17:16 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Poziomka napisał(a):
... 30-45zl na ten pierwszy miesiac...

chyba jedyna rozsądna rzecz w temacie TRION, pazerność przechodząca w cwaniactwo u producentów gier była wybaczana wyłącznie w WoW, reszta zalicza faila

Autor:  Poziomka [ 20 lip 2014, 17:24 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Niah napisał(a):
Z góry zakładają, że gra będzie shitem, rozsądnie.


dlaczego?
model f2p na chwile obecna jest jedynym modelem oplacalnym -nic chyba nie powtorzy sukcesu WoW czy L2 (czasu jaki oba tytuly byly/sa na abonamencie)

Dajac f2p na starcie -docieraja do szerszego grona odbiorcow.
a dla graczy daje mozliwosc zaoszczedzenia kasy na boxie:)

AA moze i nie bedzie jakis super hitem w dluzszej perspektywie -ale to tylko ze wzgledu na ilosc czasu jaki trzeba spedzic aby cos osiagnac. Niestety nie kazdy dysponuje owym czasem, co potencjalnie moze te osoby zniechecac..
ale moze pocieszeniem dla osob z mniejsza iloscia czasu bedzie fakt ze nawet jak ktos gra po 15godzin dziennie -moze osiagnac nie wiele wiecej niz My grajac owe 3 godziny.
Bo i jemu i Nam potrzebne sa punkty Labor-pracy.
Bez nich poza expieniem w tej grze nie porobisz zbyt wiele..

Bedzie to wymagalo zostawianie wlaczonego AA na noc aby skumulowac wieksza ilosc punktow.

Autor:  Niah [ 20 lip 2014, 17:29 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Albo abonament albo różowe kucyki, ja preferuje to pierwsze.

Autor:  gosugamer1 [ 21 lip 2014, 11:29 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Niah napisał(a):
Albo abonament albo różowe kucyki, ja preferuje to pierwsze.


Niektórzy mówią, że nie można mieć wszystkiego, ale jest przecież Wildstar.

Autor:  sula [ 21 lip 2014, 20:49 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Poziomka napisał(a):
Niah napisał(a):
Z góry zakładają, że gra będzie shitem, rozsądnie.


dlaczego?
model f2p na chwile obecna jest jedynym modelem oplacalnym -nic chyba nie powtorzy sukcesu WoW czy L2 (czasu jaki oba tytuly byly/sa na abonamencie)

Dajac f2p na starcie -docieraja do szerszego grona odbiorcow.
a dla graczy daje mozliwosc zaoszczedzenia kasy na boxie:)

AA moze i nie bedzie jakis super hitem w dluzszej perspektywie -ale to tylko ze wzgledu na ilosc czasu jaki trzeba spedzic aby cos osiagnac. Niestety nie kazdy dysponuje owym czasem, co potencjalnie moze te osoby zniechecac..
ale moze pocieszeniem dla osob z mniejsza iloscia czasu bedzie fakt ze nawet jak ktos gra po 15godzin dziennie -moze osiagnac nie wiele wiecej niz My grajac owe 3 godziny.
Bo i jemu i Nam potrzebne sa punkty Labor-pracy.
Bez nich poza expieniem w tej grze nie porobisz zbyt wiele..

Bedzie to wymagalo zostawianie wlaczonego AA na noc aby skumulowac wieksza ilosc punktow.

Czyli spoko. Na noc bocik do expienia na main koncie .

Brak labour point będzie można obejść albo bocąć na disposable free-kontach albo kupując labor point w sklepiku lub kupując golda na allegro i potem stuff w grze od graczy.

Wszystko widzę pomyslane według starych dobrych mechanizmów ze startych mmorpg :D

Autor:  Mark24 [ 21 lip 2014, 21:13 ]
Tytuł:  Re: Archeage

a jaki jest cap na te labour points? Tzn. ile godzin/dni/tygodni trzeba by osiągnąć górny limit?

Autor:  Poziomka [ 22 lip 2014, 05:29 ]
Tytuł:  Re: Archeage

na cbt teraz z opcja patron (to chyba taki odpowiednik premium)
jest 5pkt na 5minut
ci co graja na alphie maja wiecej punktow chyba 10/5min
beta testerzy maja max cap 2000 punktow/alpha maja chyba 3000

Oczywiscie mozna kupic potki - i zapewne takze scrafcic bedzie mozna potki zwracajace pewna ilosc labora (na auction hausie widzialem potek dajacy 1000 labora) ale nie wiem czy on z crafta czy sklepiku

jak gra bedzie dzialac i wygladac przy wyjsciu nie wiadomo, bo na przestrzeni paru mc sporo sie pozmienialo i w questach i w dzialaniu gry (ponoc gra ma ruszyc pazdziernik/listopad)

@sula co ci da bocic na kolejnym koncie -skoro gdy pozniej wylogujesz sie z tego konta to punkty labora nie odnawiaja sie. I zaczynajac gre startujesz z 0 labora, a nie z liczba maxymalna, takze - lipton:P
bo gdybys zaczynal z liczba 1000-2000 to wtedy fakt moglbys isc sadzic roslinki czy zbierac czyjes roslinki - ale masz 0 na starcie:)

Autor:  Turbot [ 22 lip 2014, 15:03 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Ja w Czwartek mialem 2142 Laboru, a jak w sobote zrobilem nową postac to limit byl zwiekszony do 5000. Do tego nowa postac po stworzeniu miala 5k.

Widzialem ze 10 laboru wpada za questy.

Strona 154 z 211 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team