jak was czytam z tą głębią questów to nie wiem czy się śmiać czy płakać
taa były "głębsze" questy w TESO- normalnie jaka tam była fabuła- szkoda , że większość questów polegała na lataniu przez całą mapę, no ale fakt cześć coś tam opowiadała- ale ile osób dalej gra w TESO to i widać jak ważne są questy z tym czymś
z całej populacji graczy może 5-10% czyta questy , z czego po jakimś czasie ten odsetek spada
zła itemizacja?
w GW2 była masa itemów, w dodatku była masa kolorów , którymi można było dowolnie zmieniać armor- do wyboru do koloru- ile osób dalej gra w GW2?
przestańcie pieprzyć o fabule, questach, itemizacji- w grach mmo chodzi albo o pve ( nawalasz mobki- na polu , instach , dungach), albo pvp ( nawalasz sie z innymi graczami)- jeśli to jest dobrze zrobione to jest najważniejsze
gra ma być miodna a do tego nie potrzebne są super wciągające questy i niepowtarzalne armory
jeśli są fajne questy, itemy, rozwinięty crafting ( czyli też i hodowla krowy i kopanie skałek) to są dodatkowe rzeczy mające przyciągnąć graczy
całość + jeszcze odpowiednia grafika i optymalizacja sprzętowa czyni grę gorszą , lepszą lub wyśmienitą
ja sam mam problem obecnie ze znalezieniem gry mmo , która nie znudziłaby mi się po 2-3 miesiącach, co gorsze gry zaczynają mnie już nudzić na etapie bety- w pewnym sensie rozumiem tych malkontentów, ale obserwuje czepianie się każdej gry, szukanie jakieś dziury w całym
proponuje niektórym odejść na emeryturę grową , albo przynajmniej rentę