MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

[Archeage]
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=99&t=37815
Strona 161 z 211

Autor:  Poziomka [ 2 sie 2014, 05:13 ]
Tytuł:  Re: Archeage

masz patrona-masz archeum packa jakiegos -to mozesz uzyc teraz tych tokenow/diamentow- pozniej bedzie reset i tak

Autor:  krzyk [ 2 sie 2014, 17:29 ]
Tytuł:  Re: Archeage

kiedy oni planuja release tego szitu? :)

Autor:  Atherius [ 2 sie 2014, 19:43 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Listopada chyba.

Autor:  Nyx [ 2 sie 2014, 19:59 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Jak sie pokryje z wod maja gg:)

Autor:  Oyci3C [ 2 sie 2014, 20:17 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Nie do końca, to f2p. Nawet w WoW większość po miesiącu quitnie.

Autor:  Alick [ 2 sie 2014, 20:43 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Po miesiącu?
Większość quitnie po jednym dniu bety.
A co to ma czego nie miał Aion czy Tera?
Że można domki stawiać i pomidorki chodować? Pls, w Sims 3 było więcej co robić.
Betnąłem, wyjebałem. 25GB wolnego na dysku.

Autor:  Oyci3C [ 2 sie 2014, 20:44 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Bo wszystko już było, nie wiem skąd te podniety.
Te gry to mixy.
Wobec całego tego syfu WoW się wybija bo WoW i koniec.

Autor:  Nyx [ 2 sie 2014, 20:52 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Oyci3C napisał(a):
Nie do końca, to f2p. Nawet w WoW większość po miesiącu quitnie.


Przynajniej to bedzie dobrze spedzony czas:)

Autor:  Poziomka [ 2 sie 2014, 21:52 ]
Tytuł:  Re: Archeage

nie wiadomo czy listopad, mamy juz 2 cbt-
gra juz wyszla w koreai ruskich japonii - bugow wiekszych nie ma, problemow technicznych tez niezbyt wiele, jesli juz sa to z glyphem/hackshieldem.

zatem calkiem realna opcja jest termin podany na steamie, pozyjemy zobaczymy

Gra ma duzo do zaoferowania zwlaszcza dla osob ktorym podobalo sie l2, jesli beda madrze dobrze i szybko reagowac na prosby propozycje graczy to naprawde z tej gry mozna wycisnac duzo i gra moze zapewnic fajna zabawe na przynajmniej 6mc a jesli bedzie dobrze rozbudowywana to i wiecej

cale szczescie ze wyznacznikiem jak dobra gra jest/bedzie nie sa opinie forumowych expertow z mmorpg.pl, bo gdyby tak bylo to 99% gier powinno zaliczyc faila juz na starcie, bo Wam zwyczajnie nic sie nie podoba, na wszystko narzekacie :>

Autor:  Oyci3C [ 2 sie 2014, 21:57 ]
Tytuł:  Re: Archeage

No może opinie mmorpg.pl są do dupy dlatego TESO i Wildstar skupiają miliony fanów na całym świecie i wszyscy w to napierdalają.
Oh wait...

Autor:  Cybot [ 2 sie 2014, 22:24 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Dotarłem do 15 poziomu - subiektywnie powiem że levelowanie w tej grze zwyczajnie boli. Questy potwornie nudne, zero imersji, przechodząc ten kawałek miałem wrażenie, że im się zwyczajnie nie chciało. Ktoś stwierdził - pierdolić itemizację - zrobimy bez i powiemy że to ficzer. Przez co nie ma losowego dropu itemków z mobów. Są jakieś nieszczęsne portmonetki. Zajebuje nosorożca - a w środku portmonetka księdza. Żywiołak też snuje się po polu z portmonetką księdza... Bandyta? to samo. Ja wiem że kler jest bogaty - ale żeby dawał pieniądze nosorożcom?
Efekt jest taki, że na 15 poziomie wszyscy mają dokładnie ten sam sprzęt i różnię się tym, że zamiast na łosiu ujeżdżam mleczną mućkę. Odechciewa się grać. Przechodzisz do innej krainki i zgodnie z konwencją theme parków powinna być inna i charakterystyczna - tu mroczny las, tam farmy, tam góry, gdzieś arktyka - no ale projektant olał - więc za wyjątkiem startowej (która w elfach była ohydna) 3 kolejne krainki do których wszedłem wyglądały tak samo - miały tylko inny układ ścieżek.

Może i elementy sandboxowe to nadrabiają w endgame, ale jeśli tak to co za zjeb wymyślił ten wstęp? Co to ma być - tutorial który przetrwają tylko najtwardsi?

Autor:  lordyp [ 3 sie 2014, 00:49 ]
Tytuł:  Re: Archeage

jak was czytam z tą głębią questów to nie wiem czy się śmiać czy płakać
taa były "głębsze" questy w TESO- normalnie jaka tam była fabuła- szkoda , że większość questów polegała na lataniu przez całą mapę, no ale fakt cześć coś tam opowiadała- ale ile osób dalej gra w TESO to i widać jak ważne są questy z tym czymś
z całej populacji graczy może 5-10% czyta questy , z czego po jakimś czasie ten odsetek spada

zła itemizacja?
w GW2 była masa itemów, w dodatku była masa kolorów , którymi można było dowolnie zmieniać armor- do wyboru do koloru- ile osób dalej gra w GW2?

przestańcie pieprzyć o fabule, questach, itemizacji- w grach mmo chodzi albo o pve ( nawalasz mobki- na polu , instach , dungach), albo pvp ( nawalasz sie z innymi graczami)- jeśli to jest dobrze zrobione to jest najważniejsze
gra ma być miodna a do tego nie potrzebne są super wciągające questy i niepowtarzalne armory
jeśli są fajne questy, itemy, rozwinięty crafting ( czyli też i hodowla krowy i kopanie skałek) to są dodatkowe rzeczy mające przyciągnąć graczy
całość + jeszcze odpowiednia grafika i optymalizacja sprzętowa czyni grę gorszą , lepszą lub wyśmienitą

ja sam mam problem obecnie ze znalezieniem gry mmo , która nie znudziłaby mi się po 2-3 miesiącach, co gorsze gry zaczynają mnie już nudzić na etapie bety- w pewnym sensie rozumiem tych malkontentów, ale obserwuje czepianie się każdej gry, szukanie jakieś dziury w całym

proponuje niektórym odejść na emeryturę grową , albo przynajmniej rentę :)

Autor:  Poziomka [ 3 sie 2014, 08:14 ]
Tytuł:  Re: Archeage

to ze z mobow nie leci drop inny niz sakiewki to dobrze, bo przez to botom odpadnie latwy dostep do roznego rodzaju surowcow:)
Chcialbys aby z mobow lecial drop rodem z l2, kiedy mogles majac szczescie lub expujac 24/7 w bot party wydropic full itemy, rare recepty, i tysiace basic matsow??

W kazdym mmo dostajesz itemki questowe, i wszyscy w nich biegaja i wszyscy wygladaja w nich jednakowo -takze czepiasz sie bez powodu

Autor:  Piszpan [ 3 sie 2014, 09:29 ]
Tytuł:  Re: Archeage

jebac czepianie sie nerda ktory na q musi przezywac glebie miec opisy na 10 stron no i porzadnie wczuc sie w q zeby oczywiscie po jego zakonczeniu miec satysfakcje. idz graj w erpegi. jedynie boje sie zeby nie bylo czegos takeigo jak w terze ze miales niby wszystko ale ludzie zamiast biegac open pvp siedzieli w dungach bo gra to wymuszala jesli chciales miec topowy sprzet.

Autor:  Teo [ 3 sie 2014, 09:31 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Upieprzyło się wam z tymi emerytami gierkowymi, to by miało sens jakby gra faktycznie była rewolucyjna i miała dopiero mieć premierę.
Archeage miało premierę ponad rok temu, wszyscy zainteresowani wiedzą też na co stać trion, wiec jak połączysz te dwa fakty to masz solidną ocenę produkcji.

Dlatego synku jeden z drugim ucz się od doświadczonych pro graczy z tego forum że słomiany zapał kończy się bardzo szybko i boleśnie we flame.

Piszpan, ty tradycyjnie wjebiesz na maxa wszystko co w grze trzy razy szybciej niż przeciętniaki plus wykupisz premium wszystkiego co się da, ale przynajmniej będziesz miał fun podczas jak ci zachwalający teraz już nie będą grać, typowe poziomki i lordypy pograją z miesiąc i znajdą sobie nowe mmo to nakręcania hype.

Autor:  Mark24 [ 3 sie 2014, 09:50 ]
Tytuł:  Re: Archeage

a niech grają. Ostatnio tak TESO żeście przeżywali ostro, które mi się znudziło po dwóch dniach próby oddania jakiegoś zbugowanego questu i zergowego no-skillowego PvP.

Autor:  Poziomka [ 3 sie 2014, 09:54 ]
Tytuł:  Re: Archeage

w gry ktore mi sie podobaja i byly dosc systematycznie rozwijane gram/gralem naprawde dlugo- l2- ponad 6-7 lat (na oficlanym serverze)
Aion - pomimo ze pozno zaczelem tez gralem ponad rok

I AA jest dla mnie wlasnie taka gra jak l2 - jak dobrze pojdzie to licze na pol roku zabawy conajmniej

Autor:  candidoser [ 3 sie 2014, 10:01 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Mi sie juz nie chce jebac 30lvli pve, zeby dojsc do pvp.
Chyba pozostalo mi czekac na Camelot Unchained, bo tam chyba bedzie inaczej. Jesli sie myle to niech mnie ktos wyprowadzi z bledu.

Autor:  Atherius [ 3 sie 2014, 10:07 ]
Tytuł:  Re: Archeage

W aa odnajdą się właśnie gracze l2 i innych koreańców, bo fan themeparków może się czuć zagubiony, nie ma ubierania laleczki co chwilę w nowe ubranka itp.

Autor:  Poziomka [ 3 sie 2014, 10:17 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Atherius napisał(a):
W aa odnajdą się właśnie gracze l2 i innych koreańców, bo fan themeparków może się czuć zagubiony, nie ma ubierania laleczki co chwilę w nowe ubranka itp.


tu tez mozna bawic sie w dekoracje i inne pierdoly, sa profesje ktore moga zrobic wazonik pianino czy inna rzecz do domku
tylko ze to sa/beda dosc niszowe crafty, a wbicie takiej profesji moze byc po prostu nieoplacalne

i apropo levelowania to w AA jest to rozwiazane w dosc fajny sposob bo mozna dosc szybko expowac na questach - ale mozna bawic sie w kraft -gdzie 1 klik w odpowiedni item (nie mowie tu o crafcie high tierowego wieloskladnikowego itemka)moze dac tyle expa co zrobienie jednego calego questa polegajacego na zabiciu np 10 mobow

Strona 161 z 211 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team