MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

[Archeage]
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=99&t=37815
Strona 172 z 211

Autor:  Atherius [ 1 wrz 2014, 20:10 ]
Tytuł:  Re: Archeage

O TESCO tak płakali a w tej chwili już nikt z forum nie gra i dział jest dosłownie martwy także poczekamy i jeśli będzie multum tematów dłuższy czas po premierze to wtedy można coś wymodlić.

Autor:  Shubduse [ 1 wrz 2014, 22:06 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Sorry, ja w TESO gram nadal. Jeśli chodzi o non-grindowe questy, jest to najciekawsze MMO obecnie na rynku.

Ale dział na forum faktycznie jest martwy, i jesli taka tendencja jest powszechna, to twórcy będą musieli się namęczyć, żeby z powrotem przyciągnąć graczy.

Ale dość o ESO, temat jest w końcu o ArcheAge.

Autor:  Poziomka [ 2 wrz 2014, 04:44 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Ultr4 napisał(a):
Chyba znowu ta sama historia tzn dobry marketing, niech debile kupią founders packa, a po miechu zostanie 10% populacji bo mamy słaby end game ...

raczej w ciagu miesiaca nie zobaczysz end gejmu, no chyba ze wyznacznikiem end gejmu jest dla kogos wbicie max lvlu - ale to mozna zrobic w 3-4 dni

Autor:  TobiAlex [ 4 wrz 2014, 08:49 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Na którym serwerze będziecie grać?

Autor:  Poziomka [ 4 wrz 2014, 10:39 ]
Tytuł:  Re: Archeage

sporo polakow bedzie na kyprosie, czyli 2..
ale nie wiem czy to dobry wybor, na 1-2 ida masowe gildie rosyjskie hiszpanskojezyczne,niemieckie,franc,wloskie itd , a niektore z nich beda liczyc grubo ponad 500 osob

Autor:  TobiAlex [ 4 wrz 2014, 11:27 ]
Tytuł:  Re: Archeage

A z innej beczki - coś się teraz dzieje? Nie mogę zalogować się na Glypha a stronki Triona (Rift, ArcheAge) leżą.

Autor:  Piaskowy [ 4 wrz 2014, 12:12 ]
Tytuł:  Re: Archeage

TobiAlex napisał(a):
A z innej beczki - coś się teraz dzieje? Nie mogę zalogować się na Glypha a stronki Triona (Rift, ArcheAge) leżą.


"We're routing around an ongoing Comcast maintenance to try to resolve current connection issues. We'll keep you updated as we get more info"

A tutaj patch notes na OBT:

Cytuj:
ArcheAge Version 1.2 Build 4.7 Patch Notes
http://forums.archeagegame.com/showthre ... atch-Notes


ArcheAge Version 1.2 Build 4.7: Patch Notes


NEW OPEN BETA FEATURES
* Farm Cart: A new type of player-crafted wagon has been added that carries two resource packs to fill the gap between the donkey and the larger Farm Wagon. It also comes with a horn for maximum beepage.
* AFK Kick has been implemented: Characters will be logged out after 45 minutes of [Away] status. Characters who are in the middle of crafting or fishing should not be kicked.
* Auction House: All accounts have the ability to bid on and win auctions by default. The ability to post auctions on the Auction House is unlocked in one of two ways:
- Accounts that are under Patron status, or have had Patron in the past, have permanent access to post auctions.
- Accounts that have never had Patron status can unlock the permanent ability to post auctions by consuming the Auction License item on any character.


GENERAL
* The drop rate of Sunlight Archeum has been increased, and we will be evaluating the levels of Sunlight, Moonlight, and Starlight Archeum for further drop rate adjustments.
* Quest rewards no longer consume Labor points when identifying them.
* Mana consumption at lower levels has been reduced (this is a change made as part of Korea version 1.7 that is being included in our build).
* Mounts have been standardized into speed tiers - 9.0m/s and 10.0m/s - with the exception of Donkeys, which retain their existing speeds (7.2m/s unencumbered).
* The Skills UI now only displays the skills available with the level 50 cap.
* Updated the contents of the Explorer's Chest and Merchant's Chest (obtained through Loyalty Tokens) to remove Hereafter Stones from the reward list... and added some other new goodies.
* Crafted "dye" items that used to function as both crafting components and costume dyes now function as crafting components only.
* Reduced the amount of Honor granted from Rift daily quests.
* Tempering Burnish item price increased to 10 gold.


UI / INTERFACE CHANGES
* Updated icons for Marketplace and Marketplace Mail.
* Fixed the display of degree, minute, and second markers on Treasure Maps.
* Polishing work on French and German versions: Fixing some cut-off words on the UI, fixing character name length restrictions (2 to 26 characters allowed).
* Fixed a case where some map tooltips displayed in French while the client was in German mode.
* Fixed a bug where accounts with zero credit balance could not spend Loyalty Tokens.



POST-LAUNCH FEATURES
We'd like to extend a thank-you for helping to test the below features in earlier Alpha and Beta phases. In keeping with the pacing of ArcheAge releases in other regions, the following has been set up for launch and will be unlocked over time:
* Auroria and Diamond Shores content is unavailable. NPCs and interactable objects have been disabled, houses and farms cannot be placed, and castle locations are currently un-claimable.
* The Mirage Isle Fishing Tournament and Arena Rankings are not currently running.
* Submarines are unavailable for crafting at this time.
* The Red Dragon is temporarily on vacation from Karkasse Ridgelands.
* Hasla weapons beyond the first tier will be available in a future update.


NOTES
* This patch is about 800MB large from the CBE4 client and is available for download now from Glyph. Note that Open Beta begins September 4 at 10:00 AM PDT.

Autor:  Huragan [ 4 wrz 2014, 12:42 ]
Tytuł:  Re: Odp: Archeage

Yeah....najlepsza gra ever dzisiaj startuje
Na ktorym serverze gra Relax Cartel?

Autor:  TobiAlex [ 4 wrz 2014, 12:42 ]
Tytuł:  Re: Odp: Archeage

Huragan napisał(a):
Yeah....najlepsza gra ever dzidiaj startuje


Open beta :P No chyba, że wipe nie będzie...

Autor:  Turbot [ 4 wrz 2014, 13:15 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Bedzie wipe, headstart jest 12 a start 16

Autor:  Huragan [ 4 wrz 2014, 13:41 ]
Tytuł:  Re: Archeage

O kurwa :)

https://www.youtube.com/watch?v=B_XPol1-bnA

Autor:  Poziomka [ 4 wrz 2014, 13:56 ]
Tytuł:  Re: Archeage

to juz bylo Huragan, stary filmek..
dobry build, top end sprzet,buffki,potki, gosc ze skillem do gry pvp, wie jakie skile uzywac w jakiej kolejnosci aby robily combosy i miazdzy tych co tam sobie na aurorii expia

Autor:  Szamotula [ 4 wrz 2014, 19:58 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Tym skillem co strzela sie rakietami z lapek to niezle dojebali. Caly feeling klas lezy i kwiczy.

Autor:  Huragan [ 4 wrz 2014, 20:00 ]
Tytuł:  Re: Archeage

skad moge sciagnac clienta ? bo na głownej ich stronie link nie dziala :(

Autor:  candidoser [ 4 wrz 2014, 20:16 ]
Tytuł:  Re: Archeage

zainstaluj Glypha i tam sciagaj.

Autor:  Szamotula [ 4 wrz 2014, 21:03 ]
Tytuł:  Re: Archeage

beta AA to tylko NA?

Autor:  Atherius [ 4 wrz 2014, 21:19 ]
Tytuł:  Re: Archeage

EU też.

Autor:  Szamotula [ 4 wrz 2014, 22:47 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Ta wersja wyglada jakby gorzej od RU i dziwnie malo fps mam. Tak ogolem to chyba rozne wersje sa, bo i nagrody za questy innaczej dzialaja itp.

Autor:  Huragan [ 5 wrz 2014, 09:55 ]
Tytuł:  Re: Archeage

a ja mam wiecej fpsow niz na becie koreanskiej :)

Autor:  Loki [ 5 wrz 2014, 11:59 ]
Tytuł:  Re: Archeage

a moze mi ktos gre strescic jakos sensownie? bo widze duzo sie zmienialo itp i zastanawiam sie, ktore newsy sa aktualne.

Crime system obowiazuje ciagle?
Lootowanie przy pvp dziala? Wiem, ze nie mialo byc full loot, a jakis partial.
Open world?
Housing?

dzięki.

Strona 172 z 211 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team